vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεν εχω ακολουθησει τη συζητηση αλλα θα ηθελα να σε ρωτησω Βασιλη κατι επι του παραπανω. Εισαι σιγουρος οτι μια αποψη για το οικονομικο οριο απο φοιτητη δεν ειναι υποκειμενικη ; Αν εχεις δει στατιστικα και ερευνες τοτε οκ η αποψη σου ειναι αντικειμενικη καπως. Δηλαδη πως μπορει να θεωρηθει θρασης καποιος που με μονογονεικη οικογενεια και 2 αδελφια κανει φορολογικη στα 13.000 ;μεταξύ άλλων, πρέπει να έχεις πολύ θράσος για να θεωρείς μια οικογένεια των 25000 ευρώ ευκατάστατη. Να που προσαρμοζόμαστε και στα νέα δεδομένα της Ελλάδας του αύριο.
Ενα παραδειγμα για να σου δειξω την αποψη μου. Οτι κατ εμε αν δουμε ερευνες για την Ελλαδα του σημερα τοτε θα μπορουμε να κρινουμε αντικειμενικα αν ενα οικονομικο κριτηριο ειναι συμβατο με την πραγματικοτητα ή οχι. Αν δεν το κανουμε εχω την εντυπωση οτι μιλαμε υποκειμενικα και μπενουμε σε φαυλο κυκλο για το ποιος την εχει μικροτερη...τη φορολογικη του δηλωση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Klaus
Διάσημο μέλος
Τέτοιο χάλι δεν νομίζω να υπάρχει πουθενά έξω. Και στις φοιτητικές εκλογές να βλέπεις ανθρώπους με Π(ηλικιωμένους εννόω). Έλεος!
Θέλει ξεσκαρτάρισμα αλλά όχι όπως το πάνε με τη μέθοδο ότι να ναι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Ολοκληρώνεται το χρονικό διάστημα στα τέλη Σεπτεμβρίου και ο νόμος θα εφαρμοστεί.
Αυτό ξεκαθάρισε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος και υπογράμμισε τα εξής:
Α. Μας έχουν πει τα Πανεπιστήμια για ορισμένες περιπτώσεις ανθρώπων με αναπηρίες, ανθρώπων που έχουν κάνει έναν αγώνα δρόμου να τελειώσουν τις σπουδές τους κτλ. Έχουμε πει ότι ο νόμος ρυθμίζει τις ημερομηνίες με μεγάλη ακρίβεια. Εδώ και 3 χρόνια έχει ψηφιστεί αυτός ο νόμος.
Β. Τα Πανεπιστήμια έδωσαν πολλές φορές διπλές εξεταστικές περιόδους και όλα όσα μας λένε είναι υποθέσεις και εικασίες. Κανένας δεν είπε ότι «έχω ένα αίτημα, ή δύο ή πέντε ή δέκα». Άρα δεν έχουμε συγκεκριμενοποιημένο αίτημα, και λέω προκαταβολικά, ότι ο νόμος δε μπορεί να μην εφαρμοστεί. Πώς λοιπόν λένε διάφοροι καλοπροαίρετοι, ότι υπάρχουν ακόμη κάποιοι οι οποίοι ζητούν μια ακόμη λ.χ. εξεταστική περίοδο; Είδαν τ’ αποτελέσματα του Σεπτεμβρίου και δεν τα έχουμε δει εμείς;
Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/tritovath...ys-limnazontes-foithtes-ua-efarmostei-o-nomos
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Για τους «λιμνάζοντες» φοιτητές θα εφαρμοστεί ο νόμος
Ολοκληρώνεται το χρονικό διάστημα στα τέλη Σεπτεμβρίου και ο νόμος θα εφαρμοστεί.
Αυτό ξεκαθάρισε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος και υπογράμμισε τα εξής:
Α. Μας έχουν πει τα Πανεπιστήμια για ορισμένες περιπτώσεις ανθρώπων με αναπηρίες, ανθρώπων που έχουν κάνει έναν αγώνα δρόμου να τελειώσουν τις σπουδές τους κτλ. Έχουμε πει ότι ο νόμος ρυθμίζει τις ημερομηνίες με μεγάλη ακρίβεια. Εδώ και 3 χρόνια έχει ψηφιστεί αυτός ο νόμος.
