[Γενικό] Απροειδοποίητα διαγωνίσματα: Σωστό ή λάθος;

fabulous

Δραστήριο μέλος

Η Mαρία. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 544 μηνύματα.
είμαι κατά των προειδοποιημένων, για τον απλούστατο λόγο ότι εκεί φαίνεται ο παπαγάλος , όχι ο καλός μαθητής :p
Δεν είναι πάντα έτσι.
Απροειδοποίητο τεστάκι στο μάθημα της ημέρας ναι, αλλά επαναληπτικό διαγώνισμα όλης της ύλης, δεν το βρίσκω σωστό. Μπορεί κάτι να σου 'έχει ξεφύγει ή να μην το θυμάσαι, δεν είναι κάπως άδικο να χάσεις μονάδες απο εκεί; Kαλύτερα να κάνεις μια γερή επανάληψη. Ο κακός μαθητής, δεν γράφει έτσι κι αλλιώς καλά, γιατί πολύ απλά δεν τα διάβασε όταν έπρεπε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
θέλω να πω, αν έχεις μυαλό, λογική κτλ., θα γράψεις καλά στο απροειδοποίητο ακόμα κι αν δεν έχεις διαβάσει :)

Ενώ αν απλώς παπαγαλίζεις, και δεν έχεις ούτε κρίση, ούτε λογική, θα φανεί στο απροειδοποίητο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fabulous

Δραστήριο μέλος

Η Mαρία. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 544 μηνύματα.
θέλω να πω, αν έχεις μυαλό, λογική κτλ., θα γράψεις καλά στο απροειδοποίητο ακόμα κι αν δεν έχεις διαβάσει :)

Ενώ αν απλώς παπαγαλίζεις, και δεν έχεις ούτε κρίση, ούτε λογική, θα φανεί στο απροειδοποίητο...
Τι λες παιδί μου;
Και κρίση να έχεις, αν δεν ξέρεις το μάθημα τι θα πεις;
Το που βολτάριζες χτες την ώρα που έπρεπε να διαβάζεις; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Ειμαι κατα του απροειδοποιητου, κυριως λογω του αγχους και του πανικου που προκαλει (τουλαχιστον στους μαθητες που ενδιαφερονται). Θυμαμαι χαρακτηριστικα το αγχος που με επιανε στο ακουσμα και μονο της φρασης: "βγαλτε μια κολλα χαρτι" και τελεια διαβασμενος να ημουν (ακομα και τωρα που το θυμηθηκα κατι μ' επιασε :P).

Μπορει να συμφωνησω πχ στα μαθηματικα η φυσικη να υπαρχει μια απλη ασκηση-εφαρμογη της θεωριας του μαθηματος της ημερας. Αλλα να μπαινει με τη λογικη του να εντοπιστουν τα κενα και οι αδυναμιες των παιδιων, και οχι με την λογικη της εκδικητικοτητας και του "θα σας τσακισω τσογλανια" (καποιοι καθηγητες που ειχα ηταν αυτης της νοοτροπιας δυστυχως).
θέλω να πω, αν έχεις μυαλό, λογική κτλ., θα γράψεις καλά στο απροειδοποίητο ακόμα κι αν δεν έχεις διαβάσει :)
Αν δεν εχεις διαβασει, δεν γραφεις. Δηλαδη αν δεν ξερεις το μαθημα της ιστοριας, θα στο πει η λογικη και η κριση την ωρα του τεστ; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Green 13

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 565 μηνύματα.
Χαρη στα πολυ συχνα απροειδοποιητα θα παρω αντι για 19, ενα ωραιο 16.5-17 στο τριμηνο:jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
θέλω να πω, αν έχεις μυαλό, λογική κτλ., θα γράψεις καλά στο απροειδοποίητο ακόμα κι αν δεν έχεις διαβάσει :)

Ενώ αν απλώς παπαγαλίζεις, και δεν έχεις ούτε κρίση, ούτε λογική, θα φανεί στο απροειδοποίητο...

