Διάβασμα θεωρητικών Πανεπιστημιακών μαθημάτων

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Καλησπέρα ρε παιδιά, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα! Σπουδάζω Οικονομικά πρώτο εξάμηνο κ' έχω φάει κόλλημα μ' ένα μάθημα που λέγεται Γενική Οικονομική Ιστορία.

Το συγκεκριμένο μάθημα παρακολουθούσα στην αρχή ανελλιπώς, τον τελευταίο ένα μήνα το έχασα αλλά τις σημειώσεις θα τις βρώ. Πρέπει να διαβάσω λοιπόν και δεν ξέρω πώς! Η ύλη είναι τεράστια, οι σημειώσεις είναι ένα χάος καθώς ο λέκτορας πηδάει απ' το ένα θέμα στο άλλο χωρίς προειδοποίηση και μπλέκονται τα μπούτια μου και επίσης η ύλη μου φαίνεται αφηρημένη καθώς άλλες φορές μιλάει καθαρά για χρονολογίες (που μας έχει πεί οτι δεν θα μας ζητήσει απ' έξω να ξέρουμε χρονολογίες) και άλλες φορές κάθεται και αναλύει κάποια πράγματα σαν να κάνουμε ιστορική αναδρομή και περιγράφουμε την ιστορία ενός ανθρώπου (του εμποράκου ας πούμε). Τα λέει τι ωραία τι καλά το βιβλίο αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς να διαβάσω, πού να δώσω προσοχή κλπ.

Το θέμα είναι ότι είναι υποχρεωτικό μάθημα και πρέπει να πάρω καλό βαθμό (τουλάχιστον 8) γιατί θέλω να διατηρήσω ΜΟ >= 8,51 και στα άλλα μαθήματα (Στατιστική, Δίκαιο, Οικονομικά, Μαθηματικά) τα πάω πολύ καλά και δεν θέλω να με γδάρει η Ιστορία!

Έχει κανείς να δώσει συμβουλές σχετικά με το διάβασμα θεωρητικών πανεπιστημιακών μαθημάτων με μεγάλη ύλη, που δεν απαιτούν παπαγαλία, αλλά κρίση;

ΥΓ: Δεν έχω καταφέρει από κανέναν να αποκομίσω πληροφορίες σχετικά με το τί βάζει θέματα στις εξετάσεις λές και είναι το μάθημα φάντασμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Κάτι τέτοιο ρώτησα πρόσφατα εδώ.
Μου είπαν πως κάποιους τους βοηθάει πολύ να κρατάνε σημειώσεις, εγώ πάλι διαβ'άζω με μολύβι/στυλό και μαρκαδοράκι, υπογραμμίζω δηλαδή αυτά που πρέπει να μου μείνουν. Ένα θεωρητικό, πάλι, το έκανα σε στυλ ερωτοαποκρίσεων αλλά ήταν μόνο 50 σελίδες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Νομίζω ότι πολύ καλή λύση είναι να το περάσεις όλο μια πολύ προσεκτική ανάγνωση, να υπογραμμίσεις τα σημαντικότερα και να βάλεις πλαγιότιτλους και μετά να περνάς μόνο τα υπογραμμισμένα!
Εγώ σε κάτι κοινωνιολογίες και ιστορίες και άλλα ογκώδη, αυτό έκανα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MissKit

Επιφανές μέλος

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,568 μηνύματα.
Κι εγώ με το σύστημα της Revekka διαβάζω. Ανάγνωση από το βιβλίο, παράλληλα με τις σημειώσεις μου, για να δω πού θα δώσω έμφαση, γιατί εφόσον έχει αναφερθεί και σε κάποια διάλεξη το θέμα αυτό ενδιαφέρει και τον καθηγητή, και πολύχρωμα στυλό δίπλα, ώστε να ξεχωρίζω τι είναι σημαντικό, τι λιγότερο σημαντικό και τι υπογράμμισα, επειδή άρεσε σε εμένα.
Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Νομίζω ότι πετυχαίνει αυτό!
Πάντως, αν το παρακολουθείς το μάθημα, σου μένουν στο μυαλό κάποια πράγματα που τονίζει ο καθηγητής!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MissKit

