Queen of Hearts
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
georgia.94
Δραστήριο μέλος
απευθυνομαι κυριως στα κοριτσια : δεν θα προλαβαινετε να κανετε μπανιο με την ησυχια σας...ειδικα τις τελευταιες μερες μπανιο μετα τις 12-1 τη νυχτα! θα βαριεστε να φτιαχνετε τα μαλλια σας και θα πηγαινετε σχολειο σαν αναμαλλιασμενες τραγικο
Ω ναιιι!Αυτο ισχυει!!!
Κατα τα αλλα δεν ειναι τοσο τρομακτικη αυτη η χρονια οσο φαινεται....απλα απαιτει περισσοτερο διαβασμα και καλο θα ηταν να τηρουνται τα προγραμματα που βαζει κανεις οταν θελει να μελετησει....ομως, μην αγχωνεστε και λετε 'κρινεται ολη μου η ζωη απο τις εξετασεις αυτες!!!!και τι θα κανω?' κλπ κλπ....συμφωνω πως μεσα απο τις πανελληνιες ανοιγουν δρομοι,πορτες που βαζουν σε μια σειρα με το περασμα του χρονου τη ζωη μας αλλα ακομα και αν δεν πιασετε την σχολη της επιλογης σας δεν χαθηκε και ο κοσμος...ξαναδινετε...υπαρχουν και οι κατατακτηριες και εν πασει περιπτωσει οταν μια πορτα κλεινε μια αλλη παντα ανοιγει.....παρτε το ετσι και νομιζω πως θα απαλλαγειτε απο το συνηθες,ψυχοφθορο αγχος των Πανελληνιων...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος
Πρωτον,μη βγαζεις αυθαιρετα συμπερασματα.
Δευτερον,δε τιθεται θεμα συγκρισης των κατευθυνσεων.Ο κοσμος βασιζεται σε μια αρμονικη συνυπαρξη των θεωρητικων και των θετικων επιστημων.Αυτο που ειπα,ειναι οτι θεωρω οτι η θεωρητικη σου μαθαινει να χειριζεσαι σωστα τη γλωσσα σου,σου διδασκει την ιστορια σου και την πολιτιστικη σου κληρονομια,εν ολιγοις ολα αυτα που απαρτιζουν την ταυτοτητα σου.Και η γνωση της ταυτοτητας απο ενα εθνος, εξασφαλιζει τη συνεχιση του στο χρονο.Και για ΜΕΝΑ αυτο ειναι το πιο σημαντικο.Αυτη ,φυσικα,ειναι η γνωμη μου ,ουτε ισχυριστηκα οτι ειναι σωστη,ουτε προσπαθησα να την επιβαλω σε κανεναν.Ειναι λογικο και επομενο οι γνωμες να διιστανται σε αυτο το θεμα,εξαρταται καθαρα απο τα ενδιαφεροντα του καθενος και απο τι θεωρει ο καθενας σημαντικο.Ελπιζω να εγινα σαφης.
@venividiviktl
Συμφωνω οτι ο Πλατωνας ηταν απο τους μεγαλυτερους διανοητες,αν και ,οπως ειπε ο rainbowarrior,με 10 κειμενα που καναμε στο σχολειο δεν μπορεις να εχεις σφαιρικη γνωμη.Και ισως στην πορεια να διαπιστωσε οτι οι ιδεες του ηταν ουτοπικες,αλλα νομιζω οτι στην αρχη το πιστευε αληθινα οτι μπορουσε να τις κανει πραξη.Αποδειξη οτι εκανε 3 ταξιδια στη Σικελια ,το ενα χειροτερο απο το αλλο,προκειμενου να υλοποιησει τη θεωρια του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Ν.
