Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

lunatic

Νεοφερμένος

Η lunatic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
τι ψαχνεσαι φιλε πετρο??
μετα σου λενε δημοσια παιδεια οταν χαλαμε τοσα λεφτα για βοηθηματα...αστα μην τα σκαλιζεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orlando

Δραστήριο μέλος

Ο Αποστολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 612 μηνύματα.
Παντως παιδια πολυ ενδιαφερον μαθηματακι το Α.Ο.Θ.
Στο φροντστηριο εχουμε σχεδον τελειωσει το 2ο κεφαλαιο και ως τωρα ειναι το αγαπημενο μου μαθημα(μαζι με μαθ. κατ.)!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,578 μηνύματα.
Παντως παιδια πολυ ενδιαφερον μαθηματακι το Α.Ο.Θ.
Στο φροντστηριο εχουμε σχεδον τελειωσει το 2ο κεφαλαιο και ως τωρα ειναι το αγαπημενο μου μαθημα(μαζι με μαθ. κατ.)!!!
Έχετε σχεδόν τελειώσει το 2ο;;
φιουυυ

Και νόμιζα ότι έχω μείνει πίσω επειδή είμαι στη μέση του 3ου :P :)



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

philosophos

Νεοφερμένος

Ο philosophos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πλωμάρι (Λέσβος). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
μια χαρα εισαι στη μεση του τριτου μην αγχωνεσαι...εγω μολις τελειωσα το πεμπτο αλλα μονο θεωρία...με τον καθηγητη μου θα ξεκινησουμε απο τον δεκεμβριο και μετα ασκησεις...αρα ειμαστε περιπου στα ιδια...
τεσπα,το πιο χτυπητο λαθος του βιβλιο μεχρι και το πεμπτο κεφαλαιο ειναι οντως αυτο της σελιδας 45 που αναφερατε...ενα λαθος ακομα βρισκεται στη σελιδα 79 κατω κατω:Η καμπυλη προσφορας μιας επιχειρησης δειχνει τισ ποσοτητεσ και οχι τισ ποιοτητεσ που λεει το σχολικο.Επισης,(και εδω θελω την βοηθεια αυτων που εχουν τελειωσει την τριτη ταξη η αυτων που εχουν τελειωσει το 4ο κεφαλαιο),στη σελιδα 85 ,παραγραφος3 τελευταια λεξη,ισως αντι για q2 θελει q3..αυτα προς το παρον..αν μου διαφευγει τωρα κατι θα το δημοσιευσω οταν το αντιληφθω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orlando

Δραστήριο μέλος

Ο Αποστολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 612 μηνύματα.
Έχετε σχεδόν τελειώσει το 2ο;;
φιουυυ

Και νόμιζα ότι έχω μείνει πίσω επειδή είμαι στη μέση του 3ου :P :)



-petros
Σημερα μπηκαμε 3ο.
Ο καθηγητης μου ειπε οτι μεσα φλεβαρη θα εχουμε βγαλει ολη την υλη και θα αρχισουμε επαναληψεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lunatic

Νεοφερμένος

Η lunatic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
εμεις δεν παμε και τοσο γρηγορα λογω....σιγα μην σας πω και καρφωθω!!!!!!!!!!αλλα δεν με ανησυχει, το μαθημα ειναι ευκολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DisordeR

Νεοφερμένος

Ο DisordeR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
και εμείς σε λιγο θα το τελειωσουμε το δευτερο κεφαλαιο. Απ'οτι ξερω ειναι το πιο δυσκολο οσον αφορά ασκησεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orlando

Δραστήριο μέλος

Ο Αποστολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 612 μηνύματα.
Βασικα αν αφιερωνεις 1-2 ωρες το σαββατοκυριακο για το ΑΟΘ κατα τη Γνωμη μου εισαι καλυμενος. Εγω ετσι κανω και μεχρι στιγμις τα παω περιφημα!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Εγώ λέω πως δεν χρειάζεται να βγάζεις την ύλη από τόσο νωρίς πάλι. Όσο πιο γρήγορα τη βγάζεις, τόσο λιγότερη ώρα αφιερώνεις στα κεφάλαια (γιατί αν αφιερώσεις περισσότερη ώρα, θα βγει αργότερα) και άρα τόσο πιο λίγα αφομοιώνεις.


