Γιώργος00753684
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος


Αμα υπαρχει λογικο λαθος, τοτε αν ειναι οπως λες στην μεση της λυσης τοτε σιγουρα θα παρεις μορια, τα οποια εξαρτωνται απο την κριση του διορθωτη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Spooky29
Νεοφερμένος


ειμαι α λυκειου και αντιμετωπιζω καποια προβληματα στην φυσικη και πιστευω πως ειναι αρκετα σοβαρα επειδη σκεφτομαι να ακολουθησω την θετικη κατευθυνση.σε λιγο καιρο θα γραψουμε ενα διαγωνισμο στα πρωτα 3 κεφαλαια και αντιμετωπιζω προβληματα στο πρωτο και στο τριτο.διαβαζω αρκετα μονη μου αλλα νομιζω δεν εχω ξεκαθαρισει ακομα τις εννοεις των κινησεων και των δυναμεων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Spooky29
Νεοφερμένος


Φροντιστηριο πηγαινεις φυσικη?
οχι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Spooky29
Νεοφερμένος


Γιατι δεν πηγαινεις? και να μην θες να πηγαινεις μονιμα θα πρεπε να χεις εναν καθηγητη να σε καθοδηγει. Δε σου λεω για το σχολειο γτ χλωμο να πεσεις σε καλο καθηγητη. Για περιεγραψε λιγο ακομα το προβλημα και θα σου πω.
φετος δεν υπαρχουν τα χρηματα για φροντιστηριο και δεν κανω πουθενα.τι εννοεις;απλα δυσκολευομαι στις ασκησεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος


γεια σας
ειμαι α λυκειου και αντιμετωπιζω καποια προβληματα στην φυσικη και πιστευω πως ειναι αρκετα σοβαρα επειδη σκεφτομαι να ακολουθησω την θετικη κατευθυνση.σε λιγο καιρο θα γραψουμε ενα διαγωνισμο στα πρωτα 3 κεφαλαια και αντιμετωπιζω προβληματα στο πρωτο και στο τριτο.διαβαζω αρκετα μονη μου αλλα νομιζω δεν εχω ξεκαθαρισει ακομα τις εννοεις των κινησεων και των δυναμεων
Γεια σου Spooky !
Καταρχάς μην αγχώνεσαι. Η Φυσική μπορεί να είναι ένα απαιτητικό μάθημα, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση αποτρεπτικό ή αδύνατο να κατανοηθεί. Και να δεις, πως όταν θα αισθανθείς σιγά σιγά ότι καταλαβαίνεις την "γλώσσα" της, θα γοητευτείς από αυτήν.
Λοιπόν, ξεκινώντας θα ήθελα να υπογραμμίσω το γεγονός πως διαφωνώ με τον alladin στο θέμα του φροντιστηρίου. Δεν είναι σε καμία περίπτωση απαραίτητο στην τάξη της Α' Λυκείου. Μπορείς και μόνη σου να τα καταφέρεις μια χαρά. Εμείς δηλαδή που δε κάναμε φροντιστήριο στην Α τάξη, πήγαμε χαμένοι ή μείναμε πίσω;; Δε νομίζω. Θέληση, υπομονή και επιμονή να έχεις, καθώς και να αφιερώνεις λίγο χρόνο στο συγκεκριμένο μάθημα (που είμαι και σίγουρη ότι ήδη το κάνεις).
Όταν λες τα τρία πρώτα κεφάλαια, λογικά εννοείς της Ενότητες 1.1, 1.2, 1.3. (Κινηματική, Δυνάμεις). Είναι σημαντικό να ξέρεις πως στη Φυσική, δε χρειάζεται να αποστηθίζεις όλους τους "τύπους" ασκήσεων φερ' ειπείν. Το βασικό είναι να κατανοείς "τι συμβαίνει" στην άσκηση που σου δίνεται, ποια είναι τα φαινόμενα που συναντάς, να "αποκωδικοποιείς" τις απλές λέξεις, που θα σε οδηγήσουν όμως στα σωστά βήματα λύσης. Οπότε, δε πρέπει να διαβάζεις τη Φυσική (και τη χημεία, και τα μαθηματικά εννοείται), όπως διαβάζεις πχ την Ιστορία. Είναι διαφορετική η λογική του διαβάσματος.
