Shadowfax
Διάσημο μέλος


Φίλε δεν σε προσβάλω και αν κάτι τέτοιο κατάλαβες σου ζητώ συγγνώμη. Αν θέλεις να ψάξω στο αρχείο μου να βρω την άσκηση που μπήκε πανελλήνιες και μιλούσε για διάσπαση ενός σώματος σε δύο τμήματα κλπ κλπ. Αν η κυρία σε ετοιμάζει από την Α λυκείου για το πανεπιστήμιο, επειδή βλέπει ότι τραβάς, η κριτική μου είναι για την κυρία σου και οχι για σένα. Στο ξαναλέω σου ζητώ συγγνώμη. Πέσ' μου έναν τρόπο να σου στείλω την άσκηση των πανελληνίων.
Ο άλλος φίλος γιατί ρωτάει τι έχω σπουδάσει. θέλει να με βαθμολογήσει;
Όχι ρε, κι εσύ παρεξήγησες.

Απλά σε βλέπω σε ασκήσεις Μαθηματικών, Φυσικής και μου φαίνεται και Χημείας και απορώ ποιό είναι το αντικείμενο σπουδών σου.

Πάντως, ασκήσεις ορμής με διάσπαση σώματος δε νομίζω πως είναι εκτός ύλης στην Α'.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος


Λοιπόν, από τα συνημμένα πιστεύω να με δικαιώσετε. Αλλά ας κάνουμε μια ελαφρά κουβέντα με καλή διάθεση.Φίλε δεν σε προσβάλω και αν κάτι τέτοιο κατάλαβες σου ζητώ συγγνώμη. Αν θέλεις να ψάξω στο αρχείο μου να βρω την άσκηση που μπήκε πανελλήνιες και μιλούσε για διάσπαση ενός σώματος σε δύο τμήματα κλπ κλπ. Αν η κυρία σε ετοιμάζει από την Α λυκείου για το πανεπιστήμιο, επειδή βλέπει ότι τραβάς, η κριτική μου είναι για την κυρία σου και οχι για σένα. Στο ξαναλέω σου ζητώ συγγνώμη. Σου στέλνω την άσκηση των πανελληνίων και πεσ΄μου ποια είναι πιο εύκολη.
Ο άλλος φίλος γιατί ρωτάει τι έχω σπουδάσει. θέλει να με βαθμολογήσει;
Μπαίνοντας στην τάξη ο οποιοσδήποτε καθηγητής σε οποιοδήποτε μάθημα, ας πούμε μαθηματικά, για να γίνω πιο συγκεκριμένος, αρχίσει να μιλάει για εξισώσεις δευτέρου βαθμού και συνεπαρμένος συνεχίσει την ίδια ώρα να λέει και να λύνει εξισώσεις τρίτου και ανωτέρου βαθμού, πριν ακόμη ο μαθητής εμπεδώσει τις εξισώσεις του δευτέρου βαθμού και ίσως συνεχίσει και σε εκθετικές (γιατί υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές) , τι θα συμβεί;
α) κάποιοι μαθητές θα τον πουνε μαλακό (περίπου έτσι)
β) κάποιοι θα τον μισήσουν
γ) κάποιοι θα μισήσουν το μάθημα
δ) κάποιοι θα τον πούνε καθηγητάρα και όταν τους ρωτήσεις 'τα κατάλαβες;' θα σου απαντήσουν "όχι". Τελειώνοντας και περιμένοντας και τις δικές σας απόψεις, έχω να πω ότι η μάνα όταν το παιδί γίνει περίπου ενός έτους δεν το διατάζει να περπατήσει , αλλά το κρατάει από το χέρι και το βοηθάει.
Αν καμιά φορά στενοχωρώ κανένα από σας συγχωρέστε με, από αγάπη το κάνω για σας. Είμαι παθών. Δικός σας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος


καλή σας νύχτα :thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος


Και επίσης ο vimaproto με τη φραση "Η καθηγήτρια ξερει τι εχει απεναντί της" δεν εννουσε οτι εχει τουβλα απεναντι της αλλα οτι εχει μαθητες Α'Λυκειου και οχι Γ'Λυκειου.Αλλο που εσυ το πηρες αλλιως...
__vimaproto___ Τον βοηθάς και απολογήσε και απο πανω???
Βοηθας τους παντες εδω μεσα......και η συμπεριφορα σου ειναι αριστη προς ολους ... τωρα γιατι καποιοι αρπαζονται ετσι..δεν καταλαβαινω!
Καλη Συνεχεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος


