nPb
Επιφανές μέλος
... Χρειάζεται να διαβάσω τη θεωρία για να το κατανοήσω... Νομίζω ότι υπάρχουν μυαλά, που μπορούν να τα αντιλαμβάνονται όλα πολύ εύκολα, και δε χρειαζεται καν να διαβάσουν κάποια θεωρία για να το κάνουν, ίσως είναι έμφυτο, δεν ξέρω, πώς΄λειτουργεί το ανθρώπινο μυαλό... Εγώ πάντως, αν δεν τα διαβάσω καλά, δεν τα κατανοώ.
...στις μέχρι τώρα σπουδές μου, δεν συνάντησα πουθενά μαθηματικές διάνοιες...Οι λεγάμενες διάνοιες των μαθηματικών είναι φυσιολογικά παιδιά που διαβάζουν περισσότερο από εμάς τους υπόλοιπους...
όταν λένε στρώνομαι και διαβάζω δυο ώρες, το εννοούν...
λόγω της χαοτικής πολυπλοκότητας που παρουσιάζει η επιστήμη των μαθηματικών, είναι αδύνατον ο ανθρώπινος εγκέφαλος να "αρπάζει με την μια" αφηρημένες-ψαγμένες θεωρίες, όπου οι θεμελιωτές αυτών των θεωριών (μεγάλοι μαθηματικοί) ανάλωσαν μια ζωή γι' αυτό το πράγμα μόνο.
Χωρίς χαρτί και μολύβι, τα μαθηματικά δεν μαθαίνονται και φταίει ο καθηγητής μετά...
Εγώ τι να πω που οι περισσότεροι καθηγητές μου, είναι δυσνόητοι και ακατάλληλοι ως διδάσκαλοι σαν κορυφαίοι επιστήμονες στο είδος τους που είναι; Θα έπρεπε να έχω κολλήσει στο πρώτο έτος...
Υ.Σ.: Έχω περάσει από την ηλικία σας. Δεν ήμουν μαθηματική διάνοια, ούτε είχα "τρέλα" με την επιστήμη αυτή...Το φάρμακο για μένα ήταν το στρώσιμο πωπού και η συνεχής επανάληψη, δηλ., αυτοδιδασκαλία στο φουλ. Πλέον έχω πάψει να στεγανοποιούμε σε ότι καθηγητές μου διδάσκουν...Προτιμώ να διεισδύω και να μαθαίνω μόνος μου, με προσωπική μελέτη...Στο Πανεπιστήμιο δεν μαθαίνεις...πτυχίο παίρνεις μόνο!!! (σκεφτείτε το, πριν απαντήσετε :p)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anna_md
Δραστήριο μέλος
μια αιτία θέλω να πιστεύω ότι είναι τα πολυμελή τμήματα των 25 ατόμων...
...και πάλι μια ελληνική πρωτοτυπία μέσα στην ανεπτυγμένη Ε.Ε
Ναι, σιγουρα παιζει και αυτο ρολο... Κ οχι μονο. Στην ταξη μου πχ. ημασταν 17 παιδια και ομως γινοταν πολυ φασαρια οχι μονο απο παιδια της θεωρητικης...αλλα απ'ολους. Μπορει να φταιει η σιγουρια οτι θα τα ακουσεις ετσι κι αλλιως στο φροντιστηριο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μπορει να φταιει η σιγουρια οτι θα τα ακουσεις ετσι κι αλλιως στο φροντιστηριο
και αυτό!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
λυπάμαι επειδή κάποια στιγμή αν γίνω καθηγητής μαθηματικών, παρ' όλο την θέληση που μπορεί να έχω εγώ σαν διδάσκων...βλέπω ότι θα έχω ένα αδιάφορο ακροατήριο εφήβων...
Δεν ισχύει πάντα αυτό. Και φαντάζομαι ότι και στους 100 ο ένας να δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον, είναι χαρά
(πάντως όταν πάρεις την άδεια πέρνα από τα μέρη μας και υπόσχομαι ότι θα έχεις τουλάχιστον ένα που δεν αδιαφορεί )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
...στις μέχρι τώρα σπουδές μου, δεν συνάντησα πουθενά μαθηματικές διάνοιες...Οι λεγάμενες διάνοιες των μαθηματικών είναι φυσιολογικά παιδιά που διαβάζουν περισσότερο από εμάς τους υπόλοιπους...