Β. Τα Πανεπιστήμια έδωσαν πολλές φορές διπλές εξεταστικές περιόδους και όλα όσα μας λένε είναι υποθέσεις και εικασίες. Κανένας δεν είπε ότι «έχω ένα αίτημα, ή δύο ή πέντε ή δέκα». Άρα δεν έχουμε συγκεκριμενοποιημένο αίτημα, και λέω προκαταβολικά, ότι ο νόμος δε μπορεί να μην εφαρμοστεί. Πώς λοιπόν λένε διάφοροι καλοπροαίρετοι, ότι υπάρχουν ακόμη κάποιοι οι οποίοι ζητούν μια ακόμη λ.χ. εξεταστική περίοδο; Είδαν τ’ αποτελέσματα του Σεπτεμβρίου και δεν τα έχουμε δει εμείς;
Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/tritovath...ys-limnazontes-foithtes-ua-efarmostei-o-nomos
Προφανως ο ιδιος δεν εχει δικο του ανθρωπο που να τον αφορα το θεμα, οποτε προχωραει μπρος ολοταχως
Εχει κοσμο που δινει ενα μαθημα πολλες φορες, ας μη γελιομαστε, ξερουμε οτι αυτοι ειναι και που κινδυνευουν με διαγραφη(πλην αυτων που παρατησαν τη σχολη)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
https://www.esos.gr/uploads/kcfinder/file/diagrafes-erotisi.pdf
Απάντηση από τον υπουργό παιδείας και θρησκευμάτων:
https://www.esos.gr/uploads/kcfinder/file/diagrafes-apantisi.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Αυτό ξεκαθάρισε σήμερα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ο υπουργός Παιδείας α. Λοβέρδος και ζήτησε από τον πρώην υφυπουργό Παιδείας Σ. Κεδ/ικογλου να μην καταθέσει τροπολογία όπως όδιος ανακοίνωσε ότι θα κάνει αύριο : «Με δεδομένο ότι οι λιμνάζοντες θα διαγραφούν, για το θέμα των φοιτητών που είναι τώρα και εσείς λέτε μα είναι ανάπηρος να του δώσουμε μια ευκαιρία παραπάνω. Να το κρατήσετε λίγο, αν θέλετε, στη δική σας διακριτική ευχέρεια και να το πάτε τέλος Σεπτεμβρίου, δεν το λέω τυχαία» προέτρεψε τον κ. Κεδίκογλου ο υπουργός Παιδείας..
Αυτή τη στιγμή υπάρχει υποχρέωση στους φοιτητές να τελειώνουν τη φοίτησή τους για να μην έχουμε τους αιώνιους φοιτητές και σωστά στα (ν συν 2) έτη. Δηλαδή αν είναι τέσσερα τα χρόνια των σπουδών, άλλα δύο χρόνια περιθώριο, άρα έξι χρόνια. Αν είανι στην ιατρική που είναι 6, τότε (6 και 2) και ούτω καθεξής.
Μου είχαν έρθει λοιπόν πάρα πολλοί γονείς, φορείς και τα λοιπά, παιδιών που έχουν περάσει με αναπηρία στα πανεπιστήμια, ξέρετε ότι υπάρχει αυτό το ποσοστό, το οποίο λένε ότι εμείς περνάμε πολλούς μήνες δυστυχώς μπαίνοντας και βγαίνοντας στα νοσοκομεία. Μπαίνουμε σε κάποιο πανεπιστήμιο, μια μικρή ανοχή, δεν λέμε να μην τελειώσουμε, δεν λέμε να είναι όσο θέλετε, αλλά εν πάση περιπτώσει εκεί που είναι (ν συν 2 ), να γίνει 2ν. Δηλαδή εκεί που είναι έξι χρόνια, να γίνει οκτώ χρόνια. Μια μικρή διευκόλυνση για αυτά τα παιδιά για να δείξουμε την κοινωνική μας ευαισθησία. Ούτε χαλάμε τα πανεπιστήμια, ούτε κάνουμε αιώνιους φοιτητές. Υπάρχει έτοιμη η τροπολογία με την αιτιολογική έκθεση στην τροποποιούμενη διάταξη, θα την καταθέσω στα πρακτικά και θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνει δεκτή και από σας. Σας ευχαριστώ πολύ.
Πηγή:
https://www.esos.gr/arthra/tritovath...toys-limnazontes-foithtes-ua-toys-diagracoyme
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Η κάψα για σπουδές στο λύκειο πώς γίνεται και εξανεμίζεται στο Πανεπιστήμιο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Αυτό ξεκαθάρισε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος απαντώντας σήμερα στο ερώτημα της δημοσιογράφου του «Πρώτου Θέματος» Ισμήνης Χαραλαμποπούλου για το περιεχόμενο της δήλωσής του στην Βουλή πως σχετικώς με τους "λιμνάζοντες".
Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας δήλωσε:
Α. Από το 2007 αλλά και από το 2011 ενημερώθηκαν οι φοιτητές των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ που δεν είχαν ολοκληρώσει τις σπουδές τους, παραμένοντας επί πολλά χρόνια εγγεγραμμένοι σε αυτά τα ιδρύματα, πως θα διαγραφούν τον Σεπτέμβριο του 2014. Δόθηκαν μάλιστα από τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και επιπλέον εξεταστικές περίοδοι.
Β .Φθάσαμε όμως στο νομοθετικά καθορισμένο χρόνο και έτσι ο νόμος θα εφαρμοστεί, δηλαδή θα διαγραφούν από τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ όσοι δεν ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους.
Γ. Είμαστε σε συνεχή συνεννόηση με τα συντονιστικά όργανα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ για την εφαρμογή της νομοθεσίας, που θα εξορθολογήσει τα ιδρύματα, δίνοντας νόημα στην έννοια του κύκλου σπουδών, αλλά και απαλλάσσοντάς τα από μια άνευ λόγου και νοήματος γραφειοκρατία.
Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/tritovath...poyrgos-ua-diagrafoyn-oi-limnazontes-foithtes
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Α. Επιπρόσθετη δαπάνη, το να παίρνουν αυτοί πάσο ή βιβλία, δεν υπάρχει. Αυτό είναι σωστό. Δημιουργεί ορισμένα άλλου είδους προβλήματα. Το πρώτο πρόβλημα το είπατε. Δημιουργεί μέτρα και σταθμά, δηλαδή αναλογίες διδασκόντων και διδασκομένων.
ΕΛΕΝΗ ΑΥΛΩΝΙΤΟΥ (Βουλευτής): Θέλετε να πάτε σε απολύσεις, δηλαδή;
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Όχι, σε καμία περίπτωση. Συγκροτεί μια σειρά από ψεύδη στοιχεία. Δημιουργεί εμπόδια στο διοικητικό τους εξορθολογισμό –όπως θα σας πουν οι ίδιοι που τα διοικούν και όχι κατά τη γνώμη τη δική μου που δεν έχω την εμπειρία – και καταργεί την έννοια του κύκλου σπουδών. Αυτό είναι παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό κριτήριο, που μπορεί να μην το σέβεστε όλοι εδώ, αλλά κάποιοι το σεβόμαστε.
ΕΛΕΝΗ ΑΥΛΩΝΙΤΟΥ: Γιατί καταργείται ο κύκλος σπουδών;
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Έχω δεκάδες επιχειρήματα να σας πω. Γι' αυτό άλλωστε το ίδιο άρθρο σε άλλη του παράγραφο ορίζει για τον κανονικό κύκλο σπουδών αυτό συν δύο χρόνια ακόμη – ανείναι τετραετής, συν 2, δηλαδή 6 και αν είναι πενταετής, συν 2, δηλαδή 7 – γιανα ολοκληρώσει ένας φοιτητής υπό κανονικές συνθήκες τις σπουδές του, εκτός αν έχει πρόβλημα, οπότε η ίδια διάταξη τού δίνει το δικαίωμα να διακόψει. Όλο αυτό συγκροτεί μια οργανωμένη προσέγγιση και αυτό ήταν κατά το Ελληνικό Κοινοβούλιο το 2011, εν μέσω της πιο σκληρής στιγμής της κρίσης, μια επιλογή με την οποία ταυτίζομαι. Οι παλαιοί φοιτητές που έρχονται από πίσω δεν αφορούν τον κύκλο σπουδών που τρέχει τώρα, δηλαδή 4 συν 2 και 5 συν 2. Έδωσε δυνατότητες 3 χρόνια και ορισμένα πανεπιστήμια έδωσαν έξτρα εξεταστικές περιόδους για να ολοκληρώσουν. Έδωσε τη δυνατότητα να δηλώνουν έστω ότι θέλουν να ολοκληρώσουν. Δεν την άσκησαν αυτήν τη δυνατότητα ή την άσκησαν ανεπιτυχώς. Στις 31/8 κλείνει αυτός ο κύκλος. Είναι ένας κύκλος ανθρώπων προειδοποιημένων από το 2007. Γιατί θα πρέπει να μπούμε με παρεμβάσεις ενώ όλα ήταν γνωστά εδώ και τόσα χρόνια;
ΕΛΕΝΗ ΑΥΛΩΝΙΤΟΥ: Θα το συζητήσουμε όταν και εφόσον το φέρετε, αλλά, κύριε Υπουργέ, λάβετε υπόψη ότι η ελληνική κοινωνία ζει μια κατάσταση η οποία είναι πρωτόγνωρη. Άρα, οι συνθήκες δεν είναι συνθήκες ρουτίνας. Είναι κάτι το οποίο πρέπει να το λάβετε υπόψη.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Και εσείς πρέπει να λάβετε υπ' όψιν ότι δεν προκάλεσα εγώ το θέμα. Είπα στη Βουλή ότι θα εφαρμόσω το νόμο και έγραφαν ορισμένες εφημερίδες «το λέει, αλλά δεν το λέει καθαρά και τι εννοεί». Την Κυριακή έγινε από μεγάλη εφημερίδα ρεπορτάζ και γίνονται κάθε μέρα σχεδόν τέτοιου είδους ρεπορτάζ.