Αναφέρεις στο μήνυμα σου, ότι δεν έχεις διασαφηνίσει τις έννοιες της Κίνησης και της Δύναμης. Η αλήθεια είναι ότι για να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε, θα πρέπει να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη. Οι ενότητες που αναφέρεις και στις οποίες θα γράψετε διαγώνισμα, ουσιαστικά αποτελούν την 'ανάλυση' των εννοιών των κινήσεων και δυνάμεων. Είναι πρακτικώς αδύνατον, μέσα από το φόρουμ να κάνουμε ανάλυση και εξήγηση όλης της ύλης. Μπορούμε όμως, να απαντήσουμε σε πιο ειδικές ερωτήσεις.
Οπότε για να βοηθηθείς και εσύ, ξεκίνα από την πρώτη ενότητα, και διατύπωσε μας εδώ στο thread, ό,τι απορία έχεις σχετικά με αυτήν. (πχ διαφορά Διαστήματος και Μετατόπισης). Ακόμα και αν σου φαίνεται χαζή. Άλλωστε καμία απορία/ερώτηση δεν είναι ανόητη! Δε γεννηθήκαμε ξέροντας τα πάντα.
Μέχρι ωστόσο, να ρωτήσεις ότι σε απασχολεί, μπορώ να σου προτείνω την ανάγνωση/μελέτη αυτού του ιντερνετικού βοηθήματος για το μάθημα. Έχει τη θεωρία, έχει παραδείγματα, λυμένες ασκήσεις, άλυτες (με απαντήσεις), μεθοδολογία όπου απαιτείται κλπ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Χωρια οτι ενας καλος φροντιστης ακομα κ τον αριστο μαθητη μπορει να τον απογειωνει συνεχως. Οταν το κρατος βαλει καθηγητες με μερακι σε τμηματα των 5 ατομων με αξιολογα βιβλια, τοτε να το ξαναδουμε αν και η μονη λυση στην παιδεια μας ειναι 9 ριχτερ!
Σπουκυ οποτε ξαναμπεις μας λες που κολλας να το δουμε. Αραγε στον καθηγητη σου στο σχολειο ειπες οτι εχεις προβλημα; Και υπαρχει και το κοινωνικο φροντιστηριο ή η λυση της καθοδηγησης. Εγω αυτο εκανα σε καποιες ταξεις, δεν εκανα συστηματικο μαθημα αλλα ειχα βρει εναν αριστο φροντιστη και πηγαινα οποτε ηθελα εγω να με καθοδηγει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος


Σταυρουλα το φροντιστηριο ειναι απαραιτητο γιατι ακομα και αν ο μαθητης ειναι μελετηρος, τις αποριες που θα εχει, θεωρητικες αλλα και σε ασκησεις απο βοηθηματα, πως θα τις λυσει; Ξερεις οτι στα σχολεια οι περισσοτεροι καθηγητες ειναι απαραδεκτοι, αλλα και σε καλον να πεσεις, θα διαθεσει το χρονο που χρειαζεται για να σε βοηθησει; Εχεις δει εσυ καθηγητη να εχει ωρες γραφειου και ωρες υποδοχης οπως στο πανεπιστημιο για να πηγαινεις να του λες τι προβλημα εχεις; Προφανως δεν λεω να πεις μια μικρη αποριουλα στο διαλειμα. Ξερουμε οτι τα γραφεια τους ειναι καπνιστηρια και μιλανε ολο για κουτσομπολια, γκομενοδουλειες και συνταγες μαγειρικης.
