Δεν θα γράψω καλά στις πανελλήνιες και θέλω να ξαναδώσω

Al3x71

Νεοφερμένος

Ο Al3x71 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Λοιπόν σε λίγες μέρες δίνω πανελλήνιες και το έχω αποδεχτεί εντελώς ότι δεν θα πάρω τόσα μόρια όσα χρειάζομαι για να περάσω εκεί που θέλω. Και αυτό γιατί αυτή η χρόνια ήταν γεμάτη εμπόδια και λάθη. Είμαι στην οικονομική κατεύθυνση και ξεκίνησα το φροντιστήριο φέτος, αλλά κάνοντας ιδιαίτερα στα μαθηματικά αντί για φροντιστήριο.

Έτυχε λόγω βλακείας, που δεν θα εξηγήσω για να μη πολυλογώ, να μπω σε τάξη προχωρημένων στο φροντιστήριο. Δηλαδή σε τάξη με μαθητές (και κάποιους απόφοιτους) που πήγαιναν φροντιστήριο απο πέρυσι και είχαν μάθει ήδη τα αρχικά κεφάλαια των μαθημάτων της 3ης λυκείου. Επομένως ήμουν ήδη σε αρκετά μειονεκτική θέση.

Ακόμη χειρότερα, το πρώτο τετράμηνο έκανα αγγλικά!!! Έκανα ιδιαίτερα 4 ώρες τη βδομάδα για να πάρω το proficiency το δεκέμβριο. Για ασκήσεις για το σπιτι είχα από 2 practice tests τη βδομάδα, 3 ώρες το καθένα. Αυτό προφανώς με κούρασε πάρα πολύ, ήταν απίστευτα χρονοβόρο και ήταν άλλη μια τεράστια βλακεία που δεν έπρεπε να διανοηθώ καν να κάνω.

Είχα και άλλα προβλήματα, όπως τα κενά μου στα μαθηματικά και στην έκθεση λόγω ανεπαρκούς διαβάσματος στη 1η και στη 2α λυκείου, και διάφορα προσωπικά θέματα, αλλά ας μη γράψω κι άλλη παράγραφο.

Τέλος πάντων υπό τις συνθήκες αυτές δε κατάφερα να βγάλω την ύλη εγκαίρως, αφού στην ουσία ξεκίνησα το αξιοπρεπές διάβασμα στο 2ο τετράμηνο, όταν τελείωσε η φρίκη των αγγλικών. Όπως καταλαβαίνετε δεν προλαβαίνεις να βγάλεις όλη την υλη σε 4 μήνες διαβάσματος. Δε μπορώ να πω ότι τα πάω χάλια, τα πάω καλύτερα απο ορισμένους συμμαθητές μου στο φροντιστήριο, αλλά εξακολουθώ να έχω αρκετά κενά, ειδικά στη θεωρία.

Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με τη προσπάθεια που έκανα και επειδή είμαι τελειομανής δεν μπορώ να «βάλω τα δυνατά μου και να γράψω ο,τι ξέρω». Αυτό θα κάνω, αλλά εννοώ ότι δε πρόκειται να γράψω τόσο καλά όσο θέλω και δεν έχω κίνητρο για να διαβάσω αυτές τις μέρες.

Θέλω μια φρέσκια αρχή, τώρα που έμαθα από τα λάθη μου και έχω εξοικειωθεί, να μάθω και τα 4 μαθήματα πάρα πολύ καλά και να δώσω ξανά πανελλήνιες του χρόνου για να πάρω τουλάχιστον 17.000 μόρια για να περάσω εκεί που θέλω. Θέλω να πάω φροντιστήριο αλλά να το ξεκινήσω το νοέμβριο-δεκέμβριο και να μη κάνω ιδιαίτερα γιατί είναι πανάκριβα και εξάλλου δε θα τα χρειάζομαι πλέον. Αλλά δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω αυτό στους γονείς μου, που δε καταλαβαίνουν γενικά γιατί δεν πήγαν λύκειο. Φοβάμαι μη τρομάξουν/ μην ειναι σε φαση «τζάμπα το φροντιστηριο/τα ιδιαίτερα κλπ.» (ενώ στη πραγματικότητα αξιοποίησα πολύ τα μαθήματα, απλά φοβάμαι πως δεν θα το καταλάβουν αυτό και θα με θεωρήσουν τεμπέλη). Επίσης φοβάμαι μην απογοητεύσω εκείνους που πίστευαν σε εμένα και ήλπιζαν να γράψω καλά φέτος. Εντωμεταξύ αυτό με έχει αγχώσει πολύ και όταν το σκέφτομαι με πιάνει πανικός και νευριάζω.