Σε ευχαριστώ πολύ. Με συγκινείς. Νάσαι καλάΚαλα ηρεμισε δεν εισαι και ο Αινστειν.......ssalex.
Και επίσης ο vimaproto με τη φραση "Η καθηγήτρια ξερει τι εχει απεναντί της" δεν εννουσε οτι εχει τουβλα απεναντι της αλλα οτι εχει μαθητες Α'Λυκειου και οχι Γ'Λυκειου.Αλλο που εσυ το πηρες αλλιως...
__vimaproto___ Τον βοηθάς και απολογήσε και απο πανω???
Βοηθας τους παντες εδω μεσα......και η συμπεριφορα σου ειναι αριστη προς ολους ... τωρα γιατι καποιοι αρπαζονται ετσι..δεν καταλαβαινω!
Καλη Συνεχεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος



ευχαριστώ :thanks:
ΤΕΛΟΣ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Είναι ωραία άσκηση και αξίζει να την προσπαθήσετε..
Σημείωση: Λύνεται με πολλούς τρόπους

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Σώμα μάζαςβάλλεται σε οριζόντιο επίπεδο με ταχύτητα
. Αφού διανύσει διάστημα
ανεβαίνει σε κεκλιμένο επίπεδο γωνίας
. Αν ο συντελεστής τριβής στο κεκλιμένο και στο οριζόντιο επίπεδο είναι
, να βρεθεί το μέγιστο ύψος
στο οποίο θα φτάσει.
Είναι ωραία άσκηση και αξίζει να την προσπαθήσετε..
Σημείωση: Λύνεται με πολλούς τρόπους![]()
Ξέρεις τη σημασία της λέξης οφθαλμίατρος;

Και φυσικά δεν εφαρμόζεται η Αρχή Διατήρησης της Μηχανικής Ενέργειας αφού υπάρχουν μη συντηρητικές δυνάμεις (τριβές) οι οποίες μάλιστα παράγουν και έργο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος


Γεια και χαρά σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος


-----------------------------------------
ΘΜΚΕ κανε τοτεΞέρεις τη σημασία της λέξης οφθαλμίατρος;
Και φυσικά δεν εφαρμόζεται η Αρχή Διατήρησης της Μηχανικής Ενέργειας αφού υπάρχουν μη συντηρητικές δυνάμεις (τριβές) οι οποίες μάλιστα παράγουν και έργο![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thewatcher
Εκκολαπτόμενο μέλος


edit: εκτός αν γίνεται να αναλύσουμε την ταχύτητα στους άξονες... :\
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Φίλε Djimmakos θα πω καμμια κουβέντα πάλι και θα πέσουν πάνω μου να με φάνε. Δεν βλέπω λύση από τους μαθητές της Α Λυκείου. Αποψή μου: Δεν είναι για την Α' λυκείου αυτή η ασκηση. θέλετε να με σταυρώσετε, σταυρώστε με αλλά αυτή είναι η αποψή μου. Εκανα και γω μαθητής. Στην ηλικία των 16 ετών δεν μπορούσα να λύσω τέτοιες ασκήσεις από μόνος μου. Τέλος πάντων η απάντηση είναι χ=741m περίπου
Γεια και χαρά σου
Εμένα μου την έδωσε ο καθηγητής της τεχνολογίας στο σχολείο και μου είπε ότι αυτή τη βάζουνε συνήθως στο τέλος..

Και με Θ.Μ.Κ.Ε από την αρχή της διαδρομής μέχρι το τέλος βγαίνει

Θα ανεβάσω τη λύση μου σε λίγο να μου πείτε αν είναι για Α' λυκείου ή όχι

Sorry για τα γράμματα και τις μουντζούρες, την έγραψα λίγο βιαστικά γιατί κάνω και άλλες δουλειές παράλληλα..
Βρήκα περίπου 515 μέτρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
djgiannis
Νεοφερμένος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος


Συμφωνώ με τη λύση σου DJimmakos αλλάΕμένα μου την έδωσε ο καθηγητής της τεχνολογίας στο σχολείο και μου είπε ότι αυτή τη βάζουνε συνήθως στο τέλος..
Και με Θ.Μ.Κ.Ε από την αρχή της διαδρομής μέχρι το τέλος βγαίνει
Θα ανεβάσω τη λύση μου σε λίγο να μου πείτε αν είναι για Α' λυκείου ή όχι
Sorry για τα γράμματα και τις μουντζούρες, την έγραψα λίγο βιαστικά γιατί κάνω και άλλες δουλειές παράλληλα..
Βρήκα περίπου 515 μέτρα