Κάποια στιγμή με ρωτούν, τι εννοούσες και είπα αυτό που εννοώ, δεν βλέπω το λόγο γιατί να πρέπει να μην εφαρμόσουμε το νόμο. Εν πάση περιπτώσει, συζητείται το θέμα, αλλά εγώ επιμένω σε αυτό που είπα. Θα εφαρμόσουμε τον ν.4009/2011, όπως αυτός ορίζει σε όλα του τα σημεία.
Πηγή:
https://www.esos.gr/arthra/tritovath...monh-sta-aei-tvn-185-000-limnazontvn-foithtvn
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
Νεοφερμένος
ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
[FONT="]Έλληνας της Γερμανίας [/FONT]
[FONT="]Στην Γερμανία δεν υπάρχει ένας ενιαίος κανονισμός (δηλαδή δεν υπάρχει ομοσπονδιακός νόμος) και εξαρτάται από τον κλάδο ([/FONT][FONT="]Numerus[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Clausus[/FONT][FONT="]), αλλά και από το πανεπιστήμιο. Υπάρχει η έκφραση [/FONT][FONT="]Dauerstudent[/FONT][FONT="] που σημαίνει ότι κάποιος σπουδάζει πολλά χρόνια. Δεν είναι επίσης κάτι σπάνιο να διακόψεις τις σπουδές και να τις συνεχίσεις εκεί όπου σταμάτησες. Υπάρχουν π.χ. μητέρες που σταμάτησαν τις σπουδές όταν γεννήθηκε το πρώτο τους παιδί και συνεχίζουν τις σπουδές μετά την ενηλικίωση των παιδιών τους (δηλαδή μετά από 17 χρόνια). Υπάρχουν και περιπτώσεις ανθρώπων που σπούδαζαν συνεχώς σαράντα χρόνια. Ένας φοιτητής Φυσικής διεγράφη μετά περίπου σαράντα χρόνια (ήταν 62 ετών), προσέφυγε στη δικαιοσύνη και το πανεπιστήμιο υποχρεώθηκε να τον εγγράψει πάλι. Γνωρίζω επίσης προσωπικά έναν φοιτητή ιστορίας που είναι στο 44ο εξάμηνο και περνάει κάθε δύο τρία χρόνια ένα μάθημα. Προβληματικό γίνεται μόνο αν ο κλάδος των σπουδών καταργηθεί στο αντίστοιχο πανεπιστήμιο. Αλλά και τότε μπορεί κάποιος να συνεχίσει τις σπουδές σε άλλο πανεπιστήμιο (σε παρεμφερές αντικείμενο), αν το επιθυμεί. Μπορεί επίσης κάποιος να αρχίσει να σπουδάζει στα ενενήντα του. Σπάνια περίπτωση, αλλά υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω το μένος εναντίον των "αιώνιων φοιτητών", αφού δεν στοιχίζουν τίποτα στο κράτος και δεν προξενούν κανένα πρόβλημα στη λειτουργία του πανεπιστημίου. Τα ελληνικά πανεπιστήμια μπορεί να έχουν προβλήματα, αλλά γι΄ αυτά δεν φταίνε οι "αιώνιοι φοιτητές". Και οι "αιώνιοι φοιτητές" θα ελαττώνονταν, αν κάποιος είχε τη δυνατότητα να διακόψει τις σπουδές και να τις συνεχίσει μετά από ορισμένα χρόνια, αφού ενδιάμεσα δεν θα ήταν εγγεγραμμένος στο πανεπιστήμιο, αλλά αυτό αφορά περισσότερο τη στατιστική και λιγότερο την ουσία. Και για να σπουδάσεις στην Γερμανία χρειάζεται όσο διάβασμα χρειάζεται και στην Ελλάδα. [/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LoLapalooza
Νεοφερμένος
Δεν βλέπω να απασχολεί κανέναν ότι μόνο ένας στους δέκα φοιτητές παίρνει πτυχίο. Μόνο ο λαϊκισμός περί διαγραφών...
