Γενικές φοιτητικές απορίες

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν υπάρξει απώλεια ή καταστροφή του φοιτητικού πάσου, μπορώ να ξανακάνω αίτηση για επανέκδοση ; Γνωρίζει καμιά/κανείς ;

1) Πηγαίνεις στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής κατοικίας σου και δηλώνεις την απώλεια,
2) Πηγαίνεις στη γραμματεία της σχολής σου μαζί με την παραπάνω δήλωση και κάνεις αίτηση επανέκδοσης,
3) Αφού εγκριθεί η επανέκδοση από τη γραμματεία επαναλαμβάνεις από την αρχή τη διαδικασία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
1) Πηγαίνεις στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής κατοικίας σου και δηλώνεις την απώλεια,
Αν δεν την έχεις χάσει, αλλά έχει υποστεί ζημιά, π.χ έχει σπάσει, πρέπει να πας στην αστυνομία πάλι ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν δεν την έχεις χάσει, αλλά έχει υποστεί ζημιά, π.χ έχει σπάσει, πρέπει να πας στην αστυνομία πάλι ;

Στις περιπτώσεις απώλειας ή κλοπής, πηγαίνεις στην αστυνομία. Για την περίπτωση καταστροφής απευθύνσου στη γραμματεία της σχολής σου να σε ενημερώσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Στις περιπτώσεις απώλειας ή κλοπής, πηγαίνεις στην αστυνομία. Για την περίπτωση καταστροφής απευθύνσου στη γραμματεία της σχολής σου να σε ενημερώσει.
Ευχαριστώ. Βασικά έχει υποστεί μεγάλη ζημιά οπότε θέλει αντικατάσταση, αλλά δεν ήξερα τι διαδικασία χρειάζεται σε κάθε περίπτωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Calan

Νεοφερμένος

Η Calan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Γειά σας!!
Είμαι πρωτοετής στην Κοινωνιολογία Παντείου και έχω κάποιες απορίες τις οποιές νομίζω μπορούν να μου τις απαντήσουν και άτομα από άλλες σχολές. Πριν με παροτρύνετε να πάω στη Γραμματεία, τους πήρα τηλέφωνο τουλάχιστον 5 φορές αλλά δεν απαντούν. Θα πάω αύριο, άλλα ελπίζω στο μεταξύ να με βοηθήσετε αν μπορείτε.

1.Τα μαθήματα αλυσίδες πώς δουλεύουν? Για να πάρω το δεύτερο μέρος πρέπει να έχω περάσει και το πρώτο, ή απλα να το έχω δηλώσει στο παρελθόν?
2.Επειδή μένω μακριά και λόγω οικονομικών δυσκολιών ίσως χάσω αρκετές παραδόσεις, τι με συμφέρει περισσότερο? Να δηλώσω τα μαθήματα και να τα δώσω μόνο με το βιβλίο ή να ξεκινήσω απευθείας απο 2ο εξάμηνο?
3.Αποτυχία σε ένα μάθημα θεωρείται αν σε κόψουν και στην κανονική εξέταση και στην εμβόλιμη?
4.Αν δεν πάω να δώσω ένα μάθημα που έχω δηλώσει, αυτό θεωρείται αποτυχία?

Αυτές τις απορίες έχω προς το παρόν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων αν θέλετε να με βοηθήσετε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foithths1985

Νεοφερμένος

Ο foithths1985 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Γειά σας!!
Είμαι πρωτοετής στην Κοινωνιολογία Παντείου και έχω κάποιες απορίες τις οποιές νομίζω μπορούν να μου τις απαντήσουν και άτομα από άλλες σχολές. Πριν με παροτρύνετε να πάω στη Γραμματεία, τους πήρα τηλέφωνο τουλάχιστον 5 φορές αλλά δεν απαντούν. Θα πάω αύριο, άλλα ελπίζω στο μεταξύ να με βοηθήσετε αν μπορείτε.

1.Τα μαθήματα αλυσίδες πώς δουλεύουν? Για να πάρω το δεύτερο μέρος πρέπει να έχω περάσει και το πρώτο, ή απλα να το έχω δηλώσει στο παρελθόν?
2.Επειδή μένω μακριά και λόγω οικονομικών δυσκολιών ίσως χάσω αρκετές παραδόσεις, τι με συμφέρει περισσότερο? Να δηλώσω τα μαθήματα και να τα δώσω μόνο με το βιβλίο ή να ξεκινήσω απευθείας απο 2ο εξάμηνο?
3.Αποτυχία σε ένα μάθημα θεωρείται αν σε κόψουν και στην κανονική εξέταση και στην εμβόλιμη?
4.Αν δεν πάω να δώσω ένα μάθημα που έχω δηλώσει, αυτό θεωρείται αποτυχία?

