Petros.21
Νεοφερμένος
Ο Petros.21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
11-08-21
00:39
Μπορεί να πει κανείς το ίδιο για αρχαία και ιστορία; Δεν το νομίζω...
11-08-21
11:12
Το τι είναι δίκαιο και το τι άδικο είναι σχετικό. Αυτό που είναι απαράδεκτό είναι να μην γνωρίζει κανείς εγκαίρως με ποιο σύστημα θα δώσει . Στην Ελλάδα το σύστημα υπόκειται σε τόσες αλλαγές που ο υποψήφιος μαθαίνει τι ακριβώς θα δώσει και με ποιες προϋποθέσεις στην καλύτερη 1-2 χρόνια πριν δώσει. Θεωρώ ότι οι μαθητές θα έπρεπε να γνωρίζουν τους όρους, τα μαθήματα, τους συντελεστές κλπ. το αργότερο από το τέλος της γ γυμνασίου άντε αρχές α λυκείου.
Petros.21
Νεοφερμένος
Ο Petros.21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
11-08-21
18:07
Έχεις απόλυτο δίκιοΤο τι είναι δίκαιο και το τι άδικο είναι σχετικό. Αυτό που είναι απαράδεκτό είναι να μην γνωρίζει κανείς εγκαίρως με ποιο σύστημα θα δώσει . Στην Ελλάδα το σύστημα υπόκειται σε τόσες αλλαγές που ο υποψήφιος μαθαίνει τι ακριβώς θα δώσει και με ποιες προϋποθέσεις στην καλύτερη 1-2 χρόνια πριν δώσει. Θεωρώ ότι οι μαθητές θα έπρεπε να γνωρίζουν τους όρους, τα μαθήματα, τους συντελεστές κλπ. το αργότερο από το τέλος της γ γυμνασίου άντε αρχές α λυκείου.
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
11-08-21
19:50
Κι εκεί το προσδωκόμενο αποτέλεσμα έγκειται "στο διάβασμα"Μπορεί να πει κανείς το ίδιο για αρχαία και ιστορία; Δεν το νομίζω...
Petros.21
Νεοφερμένος
Ο Petros.21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
11-08-21
20:14
Ναι, αλλά αυτά τα δύο έχουν συντελεστές βαρύτητας. Τα αρχαία, βέβαια, πέρα απ' το διάβασμα χρειάζεται να σαι και καλός για να μπορέσεις να ανταποκριθείς στο άγνωστο.
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
11-08-21
22:40
Το άγνωστο ουσιαστικά απαιτεί εξάσκηση, άριστη γνώση της γραμματικής και των βασικών(τουλάχιστον) συντακτικών φαινομένων όπως επίσης και συνεχή αποστήθιση λεξιλογίου και συντάξεων. Η ατομική ικανότητα διαφαίνεται στην αποκωδικοποίηση των βαθύτερων μηνυμάτων-εννοιών ενός κειμένου{κυρίως φιλοσοφικού περιεχομένου}.Ναι, αλλά αυτά τα δύο έχουν συντελεστές βαρύτητας. Τα αρχαία, βέβαια, πέρα απ' το διάβασμα χρειάζεται να σαι και καλός για να μπορέσεις να ανταποκριθείς στο άγνωστο.
Petros.21
Νεοφερμένος
Ο Petros.21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
12-08-21
00:12
Ναι, αυτά που αναφέρεις δεν είναι αντίθετα με αυτά που λέω εγώ. Το άγνωστο απαιτεί πολύ καλή - άριστη γνώση γραμματικής, συντακτικού και λεξιλογίου. Από κει και πέρα η κριτική ικανότητα χρειάζεται στην αναγνώριση επιρρηματικων μετοχών, οι οποίες συχνά απαιτούν κριτική σκέψη και κατανόηση του νοήματος, όταν δεν υπάρχουν κανόνες που τις κάνουν αναγνωρίσιμες.
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
12-08-21
00:56
Βέβαια, εάν-όπως αναφέρεις- απουσιάζουν στοιχεία που προδίδουν το είδος της επιρρηματικής μετοχής, υπάρχει η μαγική λέξη "αφού", η οποία σε καλύπτει για τα δυο πιο βασικά/κύρια είδη επιρρηματικών μετοχών, τα οποία δύνανται να διχάσουν (αιτιολογική/χρονική).Ναι, αυτά που αναφέρεις δεν είναι αντίθετα με αυτά που λέω εγώ. Το άγνωστο απαιτεί πολύ καλή - άριστη γνώση γραμματικής, συντακτικού και λεξιλογίου. Από κει και πέρα η κριτική ικανότητα χρειάζεται στην αναγνώριση επιρρηματικων μετοχών, οι οποίες συχνά απαιτούν κριτική σκέψη και κατανόηση του νοήματος, όταν δεν υπάρχουν κανόνες που τις κάνουν αναγνωρίσιμες.
Η μόνη επιρρηματική μετοχή που πραγματικά απαιτεί άριστη αντίληψη του νοήματος είναι-όταν δεν υφίστανται άλλες προϋποθέσεις(λέξεις καί, καίπερ, καίτοι κτλπ) η εναντιωματική.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
12-08-21
11:33
Όταν δυσκολεύεστε να βρείτε το είδος της μετοχής (δεν υπάρχει πχ. οριστική μέλλοντα που να μας δείχνει ότι η τάδε μετοχή είναι υποθετική) καλό είναι να πηγαίνετε δια της εις άτοπον απαγωγής. Τις παίρνετε όλες με τη σειρά (κατηγορηματικές -που βέβαια αναγνωρίζονται εύκολα λόγω του ότι συντάσσονται με συγκεκριμένες κατηγορίες ρημάτων, επιθετικές, τροπικές, χρονικές, υποθετικές, τελικές, αιτιολογικές, εναντιωματικές) και αρχίζετε να αποκλείετε βάσει νοήματος. Συνήθως βέβαια πάντα υπάρχει ένα στοιχείο, έστω μικρό που δεν το παρατηρούμε από απροσεξία, το οποίο μας μαρτυρεί το είδος της μετοχής.
Petros.21
Νεοφερμένος
Ο Petros.21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
12-08-21
20:57
Πολύ σωστά τα όσα λέτε, αλλά, το πρόβλημα είναι άλλο. Πότε επιτέλους το υπουργείο θα ανακοινώσει τι θα γίνει με τους απόφοιτους...θα δώσουν λατινικά υποχρεωτικά ή θα υπάρξει πρόβλεψη ώστε να έχουν τη δυνατότητα επιλογής της κοινωνιολογίας για το μεταβατικό αυτό έτος (2022). Δυστυχώς ακόμη είμαστε σε αναμονή...
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 53 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Praxis
- francies_nolan
- buffon85
- xakounaamatata
- οθεσσαλονικιος
- Clary
- Red
- Marifei
- Dimitris9
- n1ki20
- Schlimazel
- angies
- constansn
- charmander
- korlef
- Ria99
- mar1a
- SlimShady
- Petros.21
- DeWiN
- jims
- sasou
- papa2g
- Memetchi
- Alexecon1991
- Αναστασία197
- globglogabgalab
- tfghp
- spring day
- panosveki
- nicole1982
- Lia 2006
- Κλημεντίνη
- DimitraA.
- ggl
- eukleidhs1821
- Than003
- VasoGrimes
- george777
- stefan
- Pharmacist01
- Jimmis18
- Mary Jane
- Nala
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.