Βασικά, οι περισσότεροι φροντηστηριάδες αρχίζουν το "κανονικό" μάθημα στις επαναλήψεις. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ακριβως, για να λενε ποσο γρηγορα βγαζουν την υλη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orlando

Δραστήριο μέλος

Ο Αποστολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 612 μηνύματα.
Πιστευω πως ειναι αναλογα το μαθητη. Δηλαδη καποιος που δινει την απαραιτητη προσοχη στο μαθημα, δεν θα χρειαστει να μεινει παραπανω καιρο στο κεφαλαιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ισως να μη χρειαστει, αλλα σιγουρα θα τον ωφελησει. Και αυτο μονο για καποιους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orlando

Δραστήριο μέλος

Ο Αποστολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 612 μηνύματα.
Παιδια, ελυνα ασκησεις για επαναληψη επειδη γραφω αυριο διαγωνισμα και κολλησα σε μια ασκηση η οποια ισως να ειναι και γελοια ομως εγω κολλησα και νευριασα και ξερετε πως ειναι αυτα, δεν προκειται να καθαρισει το μυαλο μου αν δεν τη δω λυμενη!
Η ασκηση εχει ως εξης:

Στην τιμη των 10 ευρω η ζητουμενη ποσοτητα ενος αγαθου ειναι 100 μοναδες. Μια αυξηση στο εισοδημα των καταναλωτων επιφερει μια αυξηση της ζητησης κατα 25%. Στη συνεχεια αυξανεται η τιμη του αγαθου σε 15 ευρω, με αποτελεσμα η ζητουμενη ποσοτητα να ξαναγινει 100 μοναδες. Να βρεθει η ποσοστιαια μεταβολη της ζητουμενης ποσοτητας απο την αυξηση της τιμης.

Αν μπορουσε να με βοηθησει καποιος θα με υποχρεωνε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,578 μηνύματα.
Στην τιμη των 10 ευρω η ζητουμενη ποσοτητα ενος αγαθου ειναι 100 μοναδες. Μια αυξηση στο εισοδημα των καταναλωτων επιφερει μια αυξηση της ζητησης κατα 25%. Στη συνεχεια αυξανεται η τιμη του αγαθου σε 15 ευρω, με αποτελεσμα η ζητουμενη ποσοτητα να ξαναγινει 100 μοναδες. Να βρεθει η ποσοστιαια μεταβολη της ζητουμενης ποσοτητας απο την αυξηση της τιμης.
Σύμφωνα με τα δεδομένα, έχουμε:
Q1= 100
P1= 10
---------------------------------------------------------------------
Αύξηση μόνο στη ζήτηση έχουμε όταν μεταβάλλεται κάποιος προσδιοριστικός παράγοντας της ζήτησης (π.χ. το εισόδημα) ενώ η τιμή παραμένει σταθερή.. άρα:
Q2= Q1+Q1*25/100 = 100+100*25/100 = 125
P2= 10 (σταθερή)
---------------------------------------------------------------------
Η τιμή αυξάνεται σε 15 ευρώ και η ποσότητα ξανα γίνεται 100 μονάδες...
Q3= 100
P3= 15
---------------------------------------------------------------------
Τώρα μας μένει να βρούμε την ποσοστιαία μεταβολή της ζητούμενης ποσότητας από την αύξηση της τιμής.
ΔQ= Q3-Q2/Q2 = 100-125/125 = -25/125= -0,2 = -20%

Η ζητούμενη ποσότητα με την αύξηση της τιμής μειώθηκε κατά 20% :)

Αν βρεις κάποια άλλη λύση από κανέναν καθηγητή που διαφέρει από αυτή ή εντοπίσεις κανένα λάθος, ενημέρωσέ με. :)


