Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

grigoris91

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 930 μηνύματα.
θεωρια θεωρια θεωρια θεωρια και παλι θεωρια

μην τυχον πασ να λυσεισ ασκησεισ χωρισ θεωρια σε τουτο το μαθημα
αν εχεισ συγχηστει καπωσ μην στεναχωριεσαι ΑΛΛΑ καλυψε τα γρηγορα [πανε στον καθηγητη σου και κανε τον σκονη][εγω ετσι εκανα][ειχα βγαλει ονομα σου λεω][δεν ελεγαν παω να κανω μαθημα στη γ λυκειου ][αλλα ελεγαν παω να κανω μαθημα στον τρελο με τισ ερωτησησ]

ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΩΤΑ ΒΡΕ ΣΥ
απο πρωσοπικη εμπειρια μιλω..
ΑΝ δεν τα ξεκαθαρισεισ [οχι πασαλειμα ]τοτε θα ερθει το επομενο καλοκαιρι και θα σου λενε γιωτακι ποσο εγραψεσ αοθ και θα λεσ

αστα 12

ΞΕΚΕΘΑΡΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Elenikappa

Νεοφερμένος

Η Elenikappa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 43 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Ναι δικαιο εχεις.Καθηγητης και να μην ξερει για το μαθημα που διδασκει δεν γινεται.Αλλωστε τοσα χρονια σπουδαζε για το αντικειμενο

Εσυ που ειχες περασει και ποσο ειχες γραψει-αν θυμασαι-αοθ?

Καλησπέρα και από μένα..Συμφωνώ με όσα σου γράφει ο συνάδελφος αλλά καταλαβαίνω και την ανασφάλεια σου σε σχέση με τους καθηγητές..Έχει μεγάλη σημασία ο καθηγητής να έχει εμπειρία και να το έχει ψάξει πολύ σε σχέση με τις Πανελλήνιες, τα θέματα που πέφτουν συνήθως καθώς και τις πιθανές παγίδες. Για να καταλάβεις μου έχουν ήδη τύχει δύο περιπτώσεις όπου οι προηγούμενοι καθηγητές σε φροντιστήρια που διδάσκω έδιναν λάθος ύλη στα παιδιά..Τους έβαζαν να μάθουν θεωρία και είδη ασκήσεων από σελίδες που ήταν εκτός ύλης στο βιβλίο..Οι άνθρωποι μπορεί να ήταν πολύ καλοί οικονομολόγοι αλλά το βασικό για το μαθητή είναι να είναι και υπευθυνοι όσον αφορά στη διδασκαλία και το τρόπο εξέτασης του μαθήματος..Επίσης απόφοιτοι μαθητές μου είχαν χάσει όταν πρωτοέδωσαν ολόκληρο Δ θέμα επειδή και στο σχολείο και στο φροντιστήριο είχαν παραλείψει να τους κάνουν ολόκληρο είδος άσκησης..Το συμπέρασμα είναι πως είτε διδαχθείς άχρηστα παραπάνω πράγματα είτε λιγότερα απ'το αναγκαίο είναι πολύ επικίνδυνο κυρίως αν στοχεύεις ψηλά..Και το σχολικό βιβλίο σίγουρα δε σε καλύπτει από άποψη ασκήσεων..Επίσης στο εμπόριο κυκλοφορούν πολλά βιβλία με ανακρίβιες και λάθη που μπορεί να σου κοστίσουν..

Εγώ θα σε συμβούλευα να κάνεις μαθήματα έστω και προς το τέλος και οπωσδήποτε με καθηγητή που έχει καλές συστατικές..
Τη θεωρία διάβασε τη όσο πιο κοντά μπορείς στα λόγια του βιβλίου για να μη ρισκάρεις μονάδες..Πάντως το μάθημα αυτό δεν είναι σαν ΑΟΔΕ όπου προσέχουμε και την τελεία..

