Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Καλησπέρα, θα ήθελα τη γνώμη σας για την παρακάτω άσκηση:
Στον άνθρωπο τα κατσαρά μαλλιά επικρατούν των ίσιων και οι ελεύθεροι λοβοί των σταθερών. Ένα παντρεμένο ζευγάρι είναι ετερόζυγο και για τα δύο χαρ/κα. Ποιά η πιθανότητα α) το πρώτο τους παιδί να έχει σταθερούς λοβούς; β)η πρώτη κόρη τους να έχει ελεύθερους λοβούς και κατσαρά μαλλιά; γ)το επόμενο παιδί τους να είναι αγόρι με ίσια μαλλιά και ελεύθερους λοβούς;
Λύση:
Πρόκειται για πρόβλημα διυβριδισμού και μάλιστα η διασταύρωση δίνει την φ.α. 9:3:3:1 της διασταύρωσης της f1 γενιάς του mendel.
α)η πιθανότητα είναι 4/16=25%
β) Εδώ είναι το πρόβλημα. Εγώ απαντώ πως η πιθανότητα είναι 9/16, χωρίς να υπολογιστεί η πιθανότητα του φύλου (1/2) καθώς όπως διατυπώνεται το ερώτημα με δεδομένο πως το παιδί θα είναι κορίτσι καλλούμαστε να υπολογίσουμε την πιθανότητα να έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφονται.
Όμως, μου είπαν πως αυτό είναι λάθος, αφού έπρεπε να υπολογίσω και την πιθανότητα του φύλου, οπότε το αποτέλεσμα θα ήταν 9/32.
γ) αντίθετα εδώ που ζητάει να εξετάσουε την πιθανοτητα που αφορά το επόμενο ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΧΑΡ/ΚΑ υπολόγισα και το 50% για την περίπτωση να είναι αγόρι.
Πιστεύετε ότι η λύση μου και το σκεπτικό της είναι σωστό; Αυτή η σκέψη φαίνεται να επηρεάζει τη λύση καθώς η πιθανότητα μειώνεται στο μισό και το νέο νούμερο δεν έχει καμία σχέση με το αρχικό. Απλά θέλω ν αμου πείτε τη γνώμη σας και πως θα λύνατε εσεις την άσκηση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
την έχω λύσει είναι από βοήθημα.σωστή απάντηση είναι η δική σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amarienne
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς σημαίνει στη Μενδελική Κληρονομικότητα (5ο κεφάλαιο) αμιγές στέλεχος; Μας το ειχαν εξηγήσει την πρώτη φορά που κάναμε το κεφάλαιο αλλά δε μπορώ να το καταλαβω.
Αμιγή = Καθαρή
Θα σου πω περίπου τον επίσημο ορισμό (εσύ να χρησμιμοποιήσεις τον ορισμό που γράφει το βιβλίο σου δεν ξέρω πως το γράφει)
Το αμιγές στέλεχος μιας ιδιότητας κυττάρου ή οργανισμού είναι ο οργανισμός ή το κύττατο που θα διατηρήσει την ίδια ιδιότητα μετά από αυτογονιμοποίηση του.
Ο λόγος που σου το λέω αυτό είναι ότι πολλοί που διορθώνουν τα γραπτά είναι φυσιογνώστες συνεπώς δεν ξέρουν (καλή βιολογία) και αν γράψεις κάτι που δεν καταλαβαίνουν το παίρνουν για λάθο. ΓΙα αυτό να χρησιμοποιείς τους ορισμόυς του βιβλίου.