Η κάψα για σπουδές στο λύκειο πώς γίνεται και εξανεμίζεται στο Πανεπιστήμιο;
Για 2 λογους:
1ον απογοητευονται λογω λανθασμενης επιλογης σχολης (χαμηλα μορια,κυρος κλπ)
2ον γιατι θεωρουν πως με το να γινεις φοιτητης ξαφνικα μπορεις να ζησεις τα παντα και που καιρος για διαβασμα συγκατελεγεται και η συμμετοχη σε κομματικες παραταξεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Αυτό ξεκαθαρίζει το υπουργείο Παιδείας με σημερινή ανακοίνωση και υπογραμμίζει τα εξής:
Α.Στο άμεσο μέλλον, ο νόμος ορίζει, πως το συγκεκριμένο θέμα θα ρυθμίζεται από τους οργανισμούς των ιδρυμάτων, οι οποίοι όμως ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Β.Συνεπώς ισχύει η νομοθεσία και αυτή ακριβώς θα εφαρμοστεί. Κίνητρο μας δεν είναι ο νομικισμός, αλλά η αποκατάσταση της έννοιας του κύκλου σπουδών, καθώς και η αποφυγή μιας σειράς γραφειοκρατικών προβλημάτων αλλά και η αλλοίωση των στοιχείων που σχετίζονται με το φοιτητικό δυναμικό των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι. .
Γ.Όσοι πιστεύουν σε αυτή την ανάγκη αλλά θεωρούν πως θα κάνουμε πίσω για μικροπολιτικούς λόγους, δεν έχουν παρά να περιμένουν λίγες μέρες για να εξακριβώσουν την ακρίβεια των λόγων μας.
Δ.Πρόσφατα στη Βουλή, αλλά και μέσω του τύπου, πως σχετικά με τους «λιμνάζοντες» φοιτητές ο νόμος θα εφαρμοστεί και στο τέλος του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους, δηλαδή στις 31/8/2014, οι «λιμνάζοντες» θα διαγραφούν. Όλοι αυτοί οι φοιτητές έχουν προειδοποιηθεί από το 2007 και από το 2011. Δόθηκε ο κατάλληλος χρόνος σε όλους. Από τα στοιχεία που με μεγάλη επιμονή συγκεντρώσαμε περίπου 180.000 φοιτητές Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. δεν αξιοποίησαν τις ευκαιρίες που τους δόθηκαν.
Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/tritovath...kh-katastash-ua-perasei-oristika-sto-pareluon
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Στα αλήθεια μόνο ένας στους δέκα φοιτητές παίρνει πτυχίο; Μου φαίνεται κάπως δύσκολο να το πιστέψω αυτό. Αν έχεις καμιά πηγή γι'αυτό μπορείς να μου την στείλεις; Γιατί πραγματικά θέλω να δω αν είναι τόσο τραγική η κατάσταση.Δεν βλέπω να απασχολεί κανέναν ότι μόνο ένας στους δέκα φοιτητές παίρνει πτυχίο. Μόνο ο λαϊκισμός περί διαγραφών...