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος
Ωραια ηταν..Τι μου θυμήσατε τώρα; Εισαγωγή Πλάτωνα γ' λυκείου στην κατεύθυνση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iGiannis
Πολύ δραστήριο μέλος
Ίσως η ωραιότερη εισαγωγή του βιβλίου μαζί με τις μεθόδους του Σωκράτη.. Αναμνήσεις..Ωραια ηταν..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadow25
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος
Α,εμενα απο εισαγωγη μου αρεσε περισσοτερο η ζωη του Αριστοτελη!Ναι,τι αναμνησεις κι αυτες!Νιωθω σαν να εχουν περασει 100 χρονια απο τοτε.Ίσως η ωραιότερη εισαγωγή του βιβλίου μαζί με τις μεθόδους του Σωκράτη.. Αναμνήσεις..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
IoannaJohanna
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Ν.
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος
Θα διαβάζεις 24/7, θα περάσεις σε μια σχολή, θα ταλαιπωρηθείς λίγο μέχρι το χαρτί, μετά στρατός θα σκέφτεσαι "τι @@ιες ζω",Γ' Λυκείου: Τι αλλάζει στη ζωή μου?
ύστερα άγχος για μια δουλειά, ύστερα άγχος και ταλαιπωρία στη δουλειά, ύστερα θα γνωρίσεις μια κοπελιά και θα ενωθείτε με τα μικροαστικά δεσμά του γάμου, μετά μωρά και πάνες και γάλατα, ύστερα τα φροντιστήρια του παιδιού και τα έξοδά του στον στρατό, ύστερα ένα ωραίο σπίτι με άλλους ασπρομάλληδες ανθρώπους και οι νοσοκόμες με τα χαπάκια που σε βοηθούν να κοιμάσαι (λες και το χρειάζεσαι βέβαια )...
Ενώ, αν είσαι τυχερός, δεν περνάς π ο υ θ ε ν ά. Πας στην παραλία, ανοίγεις μια μπύρα
και ξαφνικά η ζωή αποκτά ξανά ένα καινουριο μυστήριο, ένα κρυφο νόημα, ξαναγίνεται γεμάτη με νέα και ενδιαφέροντα πράγματα, όπως στην παιδική ηλικία. Πριν δηλαδή μπλέξεις με το #@#$@σχολείο
υγ. Καλοί Τοιχοι στις Πανελλήνιες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
Πανελλήνιες Εξετάσεις
Από τη Φρικηπαίδεια, την ελεύθερη παρωδία
Οι Πανελλήνιες Εξετάσεις αποτελούν είδος διασκέδασης των κλώνων, των πολεμορομπότ (ή αλλιώς droid) και ακόμα μερικών γαλαξιακών ειδών. Απορρίπτονται από τα Ελ ως βάρβαρη μορφή διασκέδασης, αλλά επικυρώνονται από το παντοδύναμο Yπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ως ο καλύτερος τρόπος επιλογής των θυμάτων που θα εισέλθουν στο επόμενο στάδιο των εκπαιδευτικών αγώνων, το Πανεπιστήμιο.
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές Ρωμαϊκές αρένες, το σύστημα των πανελλαδικών έχει την δική του ορολογία. Έτσι, τα θύματα ονομάζονται "υποψήφιοι" ή "εξεταζόμενοι", η αρένα ονομάζεται "Εξεταστικό κέντρο", τα τέρατα ονομάζονται "κατευθύνσεις" και έχουν από 9 ειδικές ιδιότητες το καθένα, οι διαιτητές ονομάζονται "επιτηρητές" και οι κριτές ονομάζονται "επιδιορθωτές". Οι δε διοργανωτές των αγώνων είναι το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Πίνακας περιεχομένων [απόκρυψη]