Χωρια οτι ενας καλος φροντιστης ακομα κ τον αριστο μαθητη μπορει να τον απογειωνει συνεχως. Οταν το κρατος βαλει καθηγητες με μερακι σε τμηματα των 5 ατομων με αξιολογα βιβλια, τοτε να το ξαναδουμε αν και η μονη λυση στην παιδεια μας ειναι 9 ριχτερ!
Σπουκυ οποτε ξαναμπεις μας λες που κολλας να το δουμε. Αραγε στον καθηγητη σου στο σχολειο ειπες οτι εχεις προβλημα; Και υπαρχει και το κοινωνικο φροντιστηριο ή η λυση της καθοδηγησης. Εγω αυτο εκανα σε καποιες ταξεις, δεν εκανα συστηματικο μαθημα αλλα ειχα βρει εναν αριστο φροντιστη και πηγαινα οποτε ηθελα εγω να με καθοδηγει.
Aladdin, νομίζω πως θα διαφωνήσω. Είπαμε, το ελληνικό σχολείο έχει τα χίλια μύρια όσα κακά, αλλά αν ενδιαφέρεσαι, θα ενδιαφερθεί και αυτό για σένα. Εγώ σε δημόσιο σχολείο πήγα, όπως τα περισσότερα παιδιά, ήμουν πάντα πολύ μελετηρή και αξιοποιώντας και τις δυνατότητές μου, δεν είχα πρόβλημα ουσιαστικό. Στη β' γυμνασίου έκανα ένα χρόνο μαθηματικά (λόγω άγχους και ανασφάλειας βέβαια), και πάλι αχρείαστο μου ήταν. Απλά έλυνα στο ιδιαίτερο προβλήματα άλλης λογικής και κάπως ανώτερου επιπέδου, που κατά βάση όμως, έκανα τα ίδια και τα "συνάντησα" μπροστά μου, δύο χρόνια αργότερα στο σχολείο.
Ό,τι απορία προέκυπτε, μου την έλυναν οι καθηγητές μου, και με καθοδηγούσαν παράλληλα στο διάβασμά μου. Αν κάτι ήταν too much για τα δεδομένα της εκάστοτε τάξης που ήμουν, μου έλεγαν απλά ότι δε χρειάζεται να ασχοληθώ περαιτέρω. Δε λέω, υπήρξαν και οι καθηγητές/καθίκια, που μπροστά στο τσιγαράκι τους στο διάλειμμα και την καλοπέρασή τους, δεν έβαζαν τίποτε άλλο. Αλλά και αυτούς, υπάρχει τρόπος να τους "στρώσεις": Πήγαινα στη λήξη των μαθημάτων (ή στα κενά τους), με συγκεκριμένες/δομημένες απορίες, προσπάθειες πχ στο πρόχειρο, οργανωμένα πράγματα δηλαδή, και έτσι και να μη θέλανε να ασχοληθούν, δε μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά.
Αν ο καθηγητής, βλέπει ότι έχεις θέληση, προσπαθείς, συμμετέχεις, σέβεσαι το μάθημα, έχεις απορίες δομημένες, θα ασχοληθεί μαζί σου. Χρόνος θα βρεθεί!
Και εδώ να σημειώσω, ότι συνήθως οι "απορίες προς λύση" που πήγαινα να ρωτήσω, ήταν από βοηθήματα και όχι από το σχολικό βιβλίο. Δε μου έφερε κανείς αντίρρηση ποτέ. Ο καθηγητής, ακόμα και αυτός του δημοσίου,ναι, χαίρεται να βλέπει το μαθητή του γεμάτο όρεξη να βελτιωθεί, να μάθει.
