lkjhgfdsa
Δραστήριο μέλος
Λοιπόν, απαντώ εδώ επειδή απο ό,τι καταλαβα ειναι το αρχικο μνμ και οχι το αλλο για το μαθηματικο, παροτι ειμαι μαθηματικος.
Ημουν απο τους τυχερους, και το τονιζω τυχερους, γιατι παιζει μεγαλο ρολο η τυχη, και πηρα το πτυχιο χωρις να ξεφυγω πολυ απο τα 4 ετη και με βαθμο ικανο να με εισαγει σε μδε. Απο την αρχη εγω ειχα ενα θεμα, δε μου αρεσε να διδασκω σε μικρα παιδια και αυτου του επιπεδου τα μαθηματικα και δε μου αρεσε καθολου η ιδεα να απασχοληθω σε τρπαεζες, ασφαλειες κλπ, οποτε παντα ελεγα οτι πρεπει να συνεχισω τις σπουδες μεχρι τελους, για να το αποφυγω. Για διάφορους λογους, μεταξυ αλλων και λογω απαξιωσης στα ματια μ του "στατιστικου" τροπου βαθμολογησης του πανεπιστημιου, δε συνεχισα τις σπουδες και δεν εχω σκοπο να το κανω ποτε.
Εν τελει, κατεληξα, στην καλυτερη οικονομικη φαση της Ελλαδας, το 2004, να έχω μόνο το πτυχίο και οι μόνες δουλειες που έβρισκα να είναι... η μέση εκπαίδευση, τράπεζες και ασφαλιστικες... Διάλεξα το χρηματοπιστωτικό. Δεν ξέρω αν αντιλαμβανεστε τι σημαινει να κανεις μια δουλεια που δε σου αρεσει απλα και μονο για τα λεφτα, αλλα ειδικα στην αρχη ειναι κολαση. Βεβαια, τοτε τα λεφτα ηταν καλα, οποτε τουλαχιστον αυτό λειτουργουσε αναλγητικα. Τωρα...
Επομενως, τα αρχικα μνμτα και στα δυο θεματα, όσο πλάκα κ να εχουν, δεν πατουν στην στατιστικη πραγματικοτητα και αυτο δεν αοφρα μονο τη σημερινη κατασταση της κρισης.
Δυστυχως αν ρωτησεις πολλους νεους που μπαινουν στο μαθηματικο η σε κπ θετικη επιστημη, πώς τους φαινετε το ενδεχομενο να ασχοληθουν με την μεση εκαπιδευση η με ενα φαινομενια ασχετο με το αντικειμενο σπουδων επαγγελμα, προσβαλλονται κιολας, γιατι νομιζουν οι αλλοι ηταν τεμπελχαναδες και δε διαβαζαν για αυτο δεν τα "καταφεραν". Δυστυχως η στατιστικη, λεει αλλα.
Και συγγωνμη κιολας, αλλα αν το θεμα δεν ηταν ΚΑΙ η "η επιβίωση, δηλαδή η επαγγελματική αποκατάσταση και το χρήμα", τοτε θα καθομουν να διαβαζα τοπολογια, μιγαδδική αναλυση κ θεωρια ομαδων και στο σπιτι μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faeton
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lkjhgfdsa
Δραστήριο μέλος
Όχι, την επαγγελματική αποκατάσταση, αλλά τις επαγγελματικές διεξόδους. Αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικά δύσκολο για έναν νέο να βρει δουλειά οπουδήποτε, αλλά δεν προτείνω να μη σπουδάσει και τίποτε. Δηλαδή, να έχει ο νέος υπόψη, τι δουλειά θα μπορούσε να κάνει μόνο με το πτυχίο στην στατιστικά μεγάλη πιθανότητα να μη συνεχίσει τις σπουδές ή/και να μην διαπρέψει. Να έχει υπόψη του αν θα άντεχε να κάνει αυτή τη δουλειά στο υπόλοιπο της ζωής του. Ή να το θέσω διαφορετικά, είναι ηλίθιο να πηγαίνει κανείς στο μαθηματικό/φυσικό και να σκέφτεται ότι κατά πάσα πιθανότητα θα ασχοληθεί με την έρευνα που είναι το ελάχιστο όνειρο των περισσοτέρων εισαχθέντων πρωτοετών σε αυτά τα τμήματα.Τι θέλεις να πεις; Να μην κοιτάζει ο νέος τι του αρέσει αλλά μ'ονο την επαγγελματική αποκατάσταση; Να χαθούν έτσι μυαλά που θα μπορούθσαν να διαπρέψουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr.K
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όχι, την επαγγελματική αποκατάσταση, αλλά τις επαγγελματικές διεξόδους. Αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικά δύσκολο για έναν νέο να βρει δουλειά οπουδήποτε, αλλά δεν προτείνω να μη σπουδάσει και τίποτε. Δηλαδή, να έχει ο νέος υπόψη, τι δουλειά θα μπορούσε να κάνει μόνο με το πτυχίο στην στατιστικά μεγάλη πιθανότητα να μη συνεχίσει τις σπουδές ή/και να μην διαπρέψει. Να έχει υπόψη του αν θα άντεχε να κάνει αυτή τη δουλειά στο υπόλοιπο της ζωής του. Ή να το θέσω διαφορετικά, είναι ηλίθιο να πηγαίνει κανείς στο μαθηματικό/φυσικό και να σκέφτεται ότι κατά πάσα πιθανότητα θα ασχοληθεί με την έρευνα που είναι το ελάχιστο όνειρο των περισσοτέρων εισαχθέντων πρωτοετών σε αυτά τα τμήματα.
