Γενικό Θέμα για τα Μεταπτυχιακά

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Για το τελευταίο που λες, συμφωνώ. Είναι πιο έξυπνο να αποκτήσεις γνώση και σε έναν άλλο επιστημονικό κλάδο ώστε να έχεις μεγαλύτερη επαγγελματική ευελιξία: ποτέ δεν ξέρεις με ποιον τρόπο ακριβώς αλλά «μάθε τέχνη και ας την, και άμα πεινάσεις πιάσ' την». Διαπιστώνω ότι όσοι συνήθως συνεχίζουν πάνω στον ίδιο κλάδο μεταπτυχιακές σπουδές, εκ του αποτελέσματος απλά έκαναν επιπλέον φοιτητική ζωή. Ουσιαστικά δεν έκαναν κάτι διαφορετικό..

Γι αυτό υπάρχουν τα λεγόμενα Διατμηματικά-Διαπανεπιστημιακά-Διεπιστημονικά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών που οδηγούν σε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στα οποία συμμετέχουν τουλάχιστον 2 τμήματα ΑΕΙ από το ίδιο ή από διαφορετικά ΑΕΙ. Ο σκοπός αυτών των ΠΜΣ είναι η επιμόρφωση και η διεύρυνση των γνωστικών αντικειμένων των φοιτητών και σε άλλους τομείς από εκείνους του βασικού τους πτυχίου και σε μικρότερο βαθμό η εμβάθυνση και η απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων στο αντικείμενό τους. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται η συνεργασία μεταξύ επιστημόνων διαφορετικών ειδικοτήτων για την εκπόνηση μελετών/εργασιών στις οποίες απαιτείται διεπιστημονική προσέγγιση. Είναι ένας εξαιρετικός θεσμός που εφαρμόζεται στα ελληνικά ΑΕΙ, όχι όμως πάντα επιτυχημένα.

Δεν έχουν οργανωθεί ακόμη διατμηματικά-διαπανεπιστημιακά-διεπιστημονικά προγράμματα προπτυχιακών σπουδών στα ελληνικά ΑΕΙ (ίσως θα ήταν μια πατέντα για τα ελληνικά δεδομένα αλλά πρέπει να εξεταστεί κατά πόσον εξυπηρετεί τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς εργασίας) σε αντίθεση με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού στα οποία υπάρχει ο θεσμός των major και minor προγραμμάτων σπουδών. Το θεσμό αυτό τον εφαρμόζει και το πανεπιστήμιο Κύπρου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
(αναλογικά οι φοιτήτριες-μεταπτυχιακοί είναι περισσότεροι από τους φοιτητές-μεταπτυχιακούς) για να σκοτώσουν τον ελεύθερο χρόνο τους μετά την αποτρίχωση και τον καφέ.

Άλλη μια έρευνα που φαίνεται να μην έχει πάρει το φως της δημοσιότητας. Καλά που είναι μερικοί εδώ μέσα και μας μορφώνουν. Από πότε το φύλο είναι κριτήριο εισόδου στα μεταπτυχιακά δεν το γνωρίζω. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,451 μηνύματα.
Δεν έχουν οργανωθεί ακόμη διεπιστημονικά προγράμματα προπτυχιακών σπουδών στα ελληνικά ΑΕΙ (ίσως θα ήταν μια πατέντα για τα ελληνικά δεδομένα αλλά πρέπει να εξεταστεί κατά πόσον εξυπηρετεί τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς εργασίας) σε αντίθεση με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού στα οποία υπάρχει ο θεσμός των major και minor προγραμμάτων σπουδών. Το θεσμό αυτό τον εφαρμόζει και το πανεπιστήμιο Κύπρου.

Νομίζω υπάρχουν διατμηματικά-διαπανεπιστημιακά και διακρατικά προγράμματα σπουδών αλλά όχι αρκετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Νομίζω υπάρχουν διατμηματικά-διαπανεπιστημιακά και διακρατικά προγράμματα σπουδών αλλά όχι αρκετά.

