[Γενικό] Απροειδοποίητα διαγωνίσματα: Σωστό ή λάθος;

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Αποστήθιση θέλουν τα φιλολογικά όμως. Τα φυσικομαθηματικά θέλουν σκέψη και καμία αποστήθιση! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Ρε συ Γιώργο πρώτον την ίδια αξία που έχουν τα θετικά την ίδια έχουν και τα φιλολογικά..Και 2ον πώς δεν θέλουν αποστήθιση και τα φυσικομαθηματικά?τα διάφορα θεωρήματα αποστήθιση θέλουν Τουλάχιστον έτσι θα βαθμολογούν στις Πανελλήνιες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mafiozos_16

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Φίλε μου πιστεύω πώς ο Γιώργος έχει δίκιο...
Και εσύ σαφώς...Αλλά άλλη θεωρία χρειάζεται να γνωρίζεις στην Ιστορία και άλλο στην Άλγεβρα...Κάθε μάθημα έχει τις ιδιαιτερότητες του...
Ωστόσο ακόμα και στο πιο θετικό μάθημα χρειάζεται διάβασμα αλλά όχι όπως και Ιστορία μην τρελαθούμε τελείως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αν έχεις δομημένη σκέψη και φυσικά έχεις κάνει εξασκηση, νομίζω οτι κανένα θεώρημα δεν θέλει παπαγαλία. Ίσως μόνο καμιά αποδειξούλα, που και πάλι, στο πλήθος των αποδείξεων της Γ' μόνο με παπαγαλία δεν γίνεται τίποτα. Βοηθάει κι αυτό, αλλά κυρίως πρέπει να βλέπεις την ουσία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Επίτρεψε μου miv να γνωρίζω καλύτερα απο σένα τι χρειάζεται στην Γ λυκείου και τι όχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αναλογικά τότε μάλλον πρέπει να εμπιστεύομαι την άποψη του Γιώργου γιατί το ποσοστό λάθους στη δική σου είναι προφανώς μεγαλύτερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Αν εσύ πιστεύεις οτι μπορείς να τα βγάλεις εκείνη την ώρα χωρίς να τα έχεις μάθεις απο έξω πήγαινε και γράψτα ... άν πιάσεις πάνω απο 6/15 έλα να μου το πείς...Επιπλέον δεν μπορείς να εκφέρεις προσωπική σου άποψη γιατί απλώς δεν τα γνωρίζεις οπότε μεχρι να τά δείς απλώς υιοθετείς τα λόγια άλλων....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αν κατάλαβες αυτό από το μήνυμά μου, τότε ξαναδιαβασέ το. Με την παπαγαλία μόνο δεν κάνεις τίποτα, εκτός κι αν έχεις μάθει να παπαγαλίζεις που για μένα μεταφράζεται σε καθεστώς θεωρητικής. Σκοπός είναι να έχεις καταλάβει την ουσία. Η απομνημονευση απο μόνη της δεν κάνει τίποτα κι αυτό νομίζω οτι δεν χρειάζεται να φτάσω στις Πανελληνιες (στις οποίες δεν έχεις φτάσει ούτε εσύ) για να το διαπιστώσω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Αγόρι μου,καταλάβαινε τι σου λέω η κατανόηση της ουσίας είναι ένα όπλο αλλά αν δεν μάθεις απο έξω τα θεωρήματα δεν θα πιάσεις όλες τις μονάδες...Στην τρίτη Λυκεύου δεν χρειάζεται να φτάσεις στις Πανελλήνιες για να μάθεις πώς λειτουργούν...Επομένως απο την στιγμή που έχω λύσει θέματα πανελλαδικών και οι φροντιστές λένε οτι τα θεωρήματα τα διαβάζεις απο το ΒΙΒΛΙΟ μπορώ να εκφέρω την άποψη μου που είναι και άποψη των φροντιστών σε αντίθεση με σένα που δεν έχεις γνώση επι του θέματος...(εννοείται πώς τα θετικά δεν θέλουν παπαγαλία γιατι η παπαγαλία σημαινει να τα μαθαίνεις απο έξω χωρίς να κατανοείς τι διαβάζεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αν κατάλαβες αυτό από το μήνυμά μου, τότε ξαναδιαβασέ το. Με την παπαγαλία μόνο δεν κάνεις τίποτα, εκτός κι αν έχεις μάθει να παπαγαλίζεις που για μένα μεταφράζεται σε καθεστώς θεωρητικής. Σκοπός είναι να έχεις καταλάβει την ουσία. Η απομνημονευση απο μόνη της δεν κάνει τίποτα κι αυτό νομίζω οτι δεν χρειάζεται να φτάσω στις Πανελληνιες (στις οποίες δεν έχεις φτάσει ούτε εσύ) για να το διαπιστώσω...

