χαίρομαι για την άποψή σου...


το ελληνικό σχολείο πέτυχε τον στόχο του...
...δηλαδή, εγώ είμαι μαζόχας και φαντασιόπληκτος που φοιτώ μια τέτοια Επιστήμη;

τα όσα βλέπεις φίλε ως φυσικά αποτελέσματα (π.χ. ταλαντώσεις,..κτλ), κρύβουν μια πολυσέλιδη πολύπλοκη μαθηματική θεωρία προκειμένου να «ευσταθούν» επιστημονικώς, αλλιώς η φυσική θα ήταν παραμυθάκια της γιαγιάς...Επίσης τα Μαθηματικά υπάρχουν και απαιτούνται για το 99,9% της διατύπωσης επιστημών ή θεωριών όπως:
....στις ταλαντώσεις, ο υπολογιστής «τρέχει» τις ασκήσεις προγραμματισμού, το αεροσκάφος πετάει, το διάστημα εμπιστοσύνης σε μια στατιστική δειγματοληψία είναι [...], η ύπαρξη αεροτομών Joukowski στην αεροναυπηγική (χρήση σύμμορφων απεικονίσεων από μιγαδική ανάλυση), η ύπαρξη επιληπτικών κρίσεων (μη γραμμικές ταλαντώσεις) στον εγκέφαλο, η διάχυση του ατμοσφαιρικού ρύπου, η λειτουργίας ενός καταλυτικού μετατροπέα, η τεχνική λειτουργίας ενός φωτοτυπικού μηχανήματος ή η τεχνική της κίνησης ενός αυτοκινήτου ή ενός ρομπότ, οι απεικονιστικές τεχνικές του μαγνητικού τομογράφου (μη γραμμικές εξισώσεις, σολιτόνια, μιγαδική ανάλυση), ο ρυθμός διάσπασης ενός χαπιού στον οργανισμό, η λειτουργία του μηχανισμού τεχνιτού νεφρού ή των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα, η ροής του αίματος, η ιατρική συμπεροφορά μιας χ μορφής καρκίνου, η πληθυσμιακή εξέλιξη (μαθηματική οικολογία) υπό ελεγχόμενες ή όχι συνθήκες (π.χ. βακτηρίων,...κτλ), η λειτουργία ενός βιοχημικού αντιδραστήρα, η ατμοσφαιρική δυναμική και η θερμοδυναμική ευστάθεια, τα μαθηματικά μοντέλα δομής αστέρων, τα τρίγωνα θέσεως στην αστρονομία, η τροχιακή δυναμική στην ουράνιο μηχανική, η μαθηματική μοντελοποίηση των σεισμών, η ποσοτική ανάλυση - υπολογιστική χημεία και θεωρητική χημεία, η μαθηματική οικονομία (ράντες, δάνεια, συμβόλαια δικαιωμάτων, διαχείρηση κινδύνου, στοχαστικά πρότυπα πληθωρισμού, χρηματοοικονομικά πακέτα, χρεόγραφα πολλαπλών περιόδων, διαδικασίες επιτοκίου και μερισμάτων, μετοχές και παράγωγα, ομόλογα και παράγωγα επιτοκίων, ασφάλειες ζωής και συντάξεως,...κ.α.), κβαντομηχανική (στατιστική ερμηνεία, μηχανική μητρών, συναρτησιακή ανάλυση,...κ.α.), στοχαστικά και αριθμητικά μοντέλα πρόγνωσης καιρού, θέματα επιχειρησιακής έρευνας (π.χ. θεωρία ουρών, δικτυωτή ανάλυση, θεωρία πληροφοριών, μαθηματικά μοντέλα διοίκησης επιχειρήσεων, θεωρία παιγνίων, προγραμματισμός έργου,...κ.α.), θέματα ηλεκτρομαγνητισμού (κλασική θεωρία πεδίου, εξισώσεις ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων,...κ.α.), θέματα χαοτικών χρονοσειρών στο χρηματιστήριο, θεωρία ελαστικότητας (μηχανική οστών), θεωρία ανάλυσης σήματος, θεωρία ελέγχου συστημάτων, στατιστική ανάλυση δεδομένων, συναρτησιακός προγραμματισμός, τεχνολογία λογισμικού, κίνηση σωμάτων σε ρευστά, δομές δεδομένων, δίκτυα υπολογιστών, αντισεισμική τεχνολογία κατασκευών, μαγνητοϋδροδυναμική παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος,...κ.α. όπου μπορείς να φανταστείς.
Το θέμα όμως είναι musicrain1, ότι αυτά δεν μπορείς να τα διδαχθείς στο λύκειο, για τεχνικούς λόγους. Ο σκοπός του λυκείου δεν είναι να σου μάθει τις πολύπλοκες μαθηματικές - φυσικές εφαρμογές με μαθηματικά νηπιαγωγείου (...με σκοπό να καθηλώσει τους πάντες από «γνωσιακή» άγνοια). Είδαμε, που εδώ αποφοιτούν μαθητές και εισάγονται σε σχολές (με τον πόθο να δουν τις «εφαρμογές») και δεν ξέρουν βασικές απλές γνώσεις από μαθηματικά (π.χ. ρίζες) ή φυσικής...τα οποία χρειάζονται ως προαπαιτούμενα για τα ανώτερα εφαρμοσμένα θέματα που διαπραγματεύονται από θεωρίες που ανέφερα ενδεικτικά. Ας καταλάβουμε επιτέλους, ποιος είναι ο παιδαγωγικός στόχος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης....και μην λέμε τις γνωστές π_π_ριές των άσχετων-σχετικών (μεγάλο μέρος της Ελληνικής κοινωνίας με την ευγενική συμμετοχή των ΜΜΕ). Όποιος θέλει μαθαίνει. Η μάθηση δεν είναι για όλους. Μην χαλάμε την επιστήμη εκλαϊκεύοντάς την για να καταλάβουν εκείνοι που
δεν θέλουν να διαβάσουν. Τα μαθηματικά ή η φυσική δεν απευθύνονται σε ανθρώπους Einstein ή De Broglie. Aπευθύνονται σε ανθρώπους με
θέληση και
ανοιχτή σκέψη κάτι που λείπει από την πλειοψηφία των νέων (μαθητών, φοιτητών,..κτλ). Οι περισσότεροι όμως, τα μισούν επειδή κινούνται από την ωφελιμιστική αντίληψη του σχολείου (λανθασμένη μαθησιοκεντρική αντίληψη) και της λογικής της ελάχιστης προσπάθειας (φαινόμενο της εποχής) όπως και η λογική του διαβάσματος-ημίμετρα (δηλ., αδιάβαστος, σκονάκια, αντιγραφή, παπαγαλία,..κ.α.)...Η κοινωνία μπορεί να αλλάξει από εμάς. Ας σπάσουμε επιτέλους το σπυρί της παπαγαλίας, της αρπακόλας εργασίας, του διαβάσματος-κορόϊδεμα,...κ.α. και ας δούμε τι κρύβεται πίσω από την φύση που μας περιβάλλει, δηλ., την γοητεία της Επιστήμης (φυσικής, μαθηματικών, χημείας,...κ.α.)...
...τα μαθηματικά δεν είναι νούμερα ή ατελείωτες αριθμητικές πράξεις αλλά ότι κρύβεται μεταξύ δυο διάκενων μιας απόδειξης θεωρήματος...