Γενικό -  Δυσκολία στην Α' λυκείου

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Με τη μονη διαφορα Τασο οτι απο φετος ο βαθμος στην Α' λυκειου μετραει (χωρις να θελω να σε αγχωσω Πανο).
Αυτο που οι καθηγητες βαζουν πιο δυσκολα θεματα απο αυτα που λυνουν στην ταξη ποτε μα ποτε δε μπορεσα να το καταλαβω....
Και κατι τελευταιο : δυστυχως το γυμνασιο εχει τεραααααααστια διαφορα απο το Λυκειο και στην υλη που ειναι σαφως δυσκολοτερη και στους βαθμους....
Καλο κουραγιο και καλη συνεχεια .....θα τα βγαλεις περα μην αγχωνεσαι :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Για γράψε τα θέματα στα μαθηματικά να καταλάβουμε τι παίζεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Και για μένα η μετάβαση απ'το Γυμνάσιο στο Λύκειο ήταν και είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως ήρθε η ώρα να πάρω τη ζωή μου στα χέρια μου. Δεν έχει και τόση σημασία το με τι βαθμό θα βγάλουμε την τάξη, αρκεί να βάλουμε τα δυνατά μας (χωρίς υπερβολές) να αποκομίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα μπορούμε. :) Αν δε διαβάζετε για τους βαθμούς αλλά διαβάζετε για να μάθετε και να καλλιεργηθείτε επειδή στο κάτω κάτω αυτός είναι ο σκοπός του σχολείου, όλα θα δουλέψουν ρολόι. Οι βαθμοί είναι μόνο το κερασάκι στην τούρτα και θα έρθει φυσικά. Τώρα που είμαστε στην Α' Λυκείου τα πράγματα είναι κάπως πιο δύσκολα σ'αυτόν τον τομέα καθώς δεν έχουμε ακόμη επιλέξει την κατεύθυνση που θέλουμε και μπορεί σε μερικά μαθήματα το διάβασμα να μην μας έρχεται φυσικά. Non omnia possumus omnes. Απ'του χρόνου θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Μην μετατρέπετε τη βαθμοθηρία σε αυτοσκοπό όμως, είναι το χειρότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BloodSparrow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BloodSparrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Και εγώ α λυκειου δεν εκανα τιποτα απο ιδιαιτερα ή φροντιστήριο και οι βαθμοί ήταν χάλια .... εκτός απο εκεί που φαινόταν οτι εχω κλίση , δηλαδη στα θεωρητικά μαθήματα.Εκεί διάβαζα μόνος και απέδιδε η προσπάθεια.
Προσπάθησε να το αξιοποιήσεις και να δεις που θα ταίριαζες καλύτερα , θεωρητική ή θετικοτεχνολογική.
Και καλή υπομονή

Αυτό με το νέο σύστημα που ισχύει απο φέτος για α λυκείου απλώς λένε οτι ισχύει ή όντως ισχύει ; αν οντως ισχύει υπάρχει σε ΦΕΚ , ψάξτο να σιγουρευτείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mythik52

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αμφίκλεια (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Εγω συμφωνω με αυτο που κανουν οι καθηγητες στα Μαθηματικα γιατι μπορει καποιος να διαλεξει εσφαλμενα Θετικη/Τεχνολογικη κατευθυνση και να πατωσει... Η συμβουλη μου ειναι να καθισεις να παρεις ενα βοηθημα (Μπαρλασ(ελληνοεκδοτικη) ή Στεργιου(σαββαλας). Τωρα η φυσικη ειναι πιο ευκολη ειδικα τα πρωτα κεφαλαια... Απλα φυσικη το σχολικο βιβλιο δεν ειναι καλο οποτε κι εκει θα πρεπει να παρεις ενα βοηθημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosmek

Νεοφερμένος

Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Για γράψε τα θέματα στα μαθηματικά να καταλάβουμε τι παίζεται...
Δεν τα θυμαμαι και καλα αλλα η μια εξισωση ηταν παραμετρικη. Σαν αυτες του βιβλιου ηξερα να τις λυνω και ηταν ευκολες οπως πχ: (λ-1)χ=λ-1 ενω το θεμα που μας εβαλε ηταν λ(χ-1)=4(χ-λ-1) δεν μας ειχε κανει τετοιο παραγειγμα δηλαδη ελεος σχεδον κανεις δεν ηξερε πως να την λυσει.. και μετα μας ελυσε τα θεματα και μας το εξηγησε...και φαινεται τοσο ευκολο..αλλα αμα μας ειχε κανει ενα τετοιο παραδειγμα τουλαχιστον θα μπορουσαμε να την λυσουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Το να φερεις τη δευτερη μορφη στην πρωτη οπου μπορεις να κανεις διερευνηση ειναι απλο θεμα αλγεβρας γυμνασιου. Δεν υπαρχει καποια δυσκολια. Μαλλον δε βλεπεις οτι το 4 πολλαπλασιαζει ολη την παρενθεση και ποιος ειναι ο στοχος, οποτε κανεις πραξεις επιμεριστικα καθως και στο πρωτο μελος, αναγωγη ομοιων ορων και το φερνεις στη μορφη f(λ) επι χ = g(λ). Κοιτα να καλυψεις τα κενα απ τις προηγουμενες ταξεις γιατι αν εχεις κενα σε βασικα θεματα αυτα αλυσιδωτα θα σου δημιουργησουν προβλημα και παρακατω, οποτε χανεις τη μπαλα για τα καλα. Οπως και να στην εδινε δηλαδη ο στοχος ειναι να τη φερεις στη μορφη που σου γραψα ωστε να προχωρησεις μετα με τη διερευνηση και τις αναλογες απαφασεις για τις παραμετρους. Ακομα και να μη σας ειχε κανει τετοια παραδειγμα θα πρεπε να το βλεπεις αμεσα, ειναι ζητημα γυμνασιακης αλγεβρας. Mηπως τα χεις μαθει λιγο σαν εικονιτσες? Ζητα βοηθεια για να καταλαβεις τι παιζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mythik52

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αμφίκλεια (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Νομιζω γινεται ετσι:
λ(χ-1) = 4(χ-λ-1)
λχ-λ = 4χ-4λ-4
λχ-4χ = -3λ-4
(λ-4)χ = -3λ-4
χ = -3λ-4 / λ-4

χωρις να ειμαι σιγουρος
:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris98

Νεοφερμένος

Ο dimitris98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
καλησπέρα παιδεία είμαι μαθητής της a' λυκείου και μέχρι πέρυσι το είχα σίγουρο να τελειώσω ΓΕ.Λ. όμως τα βρήκα σκούρα με το νέο σύστημα και :worry: δεν ξέρω τι ακριβώς να κάνω να συνεχίσω γενικό η να πάω "επαλ"?εσείς τι λέτε το θεωρείτε καλο σχολειό το ΕΠΑ.Λ η όχι? :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
καλησπέρα παιδεία είμαι μαθητής της a' λυκείου και μέχρι πέρυσι το είχα σίγουρο να τελειώσω ΓΕ.Λ. όμως τα βρήκα σκούρα με το νέο σύστημα και :worry: δεν ξέρω τι ακριβώς να κάνω να συνεχίσω γενικό η να πάω "επαλ"?εσείς τι λέτε το θεωρείτε καλο σχολειό το ΕΠΑ.Λ η όχι? :/:

αρχικά,έχεις καμιά ιδέα για το τι θα κάνεις(τόσο από κατεύθυνση όσο και από σχολή) αν έχεις αποφασίσει ότι αρχαία και τέτοια δεν είναι για σένα, σου αρέσουν μαθηματικοφυσικές και είσαι σίγουρος τότε πήγαινε.αν όμως θες να πας επειδή φοβάσαι τις αλλαγές στο γελ και "θα κάνεις την καρδιά σου πέτρα και θα αφήσεις το όνειρό σου π.χ. δημοσιογραφία για να έχεις πιο σίγουρη μια ειδικότητα στα γελ τότε σου λέω ΟΧΙ.κάτσε αυτή τη χρονιά και σκέψου το.ξέχνα τους καθηγητές και ένα σκ άνοιξε όλα τα βιβλία και απλά δες τι σε ελκύει και τι βρίσκεις ενδιαφέρον.τώρα το αν είναι καλό το επαλ η όχι είναι αναλόγως τους καθηγητές του,τους μαθητές που φοιτούν και γενικότερα τη φήμη ενος συγκεκριμένου επαλ.ρωτα φίλους αλλά και αν πας στο ίδιο το επαλ θεωρώ θα σου μιλήσει κάποιος.πέρσι δεν έκαναν εκείνο το πανηγυράκι που έρχονταν διάφοροι καθηγητές και έλεγαν: είμαι απτο ταδε επαλ/γελ και σου έταζαν διάφορα για να πας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris98