π.χ. ένα αμιγή μαύρη αρσενική γάτα ως προς το χρώμα διασταυρώνεται με μια μαύρη γατίνα και αυτή αμιγή ως προς το χρώμα. Τα γατάκια που θα προκύψουν θα είναι όλα μαύρα. .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amarienne
Νεοφερμένος
Ναι, αυτό είναι όμως χαζό. Να μη μπορείς να γράψεις κάτι με το τρόπο που το έχεις καταλάβει ενώ είναι σωστό. Μας το έχουν επισημάνει. Όλα μέσα απο το βιβλίο!Πφ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστινα Θεσνικη
Νεοφερμένος
στα πολλαπλης επιλογης υπαρχουν 2 αποριες απο την πλευρα μου:
1)το κωδικονιο του mrna που κωδικοποει το αμινοξυ μεθειονινη ειναι:
α.5'-GUA-3'
β.3'-AUG-5'
γ.3'-GUA-5'
δ.5'-UAC-3'
εγω λεω οτι ειναι το γ ομως στις απαντησεις λεει οτι ειναι το α....πειτε μου την αποψη σας!!
2)Η μεταγραφη σε ενα ευκαρυωτικο κυτταρο πραγματοποιειται:
α.στο κυτταροπλασμα
β.στους χλωροπλαστες
γ.στα μιτοχονδρια
δ.σε ολα τα προαναφερθεντα
για μενα,δεδομενου οτι το κυτταρο ειναι ευκαρυωτικο καμια απαντηση δεν με καλυπτει.αντιθετα στις απαντησεις ειδα οτι ειναι σωστο το δ.Πιστευω οτι η ερωτηση επρεπε να αναφεροταν σε προκαρυωτικο κυτταρο...αν γνωριζετε οτι υπαρχει λαθος παρακαλω πειτε μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
παιδακια ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με τα θεματα τ οεφε 2004....
στα πολλαπλης επιλογης υπαρχουν 2 αποριες απο την πλευρα μου:
1)το κωδικονιο του mrna που κωδικοποει το αμινοξυ μεθειονινη ειναι:
α.5'-GUA-3'
β.3'-AUG-5'
γ.3'-GUA-5'
δ.5'-UAC-3'
εγω λεω οτι ειναι το γ ομως στις απαντησεις λεει οτι ειναι το α....πειτε μου την αποψη σας!!
2)Η μεταγραφη σε ενα ευκαρυωτικο κυτταρο πραγματοποιειται:
α.στο κυτταροπλασμα
β.στους χλωροπλαστες
γ.στα μιτοχονδρια
δ.σε ολα τα προαναφερθεντα
για μενα,δεδομενου οτι το κυτταρο ειναι ευκαρυωτικο καμια απαντηση δεν με καλυπτει.αντιθετα στις απαντησεις ειδα οτι ειναι σωστο το δ.Πιστευω οτι η ερωτηση επρεπε να αναφεροταν σε προκαρυωτικο κυτταρο...αν γνωριζετε οτι υπαρχει λαθος παρακαλω πειτε μου...
Χριστινα μου,
η πρώτη απορία σου αρχικά μ μπέρδεψε,γιατι σκέφτηκα πως επειδη DNA και RNA ειναι αντιπαραλληλα ισως το DNA ειναι 5-3 και το RNA 3-5.Ομως πηγαινε στο βιβλίο της Βιολογιας σου ,σελίδα 36,εικόνα α.αποδεικνυει πως εισαι σωστη χωρι αμφιβολια.(δες και εικονα σελιδα 32.μονο στο τΡΝΑ θα σκεφτεσαι 3-5) στη δευερη σου ερωτηση ομως εχεις λαθος.μηπως μπερδεψες τους ορισμους?Ευκαρυωτικο=εχει πυρηνα,οπως το φυτικό που σου εχει η ερωτηση.Τα φυτικα εχουν ΔΝΑ στον πυρηνα,απο τον οποιο εξερχεται το ΜΡΝΑ και μεταφραζεται στο κυταροπλασμα απο τα ριβοσωματα,στα μιτοχονδρια(εχουν ολα τα ΕΥΚΑΡΙΩΤΙΚΑ),και επειδη ειναι φυτικα και στους χλωροπλαστες.Για να παρεις απαντηση λοιπον διαβασε τη θεωρια του βιβλίου σου σελιδα 21,"τα μιτοχονδρια...μητρική") θα σε διαφωτισει.αντιθετα τα προκαριωτικα κυτταρα τα κανουν ολα στο κυταρροπλασμα!δεν εχουν πυρηνα,δεν εχουν μιτοχονδρια,ουτε χλωροπλαστεςτιποτε σε οργανιδια.κι ο,τι γινεται στο ΔΝΑ τους,ειτε μιλαμε για το κυριο ειτε για πλασμιδια γινεται στο κυτταροπλασμα.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CE%BB%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%82
https://el.wikipedia.org/wiki/Μιτοχόνδριο
users.sch.gr/.../toprokariotikokyttaro-diaforetikakyttaragiadiaforetikeslitourgies.pps
δες τα προς ενημερωση σου αν εχεις το χρονο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ceres Victoria
Πολύ δραστήριο μέλος
παιδακια ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με τα θεματα τ οεφε 2004....