Επιφανές μέλος

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,568 μηνύματα.
Σίγουρα μένουν κι ενώ διαβάζεις μπορεί και να τα εντοπίσεις στο βιβλίο. Πολύ χαίρομαι όταν συμβαίνει αυτό! :happy:
Απλώς καλό είναι να έχουμε και σημειώσεις δίπλα για τις ώρες που μπορεί να γράφαμε μηχανικά και να μην προσέχαμε ακριβώς αυτά που έλεγε ο καθηγητής. Δε νομίζω να συμβαίνει μόνο σε 'μένα αυτό. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Σε όλους συμβαίνει!!!
Εγώ κρατούσα σημειώσεις και μέσα στο μάθημα, πολλές, ειδικά σε αυτά τα μαθήματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Εχω παθει σοκ με τοση ποσοτητα που εχει η υλη για διαβασμα! Πως να βγαλω ακρη μεσα απο τους τομους-εγκυκλοπαιδειας! Υπογραμμιζω κι εγω με μολυβι τα πιο σημαντικα και βγαζω ενα πλαγιοτιτλο η μια δικη μου ερωτηση στο περιθωριο, για να μου μεινει κατι απο οοοοοοοοοολα αυτα! Κι οχι τιποτα αλλο δηλαδη αλλα οσα μαθηματα δεν περασω τωρα θα μου μεινουν για το Σεπτεμβρη(αναγκαστικα βεβαια και ειναι φυσικο)!:book:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,161 μηνύματα.
Παίδες, νομίζω ότι διάβασμα στο περίπου θα έχει μια εξεταστική στο περίπου. Αυτά πάνε ανάλογα. Κλείστε τα pcιά, κόψτε τις βραδυές σε ρεμπετάδικα ή κλαμπάδικα και στρώστε πωπό. Οι καθηγητές κόβουν μονάδες στην ελεύθερη και στο περίπου απόδοση. Νομίζω ότι ο κάθε φοιτητής δεν έχει την λεξιλογιακή επάρκεια ώστε να αντικαταστήσει πλήρως το κείμενο του βιβλίου. Συνεπώς μάθετέ τα όπως τα λέει το βιβλίο.

Υ.Σ.: Κανονικά το διάβασμα πρέπει να αρχίζει από την πρώτη εβδομάδα του εξαμήνου...αλλά όταν τα βιβλία μοιράζονται πριν τις γιορτές τι μπορούμε να κάνουμε; :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MissKit

Επιφανές μέλος

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,568 μηνύματα.
Νομίζω ότι ο κάθε φοιτητής δεν έχει την λεξιλογιακή επάρκεια ώστε να αντικαταστήσει πλήρως το κείμενο του βιβλίου. Συνεπώς μάθετέ τα όπως τα λέει το βιβλίο.

Υ.Σ.: Κανονικά το διάβασμα πρέπει να αρχίζει από την πρώτη εβδομάδα του εξαμήνου...αλλά όταν τα βιβλία μοιράζονται πριν τις γιορτές τι μπορούμε να κάνουμε; :/:
Πλάκα κάνεις; :confused: Σιγά μην καθόμαστε να παπαγαλίζουμε. Πού βρισκόμαστε για να μάθουμε τα πράγματα όπως τα λέει μέσα; Αν δεν το προσαρμόσεις στα μέτρα σου, για να το κατανοήσεις πώς θα καταλάβει κι ο άλλος ότι το έμαθες; Φυσικά και έχουμε λεξιλογική επάρκεια. Πέρα από κάποια ορολογία που σαφώς θα πρέπει να μάθεις, ώστε να μπορέσεις να την αναλύσεις, η ανάλυση μπορεί να γίνει κι από εσένα.