1 Τα τέρατα και η διαδικασία του αγώνα -πριν τη μεταρρύθμιση του 2004-
2 Μεταρρύθμιση του 2004
3 Μεταρρύθμιση του 2007
4 Μεταρρύθμιση του 2011
Τα τέρατα και η διαδικασία του αγώνα -πριν τη μεταρρύθμιση του 2004- [επεξεργασία]
Τα τέρατα είναι πλέον τρία: η Θεωρητική, η Θετική και η Τεχνολογική Α ενώ φήμες λένε ότι υπάρχει ακόμα ένα, η Τεχνολογική Β. Παλαιότερα, τα τέρατα ήταν οι 4 δέσμες και είχαν το καθένα από 4 ειδικές ιδιότητες τις οποίες χρησιμοποιούσαν με αφάνταστη πανουργία και μοχθηρία. Το αποτέλεσμα ήταν τα θύματα να έχουν μεγάλη επιδεξιότητα στις λαβές για να αντιμετωπίζουν τα πιθανά χτυπήματα των τεράτων, τα προερχόμενα από τις 4 αυτές ιδιότητες, αλλά δεν ξέραν τίποτα άλλο. Συνεπώς, με τη μεταρρύθμιση του 2001, εγκαταστάθηκε το σύστημα που περιγράφεται αμέσως παρακάτω:
Όλα ανεξαιρέτως τα τέρατα μοιράζονται 5 ειδικές ιδιότητες, τις οποίες ο κόσμος ονομάζει ιδιότητες γενικής παιδείας αλλά το καθένα έχει επίσης από 4 ειδικές ιδιότητες στις οποίες έχει εξειδικευτεί περισσότερο από τα άλλα τέρατα και ονομάζονται ιδιότητες κατεύθυνσης. Κανένα από τα τέρατα δεν έχει την παραμικρή φαντασία και ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούν τις ιδιότητές τους είναι άκρως προβλέψιμος και η αντιμετώπισή τους απαιτεί πολλή γνώση, αλλά σχεδόν ποτέ σκέψη. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι τα τέρατα αυτά έχουν πολύ μικρούς εγκεφάλους. Μάλιστα το κάθε τέρας έχει από 3-4 εγκεφάλους τους οποίους οι επιστήμονες ονόμασαν "εξεταστική επιτροπή". Οι βασικές ιδιότητες αυτών των εγκεφάλων προσδιορίστηκαν ταχύτατα και αμέσως μετά την πρώτη ανατομική εγχείρηση σε τέρας του είδους. Συνίστανται σε:
Ο κάθε εγκέφαλος έχει ελάχιστα νευρικά κύτταρα και ακόμα λιγότερη δραστηριότητα -πλην ελαχίστων εξαιρέσεων-.
Ο κάθε εγκέφαλος εμφανίζει ιδιοχαρακτήρα με κοινό στοιχείο σχεδόν πάντα την ξεροκεφαλιά. Αυτό κάνει την επικοινωνία μεταξύ εγκεφάλων δύσκολη.
Εάν ένας εγκέφαλος αποτελεί εξαίρεση και έχει τη δυνατότητα να σκέφτεται παραγωγικά, τότε: α) Οι υπόλοιποι εγκέφαλοι συμμαχούν εναντίον του και τον εξολοθρεύουν ή β) εξολοθρεύει τους υπόλοιπος εγκεφάλους με αποτέλεσμα το συγκεκριμένο τέρας να δείξει κάποια σημάδια φαντασίας και ακολούθως να θανατωθεί από αρμόδια επιτροπή του υπουργείου προκειμένου να προστατευθεί το όλο σύστημα από κάθε καινοτόμο σκέψη.
Το σύμπλεγμα των εγκεφάλων αυτών σκέφτεται μόνο μία φορά το χρόνο και κατά τη διάρκεια της σκέψης ετοιμάζει την στρατηγική μάχης επί μία μέρα κάνοντας συχνά λάθη.
