anastasia_1
Νεοφερμένος
Παιδιά πως δουλεύετε με την Λογοτεχνία?? Θέλω να πω, σας δίνουν "πακετάκια" που τα μαθαίνετε απ έξω ή απλά τα διαβάζετε???
το σημαντικό στην λογοτεχνία δεν είναι μια ωμή παπαγαλία!το κλειδί είναι η κατανόηση του κειμένου/ποιήματος, τα σχόλια που αφορούν την ζωή και το έργο του συγγραφέα και κατ επέκταση τα ερμηνευτικά που κατα ένα μεγάλο ποσοστό είναι συνδυαστικά με τα βιώματα του συγγραφεά και τα νοήματα του κειμένου. Η λογοτεχνία είναι ένα υπέροχο μάθημα που θέλει όμως αρκετά καλή κατανόηση των ερμηνευτικών και ΚΥΡΙΩΣ πάρα πολύ καλή χρήση του λόγου.Η λογοτεχνία είναι έκφραση!Με ενα απλό διάβασμα των ερμηνευυτικών δεν θα είσαι σε θέση να δώσεις ολοκληρωμένες απαντήσεις.Αυτό που θα καταφέρεις θα είναι να πιάσεις "μέσες άκρες" που λέμε κοινώς,το οποίο θα σου στοιχίσει σε βαθμούς.Με τους μαθητές μου δουλεύουμε τα σχόλια αρκετές φορές την ώρα του μαθήματος.Εαν τα καταλάβεις μπορείς να τα αναπτύξεις κιόλας χωρίς κανένα πρόβλημα. Βασικό επίσης είναι, το να καταλαβαίνεις εσύ προσωπικά τα νοήματα και τις ερμηνείες, και με δικά σου λόγια να τα αναπτύσσεις. Εξάλλου οι διορθωτές δεν θα έχουν μπροστά τους τις σημειώσεις που θα σου έχει δώσει η καθηγήτριά σου και θα δορθώθουν με βάση αυτές! τι θέλω να πω? πως και να σου ξεφύγει κάτι, δεν χάθηκε ο κόσμος.(με την προυπόθεση πάντα πως θα είναι κάποια μικρού ενδιαφέροντος λεπτομέρεια και όχι ένα κομβικό σχόλιο ).
ελπίζω να βοήθησα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!!!...vivaki...!!!
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κάπου είχα διαβάσει ότι σταματούσαν να θηλάζουν τα μωρά όταν ήθελαν να κάνουν κ άλλο παιδί επειδή υπήρχε η άποψη ότι ενώ θηλάζεις δεν μπορείς να κάνεις παιδί. ισχύει αυτό στο συγκεκριμένο διήγημα???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
selc
Δραστήριο μέλος
Να σας ρωτήσω κάτι???? Στο αμάρτημα αναφέρει ότι τον Γιωργή ο πατέρας του τον αποκαλούσε το αδικημένο. η μητέρα του το δικαιολογει λέγοντας ότι τον αποκαλούσε έτσι διότι σταμάτησε να τον θηλάζει πολύ νωρίς.
κάπου είχα διαβάσει ότι σταματούσαν να θηλάζουν τα μωρά όταν ήθελαν να κάνουν κ άλλο παιδί επειδή υπήρχε η άποψη ότι ενώ θηλάζεις δεν μπορείς να κάνεις παιδί. ισχύει αυτό στο συγκεκριμένο διήγημα???
Εγώ δεν θυμάμαι να είχαμε αναφέρει κάτι τέτοιο αλλά όπως και να χει αφού στο διήγημα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και λόγος να το γνωρίζεις.
Το θέμα είναι πως ο Γιώργης απογαλακτίστηκε νωρίς και γι'αυτό ο πατέρας του τον αποκαλούσε έτσι και όχι ο λόγος
Όλα αυτά είναι από προσωπική πείρα και άποψη.
Ελπίζω να απαντήσουν και άλλοι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εγώ δεν θυμάμαι να είχαμε αναφέρει κάτι τέτοιο αλλά όπως και να χει αφού στο διήγημα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και λόγος να το γνωρίζεις.
