Αντωνία_
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι, αυτο ειναι ολοσωστο. Ουσιαστικα παιρνεις δειγμα απο την καλλιεργεια με την βοηθεια ενος ειδικου υλικου, σαν χαρτι, προσθετεις πενικιλινη σε αυτο, βλεπεις ποια επιβιωνουν και ποια οχι και συγκρινεις την εικονα του υλικου με την εικονα της καλλιεργειας στο τρυβλιο ή οπου αλλου εχεις την καλλιεργεια. Αλλα, ξαναλεω, και τα βακτηρια που προσλαμβανουν πλασμιδιο χωρις το επιθυμητο γονιδιο ειναι μετασχηματισμενα.
Αυτή ήταν ακριβώς και η δική μου απάντηση , άρα παίρνουμε δείγμα απο τους κλώνους για να δούμε ποια βακτήρια είναι μετασχηματισμένα;
τόσο καιρό η δική μου ένσταση σε αυτό ήταν πως αν τα βάλουμε σε πενικιλλίνη τότε θα πεθάνουν όλα τα μετασχηματισμένα και θα είναι ανούσιο.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντωνία_
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 719211
Επισκέπτης
Εισάγουμε σε ένα πλασμίδιο ένα τμήμα DNA που περίεχει γονίδιο ανθεκτικότητας σε ένα συγκεκριμένο αντιβιοτικό. Είσαγουμε το πλασμίδιο σε βακτήριο ξενιστή τι οποίο καλλιεργείται σε στερεό θρεπτικό υλικό για να ελεγχθεί η ανθεκτικότητα του στο αντιβιοτικό και δεν παρατηρείται σχηματισμός αποικίας. Εξηγήστε τι συνέβη και το βακτήριο δεν απέκτησε ανθεκτικότητα στο αντιβιοτικό;
1)το γονίδιο εισήλθε εντός πλασμίδιου με λανθασμένο προσανατολισμό
2) ανταλλαγή τμημάτων πλασμίδιου -βακτηριου και λάθος προσανατολισμός
3) μετάλλαξη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
1)το γονίδιο εισήλθε εντός πλασμίδιου με λανθασμένο προσανατολισμό
2) ανταλλαγή τμημάτων πλασμίδιου -βακτηριου και λάθος προσανατολισμός
3) μετάλλαξη
Αρχικά σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου, τι έννοεις ανταλλαγή τμημάτων πλασμιδίου και βακτηρίου; ακόμη και έτσι όμως εφόσον είχε μεταφερθεί στο κύριο βακτηριακό DNA πάλι δεν θα εκφράζονταν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντωνία_
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηlianna
Νεοφερμένος
Στον πυρηνα ενος κυτταρου μετα την αντιγραφη που απομονωθηκε απο τον βασιδιομυκητα Agaricales μετρηθηκαν 18 μορια DNA ενο στον πυρηνα σωματικου κυτταρου του μυκητα Sarcoscypha επισης μετα την αντιγραφη μετρηθηκαν 16 μορια DNA
α)Ποιο απο τα δυο ειδη ειναι απλοειδες;
β)αν το αλλο ειναι διπλοειδες ποσα ζευγη χρωμοσωματων απεικονιζονται στον καρυοτυπο του;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τώρα δηλαδή θα πρέπει να χάνουμε ή να ρισκάρουμε έστω μόρια επειδή μπορούν να κάνουν μια διατύπωση που δεν παρερμηνεύεται με 5 τρόπους? Με τα υπόλοιπα μαθήματα έστω δεν έχω τέτοια θέματα, με προσοχή καταλαβαίνεις τα ζητούμενα στο 100% και αν ξέρεις, προχωράς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick890
Επιφανές μέλος
1)Ποια ή εκατοστιαία αναλογία των υπολοίπων βάσεων ;
2)Πόσες πλήρεις στροφές στο χώρο σχηματίζει το μοριο
3)Πόσους δεσμούς υδρογόνου σχηματίζει ;