Καλή επιτυχία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Παρεμπιπτοντως, δεν ξερω αν το πηρατε χαμπαρι, αλλα συμφωνα με την φετινη υλη των ΑΟΘ, θα εξεταστειτε ΜΟΝΟ στα 5 πρωτα κεφαλαια, και συγκεκριμενα:

Κεφ. 1: Βασικές Οικονομικές Έννοιες, εκτός των παραγράφων 6 και 13.
Κεφ. 2: Η ζήτηση των αγαθών.
Κεφ. 3: Η παραγωγή της επιχείρησης και το κόστος, εκτός των παραγράφων 5, 6, 7, 8 και 9 που αναφέρονται στο κόστος παραγωγής.
Κεφ. 4: Η προσφορά των αγαθών.
Κεφ. 5: Ο Προσδιορισμός των τιμών, εκτός της παραγράφου 6.


Με λιγα λογια, η υλη "πετσοκοπηκε" κατα 2 κεφαλαια.


Δεν ξερω αν αυτο σημαινει κατι για τις ΑΟΘ ΙΙ των ΕΠΑΛ [δεν εχει βγει ακομη επισημη υλη], ή αν σημαινει κατι για εσας... Ισως η λιγοτερη υλη να σημαινει πιο δυσκολα θεματα στο τελος, ποιος ξερει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Παρεμπιπτοντως, δεν ξερω αν το πηρατε χαμπαρι, αλλα συμφωνα με την φετινη υλη των ΑΟΘ, θα εξεταστειτε ΜΟΝΟ στα 5 πρωτα κεφαλαια, και συγκεκριμενα:

Κεφ. 1: Βασικές Οικονομικές Έννοιες, εκτός των παραγράφων 6 και 13.
Κεφ. 2: Η ζήτηση των αγαθών.
Κεφ. 3: Η παραγωγή της επιχείρησης και το κόστος, εκτός των παραγράφων 5, 6, 7, 8 και 9 που αναφέρονται στο κόστος παραγωγής.
Κεφ. 4: Η προσφορά των αγαθών.
Κεφ. 5: Ο Προσδιορισμός των τιμών, εκτός της παραγράφου 6.


Με λιγα λογια, η υλη "πετσοκοπηκε" κατα 2 κεφαλαια.


Δεν ξερω αν αυτο σημαινει κατι για τις ΑΟΘ ΙΙ των ΕΠΑΛ [δεν εχει βγει ακομη επισημη υλη], ή αν σημαινει κατι για εσας... Ισως η λιγοτερη υλη να σημαινει πιο δυσκολα θεματα στο τελος, ποιος ξερει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Παρεμπιπτοντως, δεν ξερω αν το πηρατε χαμπαρι, αλλα συμφωνα με την φετινη υλη των ΑΟΘ, θα εξεταστειτε ΜΟΝΟ στα 5 πρωτα κεφαλαια, και συγκεκριμενα:

Κεφ. 1: Βασικές Οικονομικές Έννοιες, εκτός των παραγράφων 6 και 13.
Κεφ. 2: Η ζήτηση των αγαθών.
Κεφ. 3: Η παραγωγή της επιχείρησης και το κόστος, εκτός των παραγράφων 5, 6, 7, 8 και 9 που αναφέρονται στο κόστος παραγωγής.
Κεφ. 4: Η προσφορά των αγαθών.
Κεφ. 5: Ο Προσδιορισμός των τιμών, εκτός της παραγράφου 6.


Με λιγα λογια, η υλη "πετσοκοπηκε" κατα 2 κεφαλαια.


Δεν ξερω αν αυτο σημαινει κατι για τις ΑΟΘ ΙΙ των ΕΠΑΛ [δεν εχει βγει ακομη επισημη υλη], ή αν σημαινει κατι για εσας... Ισως η λιγοτερη υλη να σημαινει πιο δυσκολα θεματα στο τελος, ποιος ξερει...

