Βοήθεια/Απορίες στη Βιολογία Γενικής Παιδείας

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Στο μάθημα της Βιολογίας διδάσκεστε στοιχεία της Φυσιολογίας Φυτών? Μάλιστα...
Δεν διδασκομαστε στοιχεια φυσιολογιας φυτων, απλα του 'ρχεται του βιβλιου εκει που μιλαει για τον κυκλο του νερου να ριξει και μια παραγραφουλα για τη διαπνοη των φυτων. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

little_miss_lily

Νεοφερμένος

Η little_miss_lily αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
εχω την παρακατω ασκηση και δεν μπορω να την λυσω... βοηθειαα!!


ένα δίκλωνο γραμμικό μόριο DNA έχει συνολικά 10000 νουκλεοτίδια. το 15% είναι νουκλεοτίδια της θυμίνης. να υπολογίσετε:
1. τον αριθμό των νουκλεοτιδίων της γουανίνης.
2. τον αριθμό των δεσμών υδρογόνου.
3. τον αριθμό των φωσφοδιεστερικών δεσμών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

conn-a

Νεοφερμένος

Η Κωνσταντινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
εχω την παρακατω ασκηση και δεν μπορω να την λυσω... βοηθειαα!!


ένα δίκλωνο γραμμικό μόριο DNA έχει συνολικά 10000 νουκλεοτίδια. το 15% είναι νουκλεοτίδια της θυμίνης. να υπολογίσετε:
1. τον αριθμό των νουκλεοτιδίων της γουανίνης.
2. τον αριθμό των δεσμών υδρογόνου.
3. τον αριθμό των φωσφοδιεστερικών δεσμών.

1.εφοσον το 15% ειναι νουκλεοτιδια της θυμινης εχεις:(10000*15)/100 το οποιο ειναι 1500.Εφοσον καθε θυμινη αντιστοιχει σε μια αδενινη θα ναι αντιστοιχος και ο αριθμος δλδ 1500 νουκλεοτιδια αδενινης συνολο δλδ 3000 απτις 10000,αρα αυτες οι 7000 που περισσευουν ειναι κυτοσινη και γουανινη. αφου καθε γουανινη αντιστοιχει σε μια κυτοσινη θα κανεις 7000/2 για να βρεις ποσο αναλογει στην καθεμια δλδ 3500 για καθεμια. Αρα ο αριθμος των νουκλεοτιδιων γουανινης ειναι 3500

2.ξεροντας τωρα οτι καθε θυμινη και αδενινη συνδεεται με 2 δεσμους υδρογονου κανεις 1500(αριθμος νουκλεοτιδιων αδενινης η θυμινης) * 2 αρα 3000. Ξεροντας επισης οτι η γουανινη με την κυτοσινη συνδεονται με 3 δεσμους υδρογονου κανεισ 3500*3=10500. Προσθετεις τα 2 αποτελεσματα και βγαζεις 13500 δεσμοι υδρογονου. τωρα για τους φωσφοδιεστερικους δεσμους θα σε γελασω δεν θυμαμαι καπου θα το γραφει στο βιβλιο για το τι σχεση εχουν στο dna ελπιζω να βοηθησα:)
αν δεν το κανεις καθαρα για εγκυκλοπεδικους λογους η για το βαθμο που ισως να θες (που κατα τη γνωμη μου σιγα ταυγα..) ή γιατι εχεις σκοπο να σπουδασεις θετικες επιστημες δεν αξιζει να σκας(γενικα δεν αξιζει να σκας!) δεν εχει καμια σχεση με τη βιολογια της γ λυκειου που ισως να θες να παρεις επιλογη στις πανελληνιες:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Επειδή δεν έχω δει ανοιχτό θέμα για την Βιολογία γενικής, πήρα την πρωτοβουλία και άνοιξα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sofia21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
μου αρέσει πάρα πολύ η Βιολογία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
μου αρέσει πάρα πολύ η Βιολογία
Και εμενα ειναι παρα πολυ καλο και ευκολο θα ελεγα μαθημα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sofia21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Και εμενα ειναι παρα πολυ καλο και ευκολο θα ελεγα μαθημα....
και παρα πολυ χρησιμο και ενδιαφερον
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θανάσης91

