antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι απόφοιτοι του βρετανικού πανεπιστημίου Κέμπριτζ είναι οι πιο περιζήτητοι στην παγκόσμια αγορά εργασίας, σύμφωνα με τον πίνακα κατάταξης παγκόσμιας απασχολησιμότητας των πανεπιστημίων (Global Employability University Ranking).
Ακολουθούν τα πανεπιστήμια Χάρβαρντ και Γέιλ στις ΗΠΑ, ενώ την τέταρτη θέση –μετά από «βουτιά» από την πρώτη θέση την περασμένη χρονιά- καταλαμβάνουν οι απόφοιτοι του πανεπιστημίου της Οξφόρδης.
Ο πίνακας δημοσιοποιείται κάθε χρόνο από τους International New York Times και φέτος έδειξε ότι τα πανεπιστήμια των ασιατικών χωρών έχουν αρχίσει να κερδίζουν γρήγορα «έδαφος», καταλαμβάνοντας ποσοστό της τάξης του 20% στις πρώτες 150 θέσεις για το 2014 (το 2010 το ποσοστό ήταν 10%).
Ο πίνακας συντάχθηκε μετά από μια έρευνα σε 2.500 εταιρείες εύρεσης προσωπικού σε 20 χώρες.
Τα 20 καλύτερα πανεπιστήμια για την αγορά εργασίας είναι:
1. University of Cambridge, Ηνωμένο Βασίλειο
2. Harvard University, ΗΠΑ
3. Yale University, ΗΠΑ
4. University of Oxford, Ηνωμένο Βασίλειο
5. California Institute of Technology, ΗΠΑ
6. Massachusetts Institute of Technology, ΗΠΑ
Τουλάχιστον στο εξωτερικό δεν θεωρούν το τεχνολογικό ινστιτούτο κατώτερο ούτε παίζουν με τις λέξεις ''πχ Ελλάδα,οπωσδήποτε να υπάρχει ο όρος πανεπιστήμιο αλλιώς είναι κατώτερο''
7. Stanford University, ΗΠΑ
8. Technische Universität München, Γερμανία
9. Princeton University, ΗΠΑ
10. University of Tokyo, Ιαπωνία
11. Columbia University, ΗΠΑ
12. University of California, Berkeley, ΗΠΑ
13. University of Toronto, Καναδάς
14. University College London, Ηνωμένο Βασίλειο
15. Imperial College London, Ηνωμένο Βασίλειο
16. Hong Kong University of Science and Technology, Χονγκ Κονγκ
17. École Normale Supérieure, Γαλλία
18. University of Edinburgh, Ηνωμένο Βασίλειο
19. Johns Hopkins University, ΗΠΑ
20. Peking University, Κίνα
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρη τη λίστα με τα 150 πανεπιστήμια!
πηγή: foititikanea.gr
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mercury
Επιφανές μέλος
Λολ,συγκρίνεις το Caltech και το MIT με τα ελληνικά ΤΕΙ;5. California Institute of Technology, ΗΠΑ
6. Massachusetts Institute of Technology, ΗΠΑ
Τουλάχιστον στο εξωτερικό δεν θεωρούν το τεχνολογικό ινστιτούτο κατώτερο ούτε παίζουν με τις λέξεις ''πχ Ελλάδα,οπωσδήποτε να υπάρχει ο όρος πανεπιστήμιο αλλιώς είναι κατώτερο''
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
locotrelos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Από την ονομασία που αναφέρθηκα εσύ κατάλαβες σύγκριση με τα ελληνικά τει ?Λολ,συγκρίνεις το Caltech και το MIT με τα ελληνικά ΤΕΙ;
.
Μάλλον έχεις κάποιο θέμα με την κατανόηση της ελληνικής γλώσσας
Σε τι επίπεδο αγγλικών είσαι ?Institute of technology δε σημαινει πολυτεχνειο και οχι τει?
Λολ,συγκρίνεις το Caltech και το MIT με τα ελληνικά ΤΕΙ;
Η Τεχνολογική Εκπαίδευση της Χώρας μας, έλκει το γένος από το CALPOLY (CALIFORNIA STATE POLYTECHNIC UNIVERSITY). Η ανατολή της νέας μορφής εκπαίδευσης, η Τεχνολογική Εκπαίδευση στην Ελλάδα, ξεκίνησε με υψηλές προδιαγραφές και αισιόδοξα οράματα. Πρέπει να ομολογηθεί, ότι στις αρχές της δεκαετίας του 1970 υπήρξε μια αξιοσημείωτη αλλαγή στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα με τη δημιουργία των Κέντρων Ανωτέρας Τεχνικής Εκπαίδευσης (ΚΑΤΕ). Τα πρότυπα κατασκευής του νέου συστήματος, για τη δημιουργία τεχνολογικής εκπαίδευσης στην πατρίδα μας, ήσαν καταξιωμένα υπερπόντια ιδρύματα με ακτινοβόλο λάμψη, λαμπρή δόξα και μεγάλη εμπειρία.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, ενόψει της από μακρού χρόνου μελετώμενης κατάργησης των πολύπαθων Σχολών Υπομηχανικών, ανατέθηκε στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο CALPOLY της Καλιφόρνιας (ΗΠΑ) η εκπόνηση μελέτης σύνταξης αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για την ίδρυση νέων Σχολών στην Ελλάδα, υψηλής Τεχνολογικής Στάθμης. Η μελέτη αυτή πραγματοποιήθηκε από το CALPOLY και τα προγράμματα σπουδών εφαρμόσθηκαν ύστερα από μερικά χρόνια στα νέα Τεχνολογικά Ιδρύματα, που έλαβαν την ονομασία Κέντρα Ανωτέρας Τεχνικής Εκπαίδευσης, με τη βραχυγραφία ΚΑΤΕ. Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα ΚΑΤΕ ιδρύθηκαν το 1970, άρχισαν να παρέχουν εκπαίδευση το 1974 και το 1977 καταργήθηκαν με την εμφάνιση νέων ιδρυμάτων των ΚΑΤΕΕ.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το CALPOLY ανεγνώρισε αμέσως, χωρίς περαιτέρω διατυπώσεις, τα πτυχία των αποφοίτων των ΚΑΤΕ, ως ισότιμα Πανεπιστημιακά Πτυχία πρώτης ακαδημαϊκής βαθμίδας (Bachelor degree, B.Sc.). Μάλιστα οι πρώτοι πτυχιούχοι του ΚΑΤΕ Αθηνών, απόφοιτοι της Ανωτέρας Σχολής Τεχνολόγων Μηχανικών, που μετέβησαν εκεί για μεταπτυχιακές σπουδές, έγιναν ασμένως δεκτοί και συνέχισαν απρόσκοπτα για Master και PhD.
