Διάβασμα στην φοιτητική ζωή

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
κόβεται το 95% των εξεταζομένων ή το άριστα ξεκινάει από τον βαθμό 5. Εκεί ποιος φταίει; Γιατί θα πρέπει να χρεωθεί ο φοιτητής πολλά τέτοια μαθήματα (ακόμη και 5-10 μαθήματα πολλά είναι) με αναγκαστικά 5άρια με τεράστιο κόπο;

Όλο το ποστ σου είναι σωστό, απλά αναφέρομαι σε αυτό το σημείο επειδή στο δικό μου πανεπιστήμιο είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Έχουμε τέτοια μαθήματα, και μάλιστα στα οποία περνάει πάντα ποσοστό μικρότερο του 10% (συχνά τάξης ανάμεσα 0%-5%). Οι καθηγητές πρέπει αν καταλάβουν ότι όταν συμβαίνει αυτό τότε είναι καθαρά δικό τους φταίξιμο και κάτι δεν πάει σωστά με τον τρόπο που διδάσκουν και εξετάζουν. Δεν γίνεται στους 300 να περνάνε 5 με μεγαλύτερο βαθμό το 6.5. Ωστόσο οι φοιτητές βγαίνουν πάντα οι χαμένοι της υπόθεσης αφού δεν υπάρχει καν σχετική νομοθεσία που να περιορίζει τους καθηγητές να κόβουν αβέρτα. Πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει με αυτό το φαινόμενο και πως μπορούμε να το αποβάλλουμε. Είναι ξεκάθαρα η νοοτροπία που έφερε το ΠΑΣΟΚ με την ΝΔ τόσα χρόνια, αυτοί οι άνθρωποι μεγαλωμένοι σε ένα σάπιο πολιτικό και κοινωνικό σύστημα δεν έχουν θέληση για να αλλάξουν κάτι προς το σωστότερο/καλύτερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ύμνος στη μετριοπάθεια και εκτός θέματος κιόλας. Δεν πειράζει, ας απαντήσω. Καταρχάς η επιστολή δε θα γράφει αυτό, καθόλου δεν ξέρεις πως δουλεύει ; Προσωπική γνώμη πολλές φορές οι καθηγητές δεν μπορούν να έχουν. Τα περισσότερα ιδρύματα απαιτούν 3 συστατικές, Πτυχιακή θα κάνεις με έναν ή δύο. Και σκέψου ποσες σχολές δεν έχουν πτυχιακή ή είναι προαιρετική. Πως νομίζεις αποκτούν εκεί τις συστατικές; Μήπως θα έπρεπε να ντρέπονται κιόλας; Ελπίζω να καταλαβαίνεις πόσο εκτός είσαι.

Τώρα, προχωράμε στον ύμνο υπέρ της μετριότητας. Όταν εσύ μεγαλώνεις δε σημαίνει πως μαθαίνεις τα σωστά πράγματα. Αν μη τι άλλο οι περισσότεροι της γεννιάς μας μεγαλώσανε και ψήφισαν σύριζα(γεγονός που δηλώνει έλλειψη γενικής κριτικής ικανότητας και αντίληψης), οι περισσότεροι από μας θα γίνουν κακοί στη δουλειά τους και θα μείνουν άνεργοι. Οι περισσότεροι από μας, εν τέλει, εξ' ορισμού θα κάνουν τις λάθος επιλογές. Καταλαβαίνεις τώρα πως το τι έμαθες μπορεί να είναι τελείως λάθος για σένα;

