BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σε άλλες σχολές έχουν Κβαντομηχανική ΙΙ και σε άλλες Κουκλοθέατρο ΙΙ. Ποια είναι η διαφορά;
Δεν θεωρώ ότι η νηπιαγωγική θεωρείται δευτερεύουσα σχολή, επειδή, λ.χ. διδαχτήκαμε κουκλοθέατρο και όχι κβαντομηχανική. Πολύ πιο εύκολη από άλλες σχολές, ναι, αυτό το δέχομαι.
Κι εκεί βέβαια όσοι/ες θέλαμε μεγάλο βαθμό, χρειαζόμασταν αρκετο διάβασμα. Είναι γεγονός βέβαια πώς στη νηπιαγωγική μια καλή βαθμολογία βγαίνει εύκολα. Θέλω να είμαι αντικειμενική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν πάτε να διαβάσετε καλύτερα;
Ναι, κι εσύ θα πας, όμως!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δεν ήταν στις προθέσεις μου να υποβιβάσω κάποια σχολή. Ασφαλώς και το έργο των νηπιαγωγών είναι πολύ σημαντικό. Σίγουρα κάποιες σχολές είναι πιο δύσκολες από άλλες και κάποια μαθήματα περνιούνται πιο εύκολα από άλλα. Αν και όλα σχετικά είναι, καθώς την κβαντομηχανική τη βολεύω, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα τα κατάφερνα στο κουκλοθέατρο.Δεν θεωρώ ότι η νηπιαγωγική θεωρείται δευτερεύουσα σχολή, επειδή, λ.χ. διδαχτήκαμε κουκλοθέατρο και όχι κβαντομηχανική. Πολύ πιο εύκολη από άλλες σχολές, ναι, αυτό το δέχομαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν ήταν στις προθέσεις μου να υποβιβάσω κάποια σχολή. Ασφαλώς και το έργο των νηπιαγωγών είναι πολύ σημαντικό.
Όχι, ψυχούλα μου, δεν υπάρχει παρεξήγηση και για απόδειξη θα σου βάλω και μια μονάδα. Όλοι/ες είμαστε σημαντικοί/ες οτιδήποτε κι αν κάνουμε.
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Το αγόρι μου, που είναι φυσικός, έχει κάνει ένα μεταπτυχιακό στο ΕΑΠ "Προχωρημένες σπουδές στη φυσική" και είμαστε μαζί και στο τμήμα "Σπουδές στην Εκπαίδευση". Ε, θέλω να είμαι ειλικρινής, ούτε η μέρα με τη νύχτα. Μου έδειξε τα βιβλία του και τρόμαξα.Σίγουρα κάποιες σχολές είναι πιο δύσκολες από άλλες και κάποια μαθήματα περνιούνται πιο εύκολα από άλλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PieMaker
Δραστήριο μέλος
Δε χρειάζεται να απολογηθείς για κάτι φίλε Δία. Ειδικά εσένα δεν πρόκειται να σε παρεξηγήσει κανένας, καθώς όσοι παρακολουθούν το forum, έστω και περιστασιακά, ξέρουν το χιούμορ σου και το στυλ γραφής σου. Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Στην τελική ο καθένας από μας ασχολείται με ό,τι τον ενδιαφέρει και τον εκφράζει περισσότερο. Έκαστος στο είδος του...Δεν ήταν στις προθέσεις μου να υποβιβάσω κάποια σχολή. Ασφαλώς και το έργο των νηπιαγωγών είναι πολύ σημαντικό. Σίγουρα κάποιες σχολές είναι πιο δύσκολες από άλλες και κάποια μαθήματα περνιούνται πιο εύκολα από άλλα. Αν και όλα σχετικά είναι, καθώς την κβαντομηχανική τη βολεύω, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα τα κατάφερνα στο κουκλοθέατρο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Δε χρειάζεται να απολογηθείς για κάτι φίλε Δία. Ειδικά εσένα δεν πρόκειται να σε παρεξηγήσει κανένας, καθώς όσοι παρακολουθούν το forum, έστω και περιστασιακά, ξέρουν το χιούμορ σου και το στυλ γραφής σου. Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Στην τελική ο καθένας από μας ασχολείται με ό,τι τον ενδιαφέρει και τον εκφράζει περισσότερο. Έκαστος στο είδος του...
@BLUE SEA: Δεν είχα ιδέα πως είσαι νηπιαγωγός και ενθουσιάστηκα μόλις το είδα!!