Οι αγώνες λαμβάνουν μέρος προς το τέλος της άνοιξης - αρχή του καλοκαιριού κάθε χρόνο και ξεκινάν με το δέσιμο των υποψηφίων σε τοτέμ που τοποθετούνται στο κέντρο της αρένας. Στη συνέχεια έρχονται τα τέρατα και χρησιμοποιούν τις ειδικές τους ιδιότητες με προκαθορισμένη σειρά εναντίον των θυμάτων. Τα θύματα πρώτα πρέπει να απελευθερωθούν από τις 'αλύσσους του άγχους' όπως τις ονομάζουν μερικοί ενώ στη συνέχεια πρέπει να χρησιμοποιήσουν ειδικές λαβές που σχεδιάζονται από μήνες πριν για να αντιμετωπίσουν την κάθε δυνατή δράση - αντίδραση του τέρατος. Πρέπει να σημειωθεί πως μόνο οι συγκεκριμένες λαβές φέρουν αποτέλεσμα καθώς και η παραμικρή απόκλιση από τη σωστή εκτέλεση της λαβής μπορεί να αποβεί καταστροφική. Η φαντασία ή ακόμα η οποιδήποτε εξυπνάδα συνήθως ανταμοίβονται με χτυπήματα και ρίχνουν τη βαθμολογία, που αποφασίζουν οι κριτές, κατά πολύ. Η από μακράν καλύτερη τακτική στην αντιμετώπιση των τεράτων έχει αποδειχτεί ότι είναι οι παπαγάλοι. Προσοχή όμως! Οι παπαγάλοι πρέπει να κρύβονται καλά προκειμένου οι διαιτητές να μην τους δουν καθώς επίσημα η χρήση παπαγάλων απαγορεύεται από τους κανονισμούς. Πολλοί τους κρύβουν στις κάλτσες τους, στα μανίκια τους, στα παντελόνια τους κ.λ.π. αλλά μόνο οι έξυπνοι που τους κρύβουν στο κεφάλι τους περνάν απαρατήρητοι από το αετίσιο βλέμμα των διαιτητών. Σαφώς το πέρασμα ενός ολόκληρου παπαγάλου από την τρύπα του αυτιού δεν είναι εύκολη υπόθεση, αλλά εάν γίνει, φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα. Μάλιστα μερικά ιδιωτικά εκπαιδευτικά κέντρα, τα φροντιστήρια, αναλαμβάνουν να κάνουν μέρος της δουλειάς αυτής εναντίον υπέρογκων ποσών.
Στο τέλος οι κριτές μαζεύονται και αναλαμβάνουν να δουν τον αγώνα με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων που τους επιτρέπουν να εστιάζουν σε έναν-έναν τους υποψηφίους όπως επίσης και τη δυνατότητα του ριπλέι το οποίο μάλλον σπάνια χρησιμοποιούν διοτί βαριούνται τη ζωή τους. Η δε διαδικασία κρίσης καθ'αυτή συνιστάται απλώς στο να βάζουν μία κασέτα του υπουργείου, που δείχνει πώς θα αντιμετώπιζε το τέρας ένα μαθηματικό μοντέλο θύματος, να τρέχει παράλληλα με τον αγώνα αυτόν καθ'αυτόν και να κόβουν μόρια για κάθε διαφορά. Όχι τέτοια μόρια, αλλά βαθμούς -στη νομενκλατούρα των αγώνων λέγονται μόρια γιατί ο σκοπός ύπαρξής τους είναι να ευχαριστούν τους σαδιστές του υπουργείου με το να κόβονται!-. Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τα θύματα που επιβίωσαν χαλαρώνουν μιά και καλή, συνήθως για τα επόμενα 8-9 χρόνια, οι αποθανούντες θάβονται κάτω από την πλάκα της αγροτικής παραγωγής ή του κατασκευαστικού κλάδου (ή την ακόμα πιο βαριά πλάκα του ελληνικού τραγουδιού), τα άτομα που δεν διαθέτουν καμία ικανότητα συνεχίζουν Πριβέ, ενώ αυτοί που επιβίωσαν αλλά με βαριούς τραυματισμούς κάνουν μία πάυση, σκέφτονται ότι στάθηκαν τυχεροί να ζήσουν για να πολεμήσουν ακόμα μία φορά και χώνουν το κεφάλι στο βόθρο για ακόμα μια χρονιά.
Για την αντιμετωπιση αυτών των τεράτων απαιτείται από τα θύματα τα τρία τελευταία χρόνια να σκοτωθούν στο διάβασμα τεράστιας σημασίας μαθημάτων όπως τα Λατινικά, γιατί αν δε μάθουν να λένε Dum Spiro Spero δε θα μπορέσουν να πορευτούν στη ζωή τους ή δεν θα μπορέσουν να συνομιλήσουν με τον Ιούλιο Καίσαρ. Ακόμη πρέπει να πάρουν μάστερ στα Αρχαία γιατί αν συναντηθούν με τον Περικλή να μπορούν να συννενοηθούν μαζί του και να εξασκήσουν στην πράξη όλες αυτές τις χρήσιμες λεπτομέρειες που έμαθαν.