Καταλαβαίνω πως εσύ παραμέλησες το μ.ο. σου. Καταλαβαίνω πως δεν έχεις πρόβλημα με αυτό και είναι απόλυτα φυσιολογικό. Αλλά σε παρακαλώ πάρα πολύ μην δοξάζεις τη μετριότητα Κάποιοι άνθρωποι γουστάρουν να πάνε 1 ή 2 βήματα πάνω από σένα.. Κάποιοι άνρθωποι γουστάρουν να πάνε στο ΜΙΤ και να πάνε την επιστήμη ή την τεχνολογία ένα βήμα μπροστά. Κάποιοι άνθρωποι γουστάρουν να γίνουν εκατομμυριούχοι και κάποιοι να φτιάξουν six-pack. Κάποιοι άλλοι, όλα αυτά μαζί. Δεν έχουν 'μεγάλα απωθημένα, έχουν μεγάλους στόχους και μεγάλη ανάγκη να προσφέρουν στην ανθρωπότητα. Η γλοιώδης φράση που χρησιμοποίησες(μεγάλοι στόχοι κρύβουν μεγάλα απωθημένα) έχει ως έμμεσο στόχο να νιώσεις εσύ όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι καλά για τον εαυτό τους. Καλά για την έλλειψη προσπάθειας και εμμονής, καλά για την ανεκπλήρωτη μεγαλείοτητα. Αν δεν σ'αρέσει αυτό, συνέχισε να κατακράζεις ανθρώπους όπως ο Elon Musk ή ο Terence Tao ή αυτόν που θα πάει σε λίγο καλύτερα πανεπιστήμιο από σένα, ή αυτόν που θα πάει στο ΜΙΤ. Κακό στον εαυτό σου κάνεις.

Ξες είναι ειρωνία γιατί κατά τα άλλα μιλάς για μετριότητα ενώ μετά στρέφεσαι στο τι κάνουν οι άλλοι και πιάνεσαι από αυτό για να χαιδεύσεις τον εαυτό σου. Αν νομίζει κάποιος πως θα πάει σε έναν καθηγητή που δεν τον ξέρει και θα κάτσει να αφιερώσει πάνω από 1 λεπτό να τον υποστηρίξει είναι γελασμένος. Αλλά αφού το κάνουν οι πολλοί θα είναι το σωστό. Speaking about success.

Θες να "πετύχεις" καλέ μου φοιτητή; τοτε ΚΑΝΕ προσωπικές επαφές. Πτυχιακή, συμμετοχή σε ερευνητικές ομάδες, internships σε συνεννόηση με καθηγητές του τμήματος και τμημάτων έξω. Εθελοντική εργασία εντός του πανεπιστημίου. Ακόμη και από έναν εξωτερικό εργοδότη θα μετρούσε η γνώμη. Επειδή εσύ δε τα βλέπεις δε σημαίνει πως δε γίνονται. Λύσεις υπάρχουν πολλές, δικαιολογίες ακόμη περισσότερες.

Στα υπόλοιπα δεν έχω να πω κάτι, ένα πράγμα μόνο. Φυσικά θα εκφράσω τη δική μου οπτική γύρω απ' τη"μετριοπάθεια" και είσαι και πάλι ελεύθερος να με ψυχολογήσεις αν αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα.

Αν υπάρχει ένα πράγμα το οποίο έχει μια σημασία στη ζωή είναι να μην είοαι μίζερος. Να θεωρείς τον εαυτό σου υπεύθυνο για τις δικές σου επιλογές και να μπορείς να τον κοιτάξεις στον καθρέφτη όταν θα κάνεις την αυτοκριτική σου. Να μην λες σε κάθε ευκαιρεία "αχ να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω". Αυτά ισχύουν για κάθε έκφανση της ζωής κάποιου είτε στα 20 είτε στα 40 είτε στο κρεβάτι τη στιγμη πριν γίνεις λίπασμα. Λυπάμαι τους ανθρώπους που δεν είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή τους, που δουλεύουν για απώτερους σκοπούς, που μιλάνε με "πρέπει" σε κάθε ευκαιρεία. Είναι το ταξίδι δεν είναιι ο προορισμός κλισέ αλλά για κάποιο λόγο το λένε. Άνθρωποι που διαβάζουν χωρίς να ξέρουν γιατί και χωρίς να τους αρέσει αυτό που διαβάζουν, άνθρωποι που κάνουν μια δουλειά που δε τους αρέσει αλλά δεν έχουν και τα αρχίδια να τα βροντήξουν να ψάξουν για κάτι άλλο, άνθρωποι που μένουν σε μια σχέση ή ένα γάμο που τους αρρωσταίνει λόγω ανασφάλειας. Αυτοι που έχουν μάθει και λειτουργούν έτσι δε θα είναι ποτέ ευτυχισμένοι ό,τι κι αν "επιτύχουν" στη ζωή τους και πολλές φορές διακατέχονται από έναν απέραντο ναρκισσισμό που τους κάνει κα νομίζουν πως είναι το κέντρο τους σύμπαντος και "για να αντιμετωπίζω εγώ τέτοιες δυσκολίες φαντάσου πόσο δυστυχισμένος είναι ο άλλος δίπλα μου" μέχρι να σκάσει το συννεφάκι και να συνειδητοποιήσεις πως πίσω απ' όλα είναι ο εαυτός σου και κανένας άλλος.

