Βοήθεια/Απορίες στην Ιστορία

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πρωτα απο ολα η ιστορια ειναι ενα γενικα ευχαριστο μαθημα και αυτα που κανεις λιγο πολυ τα ξερουν ολοι. Απλως εχει πιο πολλες λεπτομεριες...

Πρωτα απο ολα πρεπει να προσεχεις σε ΚΑΘΕ μαθημα! Πραγματικα ετσι γινονται ολα πιο ευκολα... Και μην περιμενεις να τα μαθεις ολα τελευταια στιγμη... ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!

Επειτα να δεις τα γεγονοτα πως συνδεονται με λογικη σειρα και μετα χρονολογικα (Γενικα τη χρονικη περιοδο (πχ 5ος αιωνας) και αφου θυμασαι αυτο προσπαθησε να απομνημονευσεις ολοκληρη τη χρονολογια!)

Και κατι ακομα σημαντικο: Συνδεσε τα γεγονοτα αυτα με κριτικη σκεψη (πχ επειδη εγινε αυτο, λογικο ηταν να ακολουθησει το αλλο)

Το μαθημα δεν μαθαινεται κυριως παπαγαλια... Εαν μπουν τα γεγονοτα σε σειρα ειτε γραφοντας τα σε χαρτι ειτε απλως στο μυαλο γινονται ολα πιο ευκολα...

Γενικα εγω διαβαζω σχετικα λιγες ωρες (το πολυ 2 ωρες, ακομα και αν γραφουμε διαγωνισμα!!!) τη μερα και δεν κανω φροντηστηριο (μονο γερμανικα, αγγλικα πηρα το proficiency!!!) ομως με αυτον τον τροπο παιρνω 20 σχεδον σε ολα τα μαθηματα (19,11) και οι συμμαθητες μου νομιζουν πως διαβαζω 5 ωρες τη μέρα!!!! Με αυτον τον τροπο μαθαινεις πολυ πιο ευκολα και τα θυμασαι για πολυ καιρο!!!

Ελπιζω να βοηθησα!!!! :) :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,986 μηνύματα.
Επειδή έγραψα στις πανελλήνιες του 2005 Ιστορία γενικής παιδείας 19.5 παρ'όλο που ήμουν παιδί της θετικής κατεύθυνσης, θα σου πω τι μας έκανε ο φροντιστής μου. Όταν διαβάζαμε μια πρώτη ανάγνωση το άγνωστο κείμενο μέσα στην τάξη, φροντίζαμε μόνοι μας να βγάζουμε πλαγιότιτλους οι οποίοι συνοψίζανε τα σημαντικότερα σημεία της παραγράφου. Κυκλώναμε τις ημερομηνίες και τις γράφαμε σε ένα καθαρό χώρο της σελίδας με αντιστοιχίες σε σημαντικά ιστορικά γεγονότα (π.χ. πόλεμοι, γεννήσεις-θάνατοι βασιλέων/πολιτικών/αυτοκρατόρων, επιστημονικές ανακαλύψεις, πολιτικές συνθήκες,...κτλ). Στο σπίτι, καθόμουν και διάβαζα βασιζόμενος στους πλαγιότιτλους και στις ημερομηνίες. Φρόντιζα να μην παπαγαλίζω το κείμενο καθώς επίσης, να διαβάζω και απαγγέλλω απέξω πολλές φορές κάποιο στριφνό ιστορικό σημείο...προσπαθώντας και μέσω πηγών να βγάλω ιστορική άκρη. Ο καθηγητής μου έδινε μεγάλη βάση στην διασύνδεση με τα προηγούμενα και στην συνεχή επανάληψη διαφόρων ιστορικών γεγονότων, γι' αυτό και μας ρωτούσε σε ανύποπτο χρόνο, για κάτι που είχαμε μάθει πριν από καιρό ώστε να τα έχουμε πάντα φρέσκα στην μνήμη. Επίσης, σου συνιστώ να δώσεις μεγάλη βαρύτητα στις ημερομηνίες, ιστορικές συνθήκες, πολεμικές συρράξεις, αίτια πολεμικών συρράξεων ή πολιτικών καταστάσεων και αποτελέσματα αυτών.