στα πολλαπλης επιλογης υπαρχουν 2 αποριες απο την πλευρα μου:
1)το κωδικονιο του mrna που κωδικοποει το αμινοξυ μεθειονινη ειναι:
α.5'-GUA-3'
β.3'-AUG-5'
γ.3'-GUA-5'
δ.5'-UAC-3'
εγω λεω οτι ειναι το γ ομως στις απαντησεις λεει οτι ειναι το α....πειτε μου την αποψη σας!!
2)Η μεταγραφη σε ενα ευκαρυωτικο κυτταρο πραγματοποιειται:
α.στο κυτταροπλασμα
β.στους χλωροπλαστες
γ.στα μιτοχονδρια
δ.σε ολα τα προαναφερθεντα
για μενα,δεδομενου οτι το κυτταρο ειναι ευκαρυωτικο καμια απαντηση δεν με καλυπτει.αντιθετα στις απαντησεις ειδα οτι ειναι σωστο το δ.Πιστευω οτι η ερωτηση επρεπε να αναφεροταν σε προκαρυωτικο κυτταρο...αν γνωριζετε οτι υπαρχει λαθος παρακαλω πειτε μου...
1. αυτο που πρεπει να θυμασαι ειναι οτι η κατευθυνση του mRNA ειναι 5'->3' συνεπως η σωστη απαντηση ειναι η γ.
2. δεν υπαρχει σωστη απαντηση στη συγκεκριμενη ερωτηση. Η μεταγραφη γινεται στον πυρηνα. Μηπως η ερωτηση αφορουσε την μεταφραση και οχι την μεταγραφη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ceres Victoria
Πολύ δραστήριο μέλος
Bρε παιδιά,τα μιτοχόνδρια και οι χλωροπλάστες έχουν γενετικό υλικό,φυσικά και γίνεται μεταγραφή εκεί!
εχουν (ελαχιστο) γενετικο υλικο εκει, αλλα εχουν και στον πυρηνα και επιπλεον η ερωτηση δεν διευκρινιζει σε ποιο γονιδιωμα απευθυνεται. Η μεταγραφη του nDNA σε RNA γινεται στον πυρηνα. Η μεταγραφη του mtDNA γινεται στο μιτοχονδριο και οχι στον πυρηνα ή στον χλωροπλαστη. Ηθελα να 'ξερα ποιος σκεφτεται τοσο αστοχες ερωτησεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
forakos
Νεοφερμένος
Εγώ έχω κάποια υπόψιν μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
1. αυτο που πρεπει να θυμασαι ειναι οτι η κατευθυνση του mRNA ειναι 5'->3' συνεπως η σωστη απαντηση ειναι η γ.
2. δεν υπαρχει σωστη απαντηση στη συγκεκριμενη ερωτηση. Η μεταγραφη γινεται στον πυρηνα. Μηπως η ερωτηση αφορουσε την μεταφραση και οχι την μεταγραφη;
α καλααα....εγώ απάντησα στην ερώτηση διαβάζοντας "μετάφραση"αντι "μεταγράφη".Αν η κοπέλα που έκανε την ερώτηση δεν μπερδευτηκε μιλάμε για τελείως ασχετη ερώτηση.Συνοψίζοντας:η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ γίνεται σε πυρήνα,μιτοχόνδρια και χλωροπλάστες.η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ γίνεται σε κυτταρόπλασμα,μιτοχόνδρια και χλωροπλάστες.Αυτό διότι το DNA ,ώντας διπλή ελικα και συσπειρωμένο με ιστόνες δε χωρά να περάσει απο τον πυρηνικό φάκελο,ενώ το mRNA είναι πιο ευέλικτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Προσοχή στα φυλλοσύνδετα
Σαν 3ο θέμα θα πέσει μια έλικα dna Που θα την κάνεις mrna και πρωτείνες και θα σου ζητάει το είδος μετάλλαξης.
