
02-03-25

13:33
Καλημέρα συνάδελφοι και φίλοι και καλή αποκριά,
Είμαι μαθηματικός, πρώτη μου χρονιά σε σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και θα ήθελα τη βοήθειά σας για μια διευκρίνιση. Στη διδασκαλία των μαθηματικών α γυμνασίου, έχω ολοκληρώσει την εισαγωγή στα ποσοστά και βρίσκομαι τώρα στην επίλυση των προβλημάτων. Στο βιβλίο του υπουργείου σε αυτή την ενότητα υπάρχουν σύνθετα -κατά την άποψή μου για μαθητές 13 ετών- προβλήματα με κεφάλαια, τόκους κλπ, τα οποία φοβάμαι ότι δεν είναι εύκολα κατανοητά από τα παιδιά. Αυτό που μου είπαν συνάδελφοι με μεγαλύτερη εμπειρία στον χώρο είναι ότι μερικοί εξ αυτών επιλέγουν να παραλείπουν αυτά τα προβλήματα ή να τα αναφέρουν ως προβλήματα για δυνατούς λύτες. Ποια είναι η άποψή σας; Εσείς πώς το προσεγγίζετε;
Είμαι μαθηματικός, πρώτη μου χρονιά σε σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και θα ήθελα τη βοήθειά σας για μια διευκρίνιση. Στη διδασκαλία των μαθηματικών α γυμνασίου, έχω ολοκληρώσει την εισαγωγή στα ποσοστά και βρίσκομαι τώρα στην επίλυση των προβλημάτων. Στο βιβλίο του υπουργείου σε αυτή την ενότητα υπάρχουν σύνθετα -κατά την άποψή μου για μαθητές 13 ετών- προβλήματα με κεφάλαια, τόκους κλπ, τα οποία φοβάμαι ότι δεν είναι εύκολα κατανοητά από τα παιδιά. Αυτό που μου είπαν συνάδελφοι με μεγαλύτερη εμπειρία στον χώρο είναι ότι μερικοί εξ αυτών επιλέγουν να παραλείπουν αυτά τα προβλήματα ή να τα αναφέρουν ως προβλήματα για δυνατούς λύτες. Ποια είναι η άποψή σας; Εσείς πώς το προσεγγίζετε;