Ναι, μα δεν είπε τίποτα κακό ο Δίας κι έχω να πω τα καλύτερα γι' αυτόν. Το χιούμορ του είναι ασυναγώνιστο και σαφώς το εκθειάζω. Εγώ προσωπικά είμαι ανοιχτή και στο χιούμορ και στη διαφορετική άποψη. Πράγματι ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές κλίσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Πες τα κοπελια! Οταν περνανε μαθημα με 5 σημαινει οτι εχουμε γραψει για αριστα. Αν δεν εμβαθυνεις υπερβολικα στα μαθηματα, η εξεταστικη παει απλα περιπατο!
Το ότι στις θεωρητικές σχολές μπαίνει εύκολα το άριστα είναι ένας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΥΘΟΣ. ΄Οσο και να έχει διαβάσει κάποιος, στις ερωτήσεις κρίσεως πηγαίνει ψάχνοντας. Σαν στις πανελλαδικές στη "Νεοελληνική Λογοτεχνία" που βγαίνουν όλοι χοροπηδώντας ότι έγραψαν καλά και κάθε χρόνο περίπου το 30% πέφτει κάτω από τη βάση και το υπόλοιπο 50% είναι μεταξύ 10 και 12. Πάρα πολλή ύλη και δύσκολη παιδιά. Πιστέψτε με.΄Οταν η εξέταση είναι προφορική, τα πράγματα δυσκολεύουν περισσότερο. Ας πω ένα ευτράπελο που συνέβη πριν λίγα χρόνια σε προφορική εξέταση μαθήματος σχετικού με την κλασσική θεωρία.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Μπορείτε να μου πείτε ποιο ήταν το πιο σύνηθες οικόσιτο ζώο στην Αρχαία Ελλάδα?
ΦΟΙΤΗΤΗΣ Το αρνί (στην τύχη βέβαια)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Διαβάστε καλύτερα και θα τα πούμε στην επόμενη εξεταστική.
Ο αθεόφοβος από όλες τις ιστορικοφιλοσοφικοκοινωνικοπολιτικοοικονομικές ερωτήσεις, αυτό βρήκε να ρωτήσει. Πιθανότατα θα σκέφτηκε ότι αν ο έρμος ο φοιτητής είχε διαβάσει όλα τα βιβλία που υπήρχαν στη δισέλιδη βιβλιογραφία που είχε μοιράσει, κάπου θα το είχε πετύχει και θα το ήξερε. Παρεμπιπτόντως η αγελάδα ήταν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
Το ότι στις θεωρητικές σχολές μπαίνει εύκολα το άριστα είναι ένας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΥΘΟΣ. ΄Οσο και να έχει διαβάσει κάποιος, στις ερωτήσεις κρίσεως πηγαίνει ψάχνοντας. Σαν στις πανελλαδικές στην "Νεοελληνική Λογοτεχνία" που βγαίνουν όλοι χοροπηδώντας ότι έγραψαν καλά και κάθε χρόνο περίπου το 30% πέφτει κάτω από τη βάση και το υπόλοιπο 50% είναι μεταξύ 10 και 12. Πάρα πολύ ύλη και δύσκολη παιδιά. Πιστέψτε με.΄Οταν η εξέταση είναι προφορική, τα πράγματα δυσκολεύουν περισσότερο. Ας πω ένα ευτράπελο που συνέβη πριν λίγα χρόνια σε προφορική εξέταση μαθήματος σχετικού με την κλασσική θεωρία.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Μπορείτε να μου πείτε ποιο ήταν το πιο σύνηθες οικόσιτο ζώο στην Αρχαία Ελλάδα?
ΦΟΙΤΗΤΗΣ Το αρνί (στην τύχη βέβαια)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Διαβάστε καλύτερα και θα τα πούμε στην επόμενη εξεταστική.
Ο αθεόφοβος από όλες τις ιστορικοκοινωνικοπολιτικοοικονομικές ερωτήσεις, αυτό βρήκε να ρωτήσει. Πιθανότατα θα σκέφτηκε ότι αν ο έρμος ο φοιτητής είχε διαβάσει όλα τα βιβλία που υπήρχαν στην δισέλιδη βιβλιογραφία που είχε μοιράσει, κάπου θα το είχε πετύχει και θα το ήξερε. Παρεμπιπτόντως η αγελάδα ήταν.
