Rovisonas
Νεοφερμένος
Ο Franco αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
26-06-12
00:36
η κύρια διάφορα ενός δυσλεκτικού ατόμου ( δεν ξέρω εάν ισχύει αυτό για όλους, παντός για εμένα ισχύει) από κάποιο άλλο άτομο είναι ο τρόπος σκέψεις. εγώ σκέπτομαι με εικόνες που εξελίσσονται κατά την διάρκεια τις σκέψεις ενώ κανονικός άνθρωπος σκέπτεται με λέξεις. η σκέψη με εικόνες είναι κατα πολύ ταχύτερη από την άλλη. αυτο το έχω βιώσει μέσα στην τάξη όταν οι άλλοι ακόμα υπολογίζουν μια πράξει από τον πινάκα στο μυαλό τους εγώ ειδή έχω βρει αποτέλεσμα. παντος δεν εμφανίζονται όλα τα χαρακτηριστικά τις δυσλεξίας σε όλα τα άτομα στον ίδιο βαθμό και ούτε όλοι έχουν τα ιδία γνωρίσματα.
δεν θεωρώ την δυσλεξία ούτε χάρισμα ούτε κατάρα. προσωπικά είμαι σκραπας στην ορθογραφία και γενικότερα δεν τα πάω καλά με τα γραπτά φιλολογικά μαθήματα. συχνά λάθει που κάνω είναι όπου ε βάζω 3 , να αντιστρέφω τα αι,ει π.χ. την λέξει είναι την γραφώ εινια, στα αγγλικά όπου b βάζω d και ανάποδα. δεν μπορώ να βρω εύκολα πιο ''ι'' μπαίνει σε κάθε λέξει.
όσο αφορά τα μαθηματικά όταν έχω διαίρεση και γίνεται την μετατρέπω στο μυαλό μου σαν πολλαπλασιασμό π.χ. 20/5 = χ θα σκεφτώ 5*χ = 20.
η όταν έχω αφαιρέσεις π.χ. 43-21=? θα σκεφτώ 40-20 = 20 και 3-1 =2 μετά 20+2= 22
δεν θεωρώ την δυσλεξία ούτε χάρισμα ούτε κατάρα. προσωπικά είμαι σκραπας στην ορθογραφία και γενικότερα δεν τα πάω καλά με τα γραπτά φιλολογικά μαθήματα. συχνά λάθει που κάνω είναι όπου ε βάζω 3 , να αντιστρέφω τα αι,ει π.χ. την λέξει είναι την γραφώ εινια, στα αγγλικά όπου b βάζω d και ανάποδα. δεν μπορώ να βρω εύκολα πιο ''ι'' μπαίνει σε κάθε λέξει.
όσο αφορά τα μαθηματικά όταν έχω διαίρεση και γίνεται την μετατρέπω στο μυαλό μου σαν πολλαπλασιασμό π.χ. 20/5 = χ θα σκεφτώ 5*χ = 20.
η όταν έχω αφαιρέσεις π.χ. 43-21=? θα σκεφτώ 40-20 = 20 και 3-1 =2 μετά 20+2= 22
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
άντζυ
Δραστήριο μέλος
Η άντζυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 651 μηνύματα.
26-06-12
01:03
Οι περισσότεροι πιστεύουν πως το να είσαι δυσλεκτικός σε βοηθάει στο σχολείο,στις εξετάσεις,στις πανελλήνιες,κτλ,κτλ....
Βλακείες..για να μην πω τίποτα χειρότερο...
Όταν ήμουν Α λυκείου μια μέρα στο φροντ την ώρα τις φυσικής λύναμε άσκηση κ γω βιαστηκα σε μία πράξη (χρόνιο κουσούρι..!) κ είπα λάθος αποτέλεσμα..Δεν θυμάμαι τι ακριβώς ήταν αλλά όντως ήταν πολύ τραγικό λάθος..Σαν να λέμε 1+1=3..Τέτοια φάση περίπου..
