Nalfein
Νεοφερμένος
Πάντως σε όσες πραγματικές γλώσσες ξέρω, και νομίζω και στη γλωσσομάθεια, το mod βγάζει -1 και οχι 2, γιαυτό σε διαγώνισμα αμα θες να εισαι 100% σωστός καλο θα ήταν να γράψεις -1 και να αναφέρθείς στην ασάφεια του βιβλίου, λέγοντας οτι το βιβλίο δε προσδιορίζει αν η πράξη mod συμφωνεί με τον ορισμό του υπολοίπου της διαίρεσης που έχει διδαχθεί στη Β', δηλαδή αν το υπόλοιπο ειναι πάντα θετικό η μπορεί να πάρει και αρνητικές τιμές, και οτι αν ίσχυε αυτή η περίπτωση θα ήταν ισο με 2. Εγώ πάντως δε θα το έγραφα, μιας και το βρίσκω υπερβολικό κάποιος με πτυχίο πληροφορικής να μη ξέρει τι εμφανίζει το mod με αρνητικό αριθμό. καθηγητής στο έιπε αυτο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kristal
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
trialos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isnogood
Εκκολαπτόμενο μέλος
Άμα στο ζητάει αυτό η άσκηση απλώς κάνεις πρόγραμμα και καλείς υποπρογράμματα!!!
Οταν η άσκηση σου ζητάει κάνει αλγόριθμο είναι σαν να σου λέει
ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ:α)κάνε αλγόριθμο
β)κάνε πρόγραμμα
Τόσο απλά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kristal
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isnogood
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν ζητάει αλγόριθμο κάνεις είτε αλγόριθμο είτε πρόγραμμα.
Αν ζητάει πράγραμμα κάνεις πρόγραμμα.
Αν ζητάει αλγόριθμο που να καλεί υποπρογράμματα κάνεις πρόγραμμα που καλεί υποπρογράμματα γιατί ο αλγόριθμος δεν έχει το δικαίωμα να καλέσει υποπρογράμματα!
Με λίγα λόγια αν μία άσκηση χρειάζεται υποπρογράμματα δεν κοίτας τίποτα άλλο,δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο στην άσκηση,κάνεις κατευθείαν πρόγραμμα!!!
Παρατηρήσεις:
1)Όταν η άσκηση θα θέλει υποπρογράμματα θα στο λέει πεντακάθαρα(π.χ κάλεσε υποπρόγραμμα).Δεν θα πρέπει να ψάξεις στοιχεία της άσκησης και να προβληματιστής τι θα θέλει...
2)Μην κάθεσε και κολάς για κάθε μία άσκηση της οποίας ένα πικραμένος θέλει να δημιουργήσει μία διαφορετική διατύπωση άσκησης...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Ε πες το έτσι!!Ρε παιδί μου βρήκα άσκηση [...]
Πόσες φορές θα πούμε ότι κανένα βοήθημα δεν ανταποκρίνεται πλήρως σ' αυτά που λέει το (ασαφές) βιβλίο μας; Μην τα παίρνετε τόσο στα σοβαρά ρε παίδες. Εδώ άλλα βοηθήματα κάνουν δήλωση μεταβλητών σε αλγόριθμο που είναι λάθος!!
Ο αλγόριθμος δεν καλεί υποπρογράμματα, δεν έχει built-in συναρτήσεις (όπως την Α_Τ, την Τ_Ρ), δεν έχει το '&' που σου επιτρέπει να συνεχίσεις την εντολή σε επόμενη γραμμή και γενικά είναι ασαφής. Γι' αυτό πρόγραμμα και πάλι πρόγραμμα κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Πωπω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kristal
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
DIV και MOD. Ορίζεται μόνο σε ΑΚΕΡΑΙΕΣ μεταβλητές. Αν βάλεις πραγματικές το πρόγραμμα σταματά τη λειτουργία του και βγαίνει μήνυμα λάθους. Εάν οι μεταβλητές είναι ετερόσημες τότε κάνεις την πράξη σαν να ήταν και οι δύο θετικές και προσθέτεις μπροστά το (-), όπως το κάνει κι η ΓλωσσοΜάθεια. Εάν είναι ομόσημες όπως τα ξέρεις.
Και πιστεύω πως έτσι είναι. Είναι too complex για το PC να κάνει Ευκλείδια Διαίρεση. :iagree:
Πού ορίζει το βιβλίο υποπρόγραμμα σε αλγόριθμο;Και όμως οι τελευταίες ασκήσεις που έκανα άφηναν στην κρίση σου ποιά υποπρογράμματα θα δημιουργήσεις...Απο την στιγμή όμως που σου ζητάει αλγόριθμο(περα του γεγονότος οτι μπορείς να κάνεις πρόγραμμα σε οποιοδήποτε πρόβλημα) σημαίνει οτι γίνεται και με αλγόριθμο για αυτό ακριβώς τον λόγο προβληματίζομαι...Μόλις διάβασα το ποστ σου Γιώργο οκ άρα μάλλον πρόκειται περι λάθους...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nalfein
Νεοφερμένος
Για τα DIV και MOD με αρνητικούς έχει ειπωθεί ότι:
Εάν οι μεταβλητές είναι ετερόσημες τότε κάνεις την πράξη σαν να ήταν και οι δύο θετικές και προσθέτεις μπροστά το (-), όπως το κάνει κι η ΓλωσσοΜάθεια. Εάν είναι ομόσημες όπως τα ξέρεις.
δεν ισχύει αυτο ακριβώς.