Συμφωνώ...όλοι οι φοιτητές του φυσικού-μαθηματικού θέλουν να ασχοληθούν με έρευνα παρόλαυτα οι περισσότεροι γίνονται καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Όχι πως το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι κακό αλλά στους περισσότερους δεν αρέσει με αποτέλεσμα να έχουμε κατά μέσο όρο κακούς καθηγητές μαθηματικών-φυσικής ,κάτι που δεν είναι τόσο συχνό με τους φιλολόγους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Κι όμως, είναι πάρα πολλοί αυτοί που τελειώνοντας το Φυσικό, συνεχίζουν μεταπτυχιακές σπουδές και ασχολούνται με την έρευνα...... είναι ηλίθιο να πηγαίνει κανείς στο μαθηματικό/φυσικό και να σκέφτεται ότι κατά πάσα πιθανότητα θα ασχοληθεί με την έρευνα που είναι το ελάχιστο όνειρο των περισσοτέρων εισαχθέντων πρωτοετών σε αυτά τα τμήματα.
Και είναι κατακριτέο αυτό; Προσωπικά, παρά το ότι θα κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, δεν μου φαίνεται καθόλου άσκημο κάποτε να γίνω καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, είτε σε σχολείο είτε σε φροντιστήριο....οι περισσότεροι γίνονται καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης....
Αυτό προφανώς προκύπτει από το δικό σου στατιστικό δείγμα. Στο δικό μου Σύμπαν και στα 6 χρόνια που ήμουνα μαθητής γυμνασίου ή λυκείου, διαπίστωνα διαρκώς ακριβώς το αντίθετο.......να έχουμε κατά μέσο όρο κακούς καθηγητές μαθηματικών-φυσικής ,κάτι που δεν είναι τόσο συχνό με τους φιλολόγους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Και είναι κατακριτέο αυτό; Προσωπικά, παρά το ότι θα κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, δεν μου φαίνεται καθόλου άσκημο κάποτε να γίνω καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, είτε σε σχολείο είτε σε φροντιστήριο.
Σαν εμπειρία ή αλλαγή όχι, αλλά το να είσαι μια ζωή καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν είναι κι ότι καλύτερο.
Τουλάχιστον για μένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Όπως το βλέπει ο καθένας, είναι σεβαστό. Για μένα θα ήταν πολύ όμορφο το να είμαι στην τάξη και να προσπαθώ να κάνω τα παιδιά να καταλάβουν και να αγαπήσουν την επιστήμη μου. Θα μου άρεσε να συμμερίζομαι τα προβλήματά τους και τις αγωνίες τους και να τα βοηθώ όσο μπορώ. Θα ευχαριστιόμουν να συζητώ μαζί τους, ακόμα και να τα συνοδεύω στις εκδρομές.Σαν εμπειρία ή αλλαγή όχι, αλλά το να είσαι μια ζωή καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν είναι κι ότι καλύτερο. Τουλάχιστον για μένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lkjhgfdsa
Δραστήριο μέλος
Ε, δεν είναι, όμως. Και μιλάμε πάντα για ποσοστό επί των εισακτέων. Πόσοι συνεχίσουν για διδακτορικά; Άντε να σου πω 5%; Και πάλι ξέρω διδάκτορες που διδάσκουν στην μέση εκπαίδευση.Κι όμως, είναι πάρα πολλοί αυτοί που τελειώνοντας το Φυσικό, συνεχίζουν μεταπτυχιακές σπουδές και ασχολούνται με την έρευνα.