Αυτές τις απορίες έχω προς το παρόν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων αν θέλετε να με βοηθήσετε!
φιλε μου θα σου πω τη δικια μου εμπειρια.δεν υπαρχουν αλυσιδες στις σχολες της παντειου και ουτε κοβεσαι απο καμια εμβολιμη.επισης θελεη δηλωση μαθηματων σε καθε εξαμηνο χωρις να χρειαζεται να δωσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Calan

Νεοφερμένος

Η Calan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
φιλε μου θα σου πω τη δικια μου εμπειρια.δεν υπαρχουν αλυσιδες στις σχολες της παντειου και ουτε κοβεσαι απο καμια εμβολιμη.επισης θελεη δηλωση μαθηματων σε καθε εξαμηνο χωρις να χρειαζεται να δωσεις

Δεν υπαρχουν αλυσιδες? Μα καποια μαθηματα λενε πχ Αρχες Κοινωνιολογιας Ι και ΙΙ....
Στις εμβολιμες δεν κοβουν? Καλο αυτο....
Ευχαριστω για την απαντηση σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foithths1985

Νεοφερμένος

Ο foithths1985 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Δεν υπαρχουν αλυσιδες? Μα καποια μαθηματα λενε πχ Αρχες Κοινωνιολογιας Ι και ΙΙ....
Στις εμβολιμες δεν κοβουν? Καλο αυτο....
Ευχαριστω για την απαντηση σου!

δεν ειπα οτι δεν κοβουν ειπα οτι αν δεν δωσεις στην κανονικη μπορεις να δωσεις εμβολιμη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
καλησπέρα παιδιά θέλω να ρωτησω το εξής
πως υπολογιζεις τον μεσο ορο των 2 εξαμηνων?? για παραδειγμα υπολογιζεις αυτά που έχεις περάσει δια το πλήθος αυτών ?? ή διαφορετικα??:hmm:
εαν γνωρίζει κανείς παρακαλώ ας απαντησει:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
παιδια μηπως μπορείτε να μου απαντησετε??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
πολλαπλασιάζεις τις διδακτικές μονάδες των μαθημάτων με τις αντίστοιχες βαθμολογίες διαιρώντας με το σύνολο των διδακτικών μονάδων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

foithths1985

Νεοφερμένος

Ο foithths1985 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?p=3998212#post3998212
Για δες την ανάρτηση 3759 μήπως σε βοηθήσει.

εχεις κανει ενα μικρο λαθακι σχετικα με τους συνετελεστες βαρυτητας.δε βγαινουν ακριβως ετσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
εχεις κανει ενα μικρο λαθακι σχετικα με τους συνετελεστες βαρυτητας.δε βγαινουν ακριβως ετσι.
Πες μας που ακριβώς έχει κάνει το "μικρό λαθάκι", για να δούμε αν έχεις δίκιο...:)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foithths1985

Νεοφερμένος

Ο foithths1985 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Πες μας που ακριβώς έχει κάνει το "μικρό λαθάκι", για να δούμε αν έχεις δίκιο...:)

τιποτα απλα λεω οτι ο συντελεστης βαρυτητας δε βγαινει απο το πληθος των διδακτικων μοναδων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
τιποτα απλα λεω οτι ο συντελεστης βαρυτητας δε βγαινει απο το πληθος των διδακτικων μοναδων
Ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού πτυχίου είναι ενιαίος για όλα τα Α.Ε.Ι. της Χώρας και καθορίζεται από την Υπουργική Απόφαση υπ’ αριθμ. Φ. 141/Β3/2166 (Φ.Ε.Κ. 308 τ.Β. 18–6–1987), η οποία έχει ως ακολούθως:
Για τον υπολογισμό του βαθμού του πτυχίου των φοιτητών που έχουν εισαχθεί στα Α.Ε.Ι. από το ακαδημαϊκό έτος 1983–1984 και μετά, όπως επίσης και όσων φοιτητών θα εισαχθούν στο μέλλον, λαμβάνονται υπόψη οι βαθμοί όλων των μαθημάτων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου (άρθρο 25 παρ. 12 Ν. 1268/1982).
Για τον υπολογισμό του βαθμού του πτυχίου των φοιτητών που έχουν εισαχθεί στα Α.Ε.Ι. κατά το ακαδημαϊκό έτος 1987–1988 και τα επόμενα, πολλαπλασιάζεται ο βαθμός κάθε μαθήματος επί ένα συντελεστή, ο οποίος ονομάζεται συντελεστής βαρύτητας του μαθήματος και το άθροισμα των επιμέρους γινομένων διαιρείται με το άθροισμα των συντελεστών βαρύτητας όλων των μαθημάτων αυτών.
Οι συντελεστές βαρύτητας κυμαίνονται από 1,0 έως 2,0 και υπολογίζονται ως εξής:
Μαθήματα με 1 ή 2 διδακτικές μονάδες έχουν συντελεστή βαρύτητας 1,0
Μαθήματα με 3 η 4 διδακτικές μονάδες έχουν συντελεστή βαρύτητας 1,5
Μαθήματα με περισσότερες από 4 διδακτικές μονάδες έχουν συντελεστή βαρύτητας 2,0

Ο υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τους φοιτητές που έχουν εισαχθεί στα Α.Ε.Ι. κατά τα ακαδημαϊκά έτη 1983–1984 και 1984–1985, γίνεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις προηγούμενες παραγράφους 1 και 2.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Κρύπτειν αμαθίην κρέσσον, ή ες το μέσον φέρειν.
(Ηράκλειτος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
σας ευχαριστω για τις απαντησεις
και λογικα υπολογιζεις αυτα που έχεις περάσει ετσι δεν είναι???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Σε εμάς; πάντως που έβαλαν ECTS χρησιμοποιούνται αυτούσια ως βάρη και διαιρείς με το άθροισμα. Αλλά οκ η λογική μοιάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Παιδιά, μια ερώτηση: ξέρετε πως μπορούμε να γράψουμε από τον υπολογιστή με πολυτονικό σύστημα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
κανεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top