Nα ξέρεις όλα τα είδη των μεταλλάξεων να τα αναγνωρίζει αλλά και να τα φτιάχεις σε μια τυχαία αλυσίδα rna ή dna,
Σαν πολλαπλής μπορεί να ρωτήσει τα πάτνα.
SOS BIΟΛΟΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ENZYMΩΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ
ΕΙΔΗ RNA και βιολογικός ρόλος του καθενός.
από τι αποτελείται ένα ριβόσωμα.
Τι κάνει η dna λιγκάση
Διαφορές μεταξύ ευκαριωτικού και προκαριωτικού κυττάρου στην αντιγραφή μεταγραφή μετάφραση
εσώνια, εξώνια (που έχει που δεν έχει)
ογκοκατασταλτικά γονίδια, ογκογονίδια----.> καρκίνος Super s.o.s
τι γνωρίζετε για το ανθρώπινο γονίδιωμα, το μήκος του πόσες βάαεις, πότε έγινε η αποκρυπτογράφηση του.
Και SUPER SOS και ξέρει ο fockos τι λέει
να ξέρετε να σχεδιάζετε την ανοιγμένη έλικα αντιγραφής, τον συνεχή και τον ασυνεχή και τις σωστές κατευθύνσεις.
Να τα κάνετε σε ένα τετράδιο
Ποια είναι η διπλή έλικα dna (ή Watson kai crick ) και τι γνωρίζεται για αυτή (sosara)
Kυτταρικός κύκλος οι φάσεις του (πόσα τα χρωμοσώματα σε κάθε φάση)
Αρρώστιες (sos αχρωματοψία)
σύνδομο κλάμα της γάτας, turner, klenefelter (κάπως έτσι) και
down
Nα ξέρετε πότε ποια γυναίκα έχει προδιάθεση να γεννήσει παιιδά με σύνδομο Down.
Γιατί το dna περιέχει την γονιδιακή πληροφορία (αναφέρετε ιδιότητες του που το καθιστούν καταλληλότερο μόριο για φορέας γονιδιακής πληροφορίας)
Άλλα:
διαφορά ευχρωματίνη, ετεροχρωματίνης
ορισμούς : γονιδιακός κώδικας, χρωματινή, χρωμόσωμα, νουκλεόσωμα (πόσες βάσεις βάσεων έχει το καθένα)
Τι είναι τα τελομερίδια.
η Dna πολυμεράση μπορεί να συνθέσει εξαρχής dna; Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης να περιγάψετε την διαδικασία.
Σε ποια σημεία δρα η Dna ελικάση.
μείωση μίτωση πόσα χρωμοσώματα υπάρχουν σε κάθε στάδιο... τι είναι τα κεντρομερίδια και τι οι κινητοχώροι.
Ποια είναι τα κωδικια έναρξης και λήξης.
ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ MENDEL ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!GeoRge!
Δραστήριο μέλος
πιστευετε οτι αυτο π οντως θελουν ειναι η στειρα παραθεση των κειμενων του σχολικου προκειμενου να πιασεις το 20αρι?
ή μηπως εχει βγει στην πιατσα αυτη η αντιληψη λογω του οτι τα παιδια οταν τα λενε με δικα τους λογια ''το χανουν'' ή παραλειπουν σημαντικα πραγματα..?
πχ εγω νιωθω οτι την εχω νιωσει στο πετσι μ τη βιολογιακαι δεν πιστευω οτι θα παραλειψω καποια ''σημαντικη λεπτομερεια'' αν αρχισω να τα διατυπωνω με διαφορετικα λογια...