όταν λένε στρώνομαι και διαβάζω δυο ώρες, το εννοούν...
λόγω της χαοτικής πολυπλοκότητας που παρουσιάζει η επιστήμη των μαθηματικών, είναι αδύνατον ο ανθρώπινος εγκέφαλος να "αρπάζει με την μια" αφηρημένες-ψαγμένες θεωρίες, όπου οι θεμελιωτές αυτών των θεωριών (μεγάλοι μαθηματικοί) ανάλωσαν μια ζωή γι' αυτό το πράγμα μόνο.
Χωρίς χαρτί και μολύβι, τα μαθηματικά δεν μαθαίνονται και φταίει ο καθηγητής μετά...
Εγώ τι να πω που οι περισσότεροι καθηγητές μου, είναι δυσνόητοι και ακατάλληλοι ως διδάσκαλοι σαν κορυφαίοι επιστήμονες στο είδος τους που είναι; Θα έπρεπε να έχω κολλήσει στο πρώτο έτος...
Υ.Σ.: Έχω περάσει από την ηλικία σας. Δεν ήμουν μαθηματική διάνοια, ούτε είχα "τρέλα" με την επιστήμη αυτή...Το φάρμακο για μένα ήταν το στρώσιμο πωπού και η συνεχής επανάληψη, δηλ., αυτοδιδασκαλία στο φουλ. Πλέον έχω πάψει να στεγανοποιούμε σε ότι καθηγητές μου διδάσκουν...Προτιμώ να διεισδύω μόνος μου, με προσωπική μελέτη...
Kαι αυτό είναι και το πρόβλημα σήμερα.Υπάρχουν τόσα πολλά μέσα που μπορούν να σε αποσυντονίσουν (βλ. τηλεόραση,υπολογιστής) και δεν κάνεις καμία ατομική προσπάθεια.Χρειάζεσαι πάντα κάποιον να σε σπρώξει.Το να κάτσεις μόνος σου,να λύσεις και μια άσκηση παραπάνω χωρίς να στην έχουν βάλει,να παιδευτείς ρε παιδί μου κι ας μην την λύσεις,να ανοίξει λίγο το μυαλό σου είναι όχι ακριβώς δύσκολο αλλά φαντάζει τρομερά ανιαρό.Περιορίζεσαι σε αυτά που σου ζητάνε πάντα.Λίγοι είναι αυτοί που διαβάζουν επειδή διψάνε για γνώση (όχι μόνο μαθηματικά,γενικά).Μάλλον τι λίγοι...στα δάχτυλα μετριούνται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μάλλον είναι αυτό που μας ψέλνει ένας καθηγητής μου αρκετές φορές, δηλ., ότι δεν θέλουμε την γνώση, δεν θέλουμε τίποτα...όλα γίνονται με εξαναγκασμένο κοροϊδεμα-διάβασμα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babisgr
Πολύ δραστήριο μέλος
Νομίζω πως έχετε απόλυτο δίκιο, κύριε καθηγητά...(πώς σου ακούγετε η προσφώνηση, ωραία???)Πιστεύω να κατάλαβες πως σε πειράζω με καλή προέραιση και δεν σε κοροιδεύω???Χωρίς χαρτί και μολύβι, τα μαθηματικά δεν μαθαίνονται και φταίει ο καθηγητής μετά...
Το φάρμακο για μένα ήταν το στρώσιμο πωπού και η συνεχής επανάληψη, δηλ., αυτοδιδασκαλία στο φουλ. Πλέον έχω πάψει να στεγανοποιούμε σε ότι καθηγητές μου διδάσκουν...Προτιμώ να διεισδύω και να μαθαίνω μόνος μου, με προσωπική μελέτη...Στο Πανεπιστήμιο δεν μαθαίνεις...πτυχίο παίρνεις μόνο!!! (σκεφτείτε το, πριν απαντήσετε :p)
Δηλαδή να περάσω στο μαθηματικό και να μην μάθω από εκεί αλλά από την προσπάθειά μου και μόνο??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
beautiful loser
Πολύ δραστήριο μέλος
Καθολου αδυνατον , η μορφη του Srinivasa Ramanujan μου ρχεται στο νου σαν παραδειγμα.λόγω της χαοτικής πολυπλοκότητας που παρουσιάζει η επιστήμη των μαθηματικών, είναι αδύνατον ο ανθρώπινος εγκέφαλος να "αρπάζει με την μια" αφηρημένες-ψαγμένες θεωρίες, όπου οι θεμελιωτές αυτών των θεωριών (μεγάλοι μαθηματικοί) ανάλωσαν μια ζωή γι' αυτό το πράγμα μόνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Purple sunrise
Πολύ δραστήριο μέλος
Η μαθηματική ικανότητα είναι έμφυτη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Δηλαδή να περάσω στο μαθηματικό και να μην μάθω από εκεί αλλά από την προσπάθειά μου και μόνο??