Το θέμα είναι πως ο Γιώργης απογαλακτίστηκε νωρίς και γι'αυτό ο πατέρας του τον αποκαλούσε έτσι και όχι ο λόγος
Όλα αυτά είναι από προσωπική πείρα και άποψη.
Ελπίζω να απαντήσουν και άλλοι
ευχαριστώ!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
angela1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μια απορία: Πόσο χρονών ήταν η μάνα του Γιωργή, όταν τον έκανε;
ποσο χρονων ηταν δεν ξερω αλλα ξερω οτι η μανα του Γιωργη πεθανε μετα απο αυτον!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος
Από τα 15 παίζει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
angela1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiLoOkOzz
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η άσκηση έχει ως εξής : Ποια μέσα χρησιμοποιεί ο Παπαδιαμάντης (για το όνειρο στο κύμα ) για να δηλώσει Α) το δίλημμα του και Β) την ομορφία της Μοσχούλας?
Αν μπορέσετε και με διαφωτίσετε θα σας το χρωστάω :p
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος
Έχω μπερδευτεί με την εστίαση στο αμάρτημα της μητρός μου.
Υπάρχει μόνο εσωτερική ή και μηδενική; (στην υιοθεσία που έλειπε)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dante ravenclaw
Εκκολαπτόμενο μέλος
παιδια η καθηγήτρια μου ,μου έβαλε μια άσκηση και δυσκολεύομαι αρκετά!ελπίζω μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε εσείς .
Η άσκηση έχει ως εξής : Ποια μέσα χρησιμοποιεί ο Παπαδιαμάντης (για το όνειρο στο κύμα ) για να δηλώσει Α) το δίλημμα του και Β) την ομορφία της Μοσχούλας?
Αν μπορέσετε και με διαφωτίσετε θα σας το χρωστάω :p
Για την ομορφιά της Μοσχούλας:1.χρήση πληθώρας καίριων ρημάτων και επιθέτων για την περιγραφή της γενικής ομορφιάς τς κόρης,π.χ.<<ητον ωραια>>,<<μελαχροινή,ηλιοκαυμένη>> κτλπ
2.παρομοιώσεις,η κόρη παρομοιάζεται με την νύμφη του Άσματος της Π.Διαθήκης(δεν θυμάμαι σελίδα) αλλά έχουμε και τις εξής παρομοιώσεις->σελ.165 ως πτηνον του αιγιαλού
σελ.171 ως ποταμός από μαργαρίτας έρρεε το νερόν
σελ.173 τας λευκάς ως γάλα ωμοπλάτας
σελ.174 πλέουσα ως πλέει ναυς μαγική
3.σύγκριση,η λεπτομέρεια του λευκού λαιμού δίνεται σε σύγκριση με το χρώμα του προσώπου της(ο λαιμός ήτον απείρως λευκότερος από τον χρώτα του προσώπου της)
4.μεταφορές,σελ.165 θερμόαιμος
σελ 166 οι οφθαλμοί σου περιστεραί-έφεγγε,υπέφωσκεν
σελ173 τους βραχίονας τους τορνευτούς
σελ174ναυς των ονείρων
5.υπερβολή σελ.166 απείρως λευκότερος
6.τριμερές ασύνδετο,σελ.173 ητον απόλαυσις,όνειρον,θαύμα
σελ.174 ίνδαλμα αφάνταστον,όνειρον επιπλέον
σελ.174 ήτο νηρηίς,νύμφη,σειρήν
7.οξύμωρο την αμαυράν και όμως χρυσίζουσαν,σελ.173
8.3 γνωρίσματα της κοπέλας(μικρόσωμη,λεπτοκαμωμένη και με στιλπνά μαλλιά) υποδηλώνονται σε συσχετισμό με την αγαπημένη κατσίκα του βοσκού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νηρηίς
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GhastaL