Διατμηματικά-Διαπανεπιστημιακά Προγράμματα Προπτυχιακών Σπουδών εννοείς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,451 μηνύματα.
Όχι. Αυτό νομίζω ότι πήγε να γίνει από την Διαμαντοπούλου αλλά λόγω πολιτικών συνθηκών πάγωσε. Για μεταπτυχιακά αναφέρομαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Όχι. Αυτό νομίζω ότι πήγε να γίνει από την Διαμαντοπούλου αλλά λόγω πολιτικών συνθηκών πάγωσε. Για μεταπτυχιακά αναφέρομαι.

Δεν το γνώριζα ότι η συνάδελφος Άννα προσπάθησε να εφαρμόσει καινοτομία τέτοιου επιπέδου στα ελληνικά ΑΕΙ. Το αποτέλεσμα πάντως είναι ότι και σήμερα δεν υφίστανται. Διατμηματικά-Διαπανεπιστημιακά-Διακρατικά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα οποία να εμπλέκονται ελληνικά ΑΕΙ υπάρχουν και είναι αρκετά.

Γενικά σε ειδικότητες στις οποίες η εμβάθυνση σε προπτυχιακό επίπεδο είναι επαρκής δεν έχει νόημα η απόκτηση ΜΔΕ στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο. Είναι περισσότερο χρήσιμο (και για ακαδημαϊκούς και για επαγγελματικούς λόγους) αυτού του είδους οι πτυχιούχοι/διπλωματούχοι να καλλιεργούν δεξιότητες και να αναπτύσσουν ικανότητες συνεργασίας μεταξύ τους.

Υπάρχουν βέβαια και αστοχίες και μάλιστα από αξιόλογα ΑΕΙ της χώρας. Για παράδειγμα το ΔΠΜΣ "Δομοστατικός Σχεδιασμός & Ανάλυση των Κατασκευών" του ΕΜΠ. Σε αυτό προσφέρονται 34 μαθήματα από την σχολή Πολιτικών Μηχανικών, 1 μάθημα από την σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών, 1 μάθημα από την σχολή Μηχανικών Μεταλλείων-Μεταλλουργών και 2 μαθήματα από την σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών. Εκ της φύσεως το αντικείμενο αυτό είναι του πολιτικού μηχανικού οπότε δεν κερδίζουν κάτι οι άλλες ειδικότητες εκτός από γνώσεις και τα μαθήματα των υπόλοιπων σχολών που συμμετέχουν είναι πολύ λίγα και όλα επιλογής. Συνεπώς είναι εξαιρετικά μικρή η συνεισφορά των άλλων σχολών σε αυτό το ΠΜΣ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο θεσμός του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών έχει αποτύχει, δηλαδή δεν αναπτύσσει την ικανότητα συνεργασίας μεταξύ διαφόρων ειδικοτήτων καθώς το συγκεκριμένο αντικείμενο δεν απαιτεί διεπιστημονική προσέγγιση.

Με μεγάλη επιτυχία εφαρμόζεται ο θεσμός αυτός στο ΔΠΜΣ "Επιστήμη & Τεχνολογία Υλικών" του ΕΜΠ, στο οποίο συμμετέχουν όλες οι σχολές του ΕΜΠ εκτός εκείνης των Αγρονόμων-Τοπογράφων Μηχανικών.

Επιτυχημένη είναι η εφαρμογή του θεσμού των Διατμηματικών-Διαπανεπιστημιακών Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΔΠΜΣ) και στο ΔΔΠΜΣ "Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία & Επιστήμη" που διοργανώνεται από ΕΜΠ & ΕΚΠΑ. Στο συγκεκριμένο ΔΔΠΜΣ συμμετέχει και το ΕΛΚΕΘΕ (Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών) και ορισμένοι διδάσκοντες είναι ερευνητές του ΕΛΚΕΘΕ κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος. Υπάρχει όμως και εδώ μια αστοχία πολύ σημαντική. Στο συγκεκριμένο ΔΔΠΜΣ δεν συμμετέχει η σχολή Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ ενώ το πρόγραμμα σπουδών της ροής ΙΙ (Θαλάσσια & Παράκτια Τεχνολογία) αφορά πρωτίστως τους πολιτικούς μηχανικούς. Το αποτέλεσμα είναι μαθήματα όπως "εισαγωγή στην εδαφομηχανική & θεμελιώσεις" και "εισαγωγή στα παράκτια έργα" να διδάσκονται από καθηγητή της σχολής Αγρονόμων-Τοπογράφων Μηχανικών (πρώτη αστοχία) και στο μάθημα "υλικά ναυπηγικών κατασκευών & μέθοδοι κατεργασίας τους" να μας διδάσκει το σιδηροπαγές σκυρόδεμα καθηγητής της σχολής χημικών μηχανικών (2η αστοχία). Κάτι που θέλω να το σχολιάσεις nPb. Είναι το μοναδικό ΠΜΣ στην Ελλάδα που απευθύνεται σε μηχανικούς και έχει υποχρεωτικό μάθημα μαθηματικών (3η αστοχία).