Νεοφερμένος

Ο Θανάσης91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Άβδηρα (Ξάνθη). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Ειμαι απόφοιτος λυκείου και δίνω 2η φορά και πέρυσι δεν είχα κάνει καθόλου το 3ο κεφάλαιο της βιολογίας και θέλω να ρωτήσω στη σελ. 125-126 αναφέρει πως η θεωρία της φυσικής επιλογής συνοψίζεται σε 5 παρατηρήσεις και 3 συμπεράσματα αλλά παρακάτω έχει μόνο 4 παρατηρησεις. τι γίνεται??? ειναι λάθος του βιβλίου μου???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BioLogiC

Νεοφερμένος

Η BioLogiC αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Γειά σου Θανάση!
Ναι είναι λάθος του βιβλίου γενικότερα. Οι παρατηρήσεις που έχεις να μάθεις είναι 4 και 3 τα συμπεράσματα....:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Doctoras

Νεοφερμένος

Ο Doctoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Ερωτήσεις ή σημειώσεις για το 3 κεφάλαιο (εξέλιξη), γνωρίζει κάποιος που μπορούμε να βρούμε?
Πάντως μου κάνει εντύπωση πως έπετρεψε το Υπουργείο αυτό το κεφάλαιο, λόγω πιέσεων, και πως δεν έχουμε ακόμα αντιδράσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
ΟΚ,ήταν απαραίτητο να αρχίσει να διδάσκεται η θεωρεία της εξέλιξης στη β-βαθμια,να ξυπνησει και λιγο ο κοσμος.Αλλα αυτο το κομματι που βαλανε στην υλη ειναι αισχρο.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

brit

Νεοφερμένος

Η brit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
γεια σας !!!

τελειωσα πριν λιγο και το τελευταιο κεφαλαιο της βιολογιας(εξελιξη) μονη μου επειδη στο φροντιστηριο ειμαστε στη θεωρια του λαμαρκ και εχω καποιες απορειες 1.στο βιβλιο λεει οτι η θεωρια της φυσικης επιλογης μπορει να συνοψιστει σε 5 παρατηρησεις και 3 συμπερασματα που απορρεουν απ αυτες ομως παρακατω εχει μονο 4 συμπερασματα γιατι?2. απο την παρατηρηση 1 και 2 προκυπτει το συμπερασμα 1 ,απο την παρατηρηση 3 το συμπερασμα 2 και απο την παρατηρηση 4 το συμπερασμα 3 ή δεν εχει σημασια ?(δηλαδη απ ολες τις παρατηρησεις προκυπτουν ολα τα συμπερασματα 3. στην θεωρια του δαρβινου αναφερεται ολη την ωρα η εννοια πληθυσμος και αυτο με μπερδευει επειδη στην σελιδα121 εξηγει οτι η εννοια πληθυσμος δεν εχει αυστηρα ορια γι αυτο επινοηθηκε και η εννοια ειδος επομενως γιατι χρησιμοποιειται η εννοια πλυθησμος και οχι ειδος ?και τελος ο Δαρβινος εξηγει πως με την παροδο του χρονου η συσσωρευση ολο και περισσοτερων ευνοικων χαρακτηριστικων σε εναν πληθυσμο μπορει να οδηγησει στην εμφανιση ενος νεου ειδους (καλα μεχρι εδω) αλλα παρακτω που εχει τα παραδειγματα (πεταλουδα , καμηλοπαρδαλη)δεν μπορω να καταλαβω που ακριβως ειναι το νεο ειδος το μονο που βλεπω ειναι η επικρατηση ενος ειδους ,που προυπαρχει,επειδη εχει τα χαρακτηρηστηκα την συγκεκριμενη περιοδο κατω απο τισ συγκεκριμενες συνθηκες ευνουν αυτο το ειδος που επιβιωνει και αυξανεται ,αρα που ειναι το νεο ειδος αφου απλα βλεπουμε την επικρατηση του παλεοτερου που υπηρχε ουτως η αλλος ? :/:


οποιος δεν βαριεται και μπορει να απαντησει ...

