parantop
Εκκολαπτόμενο μέλος
ilianna
Εκκολαπτόμενο μέλος
Υ.Γ. Αφού η ονοματολογία διδάσκεται στη Χημεία Γενικής, καλύτερα να το βάλεις γενικά στα μαθήματα της Β' Λυκείου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki_kalumnos
Νεοφερμένος
μπορεις να μας γραψεις καμια ασκηση sos πανω στις διακλαδισμενες οργανικες ενωσεις? γραφω τεστ την Δευτερα.
Μαρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parantop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι ειναι πολυ καλο.Προσωπικα αυτα τα ξερω αλλα μου ειναι γνωστα.Φετος η Χημεια ειναι πολυ ενδιαφερον μαθημα κ πολυ ευκολη
μπορεις να μας γραψεις καμια ασκηση sos πανω στις διακλαδισμενες οργανικες ενωσεις? γραφω τεστ την Δευτερα.
Μαρια
Πως θα ονόμαζες αυτό το μόριο:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Υπόψη ότι δεν είμαι θετική και ότι έχω να κάνω από πέρσι χημεία, άρα σε τυχόν παράληψη, συγχωρείστε με.
Δε μπορούμε σε μια ένωση να 'χουμε ισομέρεια και θέσης και ομόλογης σειράς;;
Ο Σαλτερής θυμάμαι κάπου είχε και τα δύο, αλλά ο καθηγητής μου στο σχολείο επέμενε ότι δε γίνεται να 'χουμε και τα δύο.
Α, αν θυμάμαι καλά ονομάζεται:
2-αιθυλο-2-προπενόλη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki_kalumnos
Νεοφερμένος
Ισομέρεια δεν έχουμε κάνει ακόμα. Ευθείες και διακλαδισμένες οργανικές οργανικές ενώσεις έχουμε.
exc, εσύ κάνεις λάθος. Η κυρια αλυσιδα οταν δεν εχει χαρακτιριστικη ομαδα ειναι αυτη που εχει τους περισοτερους ανθρακες. Ομως αν υπαρχει χαρακτηριστικη ομαδα ή πολαπλοι δεσμοι τοτε ειναι αυτη που πρεπει να ειναι η κυρια αλυσιδα που να περιλαμβανει κ την χαρακτηριστικη ομαδα κ τους πολαπλους δεσμους.
ναι το ειδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parantop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σωστά! Ίσως στο συγκεκριμένο μόριο να έβαζα και το 1 για την χαρακτηριστική ομάδα. Η δυσκολία του συγκεκριμένου μορίου είναι ότι η ανθρακική αλυσίδα αποτελείται από 3 άνθρακες, παρόλο που η μεγαλύτερη έχει 4 άνθρακες! Αυτό συμβαίνει, διότι η κύρια ανθρακική αλυσίδα κατά σειρά προτεραιότητας έχει:Το ερώτημα μου εμένα είναι το εξής...
Υπόψη ότι δεν είμαι θετική και ότι έχω να κάνω από πέρσι χημεία, άρα σε τυχόν παράληψη, συγχωρείστε με.
Δε μπορούμε σε μια ένωση να 'χουμε ισομέρεια και θέσης και ομόλογης σειράς;;
Ο Σαλτερής θυμάμαι κάπου είχε και τα δύο, αλλά ο καθηγητής μου στο σχολείο επέμενε ότι δε γίνεται να 'χουμε και τα δύο.
Α, αν θυμάμαι καλά ονομάζεται:Πολλές φορές οι καθηγητές επιμένουν για κάτι το οποίο είναι λάθος! Δεν είναι ο καθηγητής ο αλάνθαστος και σίγουρα είναι μεγάλο λάθος το να νομίζει κανείς ότι είναι αυθεντία. Αυτό βέβαια αφορά σε όλους, καθηγητές/μαθητές.
2-αιθυλο-2-προπενόλη
[FONT="]1) [/FONT]τις περισσότερες χαρακτηριστικές ομάδες (Χ.Ο.),
[FONT="]2) [/FONT]τους περισσότερους πολλαπλούς δεσμούς (Π.Δ.) και
[FONT="]3) [/FONT]τους περισσότερους άνθρακες (C).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki_kalumnos
Νεοφερμένος
περιπου σωστη ειναι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Όχι, δεν είναι σωστό. Πρέπει να βάλεις και το πρώτο δυάρι, για να δηλώσεις το που βρίσκεται η διακλάδωση.αιθυλο-2προπενολη?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Δες τι λέει ο κύριος καθηγητής απο πάνω .περιπου σωστη ειναι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Veritas32
Νεοφερμένος
mostel το 6ο part
(https://gym-gargal.mes.sch.gr/pbazanos/CHB_dsk6.zip)
μου το βγαζει κατεστραμενο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
πολυ καλο το pdf
mostel το 6ο part
(https://gym-gargal.mes.sch.gr/pbazanos/CHB_dsk6.zip)
μου το βγαζει κατεστραμενο
Το είχα κατεβάσει πέρσι το αρχείο και ήταν μια χαρά. Ίσως κατά λάθος σβήστηκε από τον webserver. Το πρόβλημα είναι ότι δε νομίζω να 'χω backup αυτών των αρχείων. Αν δεν έχω, θα στείλω ένα e-mail στον κύριο Μπαζάνο για να το ξανανεβάσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parantop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Πολύ χαίρομαι που έχει "ανάψει" η κουβέντα γύρω από ένα μόριο! Πως λέτε να αισθάνεται που δεν ξέρουμε το όνομά του?