Και τη μέση εκπαίδευση δεν την αναφέρω υποτιμητικά, αλλά ως κάτι που εμένα δε μου αρέσει και το έχω αποφύγει με επιτυχία. Μέχρι στιγμής.
Για τον στατιστικο τροπο βαθμολογησης, ξέρεις ε; Αυτον που πρεπει να διατηρουνται περιπου σταθερα ποσοστα επιτυχιας και κατανομες των βαθμων για καθε μαθημα;
Ποιο φυσικό έβγαλες;
Ε, τότε γιατί θέλεις να κάνεις μεταπτυχιακό και μάλιστα έξω; Αν σου αρέσει τόσο πολύ η διδασκαλία σε βασικά πράγματα σε παιδιά, κάθισε να διδάσκεις και διάβασε φυσική μόνος σου.Για μένα θα ήταν πολύ όμορφο το να είμαι στην τάξη και να προσπαθώ να κάνω τα παιδιά να καταλάβουν και να αγαπήσουν την επιστήμη μου. Θα μου άρεσε να συμμερίζομαι τα προβλήματά τους και τις αγωνίες τους και να τα βοηθώ όσο μπορώ. Θα ευχαριστιόμουν να συζητώ μαζί τους, ακόμα και να τα συνοδεύω στις εκδρομές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr.K
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όπως το βλέπει ο καθένας, είναι σεβαστό. Για μένα θα ήταν πολύ όμορφο το να είμαι στην τάξη και να προσπαθώ να κάνω τα παιδιά να καταλάβουν και να αγαπήσουν την επιστήμη μου. Θα μου άρεσε να συμμερίζομαι τα προβλήματά τους και τις αγωνίες τους και να τα βοηθώ όσο μπορώ. Θα ευχαριστιόμουν να συζητώ μαζί τους, ακόμα και να τα συνοδεύω στις εκδρομές.
Δεν είπα ποτέ ότι είναι κακό να είναι κανείς καθηγητής ,απλά είπα ότι οι περισσότεροι άλλα ονειρεύονται μπαίνοντας στο φυσικό και καταλήγουν κάτι τελείως διαφορετικό.Επίσης αυτό για τους κακούς καθηγητές που είπα προφανώς και είναι από τη δική μου σχολική εμπειρία αλλά έχοντας μιλήσει και με παιδιά από άλλα σχολεία η ίδια κατάσταση επικρατεί.Οι εξαιρέσεις δεν αλλάζουν τον κανόνα ,μάλλον εσύ ήσουν πολύ τυχερός και είχες καλούς καθηγητές .Εγώ τον μόνο καλό φυσικό που θυμάμαι είναι στη Β λυκείου φυσική κατεύθυνσης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αν είχαν άλλη επιλογή και διάλεξαν τη μέση εκπαίδευση από μεράκι, μπράβο τους.....ξέρω διδάκτορες που διδάσκουν στην μέση εκπαίδευση......
Δεν έχω ακόμα τελειώσει. Στο ΕΚΠΑ είμαι και ελπίζω σε πτυχίο τον Οκτώβριο..... Ποιο φυσικό έβγαλες;
Μου αρέσει και η διδασκαλία και η έρευνα επίσης. Αν δεν δοκιμάσω δεν θα καταλήξω. Έπειτα, το να διαβάζεις μόνος σου δεν είναι το ίδιο όμορφο με το να φοιτάς σε κάποιο μεταπτυχιακό.... Ε, τότε γιατί θέλεις να κάνεις μεταπτυχιακό και μάλιστα έξω; Αν σου αρέσει τόσο πολύ η διδασκαλία σε βασικά πράγματα σε παιδιά, κάθισε να διδάσκεις και διάβασε φυσική μόνος σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lkjhgfdsa
Δραστήριο μέλος
Μα, αν ήταν επιλογή τους θα το συζητούσα τώρα;Αν είχαν άλλη επιλογή και διάλεξαν τη μέση εκπαίδευση από μεράκι, μπράβο τους.
Δεν έχω ακόμα τελειώσει. Στο ΕΚΠΑ είμαι και ελπίζω σε πτυχίο τον Οκτώβριο.