thanks:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Doctoras

Νεοφερμένος

Ο Doctoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Brit:
1) Σχετικά με τις παρατηρήσεις έχουνε κάνει τυπογραφικό λάθος, τέσσερεις είναι τελικά :P
2) Νομίζω πως δεν έχει σημασία πως βγάζεις τα συμπεράσματα αλλα και να είχε το σωστό θα έπρεπε να είναι: (παρατήρηση 1,2: συμπέρασμα 1), (παρατήρηση 4: συμπέρασμα 2,3). Νομίζω απο την 3η παρατήρηση δεν οδηγήσε ξεκάθαρα σε συμπέρασμα απλά σε βοηθάει στα άλλα.
3) Η εξέλιξη σύμφωνα με τον Δαρβίνο και ο μηχανισμός της Φυσικής επιλογής δρα στον πληθυσμό, είναι η κύρια μονάδα, γι αυτό και αναφέρεται σε αυτόν συνέχεια.
Π.χ. για τα άλογα, σου λέει πως πληθυσμός είναι όλα τα άλογα μιας περιοχής π.χ. όπως αυτό που ζουν στο Γιοχάνεσμπουρκ γιατί είναι κοντά και μπορούν ν' αναπαραχθούν (μειξιολογικό κριτήριο). Ένας άλλος πληθυσμός είναι όλα τα άλογα που ζουν στο Όσλο κι ένας άλλος όλα αυτά που ζουν στο Σίδνευ. Τα άλογα τώρα που ζουν στο Γιοχάνεσμπουρκ λόγω π.χ. της πολύς ζέστης επιβιώνουν μόνο αυτά που έχουν ψιλό τρίχωμα, ενω αυτά που έχουν πυκνό τρίχωμα όχι. Επίσης επιβιώνουν αυτά που είναι σκουρόχρωμα λόγω του ήλιου και όχι τ΄ανοιχτόχρωμα. Έτσι με το πέρασμα των γενεών το άλογο στο Γιοχάνεσμπουρκ είναι το μαύρο με το ψιλό τρίχωμα . Σε αντίθεση με το άλογο του Όσλο που για τους αντίθετους λόγους είναι το άσπρο με το ψιλό τρίχωμα.
Η εξέλιξη λοιπόν δρα μεμονωμένα και ανα περιοχή (πληθυσμό), για αυτό θεωρείται ο πληθυσμός ως κύρια μονάδα, δεν δρα σε όλα τα άλογα του πλανήτη.
Όταν όμως θέλεις να κατατάξεις τους οργανισμούς δεν μπορείς να θεωρήσεις τον πληθυσμό ως θεμελιώδη μονάδα γιατί θα αναφερόσουν μόνο στα άλογα του Όσλο. Γι αυτό θεωρείς το είδος , καθώς στο είδος ανήκουν όλοι οι πληθυσμοί. Δηλάδή όταν αναφερόμαστε στο είδος του αλόγου εννοούμε και τα άλογα της Αυστρίας και του Μέξικου και της Λισαββόνας, όλου του κόσμου.
Ο πληθυσμός είναι η μονάδα στην οποία δρα η έξέλιξη και το είδος είναι η μονάδα για κατάταξη.
4) Αυτή είναι η κύρια διαφορά του Λάμαρκ με του Δαρβίνου. Ο Λάμαρκ λέει αυτό που λες εσύ. Δηλαδή δημιουργείται ένα νέο είδος (εσωτερική δύναμη, νοητή φυσική κλίμακα, χρήση- αχρησία οργάνων). Ο Δαρβίνος λέει πως επικρατεί αυτό με τα ευννοικότερα χαρακτηριστικά. Με την πάροδο όμως πολλών γενεών , μετά απο πάρα πολλά χρόνια θα δεις πως με την επικράτηση μόνο των ευνοικών χαρακτηριστικών θα έχουμε ένα νέο είδος. Για το παράδειγμα τώρα της καμηλοπάρδαλης φαντάσου, στην επόμενη γενιά η φυσική επιλογή να ευννούσε μόνο αυτές που ήταν σκουρόχρωμες, και στην επόμενη μόνο αυτές που είναι πολύ ψηλές, και στην επόμενη μόνο αυτές που έχουν πολύ μικρή ουρά , και πάει λέγοντας. Μετά απο π.χ. 700χρόνια θα έβλεπες τις καμηλοπαρδάλεις σε εκείνο τον πληθυσμό να είναι υπερβολικά ψηλές, όλες σκούρες και με πολύ μικρές ουρές, θα έλεγες ότι έχω ένα νέο είδος συγκρίνοντας το με το αρχικό.