Αυτό παίζει μόνο σε μαθήματα στυλ Λογοτεχνία, Θρησκευτικά και άλλα που πας και γράφεις ό,τι σου κατέβει και περνάει. Εδώ ξέρω άτομο Γ' Λυκείου Τεχνολογικής που έγραψε 19 Λογοτεχνία Γενικής (που εννοείται ότι το βιβλίο δεν ανοίγει ποτέ κι από κανέναν) επειδή έγραψε τα δικά του. Δεν περνάει σε δομημένα μαθήματα (aka θετικά) όπως δεν περνάει και στα αρχαία. Ακόμα και στην Ιστορία για να αναλύσεις μια πηγή σαφέστατα πρέπει πάνω απ'ολα να έχεις λογική, αλλά επίσης να ξέρεις τα γεγονότα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Αυτό παίζει μόνο σε μαθήματα στυλ Λογοτεχνία, Θρησκευτικά και άλλα που πας και γράφεις ό,τι σου κατέβει και περνάει. Εδώ ξέρω άτομο Γ' Λυκείου Τεχνολογικής που έγραψε 19 Λογοτεχνία Γενικής (που εννοείται ότι το βιβλίο δεν ανοίγει ποτέ κι από κανέναν) επειδή έγραψε τα δικά του. Δεν περνάει σε δομημένα μαθήματα (aka θετικά) όπως δεν περνάει και στα αρχαία. Ακόμα και στην Ιστορία για να αναλύσεις μια πηγή σαφέστατα πρέπει πάνω απ'ολα να έχεις λογική, αλλά επίσης να ξέρεις τα γεγονότα.
Εγω που εγραψα τα δικα μου γιατι πηρα 16; :( :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Παιδια απροειδοποιητα διαγωνισματα ειναι μεγαλη πατατα... Απροειδοποιητα τεστ ειναι καλα αλλα οχι και διαγωνισματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mavro Provato

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mavro Provato αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 343 μηνύματα.
απροειδοποίητα βάζουν όταν βαριούνται να κάνουν μάθημα...........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Antigoni_18

Νεοφερμένος

Η Antigoni_18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Σωστό από την μια πλευρά γιατί δεν μπορείς να διαβάζεις μόνο μια φορά στο τετράμηνο ή τρίμηνο (λύκειο, γυμνάσιο) και την υπόλοιπη χρονιά να την βγάλεις αρακτός.
Λάθος γιατί αν γίνει μόνο 1 φορά μπορεί κάποιος να ήταν τυχερός και να διάβασε το μάθημα εκείνης της ημέρας και να γράψει καλά ή κάποιος που διαβάζει όλη την σχολική χρονιά να του έτυχε κάτι και να μην διάβασε καλά.
Εγώ πιστεύω ότι σε κάθε μάθημα ότι πρέπει να μπαίνουν τεστάκια αξιολόγησης σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι μόνο ένα διαγώνισμα (προειδοποιημένο απροειδοποίητο) απλά για να βγει ένας καθηγητής από την υποχρέωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Ισχύουν τα εξής:

Υπάρχουν τα τεστ, στα οποία εξετάζεσαι στο μάθημα της ημέρας ή τουλάχιστον σε μια ενότητα που σχετίζεται (μικρή πάντα) και δε διαρκεί όλη την ώρα και μπορούν να σου βάλουν όλοι οι καθηγητές χωρίς περιορισμό.

Τα διαγωνίσματα διαρκούν όλη την ώρα και εξετάζεσαι στην ύλη εν΄ςο κεφαλαίου, γενικά σε μαι μεγάλη ενότητα και θεωρείται εφ'όλης της ύλης (τριμηνιαίο-τετραμηνιαίο αντίστοιχα) και έχει μεγάλη επιρροή στο βαθμό.
Υπάρχουν οι εξής περιορισμοί:
1) Πρέπει να προειδοποιούνται τα διαγωνίσματα
2) Να μη γράφεται πάνω από 3 διαγωνίσματα την εβοδμάδα συνολικά
3) Να μη γράφεται 2 διαγωνίσματα την ίδια ημέρα.

Στο λύκειο εφαρμόζετα σωστά. Τα διαγωνίσματα στα προειδοποιούν και τα τεστ τα βάζουν ανά χρονικά διαστήματα. Και μάλιστα τηρούν πάντα οι καθηγητές μας τους περιορισμούς π.χ. όχι δυο διαγωνίσματα την ίδια ημέρα.
Στο γυμνάσιο ήταν αίσχος όπου θυμάμαι μια μέρα γράφαμε σε 4 μαθήματα τριμινιαίο την ίδια ημέρα. Και γενικά έβαζαν όποτε ήθελαν άλλοι προειδοποιούσαν άλλοι όχι.

Στο λύκειο οι καθηγητές μας σέβονται. Στο γυμνάσιο μας έκαναν ό,τι ήθελαν και γενικά το όλο κλίμα με τα τεστ δε θέλω να το θυμάμαι.
Αυτά ορίζει ο νόμος και μπορείτε να τα βρείτε στο σάιτ του υπουργείου παιδείας, πάνω πάνω δεξιά που έχει σε ένα ππλαίσιο κόκκινο ή πορτοκαλί και λέει " ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ", όπου έχει όλους τους νόμους και γενικά πληροφορίες για το μαθητή.
Π.χ. Τη νομοθεσία για τις πολυήμερες εκδρομές, το θεσμό του 15μελούς και τις υποχρεώσεις του, το ΣΕΠ και γενικά ό,τι αφορά το μαθητή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PROFESSORE

Νεοφερμένος

Ο PROFESSORE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Με δεδομένο τον στοχο του συστήματος (Πανελλαδικές) το απροειδοποίητο δεν εχει καν νόημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stellaki_l

Νεοφερμένος

Η stella αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βουλιαγμένη (Αττική). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Με δεδομένο τον στοχο του συστήματος (Πανελλαδικές) το απροειδοποίητο δεν εχει καν νόημα...