Αυτό που ισχύει ειναι οτι:
(a mod b) = (a mod -b)
(-a mod -b)= (-a mod b)
(-a mod b)= -(a mod -b)
για κάθε a,b φυσικούς.
Έτσι,
10 mod 3= 1
10 mod -3= 1
-10 mod 3= -1
-10 mod -3=-1
δηλαδή, το αποτέλεσμα ειναι ομόσημο της πρώτης μεταβλητής.
Με λίγα λόγια αν οι μεταβλητές ειναι ετερόσημες, κάνεις τη πράξη σα να ήταν θετικές και βάζεις μπροστά το πρόσημο της πρώτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nalfein
Νεοφερμένος
Για να μη βγώ -μπιπ- ομως σε περίπτωση που δεν ισχύει ,το έτρεξα στα γρήγορα και όντως έτσι ειναι
ΔΙΟΡΘΩΣΗ: εκατσα και το έψαξα, οι πράξη a mod b με τον μαθηματικό ορισμό της δεν ορίζεται για a αρνητικό, παρ'ολα αυτά οι περισσότερες γλώσσες την επιτρέπουν, προσθέτοντας στο αποτέλεσμα το πρόσιμο είτε του a είτε του b. Εννοείται φυσικα οτι στο σχολικό δεν γίνεται αναφορά σε κάτι τετοιο.
Αυτό που με εξέπληξε πάντως ειναι οτι στη fortran η εντολή mod δινει το πρόσιμο του a ενω η εντολή modulo το πρόσιμο του b
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
(Παίρνει και αρχεία όμως!!! )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
noodlee999
Νεοφερμένος
στο φροντιστηριο 9 η ωρα το πρωι στις δομες δεδομενων. . .
καλη μου επιτυχια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
220volt
Νεοφερμένος
Γενικα παω πολυ καλα, εχω μαθει ολο το ΑΟΔΕ πολυ καλα, ολη τη Βιολογια γενικης πολυ καλα και στα αλλα γενικα ειμαι πολυ καλος.
Το προβλημα ειναι οτι δεν εχω πιασει ακομα τη θεωρια της ΑΕΠΠ για αποστηθιση. Δηλαδη την ξερω ολη σε επιπεδο κατανοησης (για Σ/Λ πολλαπλης κλπ)
Πρεπει λοιπον να αρχισω να τη διαβαζω σιγα σιγα. Ποσο καιρο/ωρες λετε να μου παρει συνολικα;
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kristal
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eliza04
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
- Το Κεφάλαιο 1 έχει θεωρία, αλλά βγαίνει σχετικά άνετα. Και είναι και αρκετά σημαντική μιας και έχει πολλούς ορισμούς.
- Τα Κεφάλαια 2, 7, 8 έχουν κάποια πράγματα (πχ ορισμούς), αλλά αυτά τα μαθαίνεις πανεύκολα αν ξέρεις την ουσία του μαθήματος. Πχ τι καλούμε "Δεσμευμένες λέξεις";
- Τα Κεφάλαια 3, 9 (Πίνακες) και το Κεφάλαιο 10 (Υποπρογράμματα) έχουν επίσης κάτι παραπάνω από θεωρία: ορισμούς κι άλλους ορισμούς, προσομοιώσεις, αλλά.. κι αυτά βγαίνουν.
- Το Κεφάλαιο 4 ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το 'χουν μέσα. Ούτε που το κατάλαβα ποτέ μου.
- Και πάμε στο Κεφάλαιο 6, το θεωρητικό. Είναι πολύ σημαντικό κεφάλαιο με SOS ορισμούς και κεφάλαια (αντικειμενοστραφής προγραμματισμός, παράλληλος προγραμματισμός, κοκ). Εδώ κάτσε μάθε τα, δεν έχω κάτι άλλο να σου προτείνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
220volt
Νεοφερμένος
Πρώτα απο όλα η ΑΕΠΠ δεν θέλει αποστήθιση...Θελει απλώς να κατανοήσεις πολύ καλά την θεωρία...Τα μόνα που πρέπει να διαβάσεις πολυ καλα απο έξω ειναι το 6 και το 1 το 10 εχει πολύ λίγη θεωρία οπότε δεν θα σου πάρει πολύ ώρα...
Συγγνωμη αλλα δεν καταλαβαινω. Οριστε ορισμενα παραδειγματα για να καταλαβετε τι εννοώ
Κεφαλαιο 2 για παραδειγμα εχει τις σκοπιες απο τις οποιες η πληροφορικη μελετα τους αλγοριθμους (αποστηθιση - σωστα; )
Κεφαλαιο 3 , δυναμικες και στατικες δομες δεδομενων , στοιβα , ουρα (αποστηθιση - σωστα; )
Και διαφορα αλλα τετοια..
Θεωρειτε οτι αυτα δε μπορουν να τα ζητουσουν αυτουσια σαν ερωτησεις θεωριας?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Φυσικά και μπορούν να τα ζητήσουν. Και είναι και ωραία θέματα.Συγγνωμη αλλα δεν καταλαβαινω. Οριστε ορισμενα παραδειγματα για να καταλαβετε τι εννοώ
Κεφαλαιο 2 για παραδειγμα εχει τις σκοπιες απο τις οποιες η πληροφορικη μελετα τους αλγοριθμους (αποστηθιση - σωστα; )
Κεφαλαιο 3 , δυναμικες και στατικες δομες δεδομενων , στοιβα , ουρα (αποστηθιση - σωστα; )
Και διαφορα αλλα τετοια..
Θεωρειτε οτι αυτα δε μπορουν να τα ζητουσουν αυτουσια σαν ερωτησεις θεωριας?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.