Αγόρι μου,καταλάβαινε τι σου λέω η κατανόηση της ουσίας είναι ένα όπλο αλλά αν δεν μάθεις απο έξω τα θεωρήματα δεν θα πιάσεις όλες τις μονάδες...Στην τρίτη Λυκεύου δεν χρειάζεται να φτάσεις στις Πανελλήνιες για να μάθεις πώς λειτουργούν...Επομένως απο την στιγμή που έχω λύσει θέματα παννελαδικών και οι φροντιστές λένε οτι τα θεωρήματα τα διαβάζεις απο το ΒΙΒΛΙΟ μπορώ να εκφέρω την άποψη μου που είναι και άποψη των φροντιστών σε αντίθεση με σένα που δεν έχεις γνώση επι του θέματος...(εννοείται πώς τα θετικά δεν θέλουν παπαγαλία γιατι η παπαγαλία σημαινει να τα μαθαίνεις απο έξω χωρίς να κατανοείς τι διαβάζεις...


Βλέπεις να έχω καμιά αντίρρηση πέρα από το γεγονός οτι εσύ βλέπεις το ποτήρι μισοάδειο κι εγώ μισογεμάτο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angel123456

Νεοφερμένος

Η Μαριέλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
εγω απαντωντας στο θεμα θα ελεγα πως ειμαι κατα των απροειδοποιητων διαγωνισματων χωρις ομως αυτο να σημαινει πως δεν χρειαζονται που και που.Παντως υποστηριζω πως ειναι καλυτερα να γινεται καποια επαναληψη πριν το διαγωνισμα...και αυτο γιατι η ουσια ειναι οι μαθητες να κανουν επαναληψη και οχι να πιαστουν απλα αδιαβαστοι για τυχον ''εκδικηση'' καποιων καθηγητων(πραγμα που συμβαινει στο δικο μου σχολειο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Noμίζω σωστό. Εκεί φαίνονται αυτοί που διαβάζουν.
σωστό το τεστ ;
ναι.....
εγώ τάσσομαι κατά .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sophaki983

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σοφία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
εμάς στην γεωμετρία μας είπε να κάνουμε επανάληψη. Τον ρωτήσαμε αν θα μας έβαζε διαγώνισμα.... Και μας είπε όχι...αλλά ήρθε την προηγούμενη Πέμπτη και μας έβαλε τεστάκι. Φέτος δεν έχουμε γράψει πολλά διαγωνίσματα απροειδοποίητα... όμως με τον φόβο των απροειδοποιήτων διαγωνισμάτων είμαστε αναγκασμένοι να διαβάζουμε συνεχώς...... Αλλά ποιος διαβάζει καθημερινώς ? δεν σας έχει τύχει να μην έχετε διαβάσει 1 φορά και να σας πέσει κάποια απροειδοποίητο διαγώνισμα.......????? Κατά τη γνώμη είναι λάθος... Πιστεύω πως πρέπει να μην μπαίνουν απροειδοποίητα διαγωνίσματα. Οι μαθητές πρέπει να έχουν την ευκαιρεία να κάνουν σωστή επανάληψη ώστε στο τέλος να μας μείνει και τίποτα..... Και τι πειράζει να γράψουμε όλοι 20.....
Και τώρα θα πουν μερικοί ότι από αυτά τα διαγωνίσματα φαίνεται ποιος διαβάζει και ποιος όχι....
Εντάξει....Δεν χαλάω κανένα χατίρι
Αλλά άνθρωποι είμαστε , κάτι μπορεί να μας τύχει

εγω απαντωντας στο θεμα θα ελεγα πως ειμαι κατα των απροειδοποιητων διαγωνισματων χωρις ομως αυτο να σημαινει πως δεν χρειαζονται που και που.Παντως υποστηριζω πως ειναι καλυτερα να γινεται καποια επαναληψη πριν το διαγωνισμα...και αυτο γιατι η ουσια ειναι οι μαθητες να κανουν επαναληψη και οχι να πιαστουν απλα αδιαβαστοι για τυχον ''εκδικηση'' καποιων καθηγητων(πραγμα που συμβαινει στο δικο μου σχολειο).