Οι πανελληνιες δεν ειναι ο στοχος του σχολειου , η μορφωση ειναι ο στοχος. (Οι πανελληνιες ειναι απλα ενα συστημα για να μπορεσει να γινει διακριση των παιδιων που θελουν να γινουν ολοι αρχιτεκτονες, ιατροι και δικηγοροι)
Με δεδομενο αυτο λοιπον ειναι σωστα τα διαγωνισματα(εφοσον ειναι στο μαθημα της ημερας) γιατι με αυτον τον τροπο ο μαθητης υποχρεωνεται να διαβασει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

baggos12

Νεοφερμένος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Παιδιά, εμάς μας λένε οτι το νόμιμο είναι να είναι όλα απροηδοποιητα! Δεν πιστεύω να μας παραμυθιάζουν....:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bloody Μaria^^

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mαρία ρε αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Ούτε κι εγώ ξέρω....Πάντως μου σπάνε τα νεύρα!!!!!!:mad2::read::lol2:
-----------------------------------------


+1000000000!!!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iridoni

Νεοφερμένος

Η Irida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
αν εισαι διαβασμενος δν εχεις προβλημα να γραψεις ενα τεστακι...ισα ισα που αν εχεις γραψει κλ 8α ειναι ενα + στον βαθμο σου!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nicol

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νικόλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 163 μηνύματα.
κατα την γνωμη μ δν ειναι σωστο να βαζουν διαγωνισματα απροειδοποιητα γτ μπορει να συμβει κατι σε εναν μα9ητη κ ν μην μπορεσει ν διαβασει η να μην προλαβει..ενω το επαναληπτικο ειναι πιο καλο..ε3αλλου στα μα9ηματικα,αρχαια η γλωσσα δν γινεται στο μα9ημα ημερας..9ελει μια επαναληψη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
(Γράψαμε απροειδοποίητο διαγώνισμα στην Ιστορία σήμερα! Καλά το είχα καταλάβει όταν μας είπε : ''Κάντε και μια επανάληψη στο προηγούνο μάθημα''! Καλά θα τα έχω πάει, υπολογίζω γύρω στο 14! Γραψαμε, επίσης, απροειδοποίητο τεστ στο Δίκαιο, στο μάθημα της ημέρας, και ήμουν Β' ομάδα που δεν ήξερα τίποτα ενώ τα θέματα της Α' ομάδας τα γνώριζα σε γενικές γραμμές. Θα πήρα 01!:P)

Είμαι υπέρ, για τον λόγο που αναφέρει η Ίριδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HaTmAnN_Chemical

Νεοφερμένος

Ο HaTmAnN_Chemical αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Εγω πιστευω πως τα απροειδοποιητα διαγωνισματα οφελουν αν βεβαια ειναι με μετρο:P
Το γεγονος οτι οφελουν ειναι πως σε ενα απροειδοποιητο διαγωνισμα ξερεις οτι δεν εισαι 90-100% ετοιμος και ετσι με καποιο τροπο τεσταρεις τη μνημη σου.. Και ξερεις ακομα οτι αν γραψεις ενα 70% πχ στο απροειδοποιητο, σιγουρα θα μπορουσες καλυτερα στο προειδοποιημενο. Αλλωστε , στις πανελληνιες, που εκει θα μετραει στην ουσια ο βαθμος σου, θα ξερεις ποτε θα γραψεις:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Σωστό.:D Εγώ πιστεύω πως όσο και να μην μας αρέσουν τα απροειδοποίητα,είναι ένα νόμιμο μέσο στην εξέταση του μαθήματος της ημέρας(όχι εφ' όλης της ύλης,έλεος!!!)από το οποίο αν έχεις διαβάσει δε χρειάζεται ύτε καν να ιδρώσεις,αλλά αν έχεις κάνει σύστημα να διαβάζεις πριν από επαναληπτικό και ποτέ καθημερινά τότε ούτε μαθαίνεις τίποτα και δουλεύεις τον εαυτό σου. Άλλωστε οι καθηγητές δεν ξέρουν ποιος έχει διαβάσει και ποιος όχι. Δεν λέω κάθε μέρα και από ένα αλλά σταδιακά αν γίνεται πιστεύω πως είναι σωστό. Στο κάτω-κάτω ο βαθμός του 4μήνου δεν θα βγει μόνο από το επαναληπτικό.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top