οι βαθμολογητες λετε να μ κοψουν πχ επειδη εκανα διαφορετικη συνταξη στην προταση του σχολικου βιβλιου??
εχετε ακουσει απο παλιοτερους τι παιζει μαυτο το θεματακι πανω κατω..?
παντως οι ερωτησεις κρισεως ελπιζω να παιξουν περισσοτερο φετος στη βιολογια...φαινεται αν εχει ''πιασει'' ο μαθητης οντως το νοημα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BioLogiC
Νεοφερμένος
Είναι η ασφαλέστερη μέθοδος (αλλά όχι μοναδική) για να γράψει κανείς καλά. Διαφορετικά υπάρχει το ρίσκο να ξεχάσεις κάποια πληροφορία ή να κάνεις κάποιο λάθος στην έκφρασή σου που ενδεχομένως να αλλάξει το βιολογικό νόημα μιας πρότασης.
Η απλή παπαγαλία από την άλλη δεν εγγυάται τίποτα γιατί πρέπει να κατανοείς αυτά που μαθαίνεις για να μπορείς χωρίς προβλήματα να απαντήσεις και σε μια ενδεχόμενη ερώτηση κρίσεως...
Αν κρίνουμε από την βιολογία γενικής, θα υπάρξουν και εδώ ερωτήσεις που θα αναδείξουν τον μαθητή που όχι απλά διάβασε αλλά κατανοεί και εις βάθους το αντικειμενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
!George εγώ πιστεύω ένας άριστα διαβασμένος μαθητής αν έχει να την πατήσει καου θα την πατήσει στα πολλαπλής απο απροσεξία. Δεν ξέρω τι γνώμη έχει η biologic αυτή θα σου απαντήσει σωστότερα. Πολλοί βαθμολογητές είναι φυσιογνώστες δεν είναι βιολόγοι και ξέρουν την βιολογία του σχολικού βιβλίου και ελάχιστα παραπάνω, για αυτο πολλά παιδιά που ξέρουν πράγματα πέρα από το σχολικό βιβλίο και τα γράφουν βαθμολογούντε μερικες φορές αρνητικα. Πιστεύω αν έχεις ένα θέμα ανάπτυξης πρέπει να το ξεκοκαλήσεις το θέμα να γράφεις όσες λεπτομέρειες ξέρεις αλλά να είναι όλες μέσα από το βιβλίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!GeoRge!
Δραστήριο μέλος
ευχαριστω για την απαντηση! και γω ετσι πιστευω.....Το σημαντικό είναι να έχεις κατανοήσει τη βιολογία σε βάθος. Όντως προτείνεται να μαθαίνετε την ύλη όσο τον δυνατό πιο κοντά στο βιβλίο, αλλά ο λόγος είναι ακριβώς αυτός που ανέφερες:
Είναι η ασφαλέστερη μέθοδος (αλλά όχι μοναδική) για να γράψει κανείς καλά. Διαφορετικά υπάρχει το ρίσκο να ξεχάσεις κάποια πληροφορία ή να κάνεις κάποιο λάθος στην έκφρασή σου που ενδεχομένως να αλλάξει το βιολογικό νόημα μιας πρότασης.
Η απλή παπαγαλία από την άλλη δεν εγγυάται τίποτα γιατί πρέπει να κατανοείς αυτά που μαθαίνεις για να μπορείς χωρίς προβλήματα να απαντήσεις και σε μια ενδεχόμενη ερώτηση κρίσεως...
Αν κρίνουμε από την βιολογία γενικής, θα υπάρξουν και εδώ ερωτήσεις που θα αναδείξουν τον μαθητή που όχι απλά διάβασε αλλά κατανοεί και εις βάθους το αντικειμενο.
