Βοήθεια/Απορίες στην Ιστορία

Guest 045911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πες μου, τι ακριβως θελείς ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria :]

Νεοφερμένος

Η maria :] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Μιχάλη σε μένα πάει αυτό? αν ναι , θέλω για τον μέγα Αλέξανδρο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 045911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το Οικουμενικό κράτος του Μ. Αλεξάνδρου
Στόχος της Εκστρατείας του Μ. Αλεξάνδρου ήταν αρχικά ο αγώνας εναντίον των Περσών και αργότερα η κατάλυση της Περσικής αυτοκρατορίας. Τρεις ήταν οι φάσεις της εκστρατείας:
α) Κατά το 334-332 π.Χ. απελευθέρωσε τη Μ. Ασία, πετυχαίνοντας περίλαμπρες νίκες στο Γρανικό (334 π.Χ.) και στην Ισσό (333 π.Χ.). Αργότερα άπλωσε την κυριαρχία του στη Φοινίκη, την Παλαιστίνη και την Αίγυπτο.
β) Κατά το 331-327 π.Χ. νίκησε το Δαρείο στα Γαυγάμηλα, κοντά στην Αρχαία Νινενία, και κατέκτησε τη Μεσοποταμία. Μετά το 330 π.Χ. προχώρησε στην κατάκτηση των Ανατολικών σατραπειών (Παρθία, Υρηανία, Αρέα, Αραχωβία, Βακτριανή, Σογδιανή). Στη Σογδιανή δολοφονήθηκε ο Δαρείος από το Βήσσα.
γ) Κατά το 327-325 π.Χ. εκστράτευσε στην Ινδία. Νίκησε στον Υδάσπη τον Πώρο, τοπικό ηγεμόνα, και έφτασε μέχρι τον ποταμό Ύφαση. Εκεί οι Μακεδόνες αντέδρασαν και αρνήθηκαν να προχωρήσουν παραπέρα. Με τεράστιες δυσκολίες ο Αλέξανδρος επέστρεψε στη Βαβυλώνα, όπου το 323 π.Χ. πέθανε.
Το έργο του Μ. Αλεξάνδρου
Ο Αλέξανδρος κατάφερε να φτάσει ως τα πέρατα του τότε γνωστού κόσμου, μεταφέροντας μαζί του τον Ελληνικό πολιτισμό.
-Στο στρατιωτικό τομέα, η ευφυία του Αλέξανδρου φάνηκε όχι μόνο από τις κατακτήσεις ορισμένων περιοχών, αλλά και από την εφαρμογή κατάλληλου στρατιωτικού σχεδιασμού.
-Ως προς την πολιτική του δράση, προσπάθησε να εφαρμόσει σχέδιο ειρηνικής ανάμειξης του Ελληνικού και Ασιατικού κόσμου. Σεβάστηκε τον τρόπο ζωής κάθε λαού και διατήρησε το θεσμό της σατραπείας.
-Στον οικονομικό τομέα στράφηκε στην ανάπτυξη της νομισματικής οικονομίας ανοίγοντας το κρατικό θησαυροφυλάκιο. Ενώ προηγουμένως τους φόρους συνέλεγε κάθε μια σατραπεία ξεχωριστά, ο Αλέξανδρος δημιούργησε τη φορολογική περιφέρεια με περισσότερες από μια σατραπείες.
-Στον πολιτιστικό τομέα, διαδόθηκε η Ελληνική γλώσσα στην Ανατολή, αναμείχθηκαν Ελληνικά και Ασιατικά πολιτιστικά στοιχεία, ιδρύθηκαν νέες πόλεις, οι οποίες προώθησαν το εμπόριο και την πνευματική έρευνα.
Το έργο του Αλέξανδρου είχε τεράστια επιρροή, καθώς άφησε ανεξίτηλα ίχνη σε όλη την περιοχή. Πολλοί μύθοι και ιστορίες, που επιζούν ακόμη και σήμερα, έχουν τοποθετήσει τον Αλέξανδρο στη σφαίρα του θρύλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria :]

Νεοφερμένος

Η maria :] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
αχ σ'ευχαριστω πολύ

Μας έβαλε η καθηγήτρια μια ερώτηση στην ιστορία : Βρείτε στοιχεία που αποδεικνύουν την ελληνικότητα των βασιλέων της Μακεδονίας. Θα ήθελα αν γίνετε να μου δώσετε κάποιες ιδέες για την παραπάνω ερώτηση ή αν γνωρίζετε κάποια site από τα οποία μπορώ να βρω την απάντηση.