το κατάλαβα βρε... (δεν έχω συνηθίσει να με προσφωνούν έτσι )
πιστεύεις ότι τα ατελείωτα ανώτερα μαθηματικά μπορούν να περιοριστούν σε 8 εξάμηνα ή αλλιώς 4 ακαδημαϊκά χρόνια;
-----------------------------------------
Εγώ ξαναλέω ότι ο δείκτης ευφυίας δεν βγήκε έτσι για τη πλάκα. Η μαθηματική ικανότητα είναι έμφυτη.
ίσως στο λύκειο δεν την είχα αναγνωρίσει αυτήν την έμφυτη ικανότητα, στον εαυτό μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
beautiful loser
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν νομιζω να πε κατι τετοιο ή τουλαχιστον δεν εχει βρει καποια αξιοπιστη πηγη που να το λεει, γνωριζουμε ομως πως ειπε "Μια εξισωση για μενα δεν εχει νοημα εκτος εαν αντιπροσωπευει καποια σκεψη του θεου"Ο Ινδός αυτός πίστευε ότι και καλά μια θεότητα του έλεγε τις λύσεις στον ύπνο του...τώρα τι να σου πω, αλήθεια έλεγε ή ψέμματα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anna_md
Δραστήριο μέλος
Σημερα μαθαμε στη σχολη οτι δεν εχει αποδειχθει ακομα οτι το αθροισμα π+e ειναι υπερβατικος αριθμος <---μου εκανε μεγαλη εντυπωση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babisgr
Πολύ δραστήριο μέλος
Μπορεί αλλά τα μαθηματικά μέχρι και το λύκειο τουλάχιστον είναι και για φυσιολογικά παιδια...Η μαθηματική ικανότητα είναι έμφυτη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mechanicarts
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cel
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fata Morgana
Δραστήριο μέλος
Ο δεικτης ευφυιας ειναι μεγαλη βλακεια, γιατι οι γνωσεις που απαιτουνται ειναι κατα καποιον τροπο τυποποιημενες και κατα συνεπεια πρωτον πρεπει να εξασκηθεις πχ σε λεκτικα κουιζ ή σε παρομοια μαθηματικα παιχνιδια για να τα πας καλα και δευτερον η ευφυια δεν ειναι μονοπλευρη..Τον δείκτη ευφυίας για πλάκα τον βγάλανε;
Και μετα καποιος που τα παει καλα σε τεστ ευφυιας σημαινει οτι καταλαβαινει τα παντα σα να του ρχεται διαφωτιση ξερω γω;
Οπως ειπαν κι αλλοι, αυτο ειναι απιθανο ως αδυνατο. Ακομα κι αν εχεις γρηγορη αντιληψη χρειαζεσαι ενα μινιμουμ εστω προσπαθειας για να μαθεις θεωρηματα και γενικα μαθηματικα.. Αυτο που λες με τη χημεια και τη βιολογια μου δινει την εντυπωση οτι ισως δεν εχεις τις απαραιτητες βασεις για να μπορεις να χτισεις ευκολα πανω τα καινουρια που μαθαινεις στα μαθηματικα, ενω στα αλλα σου ειναι πιο ευκολο για τον ακριβως αντιθετο λογο..Ω, πίστεψέ με, ισχύει... Για μένα τουλάχιστον.... Στα μαθηματικά, αν και μου αρέσουν, δεν είμαι και η ταλεντάρα ρε παιδί μου, το σπίρτο, που θα ακούσω κάτι και θα το καταλάβω με τη μία... Χρειάζεται να διαβάσω τη θεωρία για να το κατανοήσω... Νομίζω ότι υπάρχουν μυαλά, που μπορούν να τα αντιλαμβάνονται όλα πολύ εύκολα, και δε χρειαζεται καν να διαβάσουν κάποια θεωρία για να το κάνουν, ίσως είναι έμφυτο, δεν ξέρω, πώς΄λειτουργεί το ανθρώπινο μυαλό... Εγώ πάντως, αν δεν τα διαβάσω καλά, δεν τα κατανοώ. Και πραγματικά είχα μεγάλο πρόβλημα μέχρι τη β' γυμνασίου περιπου, αλλά άλλαξα λίγο τον τρόπο διαβάσματός μου, και είπα να δοκιμάσω να τα συμπαθήσω τα μαθηματικά, σε αυτό βοήθησε και ένας συγκεκριμένος καθηγητής μου.... Αλλά και πάλι, όσο και αν τα συμπαθησα, δε μπορώ να πω ότι τα παίρνω εύκολα... Όσο εύκολα, "παίρνω" τη χημεία ή τη βιολογία.