...η συγκεκριμένη μέθοδος ακολουθήθηκε όταν ήμουν Γ'Λυκείου και είχα να δώσω 9 μαθήματα πανελλαδικών με ένα μάθημα Ιστορίας Γενικής Παιδείας που είχε 2 χοντρά βιβλία. Το φροντιστήριο, δεν ήταν εκείνο που με οδήγησε στο 19,5. Το φροντιστήριο, απλώς με καθοδήγησε σωστά, δίνοντάς μου μια βάση ώστε να οργανώσω το διάβασμά μου και να μην πελαγοδρομήσω στις ατελείωτες σελίδες των δυο βιβλίων. Πέρα από αυτό, το φροντιστήριο Ιστορίας, δεν άξιζε τα λεφτά του. Έκανα λόγω άγχους για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Η Ιστορία μαθαίνεται από προσωπικό μεθοδικό διάβασμα..και σωστή εκφορά του λόγου στην διατύπωση κάποιου ιστορικού γεγονότος. Συνιστώ να μην αλλάζεις κάποιες λέξεις του βιβλίου, οι οποίες ταιριάζουν γάντι σε κάποια ιστορικά γεγονότα. Δεν είμαστε Μπαμπινιώτηδες. Η αλλαγή κάποιας λέξης με μια συνώνυμή της ίσως προκαλέσει αλλαγή στο νόημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Nομίζω πως ο καθένας έχει το δικό του τρόπο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
"Σωστός" τρόπος πιστεύω πως δεν υπάρχει. Αυτό, υπο την εννοια οτι ο καθένας έχει το δικό του τρόπο να διαβάζει- να γράφει τα πιο βασικά σημεία σε ένα τετράδιο, να τα διαβάζει δυνατά και να τα λέει απ' έξω σε κάποιο συγγενή-φίλο... Αυτό που πρέπει να ανακαλύψεις είναι ποιός είναι ο τρόπος που σου ταιριάζει, αυτός με τον οποίο μαθαίνεις ολοκληρωμένα και γρηγορότερα.
Όσον αφορά το ερώτημα "παπαγαλία ή όχι;" εγώ θα έλεγα παράθεση των πληροφοριών με πληρότητα, σωστή σύνταξη και σειρά και ας μην είναι ακριβώς όπως στο βιβλίο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aetos

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Μάγκες και μάγκισσες.... :P Σχεδαγραμματα 4 ever. Αν δεν υπαρχει ενα οργανωμενο σχεδιο για να μαθεις το μαθημα σου τοτε ΤΑ ΧΑΝΕΙΣΣΣΣ με την παπαγαλια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μάγκες και μάγκισσες.... :P Σχεδαγραμματα 4 ever. Αν δεν υπαρχει ενα οργανωμενο σχεδιο για να μαθεις το μαθημα σου τοτε ΤΑ ΧΑΝΕΙΣΣΣΣ με την παπαγαλια.

σε αυτο εχεις δικιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adamsdoor

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,189 μηνύματα.
Θα ηθελα να παραθεσω το δικο μ τροπο εκμαθησης της ιστοριας και εκεινον που με εχει βοηθησει και που εγω θεωρω πιο σωστο κατα τη κριση μου..Αρχικα η ιστορια προυποθετει απομνημονευση ημερομηνιων ονοματων κτλ κτλ...Ευτυχως η δυστυχως ολη η πιεση πηγαζει απο τη παραπανω προυποθεση..Επομενως θα χρειαστει φιλε μου να πιεστεις και να απομνημονευσεις ορισμενα σημαντικα σημεια στο βιβλιο...Επιπλεον,καλο θα ηταν να μην αρκεισαι μονο στο οτι αισθανεσαι πως εμαθες καλα το καθημερινο μαθημα..αλλα εαν ειναι δυνατον να το λες σε καποιο ατομο της οικογενειας σου..για να βεβαιωθεις πως το ξερεις...επειτα προσπαθησε τα δυσκολοτερα σημεια να τα γραφεις σε καποιο τετραδιο ετσι ωστε να σ μεινουν και να μπορεις να τα θυμασαι πολυ πιο ευκολα..Τελος,κατι που δεν αφορα εσενα ειναι πως σημαντικο ρολο,παιζει και ο καθηγητης..προσωπικα ειχα μια πολυ καλη καθηγητρια στη γ γυμνασιου που μας βοηθησε παραπολυ και ετσι αποκτησαμε γερες βασεις...Τελος παντων,ελπιζω να σε βοηθησα...τουλαχιστον η παραπανω τακτικη με βοηθησε αρκετα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MarakiG