Και δεν έκανε άλλη ερώτηση; Τον παράγοντα του άγχους του εξεταζομένου δεν τον συνυπολόγιζε καθώς εξέταζε προφορικά;
Υπάρχουν πάντως διαβαθμίσεις ως προς τη δυσκολία στα θεωρητικά μαθήματα. Τώρα πάλι τί εννοούμε δυσκολία; Το να μπορείς να περάσεις το μάθημα, να πάρεις μεγάλο βαθμό, να είναι εύληπτη η ύλη; Προσωπικά, σε γενικές γραμμές ορίζω "δύσκολο" ένα μάθημα όταν ο κόπος και το πάθος που καταβάλλεις σε αυτό δεν είναι το ίδιο ανάλογος με το βαθμολογικό αποτέλεσμα, όπως συμβαίνει με άλλα "ευκολότερα" μαθήματα. Ισχύει όμως ότι με παρακολούθηση και "λιώσιμο" συνήθως (όχι πάντα) περνάς. Αν όμως ο καθηγητής έχει περισσότερες απαιτήσεις σε σχέση με άλλους συναδέλφους του, που στους φοιτητές μπορεί να φαίνονται υπερβολικές ή και παράλογες; Σίγουρα θα γνωρίζετε από έναν τέτοιο καθηγητή στη σχολή σας.
Ας δώσω ένα παράδειγμα: δίνεις μάθημα, τα θέματα σου φαίνονται βατά, γράφεις και φεύγεις ικανοποιημένος. Βγαίνει ο βαθμός. 3. Απογοητεύεσαι και πηγαίνεις να δεις το γραπτό σου, όχι απαραίτητα για να κάνεις παράπονο, αλλά για να καταλάβεις τι έφταιξε και δεν πέρασες και για να προσέχεις σε αυτό την επόμενη φορά που θα δώσεις. Μαθαίνεις από τον καθηγητή ότι ο λόγος που κόπηκες ήταν επειδή από όλο το εξεταστικό δοκίμιο έβαλες λάθος έναν τόνο σε κείμενο με υπαγόρευση.
Κατά τ'άλλα, όλα (sic) τα θεωρητικά μαθήματα είναι για βαθμό. Και για τον τόνο; Ε σιγά, δεν είναι και μαθηματικός τύπος. Όντως, δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Τότε γιατί γίνεται η σύγκριση σε πράγματα εξ ορισμού ανόμοια; Σε ποια κοινή βάση μπορούν να τεθούν για σύγκριση; Το καθένα έχει τις ιδιαιτερότητές του. Και γιατί να γίνει σύγκριση; Αν δεν μπορείς να διαχειριστείς το αντικειμένο σου θα νιώσεις καλύτερα αν δημιουργήσεις τη δική σου πλασματική ιστορία ότι κάθε άλλο πέρα από το δικό σου είναι πιο εύκολο; Ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης πώς έβγαλε βαθμό πτυχίου 9,98 στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ; Η μετάθεση ευθυνών ("δεν φταίω εγώ, φταίει ο άλλος ή εκείνο") είναι ένα είδος ψυχολογικής άμυνας που προκαλείται σχεδόν αυτόματα από τον εγκέφαλό μας για να μην επιδεινωθούμε ψυχικά, για να ελαφρύνουμε τον πόνο μας. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ωριμάσουμε, να ασχοληθούμε με αυτό που αγαπάμε ή κάνουμε (γιατί δεν έρχονται όλα όπως τα θέλουμε) και η αναγνώριση που θα αποκτήσουμε ας είναι από τα επιτεύγματά μας ως απόφοιτοι, από το τι κάνουμε αργότερα. Τότε δε θα θυμάται κανείς με πόσο τελειώσες π.χ. το μαθηματικό ή το παιδαγωγικό. Δεν έχει σημασία κιόλας. Αυτή τουλάχιστον είναι η άποψή μου. Μπορεί να κάνω και λάθος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ποιος είπε ότι αυτά με τις προφορικές εξετάσεις συμβαίνουν μόνο στις θεωρητικές σχολές; Στο Φυσικό Αθήνας διηγούνται ακόμα ιστορίες για τον καθηγητή Καίσαρα Αλεξόπουλο που εξέταζε προφορικά και έκανε "περίεργες" ερωτήσεις.ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Μπορείτε να μου πείτε ποιο ήταν το πιο σύνηθες οικόσιτο ζώο στην Αρχαία Ελλάδα?
ΦΟΙΤΗΤΗΣ Το αρνί (στην τύχη βέβαια)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Διαβάστε καλύτερα και θα τα πούμε στην επόμενη εξεταστική.
Θα γράψω μία διαδεδομένη, που προφανώς δεν μπορώ να είμαι σίγουρος αν είναι αληθινή ή αν (το πιο πιθανό) αποτελεί ανέκδοτο.