Η κάψα για σπουδές στο λύκειο πώς γίνεται και εξανεμίζεται στο Πανεπιστήμιο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Α.Σε συνεργασία με τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα μετά από πολλά χρόνια προειδοποιήσεων και καθυστερήσεων, θα εφαρμόσουμε, αυτό που ο Νόμος ορίζει, στις 31 Αυγούστου, ότι δηλαδή, όσοι έχουν πάρα πολύ μεγάλη καθυστέρηση, εν προκειμένω 11 χρόνια στα μέγιστα της καθυστέρησης, όσοι έχουν ξεπεράσει αυτά τα έντεκα χρόνια διαγράφονται. Και αν κάνουμε μία επισκόπηση των αριθμών που δίνουν τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, τότε φτάνουμε στον αριθμό των 180.000. και λέω περίπου γιατί δεν μας έχουν φέρει όλα τα Ιδρύματα της χώρας τους αριθμούς τους, σε συνεργασία με τα Συντονιστικά τους Όργανα, περιμένουμε τους τελικούς αριθμούς αυτήν ή την επόμενη εβδομάδα. Έχουν γίνει αυτοί οι υπολογισμοί και καταληκτική ημερομηνία είναι η 31η Αυγούστου. 2014. Και πάντα αναφερόμαστε στους λιμνάζοντες. Να μην γίνεται η σύγχυση εκεί με τους παρόντες φοιτητές όπου εκεί ισχύει ο αριθμός 4 +ν και 5+ν. Άρα έχουμε το Νόμο για τους παρόντες φοιτητές να τα ρυθμίζει αυτά, να προβλέπει τη διακοπή της φοίτησης για διάφορους λόγους και όλα αυτά να τα περνάει στους Οργανισμούς των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ και πολύ σωστά, όμως αυτοί οι Οργανισμοί δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί, έχουν κατατεθεί στο Υπουργείο, αξιολογούνται ως την 1η Νοεμβρίου του 2014 και μετά θα ακολουθήσουν την έκδοση των Προεδρικών Διαταγμάτων. Δηλαδή η μεταφορά αυτής της αρμοδιότητας στα Ιδρύματα αργεί. Συνεπώς, μέχρι τότε, ισχύει απευθείας η Νομοθεσία και η Νομοθεσία σε σχέση με τους λιμνάζοντες -και όχι με τους παρόντες φοιτητές - ορίζει αυτά με καταληκτική ημερομηνία την 31η Αυγούστου.
Β.Θέλω να αναφέρω εδώ ότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες εκείνοι που χαρακτηρίζονται από μία απροθυμία συμμετοχής και γι αυτό όταν γίνεται διάλογος με κοινωνική ευαισθησία, αυτή η κοινωνική ευαισθησία διακρίνει και εμάς. Ωστόσο όταν πρόκειται για ανθρώπους που έχουν εγκαταλείψει το Πανεπιστήμιο ή το ΤΕΙ και δεν θέλουν να το συνεχίσουν είναι πολύ μεγάλο λάθος να τους κρατάμε εγγεγραμμένους για πολλούς λόγους. Λένε συνήθως σε πολλά από τα μηνύματα που λαμβάνουμε στο Υπουργείο ότι αυτό δεν προσθέτει κόστος στο Πανεπιστήμιο γιατί δεν έχουν πάσο ή γιατί δεν υπάρχουν επιδόματα κτλ. Θα σας δώσω δύο στοιχεία που αποδεικνύουν ότι αυτά τα επιχειρήματα δεν ισχύουν. Μπορεί να μην έχουν οικονομικό κόστος αλλά έχουν γραφειοκρατικό κόστος, δεύτερον, με την ύπαρξη των λιμναζόντων δεν δίνεται σημασία στον κύκλο σπουδών, είναι αδιάφορος ο κύκλος σπουδών, και τρίτον και πιο σημαντικό δίνονται λανθασμένα στοιχεία για τα στατιστικά των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, όσον αφορά το φοιτητικό τους δυναμικό και από αυτό το λάθος, απορρέουν άλλα λάθη, ο αριθμός των διδασκόντων, ο αριθμός του διοικητικού προσωπικού, της χρηματοδότησης άρα δεν είναι σωστό να έχουμε κάλπικα στοιχεία, πρέπει να έχουμε τα σωστά στοιχεία».
Γ.Σε ερώτηση για το αν υπάρχει μέσος όρος ετών των λιμναζόντων ο Υπουργός απάντησε:
« Δεν μπορώ να βγάλω (μέσον όρο) διότι τα στοιχεία δεν τα έχουμε εμείς, τα έχουν τα Ιδρύματα, σε μας αποστέλλονται μέσω του Συντονιστικού τους Οργάνου συγκεντρωτικοί αριθμοί. Όμως έχουμε λιμνάζοντες φοιτητές ακόμα και από την δεκαετία του 50».
Δ.Στην ερώτηση για ενδεχόμενη διαφωνία των Πρυτάνεων Ο κ Λοβέρδος απάντησε:
«Τα Συντονιστικά Όργανα των Πρυτάνεων και των Προέδρων ΤΕΙ είναι σε συνεννόηση με το Υπουργείο. Δεν έχω εκτιμήσει αυτό που με ρωτάτε γιατί στις τεχνικές λεπτομέρειες του θέματος συμφωνούμε δηλαδή για ορισμένες μεμονωμένες περιπτώσεις που πρέπει να ακολουθήσουμε την A ή την Β τακτική και δεν έχω ακούσει από κάποιο Ίδρυμα ότι δεν θα την εφαρμόσει».