Εκνευρισμένος κ κατα κόκκινος γυρνάει ο καθηγητής κ μου λέει με τα τεσιμπελ της φωνής του στο φουλ "τράβα να κοιτάξεις τη δυσλεξία σου κοριτσάκι μου.." Η αλήθεια είναι ότι με την ορθογραφία έχω ένα θεματάκι(αν βιαζομαι κιόλας θεματάρα..) κ τα γράματα μου δεν τα λες κ ωραία (όταν γράφω σχετικά γρήγορα) Για να μην σας κουράζω άλλο όταν το είπα στους γονείς μου είπαν να το ψάξουμε το θέμα..Βρήκαμε λίγες μέρες μετά ένα κέντρο, κλείσαμε ραντεβού κ φέτος το χειμώνα στη Γ λυκείου (σχεδόν 2 χρόνια μετά) με πήραν τηλ για να πάω από κει να κάνω τα τεστ κ τα σχετικά..Εγώ το είχα ξεχάσει τελείως..Κάποιοι μου έλεγαν να πάω να πάρω κ χαρτί για τις πανελλήνιες να με βοηθήσουν κ τέτοια..Εγώ δεν πήγα κ τελικά δεν ξέρω αν έχω ή όχι κ ποτέ δεν θα μάθω δηλαδή..Κ ούτε με νοιάζει να μάθω...
Στο πανεπιστήμιο δεν έρχεται κανείς να σε πάρει απ'το χεράκι κ να σου πει έλα να σε εξετάσω προφορικά να σε βοηθήσω κιόλας..Ούτε κανένας εργοδότης θα σου δείξει επιείκια...
Βλακείες..για να μην πω τίποτα χειρότερο...
Όταν ήμουν Α λυκείου μια μέρα στο φροντ την ώρα τις φυσικής λύναμε άσκηση κ γω βιαστηκα σε μία πράξη (χρόνιο κουσούρι..!) κ είπα λάθος αποτέλεσμα..Δεν θυμάμαι τι ακριβώς ήταν αλλά όντως ήταν πολύ τραγικό λάθος..Σαν να λέμε 1+1=3..Τέτοια φάση περίπου..
Εκνευρισμένος κ κατα κόκκινος γυρνάει ο καθηγητής κ μου λέει με τα τεσιμπελ της φωνής του στο φουλ "τράβα να κοιτάξεις τη δυσλεξία σου κοριτσάκι μου.." Η αλήθεια είναι ότι με την ορθογραφία έχω ένα θεματάκι(αν βιαζομαι κιόλας θεματάρα..) κ τα γράματα μου δεν τα λες κ ωραία (όταν γράφω σχετικά γρήγορα) Για να μην σας κουράζω άλλο όταν το είπα στους γονείς μου είπαν να το ψάξουμε το θέμα..Βρήκαμε λίγες μέρες μετά ένα κέντρο, κλείσαμε ραντεβού κ φέτος το χειμώνα στη Γ λυκείου (σχεδόν 2 χρόνια μετά) με πήραν τηλ για να πάω από κει να κάνω τα τεστ κ τα σχετικά..Εγώ το είχα ξεχάσει τελείως..Κάποιοι μου έλεγαν να πάω να πάρω κ χαρτί για τις πανελλήνιες να με βοηθήσουν κ τέτοια..Εγώ δεν πήγα κ τελικά δεν ξέρω αν έχω ή όχι κ ποτέ δεν θα μάθω δηλαδή..Κ ούτε με νοιάζει να μάθω...
Στο πανεπιστήμιο δεν έρχεται κανείς να σε πάρει απ'το χεράκι κ να σου πει έλα να σε εξετάσω προφορικά να σε βοηθήσω κιόλας..Ούτε κανένας εργοδότης θα σου δείξει επιείκια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JohnRigas
Νεοφερμένος
Ο JohnRigas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
07-10-13
15:47
Καλησπέρα,
Σήμερα εκι που εκανα μαθημα μπηκε η λυκειαρχης και μου ειπε οτι πρεπει να αλλαξω τμημα διοτι με τον νεο νομο του 2013 δεν μπορουν να ειναι σε μια ταξη πανω απο τεσσερις δυσλεκτικοι.Ειμαι μαθητης της Γ Τάξη λυκειου και ειμαι με αυτο το τμημα 6 χρονια ,εχω φιλους και δεν θελω να τους αποχοριστω τι προτεινετε να κανω?
Σήμερα εκι που εκανα μαθημα μπηκε η λυκειαρχης και μου ειπε οτι πρεπει να αλλαξω τμημα διοτι με τον νεο νομο του 2013 δεν μπορουν να ειναι σε μια ταξη πανω απο τεσσερις δυσλεκτικοι.Ειμαι μαθητης της Γ Τάξη λυκειου και ειμαι με αυτο το τμημα 6 χρονια ,εχω φιλους και δεν θελω να τους αποχοριστω τι προτεινετε να κανω?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,551 μηνύματα.