Νεοφερμένος

Ο dimitris98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
αρχικά,έχεις καμιά ιδέα για το τι θα κάνεις(τόσο από κατεύθυνση όσο και από σχολή) αν έχεις αποφασίσει ότι αρχαία και τέτοια δεν είναι για σένα, σου αρέσουν μαθηματικοφυσικές και είσαι σίγουρος τότε πήγαινε.αν όμως θες να πας επειδή φοβάσαι τις αλλαγές στο γελ και "θα κάνεις την καρδιά σου πέτρα και θα αφήσεις το όνειρό σου π.χ. δημοσιογραφία για να έχεις πιο σίγουρη μια ειδικότητα στα γελ τότε σου λέω ΟΧΙ.κάτσε αυτή τη χρονιά και σκέψου το.ξέχνα τους καθηγητές και ένα σκ άνοιξε όλα τα βιβλία και απλά δες τι σε ελκύει και τι βρίσκεις ενδιαφέρον.τώρα το αν είναι καλό το επαλ η όχι είναι αναλόγως τους καθηγητές του,τους μαθητές που φοιτούν και γενικότερα τη φήμη ενος συγκεκριμένου επαλ.ρωτα φίλους αλλά και αν πας στο ίδιο το επαλ θεωρώ θα σου μιλήσει κάποιος.πέρσι δεν έκαναν εκείνο το πανηγυράκι που έρχονταν διάφοροι καθηγητές και έλεγαν: είμαι απτο ταδε επαλ/γελ και σου έταζαν διάφορα για να πας;
Δες το θεμα ειναι πως οι βαθμοι μου ειναι πολυ χαμηλοι σε ολα τα μαθηματα δλδ βγαζω γυρω στο 13,5/13
:redface: για θετικη/τεχνολογικη το ψιλοσκευτικα αλλα μετα ειπα οχι γιατι με ενδοιαφερουν μονο βιολογια που ειναι τελειο μαθημα :inlove: και η χημεια που απλα αντεχετε τα υπολοιπα δλδ φυσικη,μαθηματικα με τιποτε δεν ειμαι εγω για αυτα.Μετα ειπα να παω θεωριτικη αλλα μισω τα αρχαια και την λογοτεχνια αλλα μου αρεσει πολυ η ιστορια 18αρια και 19αρια περνω τωρα για λατινικα δεν ξερω αλλα απο τι εχω δει τα βιβλια της αδερφης μου και μου εχει εξιγισει και η ιδια πως ειναι δεν μου πολυαρεσαν και δεν πας θεωρ. αν δεν σου αρεσουν τα αρχαια ουτε θετικη αν δεν σου αρεσουν τα μαθηματικα!!!Γι' αυτο επιλεγς επα.λ το θεμα ειναι πως δεν εξαρτατε απο εμενα μονο αλλα και απο τους γονεις μου κυριως την μαμα μου ειναι καθετη γιατi 1) το θεωρει κακο σχολειο γιατι ολοι εχουν μεινει πισω στα τεε και δεν καταλαβενουν οτι τα πραγματα εχουν αλλαξει και μπορεις να περασεις ακομα και σε αει απο επαλ! και 2) επειδη και τα 2 μου αδελφια τελειωσαν γενικο (χωρις να καταφερουν κατι δλδ να περασουν σε τει/αει πηγε η αδελφη μου σε ιεκ και ο αδελφος μου σε οαεδ) και θελει οπωσδιποτε να τελειωσω και εγω :mad: πραγματικα δεν ξερω τι να κανω!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

panosmek

Νεοφερμένος

Ο panosmek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Καλησπερα, ειμαι μαθητης Α' λυκειου και το προβλημα μου ειναι οτι δεν εχω ορεξη να διαβασω, δεν ξερω γιατι ειπα το πασχα θα κανω επαναληψη και τιποτα, κατι λιγα εκανα μονο και αυτο επειδη δεν ειχα καθολου την διαθεση να διαβασω και περνουσα αρκετες ωρες στον υπολογιστη και εβγαινα εξω. Τι μπορω να κανω για να βρω την ορεξη; Τι φταιει για αυτο; καθε φορα που λεω θα κατσω να διαβασω βαριεμαι πολυ και ετσι συνεχιζω να καθομαι στον υπολογιστη.. μηπως φταιει αυτο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiannosFloyd

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GiannosFloyd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πόρτο Λάγος (Ξάνθη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Και εγώ φέτος Β Λυκείου ξεκίνησα να διαβάζω πιο συστηματικά( μαλλον λιγο σε σχεση με της ωρες που ακουω απο αλλους, αλλα θελω να πιστεύω ουσιαστικά). Ήμουν η κλασσική περίπτωση οπού με το βιβλιο μπροστα μου, το να κοιτάζω τον τοιχο ήταν πιο ενδιαφέρουσα δραστηριότητα. Αυτό που με βοήθησε ήταν η σταθεροποίηση του ωραρίου(απο την ταδε ωρα έως τότε θα διαβάζεις καθε μέρα, οτι και να γινει και δεν θα κανεις κατι άλλο με τίποτα). Έτσι και συνηθίζεις σιγά σιγα, σου γίνεται δευτερη φύση και εχεις χρόνο μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Προφανως δε θελεις να διαβασεις, δεν υπαρχει καμια διαθεση γ

... συνεχιζω...
το θεμα ειναι γιατι προβληματιζεσαι τοσο πολυ απο τη στιγμη που αποφασισες οτι δε θελεις να ανοιξεις βιβλιο(αυτο με παραξενευει).
Κι αυτο που λενε ''το Πασχα θα στρωθω στο διαβασμα'' εχει αποδειχθει οτι δεν πιανει γιατι βλεπεις τον ογκο διαβασματος που εχει συσσωρευθει κι αυτο σε ωθει ακομη περισσοτερο στο να μη διαβασεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Eγώ προσωπικά είμαι του τύπου να διαβάζω αυτά που μου αρέσουν και να αφήνω τα υπόλοιπα... Δεν λέω ότι είναι καλό (ισα ίσα ΜΗΝ το κάνεις αυτο), αλλά τουλάχιστον είανι κάτι.. Το πάσχα δηλαδή το "θα στρωθώ να διαβάσω" το είπα, και το εφάρμοσα, αλλά πχ στα αρχαία που μου αρέσουν έβγαλα όλη την ύλη και από μαθηματικά και φυσική δεν άνοιξα βιβλίο.. Γνώμη μου είανι, για αρχή, να ασχοληθείς με ένα μάθημα που σου αρέσει (αν δεν έχεις ψάξε να βρείς ένα, όλο και κάπου θα έχεις κλίση!) και πειραματίσου με αυτό, δοκίμασε διάφορα προγράμματα διαβάσματος και, μόλις βρείς κάποιο που να σε βολεύει και να σου ταιριάζει, προσπάθησε να το εφαρμόσεις και με τα υπόλοιπα μαθήματα...

Επίσης, το γενικό "θα κάτσω να διαβάσω" δεν πιάνει ποτέ, πρώτον γιατί δεν ξέρεις από που να ξεκινήσεις και δεύτερον γιατί δεν πρόκειται να το εφαρμόσεις (από προσωπική πείρα μιλάω πάντα)... Βάλε ένα πρόγραμμα, πες "αύριο από την τάδε ώρα μέχρι την τάδε ώρα θα κάτσω να διαβάσω το τάδε μάθημα ΌΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ" ή "θα βγάλω το τάδε κεφαλαιο/κεφάλαια ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ", πίεσε τον εαυτό σου, μην ξεφύγεις από το πρόγραμμα σου! Θα είανι πολύ δύσκολο στην αρχή, αλλά πιέζοντας τον εαυτό σου στο τέλος θα συνηθίσεις και θα γίνει μέρος της καθημερινότητας σου..

Ξέρω ότι όλα τα παραπάνω ακούγονται εύκολα όταν τα λες και αποδεικνύονται δύσκολα όταν τα κάνεις, αλλά κανείς δεν είπε ότι το διάβασμα και το σχολείο γενικότερα είανι εύκολα! Απαιτούν τρώσιμο, πειθαρχία, θυσίες.. Είναι όπως η δουλειά, δεν δουλεύεις όποτε έχεις όρεξη, δουλεύεις σύμφωνα με το πρόγραμμα σου! Ελπίζω να σε βοήθησα.. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top