Θέλω τη γνώμη σας για την απόφασή μου και αν σας είναι εύκολο να μου δώσετε καμια ιδέα για το πώς να μιλήσω στους γονείς μου, να τους το πω τώρα ή αφού δώσω πανελλήνιες; Είναι μεγάλο βάρος να τους το κρύβω και θα ήθελα να τους το πω τώρα αλλά δεν είμαι σίγουρος. Ευχαριστώ σε όσους διάβασαν το κατεβατό μου
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης έχω μια απορία που παίζει να είναι πολύ χαζή και για αυτό δε θέλω να το ρωτήσω σε κάποιον καθηγητή ή στη διεύθυνση: Όταν κάποιος δίνει για δεύτερη φορά, φτιάχνει καινούργιο μηχανογραφικό ή ισχύει το προηγούμενο; Καινούργιο φτιάχνει, έτσι;
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,720 μηνύματα.
Λοιπόν σε λίγες μέρες δίνω πανελλήνιες και το έχω αποδεχτεί εντελώς ότι δεν θα πάρω τόσα μόρια όσα χρειάζομαι για να περάσω εκεί που θέλω. Και αυτό γιατί αυτή η χρόνια ήταν γεμάτη εμπόδια και λάθη. Είμαι στην οικονομική κατεύθυνση και ξεκίνησα το φροντιστήριο φέτος, αλλά κάνοντας ιδιαίτερα στα μαθηματικά αντί για φροντιστήριο.

Έτυχε λόγω βλακείας, που δεν θα εξηγήσω για να μη πολυλογώ, να μπω σε τάξη προχωρημένων στο φροντιστήριο. Δηλαδή σε τάξη με μαθητές (και κάποιους απόφοιτους) που πήγαιναν φροντιστήριο απο πέρυσι και είχαν μάθει ήδη τα αρχικά κεφάλαια των μαθημάτων της 3ης λυκείου. Επομένως ήμουν ήδη σε αρκετά μειονεκτική θέση.

Ακόμη χειρότερα, το πρώτο τετράμηνο έκανα αγγλικά!!! Έκανα ιδιαίτερα 4 ώρες τη βδομάδα για να πάρω το proficiency το δεκέμβριο. Για ασκήσεις για το σπιτι είχα από 2 practice tests τη βδομάδα, 3 ώρες το καθένα. Αυτό προφανώς με κούρασε πάρα πολύ, ήταν απίστευτα χρονοβόρο και ήταν άλλη μια τεράστια βλακεία που δεν έπρεπε να διανοηθώ καν να κάνω.

Είχα και άλλα προβλήματα, όπως τα κενά μου στα μαθηματικά και στην έκθεση λόγω ανεπαρκούς διαβάσματος στη 1η και στη 2α λυκείου, και διάφορα προσωπικά θέματα, αλλά ας μη γράψω κι άλλη παράγραφο.

Τέλος πάντων υπό τις συνθήκες αυτές δε κατάφερα να βγάλω την ύλη εγκαίρως, αφού στην ουσία ξεκίνησα το αξιοπρεπές διάβασμα στο 2ο τετράμηνο, όταν τελείωσε η φρίκη των αγγλικών. Όπως καταλαβαίνετε δεν προλαβαίνεις να βγάλεις όλη την υλη σε 4 μήνες διαβάσματος. Δε μπορώ να πω ότι τα πάω χάλια, τα πάω καλύτερα απο ορισμένους συμμαθητές μου στο φροντιστήριο, αλλά εξακολουθώ να έχω αρκετά κενά, ειδικά στη θεωρία.

Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με τη προσπάθεια που έκανα και επειδή είμαι τελειομανής δεν μπορώ να «βάλω τα δυνατά μου και να γράψω ο,τι ξέρω». Αυτό θα κάνω, αλλά εννοώ ότι δε πρόκειται να γράψω τόσο καλά όσο θέλω και δεν έχω κίνητρο για να διαβάσω αυτές τις μέρες.

Θέλω μια φρέσκια αρχή, τώρα που έμαθα από τα λάθη μου και έχω εξοικειωθεί, να μάθω και τα 4 μαθήματα πάρα πολύ καλά και να δώσω ξανά πανελλήνιες του χρόνου για να πάρω τουλάχιστον 17.000 μόρια για να περάσω εκεί που θέλω. Θέλω να πάω φροντιστήριο αλλά να το ξεκινήσω το νοέμβριο-δεκέμβριο και να μη κάνω ιδιαίτερα γιατί είναι πανάκριβα και εξάλλου δε θα τα χρειάζομαι πλέον. Αλλά δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω αυτό στους γονείς μου, που δε καταλαβαίνουν γενικά γιατί δεν πήγαν λύκειο. Φοβάμαι μη τρομάξουν/ μην ειναι σε φαση «τζάμπα το φροντιστηριο/τα ιδιαίτερα κλπ.» (ενώ στη πραγματικότητα αξιοποίησα πολύ τα μαθήματα, απλά φοβάμαι πως δεν θα το καταλάβουν αυτό και θα με θεωρήσουν τεμπέλη). Επίσης φοβάμαι μην απογοητεύσω εκείνους που πίστευαν σε εμένα και ήλπιζαν να γράψω καλά φέτος. Εντωμεταξύ αυτό με έχει αγχώσει πολύ και όταν το σκέφτομαι με πιάνει πανικός και νευριάζω.

Θέλω τη γνώμη σας για την απόφασή μου και αν σας είναι εύκολο να μου δώσετε καμια ιδέα για το πώς να μιλήσω στους γονείς μου, να τους το πω τώρα ή αφού δώσω πανελλήνιες; Είναι μεγάλο βάρος να τους το κρύβω και θα ήθελα να τους το πω τώρα αλλά δεν είμαι σίγουρος. Ευχαριστώ σε όσους διάβασαν το κατεβατό μου
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης έχω μια απορία που παίζει να είναι πολύ χαζή και για αυτό δε θέλω να το ρωτήσω σε κάποιον καθηγητή ή στη διεύθυνση: Όταν κάποιος δίνει για δεύτερη φορά, φτιάχνει καινούργιο μηχανογραφικό ή ισχύει το προηγούμενο; Καινούργιο φτιάχνει, έτσι;
Ναι καινουργιο μηχανογραφικο κανει οταν δινει αλλη φορα ή κανει 10%.
Τι να εξηγήσεις στους γονεις σου? αυτοι θα ειναι μαλλον υποστηρικτικοι και οχι επικριτικοί.
Α και τα πολλα μορια δεν δινουν την επιτυχια ..αυτη ερχεται με την ορεξη σου μεσα στην σχολη και ας μην ειναι των πολλων μοριων.
Τρελο παραδειγμα.
Η ΔΕΤ Αγιου Νικολαου των 8.000 μοριων ισως ειναι καλυτερη απο αυτη του ΟΠΑ των 18.000 μοριων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,461 μηνύματα.
Να ρωτήσω για ποιον λόγο έκανες αγγλικά για prof στη Γ λυκείου; Τι θα πάθαινες αν το έπαιρνες ως φοιτητής;
 

Leo komm

Νεοφερμένος

Ο Leo komm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 112 μηνύματα.

«Δεν θα γράψω καλά στις πανελλήνιες και θέλω να ξαναδώσω»


Πλάκα έχετε μερικοί… :girl_angel:
Ακομα δεν ξεκίνησαν οι εξετάσεις και εσυ έβγαλες συμπέρασμα ότι και δεν θα γράψεις ‘καλα’ αλλά και ότι θα ξαναδώσει και του χρόνου!