Αν το φροντιστήριο ήταν απαραίτητο, τότε να μην πηγαίναμε σχολείο! Στο φροντιστήριο, αυτό που γίνεται, είναι συνήθως να σου δίνουν μασημένη τροφή (ώστε να εξοικονομείς και χρόνο συν τοις άλλοις), με αποτέλεσμα να διαβάζεις μηχανικά και αργότερα να μη μπορείς να μυηθείς στο "αυτόνομο" διάβασμα. (έχει βέβαια και τα καλά του το φροντιστήριο, δε τα ισοπεδώνω όλα)
Αντιθέτως, θα σου πω, ότι όσο ήμουν στο Πανεπιστήμιο (διέκοψα πρόσφατα για λόγους υγείας), οι καθηγητές (η πλειονότητα αυτών, για να ακριβολογώ) ήταν πολύ περισσότερο απρόσιτοι και αδιάφοροι σε σχέση με τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας. Είχαν ένα τουπέ από εδώ μέχρι την Αλάσκα! Λες και κάνανε αγγαρεία και χάρη που μας δίδασκαν κιόλας!
Πάντως, θα συμφωνήσω, πως ένας καλός φροντιστής μπορεί να σε "απογειώσει". Θα το κάνει με λιγότερη προσπάθεια από ότι θα χρειαστεί να καταβάλλεις μόνος σου για να το πετύχεις. Όμως, ο φροντιστής θέλει και παραδάκι. Πόσες οικογένειες ξέρεις εν έτη 2015 που να μπορούν να διαθέσουν χρήματα για κάτι τέτοιο;; (Γιατί δεν είναι μόνο η φυσική. Με την ίδια λογική, είναι και τα μαθηματικά, και η χημεία, και η γλώσσα, και κάποια άλλα μαθήματα ίσως ακόμη).
Υ.Γ: Πάντως, αυτό με τα πενταμελή τμήματα, είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας! Ούτε στα φροντιστήρια δεν επιτυγχάνεται συχνά τέτοιος αριθμός. Ακόμα και στο εξωτερικό, στις ανεπτυγμένες εκπαιδευτικά, χώρες δε ξέρω κατά πόσο έχει υλοποιηθεί κάτι τέτοιο. Ευχής έργον θα ήταν βέβαια, αλλά ας μην κοροϊδευόμαστε. Σε κάποια άλλη εποχή, σε άλλο τόπο, με άλλους ανθρώπους, ίσως.
Και εγώ σκέφτομαι ουτοπικά για την ιδανική εκπαίδευση, αλλά εσύ το παράκανες.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


2) Ο μαθητής που "δυσκολεύεται" στη Φυσική, απλά δεν έχει δουλέψει σωστά. Άνετα στην Α λυκείου μπορεί να ανταπεξέλθει, ακόμα και να μην έχει "καλό" καθηγητή. Αρκεί να διαβάζει καθημερινά τη θεωρία (από το βιβλίο ή από αλλού), να ΞΑΝΑΛΥΝΕΙ (και όχι να διαβάζει) ασκήσεις που έχουν λυθεί (στον πίνακα ή σε βοήθημα) και να προσπαθεί μόνος του να λύνει επιπλέον ασκήσεις.
3) Ας μη μυθοποιούμε τους καθηγητές των φροντιστηρίων, ότι τάχα ...μπορούν να απογειώσουν το μαθητή. Στα σχολεία υπάρχουν πολλοί καλύτεροι καθηγητές, πιο έμπειροι, που πριν διοριστούν ήταν πολλά χρόνια φροντιστές. Όταν όμως ο μαθητής πηγαίνει στο λύκειο, έχοντας ακούσει τόση προπαγάνδα υπέρ των "θεών" φροντιστών, απαξιώνει από την αρχή τον καθηγητή του σχολείου, οπότε τον κάνει και αυτόν να πάψει να ενδιαφέρεται και πολύ.