Επίσης όποιος θέλει να διαβάσει από την αρχή του εξαμήνου, πάει στη βιβλιοθήκη, δανείζεται το σύγγραμμα που τον ενδιαφέρει και βγάζει την ύλη του σταδιακά. Με μερικές ώρες την εβδομάδα για κάθε μάθημα είσαι μια χαρά (ανάλογα το μάθημα και τη σχολή που σπουδάζεις φυσικά) , ΑΝ έχεις όρεξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Εγω προσωπικά σημειώνω στα βιβλία και βγάζω περιλήψεις με τα σημαντικότερα κατα την κρίση μου.Κάνω σύμπτιξη δηλαδή της ύλης περίπου στο 1/3 και αν και είναι χρονοβόρο κατα την διάρκεια που το κάνεις όμως σου μένουν πράγματα και είναι πιο εύκολο μετά.Δεν γίνεται να μάθεις ας πούμε 300 σελίδες μεσαιωνικής ιστορίας απο έξω με τόσες λεπτομέριες ελεοοοοοος :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

karotenia

Δραστήριο μέλος

Η karotenia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 408 μηνύματα.
Παίδες, νομίζω ότι διάβασμα στο περίπου θα έχει μια εξεταστική στο περίπου. Αυτά πάνε ανάλογα. Κλείστε τα pcιά, κόψτε τις βραδυές σε ρεμπετάδικα ή κλαμπάδικα και στρώστε πωπό. Οι καθηγητές κόβουν μονάδες στην ελεύθερη και στο περίπου απόδοση. Νομίζω ότι ο κάθε φοιτητής δεν έχει την λεξιλογιακή επάρκεια ώστε να αντικαταστήσει πλήρως το κείμενο του βιβλίου. Συνεπώς μάθετέ τα όπως τα λέει το βιβλίο.

Υ.Σ.: Κανονικά το διάβασμα πρέπει να αρχίζει από την πρώτη εβδομάδα του εξαμήνου...αλλά όταν τα βιβλία μοιράζονται πριν τις γιορτές τι μπορούμε να κάνουμε; :/:
npb το κοψτε βραδυες σε ρεμπεταδικα 'η κλαμπαδικα παει για μενα??????χαχαχαχαχαχαχα ενταξει τις εκοψα!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,161 μηνύματα.
ΜissKit, Astathmite και λοιποί...

...στο 4ο έτος ελάτε να μας πείτε εντυπώσεις εξεταστικών :D :clapup::clapup:
Οι καθηγητές του Ελληνικού Πανεπιστημίου σε πατάνε σαν χταπόδι κάτω για την λεπτομέρεια. Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά του βαθμού 4 από τον βαθμό 5, του βαθμού 7 από τον βαθμό 8 αλλά και της χαράς από την έκφραση της "κλαψομαρίας" λόγω της αποτυχίας,...κτλ. Θα με θυμηθείτε μετά την εξεταστική όταν θα συχτιρίζετε την άδικη κατάσταση του Ελληνικού συστήματος. :confused: Μέχρι να πάρετε το ευλογημένο πτυχίο θα τα δείτε όλα!

@ Εύη στο γενικό πλήθος απευθύνομαι. :D
Έχουμε πει και ξαναματαπεί ότι οι εξεταστικές στο Πανεπιστήμιο της νεοΕλλάδας είναι μικρές εξεταστικές...και όποιος αντέξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,120 μηνύματα.
Ο καλύτερος τροπος διαβάσματος είναι το σκονάκι. Όταν σχεδιάζεις σκονάκι
(δεν εννοώ σμικρίνσεις και χαρτάκια μιλάω επαγγελματικά σκονάκια) και είσαι συνειδητοποιημένος για αυτό θα μάθεις παράλληλα και το μάθημα και θα έχεις εφεδρεία αν δεν ξέρεις καμιά ερώτηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αν σε πιάσουν όμως με το σκονάκι, μετά τελείωσες...!!!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
npb, η συγκεκριμένη καθηγήτρια έχει πεί ότι αν δεί παπαγαλισμένο κείμενο θα βάλει Χ κατευθείαν. Απ' όσο έχω ακούσει οι περισσότεροι είναι αυτής της άποψης. Δεν μιλάμε για ορισμούς, μιλάμε για ιστορικά γεγονότα και συμπεράσματα που βγάζεις. Οι ερωτήσεις είναι κρίσεως και δεν έχουν σε καμία περίπτωση απάντηση απο συγκεκριμένα κομμάτια του βιβλίου. 2 Θεωρητικά μαθήματα έχω και οι δυο καθηγητές μοιράζονται την ίδια άποψη. Στο άλλο μάλιστα η φράση του καθηγητή ήταν "Τι να σας πώ, αν δώ παπαγαλισμένο κείμενο, απλά θα σας λυπάμαι για τα κύτταρα που κάψατε.."
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,120 μηνύματα.
Αν σε πιάσουν όμως με το σκονάκι, μετά τελείωσες...!!!;)
'Όταν σε πιάσουν παραδέχεσαι την ήττα σου δεν κλέγεσαι σηκώνεσαι χωρίς να μιλας δίνεις την κόλλα ή δε δίνεις τπτ και φεύγεις (η κόλλα να μην αναφέρει ονοματεπώνυμο) και πας πιο καλά προετοιμασμένος στην επόμενη εξεταστικη.