Δε με ενδιαφέρει αν κατάλαβες κάτι ή βρήκες κάποια σύνδεση στο παραπανω με αυτο που λες και πολύ αμφιβάλλω, αυτο που θα πω είναι πως κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός έχει δικό του τρόπο σκέψης, δικά του ενδιαφέροντα, δικές του μεθοδολογίες. Κάποιοι το συνειδητοποιούν νωρίς κάποιοι άλλοι αργούν πολύ. Όποιος λοιπόν θέλει να ερμηνεύσει την "επιτυχία" ας ξεκινήσει καταρχήν από τον ίδιο του τον εαυτό στο ΤΩΡΑ πρωτίστως, και έπειτα ας βγει και λίγο έξω να δει και πώς ζουν οι γύρω του, πόσο διαφορετικά αντιμετωπίζουν τα πράγματα όχι φυσικά για να συγκρίνει αλλά ίσως κλωνιστεί λίγο η κοσμοθεωρία του.

Από μια παρέα 20 18χρονων που ξεκινούν τη ζωή τους θέλοντας να γίνουν ο Elon Musk, στην πορεία ΙΣΩΣ το καταφέρει ο ένας. Άλλοι 7-8 θα μεγαλώσουν συνειδητοποιώντας πως ποτέ δεν ήθελα να γίνουν Elon Musk και οι υπόλοιποι ίσως πεθάνουν προσπαθώντας. Όπως είπα και πιο πανω όλα είναι θέμα οπτικής.

Και για να δώσω ένα παράδειγμα του τι θα πει άνθρωποι με απωθημένα μια περίπτωση τέτοιων ανθρώπων είναι αυτοί που ξεσκίζονται στο διαβασμα στη Γ λυκείου γιατί "πρέπει να περάσουν ιατρική" δεν έχει σημασία αν τελκά το καταφέρουν ας υποθέσουμε πως το κάνουν, περνούν μια χρονια μαρτύριο για αυτούς, και μεσα στη σχολή αρχίζουν να χρωστανε το ένα μάθημα μετά το άλλο. Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν δεν γούσταραν ποτέ το διάβασμα ούτε την ιατρικη, πιέστηκαν ένα χρόνο να κάνουν κάτι που "έπρεπε" και όταν ο σκοπός επετεύχθη τότε σταμάτησε να έχιε νόημα η όλη υπόθεση και ξεβρακώθηκε το όλο κενό που υπήρχε.
Κάποιοι από αυτούς ξυπνάνε έγκαιρα και την παρατάνε κάποιοι άλλοι γίνονται γιατροί και βγάζουν τα απωθημένα τους στους ασθενείς τους όπως καλή ώρα και πιο πάνω που άκουγα "να βγάλω λεφτά για να εξαργυρώσω τις σπουδές και το διαβασμα που έριξα". Σάπιες λογικές για σάπιους ανθρώπους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δε με ενδιαφέρει αν κατάλαβες κάτι ή βρήκες κάποια σύνδεση στο παραπανω με αυτο που λες και πολύ αμφιβάλλω, αυτο που θα πω είναι πως κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός έχει δικό του τρόπο σκέψης, δικά του ενδιαφέροντα, δικές του μεθοδολογίες. Κάποιοι το συνειδητοποιούν νωρίς κάποιοι άλλοι αργούν πολύ. Όποιος λοιπόν θέλει να ερμηνεύσει την "επιτυχία" ας ξεκινήσει καταρχήν από τον ίδιο του τον εαυτό στο ΤΩΡΑ πρωτίστως, και έπειτα ας βγει και λίγο έξω να δει και πώς ζουν οι γύρω του, πόσο διαφορετικά αντιμετωπίζουν τα πράγματα όχι φυσικά για να συγκρίνει αλλά ίσως κλωνιστεί λίγο η κοσμοθεωρία του.