https://www.petet.org.gr/pages/?page_id=1132
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
(Χωρις να τα υποτιμω με κανενα τρόπο, ε ρε κομπλεξ που πάει κι έρχεται )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Equilibria
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σήμερα καθηγητής μας,είπε οτι το ΟΠΑ είναι το MIT στον τομέα της οικονομικής επιστήμης στην Ελλάδα.
*στιγμιαία αναγούλα*
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Equilibria
Εκκολαπτόμενο μέλος
Νpb αυτό πιστεύω είναι το ελάχιστο,θα αφήσω απέξω την νοοτροπία των φοιτητών στην Ελλάδα,γιατί ανήκω σε αυτούς και είναι άδικο να κρίνω.Σε κάποια σημεία του ΜΙΤ, π.χ. βιβλιογραφία, θέματα εξέτασης κλπ δεν είναι παράξενο να υπάρχει συμπόρευση με τα Ελληνικά ΑΕΙ. Αναφέρομαι σε επιστήμες που "επιζούν" λόγω διεθνούς έρευνας και είναι ίδιες σε κάθε έθνος.
Αλλά δεν μπορεί να μου έρχεται ο εν λόγω καθηγητής,65 χρονών άνθρωπος,να διδάσκει έτσι όπως δίδασκαν το 1960,κάνοντας το μάθημα ανούσιο και ανιαρό,και μετά να μου συγκρίνει το πανεπιστήμιο με τεράστια ερευνητικά κέντρα και εργοστάσια εξόρυξης γνώσης όπως το MIT,κοροιδία τουλάχιστον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
έχουμε και λέμε
Caltech αναλογούν 3 μαθητές σε έναν καθηγητή(του ΜΙΤ είναι μεγαλύτερη η αναλογία 8 προς ένα)
Caltech πρώτο σε έρευνα στον πλανήτη(συνολο δημοσιευσεων,αναλογια ανα καθηγητη και αναφορες),ΜΙΤ 14ο
η χρηματοδότηση του ιδρύματος που αναλογεί σε ένα φοιτητή στο Caltech είναι κοντά στα 898 χιλ.δολαρια, για το ΜΙΤ που εχει περισσοτερους φοιτητες(πενταπλασιους)και δεκα σχολες περισσοτερες ειναι στα 190 χιλ.δολαρια
οπότε τα λόγια είναι περιττά
ή όπως θα έλεγε και ο ίδιος ο σέλντον από το CALTECH
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
salazar
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
ξενολατρεία ftw
Δεν είναι κακό να αναγνωρίζουμε και λιγο το χάλι μας στον τομέα της εκπαίδευσης. Ας αφήσουμε λίγο στην άκρη τις ψωροπεριφάνειες. Τι πρέπει να πούμε; Ότι εμείς είμαστε και άλλοι δεν είναι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Κανείς δεν μίλησε για περηφάνεια, αλλά είναι βλακεία όταν κάποιος ακούει ένα ξένο όνομα πανεπιστημίου να λέει ουάου χωρίς να ψαχτεί πρώτα. Υπάρχουν ξένα ιδρύματα που έχουν πολύ καλό όνομα και για σωστούς λόγους αλλά και πάλι δεν πρέπει να υποβαθμίζουμε τα δικά μας πανεπιστήμια. Έχω δει διαλέξεις από μερικά πανεπιστήμια στο YT και έχω παρατηρήσει πως χρησιμοποιούν μνημονικούς κανόνες και μεθοδολογίες αντί να δουν το intuition πίσω από μια θεωρία, σε αντίθεση με εμάς που έχουμε πήξει στην εμβάθυνση. Τέλος πάντων, το τελευταίο που έγραψα ενδέχεται να μην είναι αληθινό αλλά είναι κάτι που πρέπει να ληφθεί υπόψιν.Δεν αναβάθμισα αλλά ούτε υποβάθμισα κανένα ίδρυμα (ελληνικό ή μη), αλλά πρέπει να ψαχνόμαστε και να μην θαυμάζουμε ξένα ονόματα στα τυφλά. Πιστεύω πως το ελληνικό πανεπιστήμιο, με καλύτερη χρηματοδότηση ανά φοιτητή και χωρίς παρατάξεις μπορεί να κάνει παπάδες αλλά μέχρι τότε... καληνύχτα.Δεν είναι κακό να αναγνωρίζουμε και λιγο το χάλι μας στον τομέα της εκπαίδευσης. Ας αφήσουμε λίγο στην άκρη τις ψωροπεριφάνειες. Τι πρέπει να πούμε; Ότι εμείς είμαστε και άλλοι δεν είναι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.