KOMIS
Νεοφερμένος
καποιος ρε παιδια πεμπτη την παραδιδω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gata_eisai
Εκκολαπτόμενο μέλος
2)λ=10^-20s^-1.να το μετατρεψετε σε min^-1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
View attachment 45053
View attachment 45054
Παιδια θα ηθελα την βοηθεια σας σε μια ασκηση που εφηυρα πανω στην επιλυση διαφορικων με μετασχηματισμο Laplace.
Το αποτελεσμα δεν μου αρεσει πολυ, και θα ηθελα οποιοσδηποτε γνωστης του αντικειμενου να επεμβει. Δεκτες αποψεις ακομα και απο χρηστες οπως ο nPb. Ευχαριστω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nvidiakias
Νεοφερμένος
1.
Στο κέντρο βάρους Ο ενός σώματος Σ ασκούνται οι δυνάμεις
F1=(2χ) kN
F2=(3γ) kN
ω=[2(χ+ψ+z+w)] μοίρες.
Να προσδιοριστεί η συνισταμένη δύναμη R:
1. Γραφικά με τη μέθοδο του παραλληλογράμμου
2. Γραφικά με τη μέθοδο του δυναμοτριγώνου
3. Αναλυτικά
Σε όλες τις περιπτώσεις να υπολογιστούν οι γωνίες ω1 και ω2 που σχηματίζονται μεταξύ των συνιστωσών F1 και F2 και της συνισταμένης R
2.
Εξήγηση Α.Ε.Μ
Α.Ε.Μ=χyzw
Δεδομένα
Στο στερεό σώμα Σ ασκούνται οι δυνάμεις F=(20x) kN και P=(10x) kN όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα
Δίνονται τα παρακάτω
φ=[3(x+y)] μοίρες
L=(x+z+w) m
α=[(3/5)L] m
β=[(2/5)L] m
Ζητούμενα
Να προσδιοριστεί η ροπή ως προς το σημείο Α με τους παρακάτω δύο τρόπους
1. χρησιμοποιώντας το θεώρημα του Varignon MF=xFy-yFx (προσήμανση γενική)
2. χρησιμοποιώντας τη γενική σχέση M=Fd
Η κάθετη απόσταση του φορέα της F από το σημείο Α (μοχλοβραχίονας) χωρίς τη χρήση τριγωνομετρικών σχέσεων.
ορίστε και τα σχήματα
1. https://postimage.org/image/h2bedhbfl/
2.https://postimage.org/image/c0t12eb1v/
ευχαριστώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evi235
Νεοφερμένος
ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με το μαθημα θεωρια κυκλωματων.εχω κανει ενα πειραμα στο εργαστηριο μετρωντας την ταση μεταξυ 2 σημειων με το πολυμετρο και μου βγαινει διαφορετικη απο αυτο προβλεπει η θεωρια..ομολογουμενως υπαρχει σφαλμα λογω της πειραματικης μετρησης αλλα πως το επεξηγω περαιτερω αυτο??πως εξηγειται?
επισης, ομοια η ταση μου βγαινει διαφορετικη οταν την μετρω με πολυμετρο και διαφορετικη με παλμογραφο?που οφειλεται αυτο?
οποιος γνωριζει ας απαντησει γιατι προκειται για εργασια που ο χρονος τρεχει..
ευχαριστω εκ των προτερων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evi235
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
επρεπε να βγει 2.5 για την Rab και βγαινει 2.495 ,ενω για την Rcd επρεπε να βγει 2.5 και βγαινει 2.511....
Σιγά το πράγμα βρε συ. Στα εργαστήρια ΗλεκτροΜαγνητισμού που γίνονται παρόμοια πράγματα έχω δει απίστευτα νούμερα. Θεωρώ πως αν απλά αναφέρεις το κομμάτι της θεωρίας και επισημάνεις την εργαστηριακή απόκλιση δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς. Άλλωστε τα νούμερα των μετρήσεων στα εργαστήρια τα παίρνουμε μέχρι 3-4 ψηφία, και όχι επακριβώς με όσα ψηφία εμφανίζονται.
Αν ποτέ δεις τρελά νούμερα να κάτσεις και να ξανακάνεις τις μετρήσεις. Μην βιάζεσαι να φύγεις, τέσταρε πρόχειρα αν ανταποκρίνονται στη θεωρία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mercury
Επιφανές μέλος
επρεπε να βγει 2.5 για την Rab και βγαινει 2.495 ,ενω για την Rcd επρεπε να βγει 2.5 και βγαινει 2.511....
Εϊναι εντός του περιθωρίου σφάλματος των πειραματων.
Εϊναι σπάνιο το φαινομένο η παρατηρηση να συμφωνεί απόλυτα με την θεωρητική μέτρηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evi235
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
χμμ οντως ειναι πολυ μικρη η αποκλιση αλλα δεν υπαρχει καποιο κομματι στο βιβλιο που θα μπορουσα να προσθεσω για να το δικαιολογησω
Τι εννοείς δεν υπάρχει κομμάτι;; Αναφέρεις ότι η θεωρία θέλει 2.5, το σφάλμα είναι το τάδε (αν θέλεις το βρίσκεις), είσαι μέσα στα περιθώρια του λάθους, end of story. Με τόσο μικρή απόκλιση έχεις αποδείξει τη θεωρία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evi235
Νεοφερμένος
επισης να σε ρωτησω και κατι αλλο?κανω ενα πειραμα μετρωντας την ταση την μια με παλμογραφο και την μια με πολυμετρο και τις βρισκω ισες ..οκ με ρωταει που οφειλεται αυτο??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος
επισης, ομοια η ταση μου βγαινει διαφορετικη οταν την μετρω με πολυμετρο και διαφορετικη με παλμογραφο?που οφειλεται αυτο?