Πολύ σωστά δεν υπάρχει σύνδεση, άρα δεν υπάρχει απάντηση. Αποτελεί απλό παραλήρημα των προσωπικών σου προκαταλήψεων απέναντι σε λόγια που ποτέ δεν πληκτρολόγησα. Μπορώ να απαντήσω και σε αυτό το ποστ και δε διαφωνώ ιδιαίτερα, αυτό θες; Μήπως να αραδίασω τις δικές μου απόψεις περί αυτολοκλήρωσης; Δεν είναι άσχετα αυτά σε σχέση με το που ξεκίνησε το θέμα; Μήπως μετά θα γράψεις και άλλα άσχετα πράγματα χωρίς να απαντήσεις; Μήπως το γράφεις για να πεις τον πόνο σου; Περιμένεις να το πάρω στα σοβαρά; Get serious.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,958 μηνύματα.
Μπορεί να εξηγήσει κάποιος συγκεκριμένα τι άλλο θα κοιτάξει ένας εργοδότης σε έναν εργαζόμενο ώστε να προτιμήσει πιθανόν έναν απόφοιτο με πτυχίο 7 από έναν απόφοιτο με πτυχίο 8? Πως θα καταλάβει δηλαδή ο μελλοντικός εργοδότης ότι ο πρώτος πιθανόν να έχει κατανοήσει βαθύτερα τη γνώση?

Προυπηρεσία και διαφορές ερωτήσεις για να καταλάβεις αν κάνεις για τη δουλειά.

π.χ. Αν κάποιος δηλώνει οικονομολόγος και η μονάδικη απασχόληση του είναι σε πεντάμηνα προγράμματα του ΟΑΕΔ, δεν θα το προσλάβει για να τον βοηθήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής του ακόμα και 10 να έχει βαθμό πτυχίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,218 μηνύματα.
...κοινωνία έξω από εκεί δηλώνει άγνοια ή και αδιαφορία, είτε αναφερόμαστε για την αγορά εργασίας, είτε για κάποιο μεταπτυχιακό σε Ελληνικό ή ξένο Πανεπιστήμιο. Βλέπουν έναν βαθμό και εξάγουν πολλές φορές συμπεράσματα σε λάθος κατεύθυνση ή γίνονται συγκριτικές μελέτες σε λάθος βάση αφού η γενίκευση άνευ ιστορικής διαπίστωσης του φοιτητικού παρελθόντος, είναι το μόνο εύκολο..... τα ξένα Πανεπιστήμια που δηλώνουν άγνοια και αδιαφορία για τα ζητήματα στα Ελληνικά ΑΕΙ, εφόσον τα Ελληνικά ΑΕΙ κινούνται παρασκηνιακά, να βάζουν αυστηρά πλαφόν εισαγωγής κλείνοντας την πόρτα σε πολλούς πτυχιούχους που δεν έχουν υψηλούς ΜΟ.....
Μην το λες. Αυτό δεν είναι σίγουρο ότι ισχύει γενικά. Τα ξένα πανεπιστήμια έχουν τις πληροφορίες τους και τις στατιστικές τους για το τι συμβαίνει στα ΑΕΙ του Elladistan. Αντλώ πληροφορίες από συγγενή μου που είναι καθηγητής σε μεταπτυχιακά τμήματα Οικονομικής Ανάλυσης βρετανικού πανεπιστημίου. Στα τμήματα αυτά πηγαίνουν Έλληνες φοιτητές είτε Οικονομικών σχολών, είτε των Μαθηματικών τμημάτων, είτε της ΣΕΜΦΕ. Σύμφωνα με τον καθηγητή αυτό, η αξιολόγηση του βαθμού του πτυχίου είναι διαφορετική, ανάλογα με το ποιο τμήμα έχει τελειώσει ο φοιτητής. Προφανώς, δεν μπορώ να γνωρίζω ότι το ίδιο συμβαίνει παντού.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral Fin

Νεοφερμένος

Ο Admiral Fin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Το πράγμα με την μελέτη(Ναι, όχι απλά "διάβασμα") είναι οτι οι καθηγητές μας αυτόματα συμπεριφέρονται και μας μιλάνε σαν να είμαστε ακόμα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ή έχουν ίδιο τόνο φωνής, στυλ στοίχισης προτάσεων και "χιούμορ" που πλέον δεν είναι νοήμονα ανθρώπου, αλλά ανεγκέφαλου. Όμως και φοιτητές έχουν την ίδια γελοία συμπεριφορά και παιδαριώδης επίσης που πλέον αποτελεί απεριόριστη ηλιθιότητα όπως "Κύριε, σας ζηλεύουν γιαααα αυτόοοο χαρ νταρ" με λίγα λόγια. Πρώτη που πρέπει να ξυπνήσει. Τώρα άλλοι απο την αντίθετη πλευρά, φλ..., που φωνάζουν ακόμα "κύριε". Τσ τσ τσ... no hope. Αγαπητή με γυαλιά και το "κύριε"... είσαι στο ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟ. ΞΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΠΝΝΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ επιτέλους. Εγώ δεν χρησιμοποιώ τίποτα. Απλώς φωνάζω και ρωτάω χωρίς honorifics Δημοτικού.