Το άγχος είναι φυσιολογικο και πρέπει να μάθεις να το διαχειρίζεσαι. Είναι κάτι που θα το αντιμετωπίσεις Ν φορές στη ζωή σου και σε άσχετα θέματα.

Για αρχή άδειασε το κεφάλι σου από κακές σκέψεις και διαφορά άσχετα, ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ, και ρίξε ελαφρες επαναλήψεις σε ότι πιστεύεις ΕΣΥ ότι μπορεί να πέσει. (Συνηθως δεν πέφτουν Η απίθανες υπό περιπτώσεις….) Και κανε την προσπάθεια σου, ταμείο θα κανείς στο τέλος και εδώ είμαστε.
Και να ξέρεις ότι η επιτυχία από την αποτυχία πολλές φορές είναι μια τρίχα απόσταση, και ούτε τελειώνει η ζωή και οι ευκαιρίες από μια τυχόν ‘αποτυχια’.

Καλη επιτυχία!!!
 

Τρελας123

Νεοφερμένος

Η Τρελας123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αγία Βαρβάρα (Αττική). Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Γειά σας ήθελα να κάνω μια ερώτηση γίνεται κατακτήριες απο ιεκ θα μπω σε δημόσιο ιεκ για βρεφονηπιοκομος και θέλω αγωγής και φροντίδας στην πρωιημη παιδικη ηλικία ΠΑΔΑ είναι δύσκολες οι κατακτηριες σε αυτό το τμημα; Η θα πρέπει να ξαναδωσω πανελλήνιες τότε;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,720 μηνύματα.
Γειά σας ήθελα να κάνω μια ερώτηση γίνεται κατακτήριες απο ιεκ θα μπω σε δημόσιο ιεκ για βρεφονηπιοκομος και θέλω αγωγής και φροντίδας στην πρωιημη παιδικη ηλικία ΠΑΔΑ είναι δύσκολες οι κατακτηριες σε αυτό το τμημα; Η θα πρέπει να ξαναδωσω πανελλήνιες τότε;
Γεια
Λυπαμαι να σου πω αλλα αυτη η σχολη του παδα δεν δεχεται κατατακτηριες με πτυχιο ΙΕΚ... ( νομιζω ολο το παδα δεν δεχεται)... οποτε θα πρεπει να δωσεις πανελληνιες

 
Τελευταία επεξεργασία:

Al3x71

Νεοφερμένος

Ο Al3x71 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Να ρωτήσω για ποιον λόγο έκανες αγγλικά για prof στη Γ λυκείου; Τι θα πάθαινες αν το έπαιρνες ως φοιτητής;
Γιατι πετούσα στα σύννεφα. Και επειδή δε με σταμάτησε κανείς όταν είπα να κάνω αγγλικά για να τελειώνω σκέφτηκα ότι δε πειράζει. Γενικά στην αρχή της χρονιάς δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο στόχο, ήμουν στο κόσμο μου και απλά άφηνα τον κάθε άσχετο να με καθοδηγεί έτσι κατέληξα σε αυτή τη κατάσταση
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Γιατι πετούσα στα σύννεφα. Και επειδή δε με σταμάτησε κανείς όταν είπα να κάνω αγγλικά για να τελειώνω σκέφτηκα ότι δε πειράζει. Γενικά στην αρχή της χρονιάς δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο στόχο, ήμουν στο κόσμο μου και απλά άφηνα τον κάθε άσχετο να με καθοδηγεί έτσι κατέληξα σε αυτή τη κατάσταση
Ό,τι εγινε εγινε , δεν έχει σημασία τωρα. Μην προδικαζεις τα πραγματα μπορει να είσαι τυχερός και να πέσουν θεματα που τα ξέρεις και να γραψεις. Γενικα μην πας με αρνητικη ψυχολογια , αν δεν γραψεις οπως θελεις έχεις απλετο χρόνο να σκεφτεις μετα τι θα κανεις.
 
Top