Ο καθηγητής που είπε ότι τέτοιες βάζουν στο τέλος. Στο τέλος της Α' ? Να τη βάλει και να μας στείλει τους βαθμούς των γραπτών των μαθητών του.
Ε! δεν είμαστε καλά.
-----------------------------------------
Ευλογη η απορία σου fasdag και έτσι είναι. Στην περίπτωσή μας και επειδή η ασκηση δεν αναφέρει κάτι, την λαμβάνουμε (κακώς) ότι χωρίς απώλειες συνεχίζει να ανηφορίζει έχοντας την οριζόντια ταχύτητα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
βιλλαρασ
Εκκολαπτόμενο μέλος


εγω βρηκα τη μετατοπιση στο κεκλιμενο (η τελευταια πραξη ηταν 4994/7 οποτε εκανα με pc) 713.43....
ε τωρα αν θες Υψος κανε ημφ=υψος/μετατοπιση <=> υψος=ημφ μετατοπιση
-----------------------------------------
btw οντος ηταν ωραια ασκηση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Συμφωνώ με τη λύση σου DJimmakos αλλάκαι όχι -16. οπότε το μήκος στο κεκλιμένο είναι περίπου 741m και H=741.ημ30°=370,5m![]()
Ο καθηγητής που είπε ότι τέτοιες βάζουν στο τέλος. Στο τέλος της Α' ? Να τη βάλει και να μας στείλει τους βαθμούς των γραπτών των μαθητών του.
Ε! δεν είμαστε καλά.
-----------------------------------------
Ευλογη η απορία σου fasdag και έτσι είναι. Στην περίπτωσή μας και επειδή η ασκηση δεν αναφέρει κάτι, την λαμβάνουμε (κακώς) ότι χωρίς απώλειες συνεχίζει να ανηφορίζει έχοντας την οριζόντια ταχύτητα
Σωστά, από βλακεία μου ξέχασα ότι το 3 ήταν σε ρίζα..
Α και βιλλάρας, όταν λέμε ύψος, εννούμε από το έδαφος πάντα

Αυτός ο καθηγητής που σας είπα μας κάνει τεχνολογία, ηλεκτρολόγος μηχανικός στο ΕΜΠ έχει σπουδάσει και έχει τρέλα με τη φυσική...Πάντως εμάς μας είπε ότι αυτή την άσκηση τη βάζουνε στο τέλος με άλλα νούμερα πολλές φορές...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος


Η ταχύτητα ενός τρένου μετριέται από δύο επιβάτες. Ο ένας την μετράει με την βοήθεια των τακ που κάνουν οι ρόδες στις ενώσεις των ραγών και ο άλλος από τους τηλεγραφικούς στύλους που βρίσκονται δίπλα στις σιδηροτροχιές. Ο πρώτος από το πρώτο τακ μέχρι το 156 τακ μετράει χρόνο 3min και ταχύτητα 31,2 Km/h. Ο άλλος από τον πρώτο στύλο μέχρι τον 32 στύλο μετράει χρόνο 3min και ταχύτητα 32Km/h. Αν το μήκος κάθε ράγας είναι 10m και η απόσταση των στύλων 50m, να βρεθεί η ταχύτητα του τρένου και το λάθος των επιβατών.
(Την έβαλε κάποτε μία καθηγήτρια στην Α Λυκείου)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 119 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- bigguy
- Joji
- Magigi
- Panatha mono
- phleidhs
- pnf292
- Marel
- Jesse_
- SoyN
- carnage
- Ilovemycats27
- Hased Babis
- Maynard
- Unboxholics
- iiTzArismaltor_
- Sofos Gerontas
- AnnaRd
- Γατέχων
- Abiogenesis
- Than003
- Startx0
- Lifelong Learner
- Enhypen
- love_to_learn
- Γιώτα Γιαννακού
- suaimhneas
- Νομάρχης
- dsmir
- Leo komm
- Helen06
- velentzakoss
- BillyTheKid
- constansn
- arko
- BatGuin
- Ness
- Wonderkid
- Ιωάννης1234
- ilovekpop
- Scandal
- aslanidou.
- suuuuiiii
- ειδήμων
- spring day
- Peter Pan13
- hello1234
- Μαριαννα20
- P.Dam.
- flaura
- Mewmaw
- a namaves
- Marcos.Kis
- desperate-ambitious!
- tsiobieman
- Jojo K
- arapakos
- American Economist
- ager
- ister
- το κοριτσι του μαη
- Superhuman
- katapliksi
- Outer Banks
- Cat lady
- _Aggelos123
- Κώστας 7708
- Katerinaki13
- Anxious
- El_
- ssalex
- Angie_b
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.