07-10-13
15:51
Καλησπέρα,
Σήμερα εκι που εκανα μαθημα μπηκε η λυκειαρχης και μου ειπε οτι πρεπει να αλλαξω τμημα διοτι με τον νεο νομο του 2013 δεν μπορουν να ειναι σε μια ταξη πανω απο τεσσερις δυσλεκτικοι.Ειμαι μαθητης της Γ Τάξη λυκειου και ειμαι με αυτο το τμημα 6 χρονια ,εχω φιλους και δεν θελω να τους αποχοριστω τι προτεινετε να κανω?
Τμήμα θα αλλάξεις, όχι σχολείο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
FRIENDLY GIRL
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η FRIENDLY GIRL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
20-10-13
15:22
Μειονεκτιμα ειναι περισσοτερο.Εγω εχω δυσαναγνωσια αλλα απο οτι παρατηρω εχω κοινα με την δυσλεξια.Δεν μπορω να μαθω κατι απεξω ευκολα και δεν κατανοω ευκολα οτι διαβαζω.Οταν βλεπω μεγαλες προτασεις με δυσκολευει περισσοτερο να μαθω κατι παρολο που λογω δυσαναγνωσιας γραφω πιο μεγαλες.Εαν δεν προσεχω η γραφω γρηγορα κανω ορθογραφηκα που βγαζουν ματι.Στα μαθηματικα ειχα μεγαλο προβλημα .Εκανα πολλα λαθη στις πραξεις απο απροσεξια.Επισης παντα τις ασκησεις τις πηγαινα μεσω λαμιας για να τις λυσω και καποιοι ανθρωποι πιστευαν οτι αυτο το κανω απο ανασφαλια και οτι ειναι περιτο.Εκανα καθετα πραξεις που αλλοι τις κανουν με το μυαλο.Πολλοι απορουσαν οταν ελεγα οτι εχω μαθησιακες δυσκολιες αλλα κανεις δεν ηξερε ποσο κοπο χρειαζεται και τι εκανα για να φτασω να θυμαμαι κατι.Τουλαχιστον στο τελος απεδιδα.Αλλα οι μαθησιακες δυσκολιες δεν ειναι μονο οσο πας σχολειο και οσο σπουδαζεις γιατι υπαρχουν και αλλα πραγματα.Δυσκολιες στο χρονο και στο χωρο.Ισχυει γιατι ασπουμε χανομαι συνεχεια ,μπερδευω το δεξια με το αριστερα εαν και ξερω πιο ειναι το ενα και πιο το αλλο.Και στο χρονο κανω ωρα να υπολογισω τι ωρα πρεπει να φυγω για να ειμαι καπου στην ωρα μου και στο τελος τρεχω παντα για να προλαβω.Εκτος απο τα προφορικα που ειναι ενα πλεονεκτημα δεν θεωρω τις μαθησιακες δυσκολιες πλεονεκτιμα.Βεβαια γνωριζω πολλα παιδια με δυσλεξια που ειναι πολυ δημιουργηκα και οταν ζωγραφιζουν ζωγραφιζουν πολυ ωραια.Τι παει να πει;<<Και ο Αινσταιν δυσλεκτικος ηταν>>Δεν μπορω να ακουω τετια.Μερικες φορες μπορει να μας παρηγορει καπως αυτο αλλα οχι να μην δεχονται οτι δυσκολευεσαι γιατι ο Αινσταιν ηταν δυσλεκτικος.Η καθε μαθησιακη δυσκολια ειναι διαφορετικη εξαλου.Δεν σημαινει οτι ειμαστε ολοι Αινσταιν.Και οσοι λετε οτι ειναι μονο πλεονεκτημα βαλτε τον εαυτο σας σε μια τετια θεση οπως ειπαν και καποιοι παραπανω.Δεν θα θελατε . Εαν το παμε με πλεονεκτιματα υπαρχουν και ανθρωποι χωρις χερια που κανουν πραγματα που εμεις δεν θα μπορουσαμε.Ασπουμε ζωγραφιζουν εργα τεχης που πραγματικα τους θαυμαζεις.Θα προτιμουσε κανενας να μην εχει χερια αμα του ελεγαν θα εχεις αυτες τις ικανοτητες και τα ταλεντα;Δεν νομιζω.Ετσι και με τα πλεονεκτηματα των μαθησιακων δυσκολιων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...