καλέ σε ποια μαθήματα συμβαίνει και δεν το έχω πάρει χαμπάρι??? :D


(είμαι μερικές φορές στον κόσμο το ξέρωωωωωωω :lol::lol::lol::lol::lol:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

explorer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο explorer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Ακριβώς!:iagree:Μέσα είσαι!Κι εγώ είμαι εντελώς κατά των απροδειποιήτων.ΟΚ,μπορεί να φαίνεται εκεί ποιος διαβάζει αλλά έτσι εξυπηρετείται μόνο ο καθηγητής και οι μαθητές δεν μαθαίνουν κάτι,γιατί πολύ απλά δεν θα δώσουν την ίδια σημασία σε μία απλή προφορική εξέταση και σε ένα τεστ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leo Killer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo Killer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Ο φυσικος μας μας παιζει λεγοντας μας οτι αυριο γραφετε με ενα σοβαρο ταχα υφακι!!!Εμεις στην αρχη ημασταν ακριβως ετσι :scared::scared::scared::scared::scared: και :wow::wow::wow::wow: μεχρι που το συνειδητοποιησαμε!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Ο νόμος ορίζει ότι το ωριαίο διαγώνισμα τετραμήνου (ή τριμήνου) πρέπει να είναι προειδοποιημένο και να αφορά μια συγκεκριμένη ύλη και όχι το μάθημα της ημέρας.

Προσωπικά, ως καθηγητής, είμαι κατά του προειδοποιημένου για τον απλό λόγο ότι αυτό που συμβαίνει είναι την ημέρα του διαγωνίσματος όλα τα παιδιά να κάνουν κοπάνα! και το διαγώνισμα χάνεται. Μετά είναι αδύνατον να το αναπληρώσουμε γιατί γράφουν άλλα και ο νόμος λέει όχι πάνω από 3 την ίδια εβδομάδα και όχι πάνω από 1 την ίδια μέρα. Αν βρεθεί κάποια άλλη μέρα, είτε πάλι θα κάνουν κοπάνα (είμαι μαθηματικός οπότε η κοπάνα είναι πολύ συχνή!) είτε θα χαθεί λόγω εκδρομής ή συνέλευσης. Είναι δηλαδή καθαρά πρακτικός ο λόγος που είμαι κατά. Κατά τα άλλα σωστό είναι να είσαι προετοιμασμένος, αλλά προετοιμασμένος για να έρθεις να γράψεις όχι για να προγραμματίσεις την κοπάνα σου!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
είμαι κατά των προειδοποιημένων, για τον απλούστατο λόγο ότι εκεί φαίνεται ο παπαγάλος , όχι ο καλός μαθητής :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fairy2008

Νεοφερμένος

Η fairy2008 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 55 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Στο μάθημα της ημέρας μας βάζουν πολύ συχνά τεστάκια. Το διαγώνισμα του τετραμήνου είναι απροειδοποίητο αλλά έχει προηγηθεί επανάληψη οπότε λίγο πολύ ξέρουμε πότε θα πέσει;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
είμαι κατά των προειδοποιημένων, για τον απλούστατο λόγο ότι εκεί φαίνεται ο παπαγάλος , όχι ο καλός μαθητής :p

Παπγαλος μπορει να ειναι και αυτος που διαβαζει καθε μερα. Το θεμα ειναι το ΠΩΣ διαβαζει καποιος οχι το ποσο συχνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!msm!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η !msm! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 146 μηνύματα.
Μέχρι φέτος, όλα ανεξαιρέτως τα διαγωνίσματα στο σχολείο μου προειδοποιούνταν.. Φέτος, λοιπόν, αφότου ήρθε μία νέα καθηγήτρια Αγγλικών, τα πράγματα άλλαξαν.. Μας έβαλε απροειδοποίητο διαγώνισμα υποστηρίζοντας πως είναι απολύτως νόμιμο και, σαν να μην έφτανε αυτό, τώρα, δεν είναι λίγοι οι καθηγητές που κάνουν λόγο για απροειδοποίητα διαγωνίσματα (στο μάθημα της ημέρας, ειδάλλως, απ'ότι διάβασα είναι παράνομο) από δω και περα.. Πείτε την άποψή σας όσον αφορά το όλο θέμα και αναφέρατε την κατάσταση που επικρατεί στο δικό σας σχολείο..


Αν δε κάνω κάποιο λάθος υπάρχει νόμος για να μη μας προειδοποιούν στα διαγωνίσματα. αυτο μου έχουν πει.Τα παιδια όχι καθηγητές.αν και εμάς ευτυχως μας προειδοπειούν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top