-----------------------------------------
Θρησκοληπτος..Δεν νομιζω να πε κατι τετοιο ή τουλαχιστον δεν εχει βρει καποια αξιοπιστη πηγη που να το λεει, γνωριζουμε ομως πως ειπε "Μια εξισωση για μενα δεν εχει νοημα εκτος εαν αντιπροσωπευει καποια σκεψη του θεου"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mavro Provato
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Purple sunrise
Πολύ δραστήριο μέλος
Mην γράφεις ότι να ναι δεν μίλησε κανείς για διαφώτιση.Απλά μεγαλύτερος δείκτης ευφυίας συνεπάγεται ευκολότερη και βαθύτερη κατανόηση του θέματος σε λιγότερο χρόνο και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.Και μετα καποιος που τα παει καλα σε τεστ ευφυιας σημαινει οτι καταλαβαινει τα παντα σα να του ρχεται διαφωτιση ξερω γω
Καταρχήν τα τεστ ευφυίας δεν ζητάνε γνώσεις αλλά εξετάζουν τη λογική και την αντίληψη.Οπότε η εξάσκηση δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει.Ο δεικτης ευφυιας ειναι μεγαλη βλακεια, γιατι οι γνωσεις που απαιτουνται ειναι κατα καποιον τροπο τυποποιημενες και κατα συνεπεια πρωτον πρεπει να εξασκηθεις πχ σε λεκτικα κουιζ ή σε παρομοια μαθηματικα παιχνιδια για να τα πας καλα και δευτερον η ευφυια δεν ειναι μονοπλευρη..
Αυτό βασικά δεν έχει αποδειχθεί....πειράζει που κάποιοι από τα επτά είδη ευφυίας δεν έχουν την λογικομαθηματική και τους αρέσουν άλλα πράγματα....?
Some critics argue that many of Gardner's "intelligences" actually correlate with the g factor, supporting the idea of single dominant type of intelligence. For example, Carroll (1993) argued that verbal comprehension, auditory processing, visual perception and ability in logic and mathematics all correlate with each other and are actually subsets of global intelligence. This gives further support for a theory of a single type intelligence.
''The same review presents evidence to demonstrate that cognitive neuroscience research does not support the theory of Multiple Intelligences''
https://en.wikipedia.org/wiki/Theory_of_multiple_intelligences
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 80 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Corfu kitty
- Hased Babis
- antonakis06
- phleidhs
- Anonymous1
- Lost_In_Life
- Γιώτα Γιαννακού
- Arvacon
- velentzakoss
- giannis05
- SoyN
- angies
- EllieKal
- bill09876
- Paragontas7000
- Helen06
- Praxis
- Mary06
- GeorgePap2003
- nearos
- eukleidhs1821
- Nick_nt
- ggl
- giannhs2001
- Maynard
- Alessandra Eliza
- arko
- Abiogenesis
- infection54
- Jojo K
- Lia 2006
- Than003
- love_to_learn
- constansn
- Unboxholics
- thanasis.k
- Frozensun
- Leo komm
- Ness
- Γατέχων
- kiyoshi
- AggelikiGr
- iiTzArismaltor_
- nicole1982
- suuuuiiii
- NikNik1995
- Fanimaid123
- Appolon
- _Aggelos123
- Georgekk
- kay
- Fanimaid
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.