4) Δε νομίζω ότι υπάρχει καθηγητής σχολείου που θα αρνηθεί σε μαθητή να του λύσει κάποια συγκεκριμένη απορία. Λέγοντας "συγκεκριμένη" προφανώς δεν εννοώ να πάει να του πει "κύριε δεν κατάλαβα τους νόμους του Newton". Δεν κατάλαβα γιατί κάποιοι θεωρούν φοβερό και τρομερό το ότι στο διάλειμμα ή στο κενό του ένας καθηγητής θα καπνίσει ή θα κουβεντιάσει με τους συναδέλφους του. Ας μην ψάχνουμε να βρούμε αρνητικά και εκεί που δεν υπάρχουν.
5) Σίγουρα υπάρχουν στα σχολεία καθηγητές άριστοι, πολύ καλοί, καλοί, μέτριοι, κακοί. Υπάρχουν περιπτώσεις που επιδέχονται βελτίωση, μετά από συζήτηση μαζί τους. Έχω παραδείγματα από όταν ήμουν μαθητής, καθηγητών που τους κάναμε καλύτερους. Υπάρχουν και οι απαράδεκτοι, αλλά τι κάνουν για αυτούς μαθητές και γονείς; Απάντηση: ΤΙΠΟΤΑ. Κι όμως υπάρχουν τρόποι, όπως αναφορές και καταγγελίες στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος


Αυτά που λέει ο Δίας είναι σωστά. Δε θα αρνηθεί ο καθηγητής να σου εξηγήσει τι δεν έχεις καταλαβει. Σε πολλούς καθηγητές έχω φάει το διάλειμμα τους να μου εξηγήσουν πράγματα ή να συζητήσουμε κάτι που διάβασα και μου έκανε εντύπωση. Όμως, το διάλειμμα δεν είναι μόνο δικό τους είναι πρωτίστως και δικό μας για αυτό μη διστάζεις να δώσεις λίγο απο το χρόνο σου ώστε να κατανοήσεις περισσότερο τη φυσική ή γενικότερα ό,τι άλλο δεν καταλαβαίνεις. Το να μην καταλαβαίνεις δεν είναι πρόβλημα. Το να μην μπορείς να αντιληφθείς ή να κατανοείς είναι. Και θεωρώ πως εάν είχες πρόβλημα αντίληψης δε θα μας έγραφες στο forum για το πρόβλημά σου.[...]
4) Δε νομίζω ότι υπάρχει καθηγητής σχολείου που θα αρνηθεί σε μαθητή να του λύσει κάποια συγκεκριμένη απορία. Λέγοντας "συγκεκριμένη" προφανώς δεν εννοώ να πάει να του πει "κύριε δεν κατάλαβα τους νόμους του Newton". Δεν κατάλαβα γιατί κάποιοι θεωρούν φοβερό και τρομερό το ότι στο διάλειμμα ή στο κενό του ένας καθηγητής θα καπνίσει ή θα κουβεντιάσει με τους συναδέλφους του. Ας μην ψάχνουμε να βρούμε αρνητικά και εκεί που δεν υπάρχουν.
5) Σίγουρα υπάρχουν στα σχολεία καθηγητές άριστοι, πολύ καλοί, καλοί, μέτριοι, κακοί. Υπάρχουν περιπτώσεις που επιδέχονται βελτίωση, μετά από συζήτηση μαζί τους. Έχω παραδείγματα από όταν ήμουν μαθητής, καθηγητών που τους κάναμε καλύτερους. Υπάρχουν και οι απαράδεκτοι, αλλά τι κάνουν για αυτούς μαθητές και γονείς; Απάντηση: ΤΙΠΟΤΑ. Κι όμως υπάρχουν τρόποι, όπως αναφορές και καταγγελίες στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας.
[...]
