Βοηθηστε με ....!

agxwmenh

Νεοφερμένος

Η agxwmenh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
παιδια...ειμαι τελειως απογοητευμενη ! :( ... :'( διαβαζω αρκετα και το αποτελεσμα κανενα ! Δν αποδιδω και δεν ξερω γιατι.... εχω αγχωθει πολυ ! Δν θα τα καταφερω.... :'( Οι βαθμοι μου ειναι πολυ μετριοι στα διαγωνισματα 10-15 μονο στην Χημεια.Κατ γραφω καλα και γι'αυτο θελω και να περασω στο Χημικο ! Αλλα θα περασω ...??? Διαβαζα τις προαλλες 6 ωρες Βιολογια.Κατ και τ αποτελεσμα ηταν ενα 15,7 ,,, ! Βοηθηστε καλε παιδια.... τι μπορω να κανω..?.. Θα παω χαλια στο τελος !!!!!!!!!!!!!!! :jumpy: :'(:'(:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PzH-2000GR

Νεοφερμένος

Ο PzH-2000GR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 105 μηνύματα.
Αν και δε νομίζω ότι θα έπρεπε να δίνω συμβουλές, λόγω του ότι είμαι και εγώ μαθητής, πιστεύω πάρα πολύ στο αρχαίο ρητό ''Θέλειν, εστί δύνασθαι'' που σημαίνει ότι αν θέλεις, μπορείς. Με βάση αυτό λοιπόν σου προτείνω να σταματήσεις να μπαίνεις στο διαδίκτυο και να αφοσιωθείς στο διάβασμά σου. Από ό,τι καταλαβαίνω δε θα πρέπει να ήσουν και πολύ καλή μαθήτρια στις προηγούμενες τάξεις, με αποτέλεσμα να έχεις κάποια κενά. Σκέψου όμως ότι αν εργαστείς σκληρά μπορείς να τα καταφέρεις. Η ΜΟΝΗ συμβουλή που μπορώ να σου δώσω είναι να μην ακούσεις ούτε τις δικές μου αλλά ούτε και των άλλων τις συμβουλές αλλά να στρωθείς στο διάβασμα αφού πρώτα εντοπίσεις ΜΟΝΗ σου τις αιτίες των μη αποδοτικών ωρών του διαβάσματός σου. ΜΟΝΟ εσύ είσαι στο σπίτι σου και μπορείς να γνωρίζεις τι δεν κάνεις σωστά.

Φιλικά, Γιώργος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η antara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 183 μηνύματα.