Δεν ξέρω αν σε κάλυψα, μακάρι να σε βοήθησα σε κάποια απορία σου, κουράγιο και καλή συνέχεια:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

brit

Νεοφερμένος

Η brit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
μαλιστα.10000000000000000000000 ευχαριστω
πραγματικα με βοηθησες πλ
thanks!!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
στον κύκλο του αζώτου, το βιβλίο αναφέρει ότι με τη βιολογική αζωτοδέσμευση τα νιτρικά ιόντα παραλαμβάνονται μόνο από τα ψυχανθή. Γενικά, όμως, οι παραγωγοί (όχι μόνο τα ψυχανθή) πώς παραλαμβάνουν νιτρικά ιόντα στη βιολογική αζωτοδέσμευση; ρωτάω γιατί φοβάμαι μήπως πέσει καμιά περίεργη συνδυαστική ερώτηση.
καλή επιτυχία σ' όσους δίνουν αύριο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

agiodimitriotis

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
καλημέρα παιδιά...( τι καλημέρα δλδ στις 1.30).Μπορεί κανείς να μ πει την ύλη της βιολογίας γενικής γιατί θέλω να το δώσω πανελλαδικά και με 1 φορά την εβδομάδα στο σχολείο δεν βλέπω να κάνουμε και πολλά...Ευχαριστώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annaz88

Νεοφερμένος

Η annaz88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Από το βιβλίο ʽʼΒιολογίαʼʼ της Γʼ τάξης Γενικού Λυκείου Γενικής Παιδείας των Αδαμαντιάδου Σ. κ.ά., όπως αυτό αναμορφώθηκε από τους Καλαϊτζιδάκη Μ. και Πανταζίδη Γ., έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2010.

Κεφάλαιο 1
«Άνθρωπος και Υγεία», εκτός από τις σελίδες 19-21 (Πολλαπλασιασμός των ιών) της ενότητας 1.2, την υποενότητα 1.3.3 (Προβλήματα στη δράση του ανοσοβιολογικού συστήματος), καθώς και τις ενότητες 1.4 (Καρκίνος) και 1.5 (Ουσίες που προκαλούν εθισμό).
Κεφάλαιο 2
«Άνθρωπος και Περιβάλλον», εκτός από την υποενότητα 2.2.3 (Η έννοια της παραγωγικότητας), την ενότητα 2.4 (εισαγωγή- σελίδες 92-94) και τις υποενότητες 2.4.1 (Άνθρωπος και περιβαλλοντικά προβλήματα), 2.4.2 (Μείωση της βιοποικιλότητας) και τη σελίδα 112 (Ρύπανση του εδάφους και Ηχορύπανση) της υποενότητας 2.4.4.
Κεφάλαιο 3
«Εξέλιξη»: μόνο την Εισαγωγή 3.1 (σελίδες 119-131)

Σημείωση
Στην εξεταστέα-διδακτέα ύλη δεν περιλαμβάνονται τα παραθέματα, τα οποία σκοπό έχουν να δώσουν τη δυνατότητα επιπλέον πληροφόρησης των μαθητών, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, οι πίνακες, τα μικρά ένθετα κείμενα σε πλαίσιο και οι προτάσεις για συνθετικές-δημιουργικές εργασίες των μαθητών. Μεταξυ μας 59 σελιδες ειναι μονο !!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pocaxontas23

Νεοφερμένος

Η pocaxontas23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
λοιπον παιδια εμας στο φροντ μας ειπαν οτι δεν ειναι μεσα απλα θα δουμε καποιες για παν ενδεχομενο :confused: στο σχολειο ουτε λογος..μια ασκηση μας εκανε μονο και αυτο ηταν :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MARILENAKI92

Νεοφερμένος

Η MARILENAKI92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Κατ' αρχάς να ζητήσω συγνώμη που το γράφω εδώ άλλα δεν γνωρίζω που πρέπει να το γράψω.
είμαι καινούργιο μέλος και ελπίζω να μου κάνετε καλή παρέα!
είμαι απόφοιτη έχω περάσει ήδη στο πανεπιστήμιο άλλα μέλημά μου ήταν να περάσω νομική.
δυστυχώς πέρυσι μου στέρησε η απόφασή μου να δώσω μαθηματικά μια καλύτερη σχολή.
πλέον ξαναδίνω.
Δυστυχώς όμως λόγω ηλιθιότητας μου δεν έχω αρχίσει ακόμα την βιολογία..
όλοι μου λένε ότι την προλαβαίνω..
δεν ξέρω αν οντως ισχύει..
Απλά θα ήθλα να μου πείτε ένα καλό πρόγραμμά ώστε να τελειώνω και με αυτό το μάθημα ποιοτικά παντα.
ευχαριστώ πάρα πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Βασικά όσο κάθεσαι και το σκέφτεσαι τόσο περνάει ο καιρός.
Είναι όντως εύκολη.
Πες ας πούμε αύριο θα διαβάσω μέχρι εδώ, μεθαύριο μέχρι εδώ κτλ.
Ίσως σε κάποια σημεία να δυσκολευτείς και να έχεις αποκλίσεις στις σελίδες αλλά οκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top