Με λίγα λόγια όταν ένα ΠΜΣ είναι Διατμηματικό ή/και Διαπανεπιστημιακό στα χαρτιά (ΦΕΚ) δεν σημαίνει ότι είναι και στην πραγματικότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.

Τα γνωρίζω και τα 2 Γιώργο. Πρόκειται για μεταπτυχιακά εφαρμοσμένα που καλλιεργούν δεξιότητες και αναπτύσσουν ικανότητες. Ο σκοπός τους δεν είναι να παράγουν επιστήμονες για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής (χωρίς να αποκλείεται και αυτή η δυνατότητα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Τα γνωρίζω και τα 2 Γιώργο. Πρόκειται για μεταπτυχιακά εφαρμοσμένα που καλλιεργούν δεξιότητες και αναπτύσσουν ικανότητες. Ο σκοπός τους δεν είναι να παράγουν επιστήμονες για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής (χωρίς να αποκλείεται και αυτή η δυνατότητα).

Γι'αυτό ακριβώς πιστεύω πώς ειδικά το δεύτερο είναι πολύ δυνατό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,451 μηνύματα.
Ο σκοπός τους δεν είναι να παράγουν επιστήμονες για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής (χωρίς να αποκλείεται και αυτή η δυνατότητα).

Γιατί; Υπάρχουν μετ/κά προγράμματα μόνο για να παράγουν επιστήμονες για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
υπαρχει γενικα μια εμμονη στα πανεπιστημια "εμεις παρεχουμε γνωση υψηλου επιπεδου, και δεν μας ενδιαφερει τι γινεται στην αγορα"
αλλιως δεν θα ηθελες διδακτορικο για να γινεις λεκτορας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,451 μηνύματα.
υπαρχει γενικα μια εμμονη στα πανεπιστημια "εμεις παρεχουμε γνωση υψηλου επιπεδου, και δεν μας ενδιαφερει τι γινεται στην αγορα"

Η οποία αιτιολογείται ως εξής: «Οι εταιρείες θα ενδιαφερθούν για τους επιστήμονες υψηλού επιπέδου που τελείωσαν με βαθμό το πρόγραμμα».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Γιατί; Υπάρχουν μετ/κά προγράμματα μόνο για να παράγουν επιστήμονες για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής; :hmm:

Ναι. Τα περισσότερα μονοτμηματικά ΠΜΣ έχουν ως σκοπό την συνέχιση σε διδακτορικό δίπλωμα και ως ενδιάμεσο στόχο το ΜΔΕ. Δηλαδή η κατάρτιση που παρέχουν στοχεύει στην επιστημονική εκπαίδευση ενός υποψηφίου διδάκτορα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Πλέον έχει αρχίσει να διαπιστώνεται και στην Ελληνική πραγματικότητα, ότι τα Ακαδημαϊκά μεταπτυχιακά στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι μια απλή συνέχιση των προπτυχιακών και παράταση από την αγορά εργασίας για 1-2 χρόνια. Οι ίδιοι καθηγητές που στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν έχουν ούτε ένα πραγματικό ένσημο, σου διδάσκουν τα ίδια μαθήματα. Για μένα ακαδημαϊκά μεταπτυχιακά αξίζουν μονάχα αυτά που γίνονται με σκοπό να δεις έναν άλλον τομέα, αλλιώς στο ίδιο αντικείμενο με το προπτυχιακό μόνο "επαγγελματικοί τίτλοι" αξίζουν. Αυτά βέβαια για την Ελλάδα, καθώς στο εξωτερικό μπορείς να βρεις μερικά καλά μεταπτυχιακά με πολύ πρακτική εφαρμογή μέσα.

