Φαντάζομαι και αυτό το "παρατηρώ" που έγραψε η Stavri, κάπως έτσι θα το βρήκε.
Η αλήθεια είναι πως πέρυσι στο σχολείο μου δε μας είχαν κάνει εισαγωγή στο αόριστο, αλλά φέτος που δίνω δεύτερη φορά όταν βλέπω ασκήσεις που δεν λύνονται με "κλασικές υπάρχουσες μεθόδους", προσπαθώ να βρίσκω με το μυαλό μου( κάπως ανορθόδοξο αυτό βέβαια, αλλά το καταφέρνω

) παράγουσες που θα μπορούσαν να μου δώσουν κάτι σχετικό με το ζητούμενο, και ύστερα βλέποντας που διαφέρει αυτό που βρήκα , προσπαθώ να το μετασχηματίσω. Εντάξει, είναι λίγο περίεργος τρόπος σκέψης , αλλά εφόσον δεν έχω μάθει να δουλεύω με αόριστο ολοκλήρωμα , το παλεύω διαφορετικά. Ευχαριστούμε πάντως για τον τρόπο λύσης που μας έδωσες.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.