Μεταρρύθμιση του 2004 [επεξεργασία]
Αναζητήστε την Υπεύθυνο Υπουργό
Μεταρρύθμιση του 2007 [επεξεργασία]
Φήμες μιλάνε για την κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων από το 2007. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Μεταρρύθμιση του 2011 [επεξεργασία]
Φημολογείται ότι στη πραγματικότητα οι Πανελλήνιες Εξετάσεις είναι εξετάσεις ούρων και αίματος στις οποίες θα υποβάλλονται οι Ελ μαθητές λυκείων, ως απαραίτητη προϋπόθεση για να μεταβούν σε δημοφιλείς προορισμούς όπως η Σουαζηλάνδη, η Κιργιζία και η Ανταρκτική. Διεξάγονται την τουριστική περίοδο Μαΐου-Ιουνίου υπό την αιγίδα της Άννας Διαμαντοπούλου. Γι αυτό, ωστόσο, πολλοί μελετητές υποστηρίζουν πως η διεξαγωγή τους τελικά γίνεται με τη συγκέντρωση των μαθητών κάτω από τη γίδα της υπουργού όπου, πιθανόν, διαγωνίζονται στο πόκερ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefanos...
Πολύ δραστήριο μέλος
Αυτή η τρομοκρατία της Γ λυκείου έχει κάνει τα φροντιστήρια να πλουτίσουν..Δεν αλλάζει απολύτως τίποτα.
πραγματικα,η τρομοκρατια ειναι μεγαλη! σαν να ερχεται το τελος του κοσμου σ αυτην την ταξη. κι εγω εχω αγωνια να δω του χρονου αν πραγματι ισχυουν αυτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
πραγματικα,η τρομοκρατια ειναι μεγαλη! σαν να ερχεται το τελος του κοσμου σ αυτην την ταξη. κι εγω εχω αγωνια να δω του χρονου αν πραγματι ισχυουν αυτα.
Bλακείες,μεθοδικό διάβασμα θέλει.Ούτε 15 ώρες πάνω από ένα βιβλίο ούτε 30 ώρες φροντιστήριο τη βδομάδα.Αλλά αυτή η κατάσταση εξυπηρετεί το κράτος και τη παραπαιδεία,οπότε δε πρόκειται να αλλάξει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolaos p.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
KostasIraklio
Νεοφερμένος
Και πιο χαλαρά από άλλες χρονιές που είχα (πχ) να δώσω διπλώματα σε αγγλικά κτλ...
Και βολτούλες είχε το μενού και ξενύχτια με την παρέα και απ όλα, καμία σχέση με το τι μου έλεγαν (λίγο-πολύ τα ξέρουμε όλοι)
Απλά μάγκες το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις κάνει ένα πλάνο, αυτό είναι τα πάντα όλα...
Το ακολουθείς πιστά, μετά φορτσάρεις τον τελευταίο μήνα και τέλος, αυτό ήταν... Δεν χρειάζονται άγχη και λοιπά
Κάθε χρόνο εξετάσεις δίνουμε στο τέλος, δείτε έτσι και πάρτε το πιο χαλαρά το θέμα
(Και όχι, δεν είμαι κάνας άμπαλος...)
Μετά έρχεται το καλοκαιράκι και αμα με το καλό περάσεις εκεί που θες, τότε είναι τα καλά
(ανυπομονώ ουχαχαχα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά για μένα η χρονιά πέρασε πολύ χαλαρά...
Και πιο χαλαρά από άλλες χρονιές που είχα (πχ) να δώσω διπλώματα σε αγγλικά κτλ...