Ε.Σε ερώτηση για το αν προβλέπεται κάτι ειδικότερο για τα άτομα με ειδικές ανάγκες που φοιτούν στα Πανεπιστήμια ο Υπουργός απάντησε ότι ο διάλογος σχετίζεται με το παρόν για τους φοιτητές που τώρα σπουδάζουν υπάρχει μια πρόταση που ακούστηκε στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων το συν 2 που δίνεται στους άλλους φοιτητές να γίνει πιο ευρύ Δεν αφορά τους λιμνάζοντες η συζήτηση ατόμων με αναπηρία και είναι ένα μέτρο που ακούγεται λογικό. Παρακαλέσαμε να δούμε την πρόταση τον Σεπτέμβριο στο συνάδελφο πρώην Υφυπουργό κ. Σ. Κεδίκογλου. Ένα άτομο με μόνιμα προβλήματα που επιφέρουν οι αναπηρίες πρέπει να δείχνουμε περισσότερη ανοχή. Αυτό είναι σίγουρα κάτι που συζητείται χωρίς να έχουμε κατασταλάξει.Ο Νόμος προειδοποίησε από το 2007 και με σαφείς ημερομηνίες το 2011 δόθηκαν εξτρα εξεταστικές περίοδοι η συζήτηση έχει τελειώσει. Για τους μερικής φοίτησης που εργάζονται δεν υπάρχει καμία άλλη πρόβλεψη. Για τους παρόντες φοιτητές ο νόμος προβλέπει και τη διακοπή αν υπάρχουν θέματα αναπηρίας, εργασίας ή υγείας.
Z.Σε ερώτηση ακροατών για την εξεταστική ο Υπουργός απάντησε:
«Κανονικά, αυτή τη στιγμή έχουμε ένα πρόβλημα με τα ΤΕΙ και τα Πανεπιστήμια που εμφανίζεται να έχει διαστάσεις μη επιλύσιμες. Για τα υπόλοιπα έχουμε κοινούς στόχους. Διαφωνούν για τη χρηματοδότηση, και έχουν απόλυτο δίκιο, θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την κατάσταση αυτή, απελευθερώσαμε τις ερευνητικές διαδικασίες από τα δεσμά του Δημοσίου και το εκτίμησαν αυτό, μόλις διαβάσουμε την αξιολόγηση της ΑΔΙΠ, αν τα πράγματα είναι καλά θα απελευθερώσουμε και τα Μεταπτυχιακά, δεν θα χρειάζεται το Υπουργείο να εγκρίνει τα Μεταπτυχιακά Τμήματα, θα προχωρούν μόνοι τους στην διαδικασία. Αυτό το πρόβλημα που δεν μπορούμε να λύσουμε αυτή την στιγμή είναι το πρόβλημα των μετεγγραφών. Όπου τον Μάιο του 2014 χορηγήθηκε δικαίωμα μετεγγραφής και που εμείς δεν μπορούσαμε να το αλλάξουμε μετά τις Εκλογές, γιατί ο Νομοθέτης θα καθίστατο κομπογιαννίτης και πάμε τώρα να αντιμετωπίσουμε την πιθανότητα όπου αν το δικαίωμα μετεγγραφής για τα μεγάλα Πανεπιστήμια αντιστοιχεί σε μεγάλο αριθμό φοιτητών, ερημώνονται τα περιφερειακά Πανεπιστήμια και δημιουργείται το αδιαχώρητο στα Κεντρικά, με την έννοια ότι οι άνθρωποι μας παραπονιούνται τι θα κάνουν και εμείς προσπαθούμε να βρούμε μία λύση, είμαστε σε διαβούλευση. Δεν είμαι σε θέση να μιλήσω δημόσια γι αυτό, πρέπει να το συζητήσω πρώτα με την Κυβέρνηση και τις Αρχές των ΑΕΙ και ΤΕΙ. Η δική μου λογική λέει ότι κάθε εβδομάδα πρέπει να μιλάς με τα ΤΕΙ και τα Πανεπιστήμια και κάθε μέρα με τους καθηγητές. Πρόκειται για ένα πολύ κακοπληρωμένο σώμα, από τα 800 ευρώ του Αναπληρωτή και τα 600 του πρωτοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού με οργανική θέση, μέχρι τα 1000 ευρώ του λέκτορα στο Πανεπιστήμιο, πρέπει να τους ακούς. Δεν υπάρχουν περιθώρια αυταρχισμού δεν υπάρχει περιθώριο για δήθεν μεταρρυθμιστές που ό,τι ονειρεύονται τη νύχτα θέλουν το πρωί που ξυπνάνε να το κάνουν πράξη, με σκοπό όχι το να βοηθήσουν την Εκπαίδευση αλλά τον εαυτό τους συνδέοντας το όνομά τους με έναν Νόμο κ.ο.κ. δεν είναι τέτοια περίπτωση, θα συνεχίσω με διάλογο και σας ξαναλέω ότι το μόνο πράγμα που μας προβληματίζει είναι οι Μετεγγραφές.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