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Δηλαδή σου λέει ήταν 125 και έγινε 100, βρες τη μεταβολή; Οικονομικά είναι αυτά; :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orlando

Δραστήριο μέλος

Ο Αποστολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 612 μηνύματα.
ΔQ= Q3-Q2/Q2 = 100-125/125 = -25/100= -0,2 = -20%
Γιατι νομιζω οτι -25/100=-0,25 και οχι -0,2 ??
Αύξηση μόνο στη ζήτηση έχουμε όταν μεταβάλλεται κάποιος προσδιοριστικός παράγοντας της ζήτησης (π.χ. το εισόδημα) ενώ η τιμή παραμένει σταθερή.. άρα:
Q2= Q1+Q1*25/100 = 100+100*25/100 = 125
P2= 10 (σταθερή)
Εφοσον αυξηση μονο στη ζητηση σημαινει αυξηση καποιου αλλου παραγοντα εκτος απο P,Q(γιατι τοτε δεν μεταβαλεται η καμπυλη ζητησης) και μας λεει οτι ημεταβολη του εισοδηματος αυξησε 25% τη ζητηση τοτε ειναι σαφες οτι ο προσδιοριστικος παραγοντας της ζητησης που αυξηθηκε ειναι το εισοδημα, αλλα ακομα κι αν μας εδεινε οτι αυξανεται η ζητουμενη ποσοτητα(Q) αυτο θα σημαινε οτι δεν μεταβαλλεται η καμπυλη ζητησης αλλα η θεση του σημειου πανω στην ιδια καμπυλη ζητησης.

Πληροφοριακα παντως στις απαντησεις του βιβλιου το αποτελεσμα ειναι 20%
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
125 - 0.20*125 = 100, μια χαρά είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orlando

Δραστήριο μέλος

Ο Αποστολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 612 μηνύματα.
125 - 0.20*125 = 100, μια χαρά είναι.
Το θεμα ειναι πως προκυπτει το 0.20 και το 125
Ενοω, γιατι αυξανεται η ζητουμενη ποσοτητα κατα 25%??
Πω πω μπερδευτικα κι αλλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Δεν έχω ιδεά απο το μάθημα εγώ, στις πράξεις αναφέρθηκα καθαρά.
Πάντως όταν πηγαίνεις απο 125 σε 100 έχεις 20% μείωση, αυτό είναι σίγουρο :P .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,578 μηνύματα.
Γιατι νομιζω οτι -25/100=-0,25 και οχι -0,2 ??
Τυπογραφικό μου λάθος, -25/125 είναι το σωστό (το διόρθωσα).
Εφοσον αυξηση μονο στη ζητηση σημαινει αυξηση καποιου αλλου παραγοντα εκτος απο P,Q(γιατι τοτε δεν μεταβαλεται η καμπυλη ζητησης) και μας λεει οτι ημεταβολη του εισοδηματος αυξησε 25% τη ζητηση τοτε ειναι σαφες οτι ο προσδιοριστικος παραγοντας της ζητησης που αυξηθηκε ειναι το εισοδημα, αλλα ακομα κι αν μας εδεινε οτι αυξανεται η ζητουμενη ποσοτητα(Q) αυτο θα σημαινε οτι δεν μεταβαλλεται η καμπυλη ζητησης αλλα η θεση του σημειου πανω στην ιδια καμπυλη ζητησης.
Η μεταβολή στο μέγεθος του εισοδήματος έχει ως συνέπεια τη μεταβολή της ζητούμενης ποσότητας (Q). Συνεπώς, μεταβολή μόνο στη ζήτηση σημαίνει και μεταβολή του Q. :iagree:

Σελίδα 38 του βιβλίου:
Αν αυξηθεί το εισόδημα, αφού το αγαθό είναι κανονικό, θα αυξηθεί η ζήτησή του και στην ίδια τιμή P1 θα αυξηθεί η ζητούμενη ποσότητα από Q1 σε Q2.

Όσο για το αποτέλεσμα, θα το ξανα κοιτάξω και αν εντοπίσω λάθος θα σου πω. :iagree:


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top