Νεοφερμένος

Η MarakiG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Η παπαγαλία δεν βοήθησε ποτέ κανεναν!
Οσο για την ιστορια αν τα κατάφερεσ περσυ με εκεινο το βιβλίο....Μάλλον θα τα καταφέριες και σε αυτό!!Το περσινό βιβλίο ηταν τεράστιο δυσνόητο σε καποια σημεία και κακογραμμένο.
Το κολπο ειναι να βρεις εναν τρόπο να τα καταλαβαινεις ουσιαστικά και να τα βάζεις στο μυαλό σου με τη σειρά.
Το πιο βασίκό απο όλα ειναι να τα καταλάβεις ουσιαστικά.ΟΧΙ παπαγαλία!!
Πρώτα κανεις μια απλή αναγνωση αν δεν θυμασαι τι λέει το μαθημα.Δευτερον παίρνεις παραγραφο παραγραφο και επίμένεις μεχριν να τα ταξινομησεις και τελος να τη μαθεις.Λες στον εαυτο σου την παραγραφο οπωσδηποτε!Αν κολλησεισ η κανεισ λαθος προσπα8εισ να ενψσεισ το σημειο που ξεχασεσ με τα προηγουμενα.Συνεχίζεις ετσι με καθε παραγραφο και στο τελος λες ολοκληρο το μαθημα σε εναν αλλό.
Πιανει αρκετο χρονο αλλα κανεις ουσιαστικη δουλια!Α!Υπογραμμισε τα βασικά και αριθμησε αιτια και αφορμες
Σου ευχομαι καλή επιτυχία και υπομονή.Μην ξεχνάς:Ο επιμένων νικά!:jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nix

Νεοφερμένος

Ο nix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Η παπαγαλία δεν βοήθησε ποτέ κανεναν!θα σου ελεγα να διαβασεις το κειμενο πρωτα και απο μονος σου να κανεις ερωτησεις στα σοσ σαν πλαγιοτιτλους...μπορεις να καταλαβεις ποια ειναι τα σημαντικοτερα νομιζω...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adamsdoor

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,189 μηνύματα.
Η παπαγαλία δεν βοήθησε ποτέ κανεναν!θα σου ελεγα να διαβασεις το κειμενο πρωτα και απο μονος σου να κανεις ερωτησεις στα σοσ σαν πλαγιοτιτλους...μπορεις να καταλαβεις ποια ειναι τα σημαντικοτερα νομιζω...:D
Κακα τα ψεματα παιδια μπορει η παπαγαλια να μη βοηθησε κανεναν αλλα στις πανελλαδικες εξατασεις καταυτο το τροπο εξεταζονται...:nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skycaptain_stav

Νεοφερμένος

Η skycaptain_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια στην Ιστορία!
[FONT=&quot]
Μπορείτε να μου προτείνετε τρόπους για να τη διαβάζω? Και η αλήθεια είναι ότι έχω πρόβλημα με τη φετινή ιστορία (τα συγκεκριμένα χρόνια), την οποία βρίσκω βαρετή και το βιβλίο κακογραμμένο..:([/FONT]

εφοδιασου με stabilo και μπογιατισε τα πιο σημαντικα σημεια για να 8υμασαι σε τι αναφερεται αυτο π διαβαζεις. αφου μα8εις το μα8ημα πες το μια φορα απ'εξω και κλειστα :P η παπαγαλια ειναι η μονη οδος για την ιστορια....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*eirhnh*

Νεοφερμένος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
εγώ πάντα είχα και έχω πρόβλημμα με την ιστορία αλλά ελπίζω με όσα αναφέρατε παραπάνω να μπορέσω επιτέλους να μάθω ιστορία και το πιο σημαντικό να τη θυμάμαι και την άλλη μέρα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serendipity*

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η *Serendipity* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 167 μηνύματα.
εγω προσπαθω πρωτα να συγκρατω τα βασικα στοιχεια του μαθηματος..τα πιο σημαντικα...μετα διαβαζω και τα υπολοιπα αλλα ειναι πιο ευκολο να τα θυμηθεις οταν ξερεις γυρω απο ποια γεγονοτα κινειται το μαθημα...και το λεω πολλες φορες απ εξω μονη μου...ως που να δω οτι το ξερω αρκετα καλα...τελος,αν δω οτι δεν μπορω με τιποτα να θυμηθω κατι προσπαθω να το συνδεσω με κατι που συμβαινει γυρω μου..πχ.με εναν ηχο που ερχεται απο το παραθυρο...ετσι οταν ερθει η ωρα να το πω μου ερχεται αμεσως στο μυαλο..(ακουγεται λιγο αστειο,το ξερω,αλλα οπως βολευεται ο καθενας)...:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerin0ula