Και αυτό είναι πέρα απο ενοχλητικά αντιπαθητικό και μωρονικό. Μπαγιάτεψε. Πάλιωσε πλέον! Είμαι 20 χρονών ενήλικας που συντηρώ δικό μου σπίτι και ζω μόνος μου κάνοντας τις βασικές ανάγκες μόνος μου. Άμα θέλω δεν κάνω την άσκηση και μην έρχεσαι πάνω απο το κεφάλι μου και μου λες υβριστικά "αστειάκια". Δεν θα πάρω βαθμό έτσι και αλλιώς. Αυτό ξεκάθαρα αξίζει περιφρόνηση και γροθιά. Reality check και για αυτόν.

Άραγε, γιατί είναι τόσο χαμηλής νοημοσύνης να το συνειδητοποιήσουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Η λέξη-κλειδί είναι η κατανόηση νομίζω. Ελάχιστους καθηγητές θυμάμαι να ενδιαφέρονται πραγματικά γι αυτή, ειδικά τις δύο τελευταίες χρονιές του Λυκείου. Για να είμαστε δίκαιοι, πρόκειται για ευθύνη του σχεδιασμού από το υπουργείο και τους σχολικούς συμβούλους, ωστόσο εκτιμώ τις ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις καθηγητών που προσπάθησαν για το κάτι παραπάνω από αυτά που το υπουργείο Παιδείας συστήνει

Θα συμφωνήσω και πάλι. Θυμάμαι ακόμα πολύ καλά ότι στο Α εξάμηνο είχα πελαγώσει, διότι διάβαζα με βάση το σύστημα των πανελλαδικών, δηλαδή, αποστήθιζα τα πάντα (χωρίς να τα καταλαβαίνω). Ήρθε όμως η πρώτη εξεταστική τον Φλεβάρη του 96 και διαπίστωσα ότι τα θέματα απαιτούσαν και κριτική ικανότητα, κάτι που ως τότε δεν είχα αναπτύξει.

Θα θίξω κι ένα άλλο κακώς κείμενο: Στο πρώτο εξάμηνο οι καθηγητές/τριες μας ανέθεταν εργασίες, χωρίς να μας εξηγήσουν πώς γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση, πώς κάνουμε ενδοκειμενική βιβλιογραφική αναφορά, πώς παραθέτουμε τη βιβλιογραφία στο τέλος κτλ.
Στην 1η εργασία κόντεψα να τρελαθώ από το άγχος μου. Ευτυχώς στο Β΄εξάμηνο βρήκα τις ισορροπίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρυζόγαλο

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ρυζόγαλο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Το πράγμα με την μελέτη(Ναι, όχι απλά "διάβασμα") είναι οτι οι καθηγητές μας αυτόματα συμπεριφέρονται και μας μιλάνε σαν να είμαστε ακόμα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ή έχουν ίδιο τόνο φωνής, στυλ στοίχισης προτάσεων και "χιούμορ" που πλέον δεν είναι νοήμονα ανθρώπου, αλλά ανεγκέφαλου. Όμως και φοιτητές έχουν την ίδια γελοία συμπεριφορά και παιδαριώδης επίσης που πλέον αποτελεί απεριόριστη ηλιθιότητα όπως "Κύριε, σας ζηλεύουν γιαααα αυτόοοο χαρ νταρ" με λίγα λόγια. Πρώτη που πρέπει να ξυπνήσει. Τώρα άλλοι απο την αντίθετη πλευρά, φλ..., που φωνάζουν ακόμα "κύριε". Τσ τσ τσ... no hope. Αγαπητή με γυαλιά και το "κύριε"... είσαι στο ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟ. ΞΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΠΝΝΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ επιτέλους. Εγώ δεν χρησιμοποιώ τίποτα. Απλώς φωνάζω και ρωτάω χωρίς honorifics Δημοτικού.