οι βαθμολογητες δηλαδη γνωριζουν μονο τα του σχολικου?? αν γραφεις παρα πολλα και μεσα σαυτα τα ''παρα πολλα'' υπαρχουν και αυτα που ''πρεπει να δουν απτο σχολικο'' θα σου κοψουν μορια??? ή πχ το σχολικο σε καποια σημεια μπορει να λεει κατι με μικροασαφειες!αν εσυ το διατυπωσεις με μεγαλυτερη σαφηνεια σ κοβουν επειδη δεν τα ειδαν αυτολεξι? αχ ευχομαι να μην γινονται τετοια...ελεος..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BioLogiC
Νεοφερμένος
Αν η απαντησή σου είναι ορθή και περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες του σχολικού βιβλίου, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα και ας μην έχεις χρησιμοποιήσει την οργάνωση ή τη στίξη (!) του βιβλίου...
Εξ' άλλου, κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.
Δεν είναι μπαμπούλες οι καθηγητές να κόβουν ό,τι δεν μοιάζει με του σχολικού βιβλίου, ούτε παιδάκια που έχουν μπροστά τους δύο κείμενα (το γραπτό σου και το σχολικό) και συγκρίνουν λεξούλες χωρίς να ξέρουν τί σημαίνουν.
Διευκρινίζω όμως ότι οι περιγραφές κάποιας βιολογικής διαδικασίας που έχουν συγκεκριμένη χρονική σειρά και αρχή, μέση και τέλος, όπως πχ. ο μηχανισμός αντιγραφής ή η διαδικασία δημιουργίας διαγονιδιακών ζώων,δεν επιτρέπουν την ''ελεύθερη'' ανάπτυξή σου, διαφορετικά ''την πατάς''!
Καλό διάβασμα και Καλή επιτυχία!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!GeoRge!
Δραστήριο μέλος
αχ ωραια ηρεμισα λιγο! θελω 19+ βιολογια γιαυτο αγχωθηκα...Μην αγχώνεσαι Γιώργο για τέτοια πράγματα!
Αν η απαντησή σου είναι ορθή και περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες του σχολικού βιβλίου, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα και ας μην έχεις χρησιμοποιήσει την οργάνωση ή τη στίξη (!) του βιβλίου...
Εξ' άλλου, κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.
Δεν είναι μπαμπούλες οι καθηγητές να κόβουν ό,τι δεν μοιάζει με του σχολικού βιβλίου, ούτε παιδάκια που έχουν μπροστά τους δύο κείμενα (το γραπτό σου και το σχολικό) και συγκρίνουν λεξούλες χωρίς να ξέρουν τί σημαίνουν.
Διευκρινίζω όμως ότι οι περιγραφές κάποιας βιολογικής διαδικασίας που έχουν συγκεκριμένη χρονική σειρά και αρχή, μέση και τέλος, όπως πχ. ο μηχανισμός αντιγραφής ή η διαδικασία δημιουργίας διαγονιδιακών ζώων,δεν επιτρέπουν την ''ελεύθερη'' ανάπτυξή σου, διαφορετικά ''την πατάς''!
Καλό διάβασμα και Καλή επιτυχία!
και καλυτερα να βαλουν και 1-2 κρισεως ποιοτικες να φανει αυτος που τα καταλαβαινει και οχι απλα τα αποστηθιζει! μου αρεσει πολυ η βιολογια και οταν περναει το μηνυμα ''διαβαστε την οπως την ιστορια'' μου τη δινει! καλη επιτυχια σολους της θετικης! (και πανω απολα να ευχηθουμε σωστα διατυπωμενες εκφωνησεις αυριο!!! δεν ειναι λιγες οι φορες που τα ζητανε με ασαφειες και οι πολυ καλοι μαθητες την πατανε!)
Aν αντιλαμβανομαι σωστα ειστε καθηγητρια βιολογιας??
καθε χρονο τα 19+ στη βιολογια ειναι αρκετα??