Νεοφερμένος

Η Κατερίνα! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Εγώ σε όλο το γυμνάσιο δεν πήγαινα καθόλου την ιστορία...!
Φέτος στο λύκειο το σκέφτηκα το πράγμα και εφόσον θέλω να ανεβάσω
την βαθμολογία μου σε όλα,είπα πως θα στρωθώ και το κάνω!!!
Παρακολουθώ στο μάθημα..κρατάω σημειώσεις και το έχω μάθει
σχεδόν από την παράδοση...σας το συνιστώ ενεπιφίλακτα!!!
Έτσι η δουλειά στο σπίτι είναι μηδαμινή...
;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blinky

Νεοφερμένος

Η blinky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
παιδιά έχουμε για αύριο την άσκηση 1 σελίδα 30 και παρόλο που διάβασα το μάθημα και ήταν εύκολο,δεν μπορώ να απαντήσω αυτη την ασκηση,μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην απάντηση της; ευχαριστώ προκαταβολικά!:)
-----------------------------------------
α ναι σελίδα 31 είναι,δν πειραζει:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimitris.K

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
blinky στειλε μου pm σου εχω λυσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blinky

Νεοφερμένος

Η blinky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
ευχαριστώ αλλα το βρήκα μόλις:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Εγώ δεν έχω θέμα με την Ιστορία κάτι άλλο.Είναι το αγαπημένο μου μάθημα.Συμφωνώ με την Κατερίνα.Αν ο καθηγητής θέλει κρίσεις προσοχή στην παράδοση και συμμετοχή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

[HELL]Alexander

Νεοφερμένος

Ο [HELL]Alexander αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Παιδιά δεν ξέρω για σας, είμαι θετικός και η ιστορία είναι πάθος..
Η περσινή είναι όντως κάπως βαρετή, πολλά ονόματα χρονολογίες κτλ...
Αν θες να σου πω τα κόλπα μου:
1) Να προσέχεις το καθηγητή σου, δεν το καλαβαίνεις αλλά σου δίνει ακριβώς αυτό που θα θέλει να κούσει στο επόμενο μάθημα, και επισημαίνει μερικές φορές και τα σος κομμάτια..
2) Με λίγες σημείωσεις θα είσαι κομπλέ, θυμάμαι πως έγραφα και ακόμα γράφω για τις μάχες π.χ.
Σπάρτη VS Αθήνα, Σπαρτη wins!! Και άλλα παρόμοια χιουοριστικά κομματάκια.
Για τα σημαντικά πρόσωπα γράφεις με συντομία λέξεις κλειδιά που μπορούν να σε βοηθήσουν..
Η ιστορία είναι πληκτική μερικές φορές και δίδει πολλές πληροφορίες που δεν είναι απαραίτητες, κάθε πρόταση είναι και μια ιστορία με λίγα λόγια..
3) Είναι εύκολο να θυμάσαι πολλά ειδικά πράγματα αν κρατάς μια γενική εικόνα, για πάραδειγμα να ξέρεις περίπου που βρίσκεσαι πως είναι αυτή η εποχή, τι την χαρακτηρίζει, ποιοί είναι τα σημαντικά πρόσωπα, πολέμοι κτλ..
4) Αν συγκεντρωθείς στο μάθημα θα είναι κυριολεκτικά μια ιστοριούλα παλιών προσώπων και γεγονότων και αν έχετε καλό καθήγητη μπορεί και να σας μαγεύσει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
εδω και κατι μερες η καθηγητρια της ιστοριας μας εχει βαλει μια εργασια για το χαρτι...

την εχω τελειωσει σχεδον, θελω ενα ερωτημα να απαντησω για να την ολοκληρωσω.

το ερωτημα ειναι: '' βρειτε φωτογραφιες χαρτων-κωδικων, αναφορες σε υδατοσημα''
:/: δε καταλαβαινω τι θελει και τι εννοει :(:(

ευχαριστω εκ των προτερων! :thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top