rayven18
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elena_95
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggeliki!
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kambana
Δραστήριο μέλος


1. Ανώνυμες λα'ι'κές εκφράσεις
2. Προφορική σύνδεση
3. Συνδυασμός ποιήσης-μουσικής (-χορός)
4. Εκφράζουν το λαό-κιαλύπτουν πολλές κοινωνικές εκδηλώσεις
5. Κοινά μοτίβα (-ενιαίο ύφος)
6. Λόγος λιτός, πυκνός και ζωντανός
7. Στίχος ιαμβικός δεκαπεντασύλλαβος (ανομοιοκατάληκτος)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggeliki!
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gogo30
Νεοφερμένος


ομοιοκαταληξία δεν υπάρχει
αρχή της ισομετρίας
τυπικά μοτιβα και κανόνες
η γλώσσα με δύναμη ,ζωντάνια και παραστατικότητα
πληθωρική χρήση του ρήματος και του ουσιαστικού
λιτότητα των εκφραστικών μέσων
συμπύκνοση των σημαντικών στοιχείων και αποφυγή κάθε περιττού
αντιθέσεις
άστοχες ερωτίσεις
τα άπορα ή αδύγατα
οι παρομοιώσεις
ο παμψυχισμός
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kambana
Δραστήριο μέλος


ευχαριστω πολυ!![]()
Τίποτα!Να 'σαι καλά!:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
STELLA95
Εκκολαπτόμενο μέλος


αν εχεις το βιβλιο ιστορια της νεολληνικης λογοτεχνειας πηγαινε σελιδες 51-52-53 κυριως 53εχει μηπως κανεις τα χαρακτηριστικα γνωρισματα των δημοτικων τραγουδιων; ευχαριστω![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
staxtoMPouta
Νεοφερμένος


μας την εβαλε η καθηγητρια.
Ερώτηση :
Να γράψετε προτάσεις που να φένεται η πολυσημία της λέξης γλώσσα.
πείτε καποια προταση

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_DaRk_
Νεοφερμένος


Πχ.. Γλώσσα ενός ανθρώπου...Γλώσσα που μιλάει ο κόσμος κτλ κτλ δέν είναι δυσκολο να γράψεις μερικές προτασούλες

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gogo1995
Νεοφερμένος


΄πως βιωνουμε τα παραδειγματα παραλογων στην καθημερινη ζωη μας¨"
αν ξερει κανεις να απαντησει..
ευχαριστω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rayven18
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orathac
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος


η καθηγήτρια μας μας έβαλε μια διαθεματική εργασία η οποια ζητάει να βρούμε πληροφορίες για την σημασία τον γεφυριών τόσο στην παλιά όσο και στην σύγχρονη εποχή της μεγάλης τεχνολογικής ανάπτυξης. έφαγα τον τόπο όπως λέει και το τραγούδι αλλα πληροφορία τίποτα. καμια πηγή σχετικά με αυτό το θέμα κανεις? ευχάριστο
δες εδώ > https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=52364
έχω απαντήσει..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κλειώ40087
Νεοφερμένος


* Μας έφαγε από τη γλώσσα σ'΄ολόκληρη τη διαδρομή ΑΘήνα - Λαμία.
* Ο Γιάννης είναι μόνο επτά χρονών και μιλάει ήδη δύο ξένες γλώσσες, Αγγλικά και Γαλλικά.
* Η γλώσσα είναι το αισθητήριο όργανο των γεύσεων.
* Φέτος δυσκολεύομαι ιδιαίτερα στο μάθημα της Γλώσσας, μάλλον πρέπει να στρωθώ στο διάβασμα.
Ελπίζω να σου έδωσα κάποιες ιδέες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
soldatou
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Psarrianos
Νεοφερμένος


Ένας σκέλος της εργασίας είναι να βρούμε τα δύο μέρη από τα οποία αποτελείται μία παρομοίωση. Δεν γνωρίζω σε ποια τάξη διδάσκεται αυτό αλλά επειδή δεν το γνώριζα αποφάσισα να ρωτήσω και να ψάξω. Αν είναι εφικτό να μου απαντήσετε μέχρι σήμερα το βράδυ θα σας ήμουν ευγνώμων.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elena_95
Εκκολαπτόμενο μέλος


1.αναφορικο μερος
2.δεικτικο μερος
και το κοινο στοιχειο
για παραδειγμα στν προταση ''η μαρια και ο γιωργος τσακωνονται διαρκως σαν τν σκυλο με τν γατα''
το αναφορικο μερος ειναι ο σκυλος και η γατα
το δεικτικο μερος ειναι η μαρια και ο γιωργος
ενω το κοινο στοιχειο ειναι ο τροπος με τν οποιο τσακωνονται διαρκως
ελπιζω να εγινα σαφης και να βοηθησα αλλα επειδη το παραδειγμα ειναι αυτοσχεδιο και μπορει να εχω κανει λαθος θα παρακαλουσα να με διορθωσετε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Βρήκα ότι : Αποτελείται από το πρώτο αναφορικό μέρος και το δεύτερο το δεικτικό.
Ωστόσο δεν βρήκα περαιτέρω πληροφορίες αλλά υπήρχαν πολλές αναφορές στην Οδύσσεια της Α' γυμνασίου..Λογικά εκεί εξηγεί!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Psarrianos
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.