Και βολτούλες είχε το μενού και ξενύχτια με την παρέα και απ όλα, καμία σχέση με το τι μου έλεγαν (λίγο-πολύ τα ξέρουμε όλοι)
Απλά μάγκες το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις κάνει ένα πλάνο, αυτό είναι τα πάντα όλα...
Το ακολουθείς πιστά, μετά φορτσάρεις τον τελευταίο μήνα και τέλος, αυτό ήταν... Δεν χρειάζονται άγχη και λοιπά
Κάθε χρόνο εξετάσεις δίνουμε στο τέλος, δείτε έτσι και πάρτε το πιο χαλαρά το θέμα
(Και όχι, δεν είμαι κάνας άμπαλος...)
Μετά έρχεται το καλοκαιράκι και αμα με το καλό περάσεις εκεί που θες, τότε είναι τα καλά
(ανυπομονώ ουχαχαχα)
Δεν νομίζω ότι μπορείς να θεωρήσεις τις πανελλήνιες σαν να είναι οι εξετάσεις που έχουμε κάθε χρονιά , καθώς δεν εξετάζεσαι σε θέματα που έκανες όλη την χρονιά .. μπαίνουν πολύ δύσκολα θέματα και από ανθρώπους που στόχος τους είναι να κοπούν όσα περισσότερα παιδιά γίνεται :/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος
Όντως είναι εντελώς διαφορετικά αλλά δε χρειάζεται να υπάρχει άγχος και αυτό ήθελε να πει το παιδί παραπάνω.Εγώ που μίλησα με παιδιά μου είπαν ότι μετα τα Χριστούγεννα αν και ήταν δύσκολα δε κατάλαβαν πως πέρασε ο καιρός.Εγώ για το μόνο που δεν αγχώνομαι καθόλου είναι το καλοκαίρι...Μετά με απασχολεί μέχρι τα Χριστούγεννα ότι θα ναι δύσκολα.Αλλα μην το παίρνεις με απαισιοδοξία.Πιστεύω ότι όποιος διαβάσει σωστά δε θα κοπεί..Γιατί ναι μεν είναι δύσκολα τα θέματα αλλά και φέτος όσοι είχαν δυνατότητες έγραψανΔεν νομίζω ότι μπορείς να θεωρήσεις τις πανελλήνιες σαν να είναι οι εξετάσεις που έχουμε κάθε χρονιά , καθώς δεν εξετάζεσαι σε θέματα που έκανες όλη την χρονιά .. μπαίνουν πολύ δύσκολα θέματα και από ανθρώπους που στόχος τους είναι να κοπούν όσα περισσότερα παιδιά γίνεται :/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγνωστο
Δραστήριο μέλος
Δεν νομίζω ότι μπορείς να θεωρήσεις τις πανελλήνιες σαν να είναι οι εξετάσεις που έχουμε κάθε χρονιά , καθώς δεν εξετάζεσαι σε θέματα που έκανες όλη την χρονιά .. μπαίνουν πολύ δύσκολα θέματα και από ανθρώπους που στόχος τους είναι να κοπούν όσα περισσότερα παιδιά γίνεται :/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 63 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- wmaria
- mir
- Volgetas
- Albert.123
- Indecisive2
- Kanastasia_5883
- Dim_99
- aririn
- mathithsgr
- Hased Babis
- Jone
- Aggel0sss
- BiteTheDust
- BorisofBoris.2006.
- loli
- Hellomyfriend
- Lia 2006
- Kzaro
- eltqt
- alexa-24
- Peter Pan13
- Asymvivastos
- Marcos.Kis
- Γιώργος Ζ
- arko
- Joji
- mermaid89
- Johnpoza
- Τρελας123
- Magigi
- Philologist
- topg
- Eirinakiii8
- spiroskrokidis5@gmai
- Anta2004
- Mariapapaki
- Kitana
- Scandal
- 0mar7
- Φωτεινη Τζα.
- Euge.loukia
- spring day
- DeWiN
- SlimShady
- sweater weather
- clevercat
- ggl
- aceon
- το κοριτσι του μαη
- Haraa11
- thecrazycretan
- panagiotis G
- marianna04
- Keeell
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.