Και αυτό είναι πέρα απο ενοχλητικά αντιπαθητικό και μωρονικό. Μπαγιάτεψε. Πάλιωσε πλέον! Είμαι 20 χρονών ενήλικας που συντηρώ δικό μου σπίτι και ζω μόνος μου κάνοντας τις βασικές ανάγκες μόνος μου. Άμα θέλω δεν κάνω την άσκηση και μην έρχεσαι πάνω απο το κεφάλι μου και μου λες υβριστικά "αστειάκια". Δεν θα πάρω βαθμό έτσι και αλλιώς. Αυτό ξεκάθαρα αξίζει περιφρόνηση και γροθιά. Reality check και για αυτόν.

Άραγε, γιατί είναι τόσο χαμηλής νοημοσύνης να το συνειδητοποιήσουν;



Ξέρετε τι είναι αυτό αγαπημένα μου παιδάκια;
Αυτό είναι ένα παράδειγμα προς αποφυγήν. Ένα άτομο(20 χρονών ενήλικας βασικά σόρρυ), το οποίο δεν ξέρει τι λέει. Βγάζει χολή για λόγους που δεν ενδιαφέρουν κανέναν, λέει πράγματα που δε βγάζουν νόημα και γενικεύει.

Θίγει φυσικά κάποια αξιόλογα σημεία, τα οποίο ωστόσο χάνονται μέσα στο υπόλοιπο κείμενο. Και εδώ έρχεται το 2ο μάθημα το οποίο φυσικά είναι, προσέξτε πώς διατυπώνετε τις απόψεις σας.

Α! πανεπιστήμιο*
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Το πράγμα με την μελέτη(Ναι, όχι απλά "διάβασμα") είναι οτι οι καθηγητές μας αυτόματα συμπεριφέρονται και μας μιλάνε σαν να είμαστε ακόμα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ή έχουν ίδιο τόνο φωνής, στυλ στοίχισης προτάσεων και "χιούμορ" που πλέον δεν είναι νοήμονα ανθρώπου, αλλά ανεγκέφαλου. Όμως και φοιτητές έχουν την ίδια γελοία συμπεριφορά και παιδαριώδης επίσης που πλέον αποτελεί απεριόριστη ηλιθιότητα όπως "Κύριε, σας ζηλεύουν γιαααα αυτόοοο χαρ νταρ" με λίγα λόγια. Πρώτη που πρέπει να ξυπνήσει. Τώρα άλλοι απο την αντίθετη πλευρά, φλ..., που φωνάζουν ακόμα "κύριε". Τσ τσ τσ... no hope. Αγαπητή με γυαλιά και το "κύριε"... είσαι στο ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟ. ΞΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΠΝΝΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ επιτέλους. Εγώ δεν χρησιμοποιώ τίποτα. Απλώς φωνάζω και ρωτάω χωρίς honorifics Δημοτικού.

Και αυτό είναι πέρα απο ενοχλητικά αντιπαθητικό και μωρονικό. Μπαγιάτεψε. Πάλιωσε πλέον! Είμαι 20 χρονών ενήλικας που συντηρώ δικό μου σπίτι και ζω μόνος μου κάνοντας τις βασικές ανάγκες μόνος μου. Άμα θέλω δεν κάνω την άσκηση και μην έρχεσαι πάνω απο το κεφάλι μου και μου λες υβριστικά "αστειάκια". Δεν θα πάρω βαθμό έτσι και αλλιώς. Αυτό ξεκάθαρα αξίζει περιφρόνηση και γροθιά. Reality check και για αυτόν.

Άραγε, γιατί είναι τόσο χαμηλής νοημοσύνης να το συνειδητοποιήσουν;

Το εξηγεις; Ποτέ μου δεν έχω ζήσει ή ακούσει καθηγητες να "κυνηγανε" τους φοιτητές να κανουν δουλεια.
Την πρωτη παραγραφο δεν την καταλαβα καθολου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα θίξω κι ένα άλλο κακώς κείμενο: Στο πρώτο εξάμηνο οι καθηγητές/τριες μας ανέθεταν εργασίες, χωρίς να μας εξηγήσουν πώς γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση, πώς κάνουμε ενδοκειμενική βιβλιογραφική αναφορά, πώς παραθέτουμε τη βιβλιογραφία στο τέλος κτλ.
Στην 1η εργασία κόντεψα να τρελαθώ από το άγχος μου. Ευτυχώς στο Β΄εξάμηνο βρήκα τις ισορροπίες.