Πηγαίνει ο φοιτητής (που είχε "κοπεί" νι φορές) να εξεταστεί προφορικά. Ο καθηγητής τον υποδέχεται στηρίζοντας την καρέκλα που καθόταν στα δυο της πόδια και κινούμενος μπρος-πίσω.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Τι είμαι;
ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Είσαστε ο κύριος καθηγητής.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: (Συνεχίζει να κουνιέται) Έχεις ακόμα μια ευκαιρία να απαντήσεις αλλιώς πας στην επόμενη εξεταστική.
ΦΟΙΤΗΤΗΣ: (Τα παίρνει στο κρανίο) Είσαι μουρλός!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: (Ήταν λιγάκι βαρήκοος) Μπράβο! Το βρήκες! Είμαι μοχλός!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος
Στο Φυσικό Αθήνας διηγούνται ακόμα ιστορίες για τον καθηγητή Καίσαρα Αλεξόπουλο που εξέταζε προφορικά και έκανε "περίεργες" ερωτήσεις.
Πάντως πολύ πετυχημένο το γλυπτό του Καίσαρος εκεί στο ισόγειο, αν θυμάμαι καλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Αφου η καθηγητρια διαβασε το κειμενο που ειχα γραψει, η απαντηση της ηταν οτι ειναι σωστα οσα γραφω,απλα επρεπε να ειμαι λιγο πιο συγκεκριμενη. Και μαλιστα μου ειπε οτι δε θα χρειαστει πολυ διαβασμα για Σεπτεμβρη! Η φαση ηταν οτι το Σεπτεμβρη κοπηκα ξανα αυτη τη φορα με 2 και τα νευρα μου ειχαν φτασει στο απροχωρητο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος
Κοβομαι με 4 σε ενα μαθημα και παω να ζητησω να δω το γραπτο μου...
Αφου η καθηγητρια διαβασε το κειμενο που ειχα γραψει, η απαντηση της ηταν οτι ειναι σωστα οσα γραφω,απλα επρεπε να ειμαι λιγο πιο συγκεκριμενη. Και μαλιστα μου ειπε οτι δε θα χρειαστει πολυ διαβασμα για Σεπτεμβρη! Η φαση ηταν οτι το Σεπτεμβρη κοπηκα ξανα αυτη τη φορα με 2 και τα νευρα μου ειχαν φτασει στο απροχωρητο
ζεταχα για το ιβυ 101 μιλας;; στο ιστορικο απθ δεν εισαι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
Για το ΙΝΕ 602 λεω!
ζεταχα για το ιβυ 101 μιλας;; στο ιστορικο απθ δεν εισαι;
Α; Εξηγειστε στο λαοοοοο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
art1
Εκκολαπτόμενο μέλος
ιβυ 101 = εισαγωγη στν βυζαντινη ιστοριαΑ; Εξηγειστε στο λαοοοοο
ινε 602 = νεοελληνικη ιστορια 19-20ος αι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 121 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Corfu kitty
- Reader
- Vasilis125
- Hased Babis
- catlover033
- user2k
- tomftw
- Greg25
- Ανδριάνα
- hyyh4ever
- Aggel0sss
- Than003
- ougkampougka
- Totreno
- Peter Pan13
- Apocalypse
- Annou1
- Athens2002
- panaman
- Philologist
- Barka
- Twittn
- augustine
- Ιωάννης1234
- Specon
- SoyN
- 1234565
- PanMoonlight
- redarrow
- an ordinary tenant
- Schlimazel
- thenutritionist
- P.Dam.
- Orboz
- nicole1982
- Fanimaid123
- GeorgePap2003
- Nocommingback
- Τρελας123
- Mary_03
- eukleidhs1821
- Anhelika
- Gus Roger10
- Wonderkid
- SlimShady
- diamag
- Markos
- Nikitas18
- Nikos05
- Riaki28
- Dimitris9
- Memetchi
- Libertus
- Αριάνα123
- AiL0
- Ryuzaki
- Lebron
- Eri0611
- vetas
- Evapapa_
- Demlogic
- spring day
- clevercat
- Νομάρχης
- Georgekk
- MarcoReus
- Drglitterstar
- Backpacker97
- Asure
- Αλκης Κ.
- Daydreamer
- mick
- Pepega'
- valiia
- eri548
- Stroka
- Johnnnn
- Βλα
- J.Cameron
- charmander
- DrsKatia
- Μανοςπετρ
- kaaaaate
- vehement
- MaryM
- jul25
- stefan
- louminis
- Reik
- EiriniS20
- PanosBat
- lenaki001
- rekcoR
- TigerHunt
- Papachrist
- igeorgeoikonomo
- Zetakallipidou
- sofia!
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.