ειχα ιαβασει καπου οτι ενας στους τρεις θετικους περιπου γραφει 18 με 20 βιολ.κατ! αληθευει? /
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BioLogiC
Νεοφερμένος
Αν και δεν πρέπει να σε απασχολούν στην παρούσα φάση αυτά τα δεδομένα, δηλαδή να κοιτάξεις να γράψεις εσύ όσο πιο καλά γίνεται, σου παραθέτω κάποια στοιχεία που μάλλον επιβεβαιώνουν αυτό που κάπου διάβασες:
Από το υπουργείο παιδείας:
Ποσοστό μαθητών με βαθμό 18-20 στη Βιολογία Θετικής:
2001: 14,77 %
2002: 14,02 %
2003: 17,75 %
2004: 23,35 %
2005: 37,91 %
2006: 37,54 %
2007: 40,31 %
2008: 32,16 %
2009: 32,52 %
Οι διακυμάνσεις από χρονιά σε χρονιά σαφώς σχετίζονται με τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων...
Bye!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 237 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- jellojina
- lyfestyle.123
- suaimhneas
- Corfu kitty
- F1L1PAS
- BatGuin
- nearos
- Μήτσος10
- Reader
- Hased Babis
- jYanniss
- Nala
- ch2006
- Kate1914
- Ryuzaki
- Than003
- bboys
- Joji
- Helen06
- ειδήμων
- Mariahj
- panosT436
- Maynard
- sofia07
- georgetherrr
- Panatha mono
- Αντωνία
- pnf292
- Magigi
- GiannisM
- STRATOSZAX
- fmarulezkd
- MrDna
- kalhkardia
- despoina13
- marikakitsou16
- ioanna2007
- thepigod762
- donut_daddy
- GV221
- ikigai
- Indecisive2
- DetectiveAgg
- Enhypen
- kiyoshi
- BiteTheDust
- Marianna.diamanti
- gzois
- math2arch
- Kostas4719
- Basiliki.kiki
- kostasst
- Sotiris.Y
- neurogirl
- Angelikavatzo
- phleidhs
- Giorgkalo
- Startx0
- dsmir
- BillyTheKid
- Scandal
- Χρήστος2006
- bill11
- Γιώργος μεγ
- carnage
- Sofos Gerontas
- Μιχαήλ
- sophiaa
- Human being
- eukleidhs1821
- Xara
- Lifelong Learner
- elenitren
- asia
- evaggelia anna
- penelopenick
- ev26
- spring day
- Ness
- beckyy
- user-2
- Lia 2006
- denjerwtithelwhelp
- Aristides Pap
- KOSTASSSSSSSSSSSSSSS
- xrisamikol
- xristosgkm
- Olakalamallon
- Abiogenesis
- Pharmacist01
- Billprs
- koukdespoina2004
- το κοριτσι του μαη
- tsiobieman
- Damienollo
- indig0
- ioanna06
- menual
- Unboxholics
- PanosBat
- oups
- mermaid89
- Nic Papalitsas
- nucomer
- marioushi
- constansn
- Santra_
- P.Dam.
- Sherlockina
- Drglitterstar
- Eirinakiii8
- Peter Pan13
- tapeinoxamomilaki
- margik
- Georgek7
- anakiriak@yahoo
- J.Cameron
- cinnamongirl
- Marple
- francies_nolan
- Ioanna98
- kost28
- georgios03
- ladybookworm
- SlimShady
- KingPoul
- effiee
- Markos
- Nikoleta_Giann
- george777
- 2005
- Kitana
- Mammy Nun
- Citylights
- Miranda32
- elena16
- theodoraooo
- Katsir
- KaterinaL
- augustine
- SKG
- nimbus
- Anonymous0
- alpha.kappa
- Dion G.
- Πα.Κ
- Nikoletaant
- Gxatzis
- Ameliak
- bruh_234
- Johnman97
- adonman
- emilyfan85
- angeloskar
- Johanna Mark
- Alexandraaaaa
- Mariaathens
- T C
- fockos
- _Aggelos123
- Theodora03
- BioChemical
- calliope
- Nefh_
- Anxious
- Idontknoww
- Georgekk
- Hera167
- Alexandros36k
- Sarantis_Ts
- StudyFreak04
- Dimitris9
- igeorgeoikonomo
- sofiannam
- Cortes
- βάτραχος
- Keeell
- totiloz
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.