Αυτό με τις εργασίες είναι φοβερό. Κι εγώ στο α εξάμηνο έψαχνα στο google πώς να κάνω μια εργασία. Βιβλιογραφία και δομή εννοείται πως τα είχα βρει μόνη μου. Ό,τι μάθαινα πώς χρησιμοποιείται το pubmed (μηχανή αναζήτησης ιατρικών άρθρων). Πώς ολοκληρώθηκε αυτή η εργασία ακόμα δεν έχω καταλάβει.

Η κορυφαία στιγμή ήρθε σε ομαδική εργασία. Λοιπόν, ήμουν 2ο έτος και είχα πάρει μια ομαδική εργασία με ένα φίλο μου, άλλες δύο και μια κοπέλα από το 1ο έτος. Επειδή είχα κόψει ότι οι άλλοι 3 της ομάδας δεν ήταν καθόλου καλοί, τους ανέθεσα πολύ εύκολα θέματα, ενώ τα δύσκολα αναλάβαμε μαζί με αυτόν το φίλο μου. Ξεκινάμε να κάνουμε την εργασία και ο καθένας να στέλνει τα κομμάτια του. Σημειώνω εδώ ότι "συντονίστρια" της εργασίας ήταν μια άλλη κοπέλα, με την οποία η συνεννόηση ήταν δύσκολη. Η 1ετής δεν είχε facebook και το mail της το είχε μόνο η συντονίστρια. 2-3 μέρες πριν την προθεσμία στέλνει η 1ετής το κομμάτι της... Οι πηγές της εργασίας; Τα Νέα, ΑΠΕ-ΜΠΕ, Η Καθημερινή... ΣΟΚ.

Προφανώς δεν υπήρχε χρόνος να εξηγήσουμε τι γίνεται στις εργασίες και σίγουρα δεν ήταν δουλειά δική μας. Αυτό που έγινε είναι να πάρουμε το κομμάτι, να το επεξεργαστούμε και τέλος. Η κοπέλα αυτή πρέπει να έμαθε αργότερα πώς γίνονται εργασίες, και υποθέτω με άσχημο τρόπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Εμάς πάντως τα πράγματα με τις εργασίες είναι πολύ πιο χαλαρά, σε άλλες δεν βάζουμε καν πηγές, σε άλλες βάζουμε μερικές καλές πηγές ενδεικτικά στο τέλος (αν χρησιμοποιήσω πχ pubmed, ή το βιβλίο του alberts θα το γράψω, αν χρησιμοποιήσω wikipedia όχι :P). Για τη δομή απλά γράψαμε τα ερωτήματα της εργασίας με τη σειρά, παραθέτοντας και αρκετή θεωρία και εικόνες πάνω στο κάθε ερώτημα, είδαμε και εργασίες από προηγούμενα έτη. Σε εργασία χωρίς πηγές δεν μας έγινε καν παρατήρηση :P. Γενικά δεν μπορώ να πω ότι ήταν κάτι που με δυσκόλεψε στο ά εξάμηνο, το μόνο κακό ήταν ότι ήταν πολλές. Αυτό με τη συνενόηση πάντως στις ομαδικές είναι όντως ένα ζήτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
το κόλπο όταν αντιγράφεις wiki είναι να βάζεις για πηγή τις πηγές της
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
το κόλπο όταν αντιγράφεις wiki είναι να βάζεις για πηγή τις πηγές της

Καλό! :D Δε το χα σκεφτεί!
Ειδικά το αγγλικό wiki έχει κάποιες καλές πληροφορίες που φαίνονται αρκετά αξιόπιστες, οπότε αν βλέπω και αξιόπιστη πηγή θα το βάζω ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δε λέω για τις εργασίες της φυσικής που στην πραγματικότητα δεν ήταν καν εργασίες. Η διόρθωση γινόταν από μεταπτυχιακούς με πρώτο πτυχίο στη Λογοθεραπεία, άσχετο. Εμείς ξέραμε καλύτερη φυσική από αυτούς.

Εργασία στη βιολογία, όπου είχα Μοσχονά, για αυτή λέω. Είχα πάρει 9 τότε, πολύ το είχα χαρεί.