ο παλμογράφος δεν ειναι στην πρίζα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Για να λυθεί η άσκηση πρέπει να είναι γνωστός και ο δείκτης διάθλασης του πολυστυρόλιου. Πόσο τον δίνει ο πίνακας?.....Το προβλημα ειναι με το n πολυστυρολιου.Μηπως πρεπει να το παρω ως γνωστο απο το πινακακι που εχει με ολα τα n η να το θεωρησω αγνωστο??
(Λογικά στο α εννοεί ότι το κομμάτι βρίσκεται στον αέρα. Για τα β και γ εννοεί ότι το κομμάτι είναι ολόκληρο βυθισμένο στα υγρά? Δηλαδή η αρχική ακτίνα προσπίπτει από τα υγρά ή από τον αέρα?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν ξέρω αν σε βοηθώ. Σκέφτομαι ως εξής:ειναι μια ,φαινομενικα απλη ασκηση , η οποια με εχει μπερδεψει καπως. Στην εκφωνηση της ασκησης δεν δινεται ο δικτης διαθλασης απο κανενα υλικο , ο καθηγητης ομως μας ειπε n νερου και n διθειανθρακα.Το προβλημα ειναι με το n πολυστυρολιου.Μηπως πρεπει να το παρω ως γνωστο απο το πινακακι που εχει με ολα τα n η να το θεωρησω αγνωστο???
Ονομάζω n=δείκτης διάθλασης του πολυστυρολίου και n'=δείκτης διάθλασης του περιβάλλοντος μέσου (αέρας , νερό ή διθειάνθρακας)
Στο πάνω μέρος ισχύει n'.ημθ=n.ημδ (1) και στην κατακόρυφη πλευρά n'.ημ90°=n.ημ(90°-δοριακη )
Η 90-δ είναι η ελάχιστη , άρα η δ=μέγιστη και η θ από τη σχέση (1) μέγιστη.
Με αντικατάσταση
Διαιρώντας τις δύο σχέσεις κατά μέλη έχω ημθ=εφδ και
Η οποία θ είναι η μεγίστη για συγκεκριμένες τιμές των δεικτών.
ΥΓ Μέχρι να τα γράψω σε latex προηγήθηκε ο Dias !!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Για να λυθεί η άσκηση πρέπει να είναι γνωστός και ο δείκτης διάθλασης του πολυστυρόλιου. Πόσο τον δίνει ο πίνακας?
(Λογικά στο α εννοεί ότι το κομμάτι βρίσκεται στον αέρα. Για τα β και γ εννοεί ότι το κομμάτι είναι ολόκληρο βυθισμένο στα υγρά? Δηλαδή η αρχική ακτίνα προσπίπτει από τα υγρά ή από τον αέρα?)
Δεν ξέρω αν σε βοηθώ. Σκέφτομαι ως εξής:
Ονομάζω n=δείκτης διάθλασης του πολυστυρολίου και n'=δείκτης διάθλασης του περιβάλλοντος μέσου (αέρας , νερό ή διθειάνθρακας)
Στο πάνω μέρος ισχύει n'.ημθ=n.ημδ (1) και στην κατακόρυφη πλευρά n'.ημ90°=n.ημ(90°-δοριακη )
Η 90-δ είναι η ελάχιστη , άρα η δ=μέγιστη και η θ από τη σχέση (1) μέγιστη.
Με αντικατάσταση
Διαιρώντας τις δύο σχέσεις κατά μέλη έχω ημθ=εφδ και
Η οποία θ είναι η μεγίστη για συγκεκριμένες τιμές των δεικτών.
ΥΓ Μέχρι να τα γράψω σε latex προηγήθηκε ο Dias !!
οκ ευχαριστω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gata_eisai
Εκκολαπτόμενο μέλος
1)Ε=2.944.10^-20kj.να την μετατρεψετε σε kev.1 ev=1,6.10^-19j
2)λ=10^-20s^-1.να το μετατρεψετε σε min^-1
έστω ότι γνωρίζετε όσον αφορά τις απαντήσεις,γράψτε μου εδώ! ευχαριστώ πολύυ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mercury
Επιφανές μέλος
sosssssss...please!!!!όποιος γνωρίζει....πώς λύνονται αυτά;;πλησιάζει η εξεταστική μου και χρειάζομαι εξάσκηση..!!!
1)Ε=2.944.10^-20kj.να την μετατρεψετε σε kev.1 ev=1,6.10^-19j
2)λ=10^-20s^-1.να το μετατρεψετε σε min^-1
έστω ότι γνωρίζετε όσον αφορά τις απαντήσεις,γράψτε μου εδώ! ευχαριστώ πολύυ...
Ευκολάκια είναι.Απλές μετατροπές.
Το kilo αντιστοιχεί σε 1000 μονάδες.
Και το 1 minute σε 60 seconds.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
sosssssss...please!!!!όποιος γνωρίζει....πώς λύνονται αυτά;;πλησιάζει η εξεταστική μου και χρειάζομαι εξάσκηση..!!!
1)Ε=2.944.10^-20kj.να την μετατρεψετε σε kev.1 ev=1,6.10^-19j
2)λ=10^-20s^-1.να το μετατρεψετε σε min^-1
έστω ότι γνωρίζετε όσον αφορά τις απαντήσεις,γράψτε μου εδώ! ευχαριστώ πολύυ...
srsly να μεταφερθει στο θεμα 'πανεπιστημια&τει΄ να δουνε καπιοι το επιπεδο των φοιτητων στα τει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.