(Στο dna κάθε πλήρης στροφή περιλαμβάνει 10 ζεύγη βάσεων και η απόσταση μεταξύ δύο διαδοχικών ζυγών βάσεων είναι ίση με 0.34 nm)
Help!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick890
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gnx
Νεοφερμένος
2)μηκος μορίου 3,4μm=3400nm, αν στην εκφώνηση εννοεις ζευγών βασεων και όχι ζυγων τότε έχεις 3,4nm απόσταση ανά μια στροφή (0,34*10). Άρα 3400nm/3,4nm=1000 στροφες
3) Αφού έχεις 1000 στροφές θα έχεις 10.000 ζ.βασεων. Άρα (Α+Τ)=10.000*0,4=4000 και (G+C)=10.000*0,6=6000
Δ.Υ= 2(Α-Τ)+3(G-C)= 2*4000+3*6000=26.000
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick890
Επιφανές μέλος
1) 20% Α, 20%Τ, 30%G, 30%C
2)μηκος μορίου 3,4μm=3400nm, αν στην εκφώνηση εννοεις ζευγών βασεων και όχι ζυγων τότε έχεις 3,4nm απόσταση ανά μια στροφή (0,34*10). Άρα 3400nm/3,4nm=1000 στροφες
3) Αφού έχεις 1000 στροφές θα έχεις 10.000 ζ.βασεων. Άρα (Α+Τ)=10.000*0,4=4000 και (G+C)=10.000*0,6=6000
Δ.Υ= 2(Α-Τ)+3(G-C)= 2*4000+3*6000=26.000
Ευχαριστω!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vanessa99
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδιά, χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Στο φροντιστήριο έχουμε πάρει ένα πολύ ωραίο βοήθημα και η καθηγήτρια μας λέει να μαθαίνουμε τη θεωρία από εκεί, διότι είναι καλύτερα διατυπωμένη. Ωστόσο, κάποια σημεία είναι διαφορετικά από του βιβλίου. Εσείς τι μου προτείνετε, να κάνω αυτό που μας λέει η καθηγήτρια ή να τα μαθαίνω από το βιβλίο, όπου είναι πιο δυσνόητα; Οι εξεταστές κόβουν αν δεν γράψεις κάτι όπως το λέει στο βιβλίο, αλλά παραπλήσια;
Βιολογία κατεύθυνσης να υποθέσω ε?
Εμάς ο καθηγητής μας λέει να τα μάθουμε όπως τα λέει το βιβλίο γιατί ίσως σου ξεφύγει κάτι στο παραπλησια (δεν είμαι φαν της παπαγαλίας αλλά έτσι μας είπε). Μπορείς πάντα να χρησιμοποιείς το βοήθημα για να καταλάβεις καλύτερα τη θεωρία, διαβάζοντας την και από το βιβλίο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Σχολικό μόνο! Άμα θες να είσαι σίγουρη ότι δεν θα χάσεις από τη θεωρία να τα μαθαίνεις απ' έξω από το σχολικό και όχι από βοηθήματα γιατί οι διατυπώσεις διαφέρουν.Παιδιά, χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Στο φροντιστήριο έχουμε πάρει ένα πολύ ωραίο βοήθημα και η καθηγήτρια μας λέει να μαθαίνουμε τη θεωρία από εκεί, διότι είναι καλύτερα διατυπωμένη. Ωστόσο, κάποια σημεία είναι διαφορετικά από του βιβλίου. Εσείς τι μου προτείνετε, να κάνω αυτό που μας λέει η καθηγήτρια ή να τα μαθαίνω από το βιβλίο, όπου είναι πιο δυσνόητα; Οι εξεταστές κόβουν αν δεν γράψεις κάτι όπως το λέει στο βιβλίο, αλλά παραπλήσια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VforVendetta
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vanessa99
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στο 1ο: 20*10^9 ζ.β
Στο 2ο: 5*10^9 ζ.β
Στο 3ο: 10*10^9 ζ.β
Να εξηγήσετε γιατί υπάρχουν οι διαφορές αυτές στο μέγεθος του γονιδιώματος των 3ων γονιδίων.