Μα πόσο πραγματικά δύσκολα θέματα μπορεί να πέσουν στο ΑΟΘ? Εδώ και τα λεγόμενα "δύσκολα" των βοηθημάτων, είναι αρκετά εύκολα θα έλεγα... Έχει δύσκολα θέματα το ΑΟΘ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

trabeli

Νεοφερμένος

Ο trabeli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Παρεμπιπτοντως, δεν ξερω αν το πηρατε χαμπαρι, αλλα συμφωνα με την φετινη υλη των ΑΟΘ, θα εξεταστειτε ΜΟΝΟ στα 5 πρωτα κεφαλαια, και συγκεκριμενα:

Κεφ. 1: Βασικές Οικονομικές Έννοιες, εκτός των παραγράφων 6 και 13.
Κεφ. 2: Η ζήτηση των αγαθών.
Κεφ. 3: Η παραγωγή της επιχείρησης και το κόστος, εκτός των παραγράφων 5, 6, 7, 8 και 9 που αναφέρονται στο κόστος παραγωγής.
Κεφ. 4: Η προσφορά των αγαθών.
Κεφ. 5: Ο Προσδιορισμός των τιμών, εκτός της παραγράφου 6.


Με λιγα λογια, η υλη "πετσοκοπηκε" κατα 2 κεφαλαια.


Δεν ξερω αν αυτο σημαινει κατι για τις ΑΟΘ ΙΙ των ΕΠΑΛ [δεν εχει βγει ακομη επισημη υλη], ή αν σημαινει κατι για εσας... Ισως η λιγοτερη υλη να σημαινει πιο δυσκολα θεματα στο τελος, ποιος ξερει...

εχεις δικιο μπορει φετος να μπουν πιο δυσκολα!!Αλλα ακομα δν γνωριζουμε τπτ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vagelis13

Νεοφερμένος

Ο vagelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
οντος λενε οτι μαλλον θα βαλουν πιο δυσκολα θεματα φετο στο αοθ γιαυτο και μειωσαν την υλη αλλα δεν νομιζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petran_r21

Δραστήριο μέλος

Ο petran_r21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
οντος λενε οτι μαλλον θα βαλουν πιο δυσκολα θεματα φετο στο αοθ γιαυτο και μειωσαν την υλη αλλα δεν νομιζω.

Οσο δυσκολα μπορει να ειναι.Την θεωρια την μαθαινειας.Απο ασκησεις τι το πολυ πολυ δυσκολο να σου βαλει?δεν ξερω κιολας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Θα σας δωσω ενα παραδειγμα "δυσκολης" ασκησης, οσον αφορα την ΚΠΔ, για να καταλαβετε οτι, ακομη και σε αυτο το κομματι της υλης μπορει να πεσει κατι που να σας μπερδεψει, μηπως και σταματησετε να υποτιματε το μαθημα:

Μια χωρα παραγεια δυο αγαθα Χ και Ψ χρησιμοποιωντας μονο τον παραγωγικο συντελεστη εργασια. Η χωρα εχει στην διαθεση της 2000 εργατοωρες. Η παραγωγη 1 μοναδας Χ απαιτει 2 εργατοωρες, ενω η παραγωγη 1 μοναδας Ψ απαιτει 8 εργατοωρες.

α) Να υπολογιστει το Κ.Ε. του Χ και του Κ.Ε. του Ψ και να σχολιαστει το αποτελεσμα.
β) Να σχεδιαστει η ΚΠΔ.

Τετοιου τυπου ασκησεις δεν τις βρισκεις συχνα. Το θεμα ειναι, αν σου κατσει τετοια ασκηση στις πανελληνιες, θα εχεις την ψυχραιμια να την σκεφτεις λογικα και να απαντησεις σωστα; Γιατι καθε ασκηση, αν την βαλουμε κατω, δεν ειναι δυσκολη. Ειμαι σιγουρος πως πολλα παιδια, απο την ηρεμια του σπιτιου τους, θα την λυσουν. Αλλα οι εξετασεις δεν εχουν συνθηκες σπιτιου, οπως και να το κανουμε.

Και μιας και πολλα ακουω για την θεωρια...