Δε ξέρω για το μόριο... αλλά εγώ κατάλαβα την ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία της χημείας όταν είδα την άσκηση "πώς μπορούμε από κρασί να κατασκευάσουμε πλαστικό". Τότε συνειδητοποίησα τι εστί πραγματικά χημεία. Λυπούμαι που φέτος δεν έχω χημεία. Προτίμησα απλώς την ΑΕΠΠ επειδή νομίζω ότι τη χειρίζομαι καλύτερα, έχοντας ήδη μια εξοικείωση στον προγραμματισμό. Το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι θα επιστρέψω στη χημεία μόλις τελειώσω με τις πανελλαδικές!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parantop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δε ξέρω για το μόριο... αλλά εγώ κατάλαβα την ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία της χημείας όταν είδα την άσκηση "πώς μπορούμε από κρασί να κατασκευάσουμε πλαστικό". Τότε συνειδητοποίησα τι εστί πραγματικά χημεία. Λυπούμαι που φέτος δεν έχω χημεία. Προτίμησα απλώς την ΑΕΠΠ επειδή νομίζω ότι τη χειρίζομαι καλύτερα, έχοντας ήδη μια εξοικείωση στον προγραμματισμό. Το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι θα επιστρέψω στη χημεία μόλις τελειώσω με τις πανελλαδικές!!
Το σίγουρο είναι ότι Χημεία χρησιμοποιούμε όλοι μας κάθε μέρα!
Χημεία είναι το φαγητό...και ακόμα καλύτερα η μαγειρική (βλ. Βέφα [είναι χημικός, το ξέρετε?])
Χημεία είναι τα σαπούνια, τα απορρυπαντικά, η καύση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, το πλαστικό, το γυαλί, τα κράματα, το στυλό, το μολύβι.... ακόμα και ο τρόπος που σκεφτόμαστε είναι χημεία! Οι πληροφορίες ο εγκέφαλος τις αποθηκεύει κάνοντας Χημεία και πολλά ακόμα.
Το πιο όμορφο όμως για μένα στη Χημεία είναι ότι κάθε στοιχείο είναι και απάνω του... έχει τον δικό του χαρακτήρα. Η έννοια της διαφορετικότητας, της ομαδικότητας μπορεί να περάσει στους μαθητές με τον πιο όμορφο τρόπο μέσα από την Χημεία.... αρκεί βέβαια να είναι στόχος των καθηγητών που την διδάσκουν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Veritas32
Νεοφερμένος
Το είχα κατεβάσει πέρσι το αρχείο και ήταν μια χαρά. Ίσως κατά λάθος σβήστηκε από τον webserver. Το πρόβλημα είναι ότι δε νομίζω να 'χω backup αυτών των αρχείων. Αν δεν έχω, θα στείλω ένα e-mail στον κύριο Μπαζάνο για να το ξανανεβάσει.
ok thanks
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Όπως λέει και ένας καθηγητής μου, είμαστε χημικά ρομπότ.ακόμα και ο τρόπος που σκεφτόμαστε είναι χημεία! Οι πληροφορίες ο εγκέφαλος τις αποθηκεύει κάνοντας Χημεία και πολλά ακόμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parantop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
1/μεθ-αν-ιο, 2/αιθ-εν-ιο, 3/πεντ-αν-ιο, 4/μεθ-αν-ολη, 5/αιθ-αν-ιο, 6/προπ-εν-ιο, 7/πεντ-εν-ιο, 8/αιθ-αν-ολη, 9/προπ-αν-ιο, 10/βουτ-εν-ιο, 11/πεντ-2-εν-ιο, 12/προπ-αν-ολη, 13/βουτ-αν-ιο, 14/βουτ-2-εν-ιο, 15/πεντ-2-εν-ιο, 16/εξ-3,5-διεν-ολη, 17/εξ-αν-ικο οξυ, 18/ πεντ-αν-2-ονη, 19/εξ-εν-4-ιν-3-ολη, 20/μεθ-αν-ικο οξυ, 21/προπ-αν-αλη, 22/επτ-4-εν-2-ονη, 23/βουτ-αν-αλη, 24/πεντ-2-εν-4-ιν-ιο, 25/μεθ-αν-αλη, 26/πεντα-1,4-διεν-3-ολη, 27/πεντ-3-ιν-ολη, 28/πεντ-εν-4-ιν-ιο, 29/3-μεθυλο-εξ-5-ιν-ιο, 30/μεθ-αν-ικο οξυ, 31/βενζολιο, 32/πεντ-3-ιν-2-ονη, 33/πεντ-αν-3-ονη, 34/2-μεθυλο-πεντ-αν-αλη.
Είναι πιθανόν να υπάρχουν λάθη όπως: αντί -ολη -> -αλη ή και το αντίστροφο που όμως δεν ευθύνονται στο ότι δεν τα ήξερα, αλλά στο ότι δεν ξεχώριζα τι έγραφα. Επίσης ίσως να υπάρχει και κανένα λάθος στους δεσμούς: (εν<->ιν). Τέλος, ίσως να υπάρχουν και λάθη στην "ακουστική" των λέξεων, όπως: αντί 1,4,3-πενταδιενολη -> 1,4,3-πεντδιενολη. Όλα αυτά όμως είναι λάθη απροσεξίας, δε μετράνε...
Τα έγραψα με το πιο αναλυτικό τρόπο που γίνεται, για να είναι κατανοητή η ονομασία και στους μαθητές της 2ας που ίσως να μην έχουν εξοικειωθεί ακόμα με την ονοματολογία (πχ το 26 θα μπορούσα να το γράψω: 1,4,3-πενταδιενολη)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 10 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.