Κανονικά, θα έλεγα ότι το 2ο ανήκει σε γαμετη, το 3ο σε κύτταρο πριν τη αντιγραφή και το 1ο μετά την αντιγραφή. Όμως το καλαμπόκι δεν έχει γαμέτη νομίζω άρα γιατί είναι διαφορετικά?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristianax
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 237 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- jellojina
- lyfestyle.123
- suaimhneas
- Corfu kitty
- F1L1PAS
- BatGuin
- nearos
- Μήτσος10
- Reader
- Hased Babis
- jYanniss
- Nala
- ch2006
- Kate1914
- Ryuzaki
- Than003
- bboys
- Joji
- Helen06
- ειδήμων
- Mariahj
- panosT436
- Maynard
- sofia07
- georgetherrr
- Panatha mono
- Αντωνία
- pnf292
- Magigi
- GiannisM
- STRATOSZAX
- fmarulezkd
- MrDna
- kalhkardia
- despoina13
- marikakitsou16
- ioanna2007
- thepigod762
- donut_daddy
- GV221
- ikigai
- Indecisive2
- DetectiveAgg
- Enhypen
- kiyoshi
- BiteTheDust
- Marianna.diamanti
- gzois
- math2arch
- Kostas4719
- Basiliki.kiki
- kostasst
- Sotiris.Y
- neurogirl
- Angelikavatzo
- phleidhs
- Giorgkalo
- Startx0
- dsmir
- BillyTheKid
- Scandal
- Χρήστος2006
- bill11
- Γιώργος μεγ
- carnage
- Sofos Gerontas
- Μιχαήλ
- sophiaa
- Human being
- eukleidhs1821
- Xara
- Lifelong Learner
- elenitren
- asia
- evaggelia anna
- penelopenick
- ev26
- spring day
- Ness
- beckyy
- user-2
- Lia 2006
- denjerwtithelwhelp
- Aristides Pap
- KOSTASSSSSSSSSSSSSSS
- xrisamikol
- xristosgkm
- Olakalamallon
- Abiogenesis
- Pharmacist01
- Billprs
- koukdespoina2004
- το κοριτσι του μαη
- tsiobieman
- Damienollo
- indig0
- ioanna06
- menual
- Unboxholics
- PanosBat
- oups
- mermaid89
- Nic Papalitsas
- nucomer
- marioushi
- constansn
- Santra_
- P.Dam.
- Sherlockina
- Drglitterstar
- Eirinakiii8
- Peter Pan13
- tapeinoxamomilaki
- margik
- Georgek7
- anakiriak@yahoo
- J.Cameron
- cinnamongirl
- Marple
- francies_nolan
- Ioanna98
- kost28
- georgios03
- ladybookworm
- SlimShady
- KingPoul
- effiee
- Markos
- Nikoleta_Giann
- george777
- 2005
- Kitana
- Mammy Nun
- Citylights
- Miranda32
- elena16
- theodoraooo
- Katsir
- KaterinaL
- augustine
- SKG
- nimbus
- Anonymous0
- alpha.kappa
- Dion G.
- Πα.Κ
- Nikoletaant
- Gxatzis
- Ameliak
- bruh_234
- Johnman97
- adonman
- emilyfan85
- angeloskar
- Johanna Mark
- Alexandraaaaa
- Mariaathens
- T C
- fockos
- _Aggelos123
- Theodora03
- BioChemical
- calliope
- Nefh_
- Anxious
- Idontknoww
- Georgekk
- Hera167
- Alexandros36k
- Sarantis_Ts
- StudyFreak04
- Dimitris9
- igeorgeoikonomo
- sofiannam
- Cortes
- βάτραχος
- Keeell
- totiloz
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.