Αμα πεσουν ρε παιδια οι 3 υποθεσεις πανω στις οποιες στηριζεται η κατασκευη της ΚΠΔ, ποσο σιγουροι ειστε οτι θα τις γραψετε; Ή αν πεσει ξερω 'γω η αβεβαιοτητα της οικονομικης ζωης;

Θα σας δωσω ενα παραδειγμα "δυσκολης" ασκησης, οσον αφορα την ΚΠΔ, για να καταλαβετε οτι, ακομη και σε αυτο το κομματι της υλης μπορει να πεσει κατι που να σας μπερδεψει, μηπως και σταματησετε να υποτιματε το μαθημα:

Μια χωρα παραγεια δυο αγαθα Χ και Ψ χρησιμοποιωντας μονο τον παραγωγικο συντελεστη εργασια. Η χωρα εχει στην διαθεση της 2000 εργατοωρες. Η παραγωγη 1 μοναδας Χ απαιτει 2 εργατοωρες, ενω η παραγωγη 1 μοναδας Ψ απαιτει 8 εργατοωρες.

α) Να υπολογιστει το Κ.Ε. του Χ και του Κ.Ε. του Ψ και να σχολιαστει το αποτελεσμα.
β) Να σχεδιαστει η ΚΠΔ.

Τετοιου τυπου ασκησεις δεν τις βρισκεις συχνα. Το θεμα ειναι, αν σου κατσει τετοια ασκηση στις πανελληνιες, θα εχεις την ψυχραιμια να την σκεφτεις λογικα και να απαντησεις σωστα; Γιατι καθε ασκηση, αν την βαλουμε κατω, δεν ειναι δυσκολη. Ειμαι σιγουρος πως πολλα παιδια, απο την ηρεμια του σπιτιου τους, θα την λυσουν. Αλλα οι εξετασεις δεν εχουν συνθηκες σπιτιου, οπως και να το κανουμε.

Και μιας και πολλα ακουω για την θεωρια...

Αμα πεσουν ρε παιδια οι 3 υποθεσεις πανω στις οποιες στηριζεται η κατασκευη της ΚΠΔ, ποσο σιγουροι ειστε οτι θα τις γραψετε; Ή αν πεσει ξερω 'γω η αβεβαιοτητα της οικονομικης ζωης;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

CITCOC

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kωνσταντίνος Κελέσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Ελα παιδια αν αυτη ειναι δυσκολη ασκηση η ευκολη τ ειναι δηλαδη...!!!! Με το που την ειδα ηδη ηξερα την απαντηση!!! εχω ηδη λυσει καμια 15αρια τετοιες κ πολυ πιο δυσκολες δεν ειναι τιποτα!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pepper ann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Λασιθίου). Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Μα γιατί δεν λέει πουθενά στο site του υπουργείου ότι άλλαξε η ύλη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Θα σας δωσω ενα παραδειγμα "δυσκολης" ασκησης, οσον αφορα την ΚΠΔ, για να καταλαβετε οτι, ακομη και σε αυτο το κομματι της υλης μπορει να πεσει κατι που να σας μπερδεψει, μηπως και σταματησετε να υποτιματε το μαθημα:

Μια χωρα παραγεια δυο αγαθα Χ και Ψ χρησιμοποιωντας μονο τον παραγωγικο συντελεστη εργασια. Η χωρα εχει στην διαθεση της 2000 εργατοωρες. Η παραγωγη 1 μοναδας Χ απαιτει 2 εργατοωρες, ενω η παραγωγη 1 μοναδας Ψ απαιτει 8 εργατοωρες.

α) Να υπολογιστει το Κ.Ε. του Χ και του Κ.Ε. του Ψ και να σχολιαστει το αποτελεσμα.
β) Να σχεδιαστει η ΚΠΔ.