Καλό πτυχίο!
Και εγώ Αθήνα στο μαθηματικό ήμουν. Σε άλλη εποχη, βέβαια, αν οι δέσμες σου λένε κάτι. Ξέρω τι παίζει στο φυσικό. Είναι καλύτερη κατάσταση από το μαθηματικό, αλλά πάνω κάτω τα ίδια. Όταν πας και κόβεις το 80% των φοιτητών, σε βασικό μάθημα και με σχετικά πιο εύκολα θέματα από άλλες χρονιές και τους λες ότι σας έκοψα, γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να περάσω το 70% και να βάλω πολλά 7 και άνω.... είναι πρόβλημα. Και το είπε καθηγητής, αυτό, πολύ ήρεμα και χαλαρά, σα να είναι λογικό να συμβαίνει. Και ξέρω και από φίλους μου, ουσιαστικά τέτοια πράγματα συνέβαιναν και σε εσάς. Δε μπορείς να κρατάς με το ζόρι συγκεκριμένα ποσοστά επιτυχίας, συγκεκριμένη κατανομή των βαθμών και μετά να το ρίχνεις στους φοιτητές που δε διαβάζουν και να αναρωτιέσαι γιατί υπάρχουν αιώνιοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δε νομίζω ότι στο Φυσικό του ΕΚΠΑ οι καθηγητές χρειάζεται να προσπαθήσουν για να κρατήσουν τα ποσοστά που θέλουν. Φροντίζουν μια χαρά οι φοιτητές για αυτό.Όταν πας και κόβεις το 80% των φοιτητών, σε βασικό μάθημα και με σχετικά πιο εύκολα θέματα από άλλες χρονιές και τους λες ότι σας έκοψα, γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να περάσω το 70% και να βάλω πολλά 7 και άνω.... είναι πρόβλημα. Και το είπε καθηγητής, αυτό, πολύ ήρεμα και χαλαρά, σα να είναι λογικό να συμβαίνει. Και ξέρω και από φίλους μου, ουσιαστικά τέτοια πράγματα συνέβαιναν και σε εσάς. Δε μπορείς να κρατάς με το ζόρι συγκεκριμένα ποσοστά επιτυχίας, συγκεκριμένη κατανομή των βαθμών και μετά να το ρίχνεις στους φοιτητές που δε διαβάζουν και να αναρωτιέσαι γιατί υπάρχουν αιώνιοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Δε νομίζω ότι στο Φυσικό του ΕΚΠΑ οι καθηγητές χρειάζεται να προσπαθήσουν για να κρατήσουν τα ποσοστά που θέλουν. Φροντίζουν μια χαρά οι φοιτητές για αυτό.
στις περισσοτερες σχολες βασικα η πλειονοτητα αδιαφορει ,συνεπως κοβεται ,και για ολα φταινε οι καθηγητες "που βαζουν δυσκολα"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lkjhgfdsa
Δραστήριο μέλος
ΟΚ...Δε νομίζω ότι στο Φυσικό του ΕΚΠΑ οι καθηγητές χρειάζεται να προσπαθήσουν για να κρατήσουν τα ποσοστά που θέλουν. Φροντίζουν μια χαρά οι φοιτητές για αυτό.
Αν έτσι αισθάνεσαι καλύτερα, αγνόησε εντελώς το γεγονός ότι μου το ειπαν καθηγητές.
Σε κάθε περίπτωση, καλή συνέχεια.
ΥΓ:
Ψάξε και βρες στατιστικά από περιόδους που υπήρχε έλλειψη στην αγορά εργασίας κπ πτυχίου και θα δεις πώς ξαφνικά, γίνονται "πανέξυπνοι" οι φοιτητές, ανεβαίνουν τα ποσοστά επιτυχίας και οι βαθμοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεώρημα: Αν μπορείς να περάσεις στο Φυσικό, τότε δεν πρέπει να πας.
Απόδειξη: Εφόσον μπορείς να περάσεις σε κάποιο τμήμα φυσικής τότε σίγουρα θα υπάρχει τουλάχιστον ένα τμήμα μαθηματικών που θα μπορείς να περάσεις (γιατί έχουμε πάντα χαμηλότερες βάσεις). Άρα εφόσον παιρνάς σε κάποιο μαθηματικό πρέπει να πας σε αυτό και άρα δεν πρέπει να πας στο φυσικό. Ο.Ε.Δ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 30 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.