H. Για την αξιολόγηση ο υπουργός απάντησε: « Υπάρχουν δύο αξιολόγησης η μία από την ΑΔΙΠ Αρχή Διασφάλιση Ποιότητας και ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο συντάχθηκε από τον Πρόεδρο κ. Κουφουδάκη και κατατέθηκε στον Πρόεδρο της Βουλής κ. Μεϊμαράκη την περασμένη εβδομάδα και θα συζητηθεί στις 27 Αυγούστου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων. Υπάρχει μια δεύτερη αξιολόγηση που αφορά τις διοικητικές ανάγκες Οκτώ Πανεπιστημίων που έχουν διαθεσίμους υπαλλήλους και κατατέθηκε τρεις μέρες νωρίτερα από τον χρόνο που είχαμε προβλέψει, την 1η Αυγούστου. Και το λέω για όσους υποστήριζαν ότι πετούσα τη μπάλα στην κερκίδα ζητώντας μια ακυρωτική αναβολή. Κατατέθηκε και αυτή. Δεν θέλαμε να την ανοίξουμε στο Υπουργείο, επειδή ήμασταν πολύ μακριά από τους αξιολογητές οι οποίοι προέκυψαν από διαγωνιστική διαδικασία του ΕΣΠΑ. Αυτή η επιτροπή κατέθεσε το πόρισμά της και συζητείται την ίδια μέρα στη Βουλή. Από το πόρισμά αυτό θα προκύψει αν θα υπάρξουν απολύσεις στα οκτώ αυτά Πανεπιστήμια ή όχι. Δυνητικά το ενδεχόμενο απόλυσης αφορά 500 άτομα που είναι διαθέσιμοι σήμερα και είτε θα επανατοποθετηθούν είτε όχι και γι΄αυτούς θα ξαναγίνει έγκυρος ο διάλογος των ημερών ανάληψης εκ μέρους μου της ευθύνης του ΥΠΑΙΘ. Αναφέρομαι στα όσα είχαν συζητηθεί στις 9, 10 και 11 Ιουνίου».
Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/tritovath...tes-kai-thn-ajiologhsh-tvn-organismvn-tvn-aei
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Τα παραπάνω είπε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θανάσης Κυριαζής, σε συνέντευξη στην εκπομπή 6-10 της ΝΕΡΙΤ και στον δημοσιογράφο κ. Γ. Σκάλκο. Και σημείωσε: «Ο Νόμος για τη διαγραφή των «λιμναζόντων» φοιτητών είναι σαφής και ορίζει τη διαγραφή τους στις 31 Αυγούστου του 2014, ενώ έχουν δοθεί τα δύο τελευταία χρόνια επιπρόσθετες εξεταστικές περίοδοι προκειμένου να βοηθηθούν οι φοιτητές που χρωστούσαν λίγα μαθήματα».
Ο κ. Κυριαζής τόνισε ότι καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια ώστε όλα να είναι έτοιμα για την έναρξη της σχολικής χρονιάς με την πρόσληψη 19.500 αναπληρωτών και επανέλαβε τη δήλωση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέα Λοβέρδου ότι η σχέση των προσλήψεων 1 προς 10 στην Εκπαίδευση πρέπει να ξανασυζητηθεί γιατί η κατάσταση στην εκπαίδευση λόγω των αθρόων συνταξιοδοτήσεων είναι οριακή.
Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/tritovath...rva-toys-sxetika-me-toys-limnazontes-foithtes
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/tritovath...metakinhtos-sth-diagrafh-tvn-aivnivn-foithtvn
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.