Όλα αυτά τα διαπιστώνω στο μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά συστήματα, όπου η διδασκαλία στους Πληροφορικούς των οικονομικών μαθημάτων, γινόταν με την ίδια λογική του προπτυχιακού, αντιστοίχως σε εμάς των Οικονομικών οι Πληροφορικές θα φαινόταν το ίδιο στα παιδιά της Πληροφορικής. Προσωπικά έχω τύχει μαθητής/εκπαιδευόμενος κοστολόγου/λογιστή που όταν δούλευε στην ΑΒΕΖ(από τις πρώτες Βιομηχανίες της Β. Ελλάδας) ως λογιστής αρκετές δεκαετίες πριν(για τον εξαιρετικό κ. Καραγιάννη μιλάω), ο ιδιοκτήτης τον έβαζε να κάνει χειρόγραφη επαλήθευση των πράξεων που έκανε με τα "κομπιουτεράκια-αριθμομηχανές", γιατί δεν πίστευε στην αξιοπιστία αυτών των "τρελών" μηχανών. Τί να έρθουν να μου πουν μετά Ακαδημαϊκοί 40άριδες που ακόμα και εγώ έχω περισσότερα ένσημα από αυτούς σε εργασιακό χώρο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,451 μηνύματα.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, όμως τι σημαίνει πρακτική εφαρμογή; Μου θυμίζει κάτι με κατσαβίδι. Εξάλλου η αγορά εργασίας δεν είναι εφαρμογή του μεταπτυχιακού προγράμματος. Πουθενά δεν ζητάνε ακαδημαϊκές γνώσεις ακόμη και σε "εφαρμοσμένα" αντικείμενα. Νομίζω ότι η γνώση πάντα και παντού είναι χρήσιμη. Σημασία έχει πως την αξιοποιεί ο καθένας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lucas D.Hagg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Lucas D.Hagg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Καλησπερα παιδες,προσφατα εκανα μχανογραφικο και θα ειμαι 100% στο τμημα οικονομικων επιστημων του ΠΑ.ΠΕΙ η του ΕΚΠΑ.
Διαβαζοντας εναν οδηγο σπουδων ελεγε και για τα 2 πανεπιστημια οτι προσφερουν μεταπτυχιακο σε 3-4 κλαδους.
Θα ηθελα να μαθω οτι αν θες να κανεις μεταπτυχιακο στην Ελλαδα θα αρκεστεις σε αυτα τα μεταπτυχιακα που προσφερουν οι σχολες,ας πουμε αν θες να κανεις μεταπτυχιακο στην στατιστικη και δεν στο προσφερει το πανεπιστημιο σου πρεπει αναγκαστικα να στραφεις στο εξωτερικο?
Επισης,τα ελληνικα πανεπιστημιο δινουν υποτροφιες για μεταπτυχιακες σπουδες στο εξωτερικο σε φοιτητες αφου πληρουν καποια κριτηρια(λ.χ καλο βαθμο πτυχιου) ?
Σορρυ αν οι ερωτησεις ειναι ακυρες αλλα πρεπει να ξεκαθαρισω ορισμενα πραγματα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Την μανία αυτή του ότι ακόμα δεν μπήκατε καν στις σχολές, δεν έχετε ιδέα τι θα διδαχθείτε και ψάχνετε για μεταπτυχιακά με ορίζοντα 5-6 χρόνια μπροστά, ακόμα δεν την έχω καταλάβει. Εκτός αυτών συγχαρητήρια για την εισαγωγή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lucas D.Hagg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Lucas D.Hagg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Καμια μανια Γιωργο,απλα δεν θα με βλαψει πιστευω αν μαθαινα ορισμενα πραγματα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,451 μηνύματα.
Καμια μανια Γιωργο,απλα δεν θα με βλαψει πιστευω αν μαθαινα ορισμενα πραγματα..

Μα εδώ δεν ξέρεις καν αν θα περάσεις μάθημα στην 1η εξεταστική..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lucas D.Hagg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Lucas D.Hagg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 174 μηνύματα.
και ξαναλεω οτι δεν νομιζω οτι ειναι κακο να εχεις πληροφοριες πανω σε ενα θεμα...εκτος και αν μ διαφευγει κατι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top