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ετοιμάζομαι φέτος να δώσω Πανελλαδικές και με έχει παραξενέψει ιδιαίτερα το μάθημα της Λογοτεχνίας... Και όχι τόσο το μάθημα καθ' αυτό, αλλά οι βαθμοί που γράφουμε εδώ στα μέρη μου στις εξετάσεις... Πέρσι, για παράδειγμα, ο ψηλότερος σε όλο το νησί ήταν 18,5... Δεν είναι καθόλου κακός βαθμός, αλλά διάβασα σε κάποια post για βαθμούς πάνω από 19... Και σκέφτομαι: μήπως οι καθηγητές μας εδώ δε μας τα διδάσκουν όλα επαρκώς... Δεν ξέρω... Πώς μπορεί κάποιος να προσεγγίσει το 20 στη Λογοτεχνία;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος
Δυσκολο,πολυ,διοτι οι βαθμοι που θα μπουν εξαρτωνται απο τους εξεταστες και κατα ποσο η απαντηση σου ειναι σωστη σε δομη,εκφραση, και πληρης.Η Λογοτεχνια ειναι πολυ υποκειμενικο μαθημα,οποτε δεν πρεπει να κοιτας μονο κατα ποσο σας τα διδασκουν ολα οι καθηγητες σας,αλλα και τον τροπο που απαντανε οι υποψηφιοι στις εξετασεις,διοτι η εκφραση παιζει πολυ σημαντικο ρολο στο συγκεκριμενο μαθημα.Παιδιά, καλησπέρα!
Ετοιμάζομαι φέτος να δώσω Πανελλαδικές και με έχει παραξενέψει ιδιαίτερα το μάθημα της Λογοτεχνίας... Και όχι τόσο το μάθημα καθ' αυτό, αλλά οι βαθμοί που γράφουμε εδώ στα μέρη μου στις εξετάσεις... Πέρσι, για παράδειγμα, ο ψηλότερος σε όλο το νησί ήταν 18,5... Δεν είναι καθόλου κακός βαθμός, αλλά διάβασα σε κάποια post για βαθμούς πάνω από 19... Και σκέφτομαι: μήπως οι καθηγητές μας εδώ δε μας τα διδάσκουν όλα επαρκώς... Δεν ξέρω... Πώς μπορεί κάποιος να προσεγγίσει το 20 στη Λογοτεχνία;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Elisavet21
Δραστήριο μέλος
Δυσκολο,πολυ,διοτι οι βαθμοι που θα μπουν εξαρτωνται απο τους εξεταστες και κατα ποσο η απαντηση σου ειναι σωστη σε δομη,εκφραση, και πληρης.Η Λογοτεχνια ειναι πολυ υποκειμενικο μαθημα,οποτε δεν πρεπει να κοιτας μονο κατα ποσο σας τα διδασκουν ολα οι καθηγητες σας,αλλα και τον τροπο που απαντανε οι υποψηφιοι στις εξετασεις,διοτι η εκφραση παιζει πολυ σημαντικο ρολο στο συγκεκριμενο μαθημα.
Θα μας καταστρέψει η Λογοτεχνία ρεεεεεεεεεεεεεε (jk)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νηρηίς
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Elisavet21
Δραστήριο μέλος
Συμφωνω Ελισαβετ απολυτα!!!! αν γραψω 18 θα ειμαι πολυ ικανοποιημενη!!!!!!
Το 18 είναι ένας πάρα πολύ καλός βαθμός στη Λογοτεχνία. Και δύσκολος να τον αποκτήσεις ! Γιατί όπως είπε και ο Νίκος είναι καθαρά ένα υποκειμενικό μάθημα. Πραγματικά ελπίζω να τα καταφέρεις και να γράψεις 18
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος
ναι σιγα,ενω τα Αρχαια και η Εκθεση ειναι ''ανεβαστικα'' μαθηματα...Θα μας καταστρέψει η Λογοτεχνία ρεεεεεεεεεεεεεε (jk)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Elisavet21
Δραστήριο μέλος
ναι σιγα,ενω τα Αρχαια και η Εκθεση ειναι ''ανεβαστικα'' μαθηματα...
Χαχαχαχα και αυτά δεν πάνε πίσω αλλά την Λογοτεχνία την φοβάμαι περισσότερο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.