Δεν είναι κανένας υποχρεωμένος μέσα σε χώρο πανεπιστημίου να δώσει στοιχεία (προσαρμόζουμε το άσυλο σύμφωνα με το συμφέρον μας).


είναι όπως το κίνημα δεν πληρώνω αυτό εδώ δε δίνω την κόλλα μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
ΘΕΟΣ!!!
χαχαχαχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ioanis

Δραστήριο μέλος

Ο Ioanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
και τι γίνεται με τον τρόπο μεέτης της ιστορίας ή της αρχαιολογίας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Flumen

Νεοφερμένος

Η Flumen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Φίλε Γιάννη επειδή κι εγώ απόφοιτος του εν λόγω τμήματος είμαι έστω και άλλου πανεπιστημίου, έχω να σου πω πως το καλύτερο είναι να μάθεις εξαρχής από άλλους αν το εκάστοτε μάθημα περνιέται κυρίως με σημειώσεις ή το βιβλίο. Αν ισχύει το πρώτο καλύτερα να παρακολουθείς για να κρατάς δικές σου, εκτός κι αν έχεις άτομο εμπιστοσύνης να σου παραδώσει εκείνο, εγώ σπανίως έπαιρνα σημειώσεις άλλων. Η αρχαιολογία θέλει περισσότερη αποστήθιση από την ιστορία και φωτογραφική μνήμη κάποιες φορές, όταν δεν δίνονται οι εικόνες κατά την εξέταση, η ιστορία νομίζω βγαίνει καλύτερα όταν έχεις συγκρατήσει τα σημαντικότερα και είσαι σε θέση να κάνεις σύνθεση. Εξάλλου σε κάποια μαθήματα πέφτουν ερωτήσεις που δεν έχουν άμεση σχέση με τη διδαχθείσα ύλη, με την έννοια πως είναι καθαρά κρίσεως.Εκεί δείχνει αν έχεις αφομοιώσει ουσιαστικά όσα διδάχθηκες κι αν είσαι σε θέση να παράγεις νέα γνώση, από την άλλη το "θετικό" είναι πως δε χρειάζεται να παραθέσεις λεπτομέρειες επί λεπτομερειών, κι αν έχεις και λίγο λέγειν μπορείς να κλέψεις κανά δυο βαθμούς και μόνο χάρη στην παρουσίαση του κειμένου σου. Τώρα σε ό,τι αφορά τις τεχνικές, εγώ θεωρώ πως οι υπερβολικές υπογραμμίσεις και σημειώσεις πιο πολύ μπερδεύουν παρά ενισχύουν τη συγκέντρωση, οπότε όταν κατέφευγα σε αυτές, το έκανα με ρέγουλα σε μια-δυο φράσεις ανά παράγραφο ή σε λέξεις-κλειδιά. Επίσης ποτέ μην υπογραμμίσεις πριν τελειώσεις την ανάγνωση μιας παραγράφου, αλλά πάντα με τη δεύτερη, αλλιώς συχνά καταλήγεις να την έχεις υπογραμμίσει όλη. Με τον καιρό θα δεις πως θα αποκτήσεις ένστικτο (πέραν των πληροφοριών που θα παίρνεις από τους συμφοιτητές σου) για το ποια μαθήματα μπορούν να βγουν μες στην εξεταστική, και ποια (λιγότερα) θέλουν συστηματικό διάβασμα στη διάρκεια του εξαμήνου. Αυτά, ελπίζω να βοήθησα και φυσικά αν μπορώ να λύσω κι άλλες απορίες είμαι στη διάθεση σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top