Τετοιου τυπου ασκησεις δεν τις βρισκεις συχνα. Το θεμα ειναι, αν σου κατσει τετοια ασκηση στις πανελληνιες, θα εχεις την ψυχραιμια να την σκεφτεις λογικα και να απαντησεις σωστα; Γιατι καθε ασκηση, αν την βαλουμε κατω, δεν ειναι δυσκολη. Ειμαι σιγουρος πως πολλα παιδια, απο την ηρεμια του σπιτιου τους, θα την λυσουν. Αλλα οι εξετασεις δεν εχουν συνθηκες σπιτιου, οπως και να το κανουμε.

Και μιας και πολλα ακουω για την θεωρια...

Αμα πεσουν ρε παιδια οι 3 υποθεσεις πανω στις οποιες στηριζεται η κατασκευη της ΚΠΔ, ποσο σιγουροι ειστε οτι θα τις γραψετε; Ή αν πεσει ξερω 'γω η αβεβαιοτητα της οικονομικης ζωης;

Επειδη δεν υπαρχει ανθρωπος να μου κανει ιδιαιτερο και φροντιστηριο και αρκουμαι αποκλειστικα στο δικο μου εξωσχολικο διαβασμα και σε αυτα που κανουμε στην ταξη, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΚΗΣΗ; Πραγματικα δεν ξερω τι να κανω, ψιλοαγχωθηκα τωρα, και ελεγα οτι θα γραψω αοθ :|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Εχεις πμ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolhs

Νεοφερμένος

Ο ΝΙΚΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
στειλε λιγο τις απαντησεις απο τα Κεχ και Κευ...Μονο τα νουμερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Κ.ε.χ=1/4
Κ.ε.ψ=4
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petran_r21

Δραστήριο μέλος

Ο petran_r21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Sourotiri,ενα καλο λυσιμο αρκετων ασκησεων απο βοηθημα αρκει για φετος ειδικα?στον τομεα ασκησεων.Και εσυ ποιο προτεινεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Να σου πω την αληθεια, τα βοηθηματα που υπαρχουν δεν τα εχω δει διεξοδικα γιατι χρησιμοποιω το δικο μου κορπους, οποτε δεν μπορω να σου προτεινω καποιο. Βεβαια, αν δεν βρεις καποιο, μπορεις να κανεις προπονηση με τα παλια θεματα, και μην περιοριζεσαι μονο στα παλια θεματα του ενιαιου, υπαρχουν και αυτα των πρωην ΤΕΕ, των εσπερινων, κτλ. Συνολο βγαινουν αρκετες ασκησεις.

Οσο για το αλλο που ρωτας, εξαρταται τι εννοεις "καλο λυσιμο". Αν παντως το "καλο λυσιμο" που εχεις στο μυαλο σου ειναι και αυτο που εχω εγω στο δικο μου το μυαλο, τοτε νομιζω οτι δεν εισαι ασχημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Σουροτίρι εγώ σκοπεύω να δώσω ΑΟΘ !
Αλλά είναι τόσο εύκολο όσο λένε ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Εξαρταται τι βαθμο θελεις να γραψεις. Αν θελεις να γραψεις ενα 15, τοτε ναι, ειναι ευκολο. Αν θελεις να γραψεις ενα 20, σημαινει οτι πρεπει να προσεχεις και την παραμικρη λεπτομερεια, πραγμα που το καθιστα πολυ πιο δυσκολο. Αυτη ειναι η ιδιομορφια των ΑΟΘ: Φτανεις το 15 με σβηστες μηχανες, αλλα απο κει και περα καθε βαθμος ειναι κατακτηση. Και δεδομενου οτι ειναι μαθημα βαρυτητας για το 5ο πεδιο, βλεπω πολλες φορες η αλαζονεια των μαθητων απεναντι σε αυτο το μαθημα να κοστιζει, αλλες φορες λιγο και αλλες φορες πολυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Η αδερφή μου το έδωσε (2007) και έγραψε 19,3 !
Μου είπε πως είναι εύκολο!
Εγω στοχεύω 19+ σε αυτο το μάθημα!
Αλλά.... δεν ξέρω!
Ρωτάω εσάς που είστε και καθηγητής!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top