Δία να ξέρεις πως ναι μεν οι γονείς δεν κάνουν κάτι αλλά (από προσωπική εμπειρία) και στη ΔΔΕ να πας για αναφορά κλπ σε γράφουν κανονικότατα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faeton
Νεοφερμένος


Eiμαι πολλά χρόνια καθηγητής και δεν είναι ευκολο, αλλά οσες φορ'ες οι γονείς επιμείνανε συνήθως υπήρξε αποτ'ελεσμα.Δία να ξέρεις πως ναι μεν οι γονείς δεν κάνουν κάτι αλλά (από προσωπική εμπειρία) και στη ΔΔΕ να πας για αναφορά κλπ σε γράφουν κανονικότατα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StellakosMac
Νεοφερμένος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Οριζοντια ραβδος ΑΓ μαζας Μ=1,2 kg και μηκους l=2 m μπορει να στρεφεται χωρις τριβες γυρω απο κατακορυφο αξονα που περνα απο το ακρο Α. Με αβαρες και μη εκτατο νημα μηκους l1=l/2 ειναι στερεωμενο απο το ακρο Α της λειας ραβδου δαχτυλιδι αμελητεων διαστασεων και μαζας m=0,2 kg. Στην αρχικα ακινητη ραβδο τη χρονικη στιγμη t=0 ασκουμε στο ακρο της Γ οριζοντια δυναμη σταθερου μετρου F=9 N η οποια ειναι συνεχως καθετη στη ραβδο. Το οριο θραυσης του νηματος ειναι T=80 N. Τη χρονικη στιγμη t1 που κοβεται το νημα καταργουμε ακαριαια και τη δυναμη F .
και μ ζηταει να βρω την t1 αλλα εχω μπερδευτει εκει με την F στ τελος . any help?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris2799
Νεοφερμένος
Γατόπαρδος.
Πολύ δραστήριο μέλος


Έχουμε
Α.
ημ30=Bx/Β
Βx=1/2 10
Βx=5 N
συν30=By/Β
By=(ριζα3)/2 Ν
ΣFy=0
N-By=0
N=By
N=(ριζα3)/2 Ν
Β.Βx=ma
a=Bx/m
a=5m/s²
Γ. Στο μεγάλο τρίγωνο
ημ30=h/s
s=2h
s=10m
s=1/2at²
t²=4
t=2s
u=at
u=10m/s
Δ.Ίδια διαδικασία απλώς αντί για 30 βάζεις 45
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris2799
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Πρώτον: Οι ασκήσεις με κεκλιμένα επίπεδα είναι εκτός ύλης για την Α λυκείου.Παιδια ας με βοηθησει καποιος στην παρακατω ασκηση :
Δεύτερον: Η άσκηση είναι ασαφής στο δ. Όταν λέει ότι η γωνία από 30° γίνεται 45°, θεωρεί ότι το ύψος h μένει σταθερό ή όχι;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 16 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 119 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- bigguy
- Joji
- Magigi
- Panatha mono
- phleidhs
- pnf292
- Marel
- Jesse_
- SoyN
- carnage
- Ilovemycats27
- Hased Babis
- Maynard
- Unboxholics
- iiTzArismaltor_
- Sofos Gerontas
- AnnaRd
- Γατέχων
- Abiogenesis
- Than003
- Startx0
- Lifelong Learner
- Enhypen
- love_to_learn
- Γιώτα Γιαννακού
- suaimhneas
- Νομάρχης
- dsmir
- Leo komm
- Helen06
- velentzakoss
- BillyTheKid
- constansn
- arko
- BatGuin
- Ness
- Wonderkid
- Ιωάννης1234
- ilovekpop
- Scandal
- aslanidou.
- suuuuiiii
- ειδήμων
- spring day
- Peter Pan13
- hello1234
- Μαριαννα20
- P.Dam.
- flaura
- Mewmaw
- a namaves
- Marcos.Kis
- desperate-ambitious!
- tsiobieman
- Jojo K
- arapakos
- American Economist
- ager
- ister
- το κοριτσι του μαη
- Superhuman
- katapliksi
- Outer Banks
- Cat lady
- _Aggelos123
- Κώστας 7708
- Katerinaki13
- Anxious
- El_
- ssalex
- Angie_b
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.