Η Wikipedia βέβαια δεν καλύπτει πάντα, μόνο εάν είναι πανεύκολο το θέμα. Το καλό είναι ότι μπορεί να σε προσανατολίσει με πηγές. Βασίλη, κάνε λογαριασμό στο medscape, βοηθάει πολύ για οτιδήποτε κλινικό. Σαν εγκυκλοπαίδεια που ανανεώνεται είναι, βοηθάει πολύ σε εργασίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Οι εργασίες στη φυσική ήταν όντως για γέλια, μετάνιωσα που αφιέρωσα τόσο χρόνο :P
Στην εργασία βιοπληροφορικής και διδασκαλίας μικρών ομάδων πρέπει να χα βάλει πηγές γιατί ήταν πιο μετά από τη φυσική οπότε το χα μάθει.
Και στις δυο πάντως είχα χρησιμοποιήσει wiki, ειδικά στη βιοπληροφορική είχα γράψει για την οψίνη και έβαλα μπόλικα από wiki γιατί δεν μπόρεσα να βρω πολλά πράγματα στον alberts και στην pubmed, κανείς δεν μου 'κοψε όμως, απλά είχα γράψει αρκετές αξιόπιστες πηγές, δεν παίζει να τις τσεκάρουν τελικά :P
Ευχαριστώ για το medscape, θα το τσεκάρω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλά στη βιοπληροφορική δεν παίζει να είδε κανένας την εργασία. Την άλλη εργασία την έχουν προσέξει περισσότερο μάλλον. Απλά το θέμα είναι να ξέρει κάποιος να κάνει εργασία, ανεξάρτητα από το τι θα κοιτάξουν οι καθηγητές ή τι βαθμό θα βάλουν. Για να ξέρεις βέβαια πού έχεις ελλείψεις πρέπει είτε να διορθώσει κάποιος την εργασία είτε να έχεις διαβάσει μόνος σου πολλές εργασίες. Έχω να κάνω δυο παρουσιάσεις για ένα συνέδριο και ενώ πέρσι μου έβγαινε η πίστη να φτιάξω τη δομή, να βρω καλές πηγές κτλ, με βοήθεια καθηγήτριας, φέτος μέσα σε λίγες μέρες τις ολοκληρώνω με ευκολία, τη μια μάλιστα χωρίς επίβλεψη καθηγητή. Τη Wikipedia θα την πρότεινα για να βοηθήσει στη δομή της εργασίας αλλά μέχρι εκεί, άντε και καμιά πηγή, μετά καλό είναι ο φοιτητής να ασχοληθεί πολύ με βιβλιογραφία κτλ. μόνος του, όχι για άλλο λόγο, απλά για να μάθει πώς γίνεται. Εάν δε διαβάσεις τουλάχιστον 10-15 άρθρα άσχετα με το θέμα σου, πώς θα ξέρεις μετά τι να προσέξεις σε επόμενη εργασία για να μη φας τόσο χρόνο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Συντρόφια, στο πανεπιστήμιο υπάρχει -για τον πρωτοετή- η λογική "φτιάξε το μόνος/η σου".:P Λίγοι/ες καθηγητές/τριες μπαίνουν στη διαδικασία να κατατοπίσουν αναλυτικά τους/τις πρωτοετείς για τον νέο τρόπο μελέτης στο πανεπιστήμιο.:eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos1234567

Νεοφερμένος

Ο manos1234567 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Καλα ηρεμηστε .....στην ελλαδα απο τους 10 πτυχιουχους οι 7 θα μαχονται μετα για το καλυτερο μεσον που θα τους βαλει σε μια θεση πωλητη ταμια πωλητη πχ σε ενα σουπερμαρκετ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Τα σωστό θα ήταν να διοργανώνονται ταχύρυθμα σεμινάρια στα πανεπιστήμια (έναν μήνα πριν την έναρξη των μαθημάτων), προκειμένου να εκπαιδεύονται οι νεοεισαχθέντες/είσες στον νέο τρόπο μελέτης στο πανεπιστήμιο. Για την Ελλάδα βέβαια κάτι τέτοιο είναι μάλλον εξωπραγματικό.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
ναι ο τρόπος μελέτης φταίει όχι πως περιμένουν όλοι πως θα μπουν στο πανεπιστήμιο για να κάνουν τις διακοπές της ζωής τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top