ευχαριστώ εκ των προτέρων.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Int_Skillz

Νεοφερμένος

Ο Σίμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Γειά, η καθηγήτρια μας έβαλε να γράψουμε την άσκηση 1 σελίδα 139: Σε ποιους λόγους οφείλεται η αντίδραση των Αθηναίων που εξιστορεί ο Πλούταρχος στη πηγή 1 σελίδα 124;
σας γράφω εδώ και την πηγή:

Πηγή 1 σελίδα 124
Η αναγγελία του θανάτου του Μ. Αλεξάνδου στην Αθήνα.

Πρώτος λοιπόν ανήγγειλε στους Αθηναίους το θάνατο του Αλεξάνδρου ο Ασκληπιάδης, γιός του Ιππάρχου. Ο Δημάδης όμως είπε να μην το πιστέψουν γιατί προ πολλού η οικουμένη θα είχε μυρίσει από το νεκρό. Ο Φωκίων, βλέποντας ότι ο δήμος κινούνταν επαναστατικά προσπάθησε να τον καθησυχάσει και να τον συγκρατήσει. Επειδή όμως πολλοί πηδούσαν στο βήμα και φώναζαν ότι ο Ασκληπιάσης λέει την αλήθεια και ότι ο Αλέξανδρος πέθανε ο Φωκίων είπε: <<Τότε λοιπόν θα είναι και αύριο και μεθαύριο πεθαμένος. Έτσι μπορούμε να αποφασίσουμε με περισσότερη ησυχία και ασφάλεια>>.

Βοήθεια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evooni

Νεοφερμένος

Η evooni αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Γειά, η καθηγήτρια μας έβαλε να γράψουμε την άσκηση 1 σελίδα 139: Σε ποιους λόγους οφείλεται η αντίδραση των Αθηναίων που εξιστορεί ο Πλούταρχος στη πηγή 1 σελίδα 124;
σας γράφω εδώ και την πηγή:

Πηγή 1 σελίδα 124
Η αναγγελία του θανάτου του Μ. Αλεξάνδου στην Αθήνα.

Πρώτος λοιπόν ανήγγειλε στους Αθηναίους το θάνατο του Αλεξάνδρου ο Ασκληπιάδης, γιός του Ιππάρχου. Ο Δημάδης όμως είπε να μην το πιστέψουν γιατί προ πολλού η οικουμένη θα είχε μυρίσει από το νεκρό. Ο Φωκίων, βλέποντας ότι ο δήμος κινούνταν επαναστατικά προσπάθησε να τον καθησυχάσει και να τον συγκρατήσει. Επειδή όμως πολλοί πηδούσαν στο βήμα και φώναζαν ότι ο Ασκληπιάσης λέει την αλήθεια και ότι ο Αλέξανδρος πέθανε ο Φωκίων είπε: <<Τότε λοιπόν θα είναι και αύριο και μεθαύριο πεθαμένος. Έτσι μπορούμε να αποφασίσουμε με περισσότερη ησυχία και ασφάλεια>>.

Βοήθεια!

Οι Αθηναίοι,συνηθισμένοι να είναι η κυρίαρχη δύναμη,δυσανασχετούσαν που βρίσκονταν κάτω υπό την ηγεσία των Μακεδόνων.Μόλις λοιπόν τους ανήγγειλαν το θάνατο του Μ.Αλεξάνδρου θέλησαν να επαναστατήσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evooni

Νεοφερμένος

Η evooni αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Παιδιά,βοήθεια!!!Έχω να κάνω εργασία στην ιστορία και δεν βρίσκω θέμα!Μας έχει πει πως πρέπει να είναι σχετικό με τον Μ.Αλέξανδρο και τη συνέχειά του(τα Ελληνιστικά χρόνια δηλαδή).Καμιά ιδέα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Παιδιά,βοήθεια!!!Έχω να κάνω εργασία στην ιστορία και δεν βρίσκω θέμα!Μας έχει πει πως πρέπει να είναι σχετικό με τον Μ.Αλέξανδρο και τη συνέχειά του(τα Ελληνιστικά χρόνια δηλαδή).Καμιά ιδέα?
Είχα κάνει πέρυσι εργασία με τίτλο "Το Μυστήριο Του Τάφου Του Μεγάλου Αλεξάνδρου". Σου το προτείνω σαν ιδέα. (Δεν θεωρώ σωστό να σου στείλω έτοιμη εργασία και πιστεύω ότι ούτε εσύ θα το ήθελες). Αν βάλεις στο google "τάφος μεγάλου Αλεξάνδρου" θα βρεις άφθονο υλικό: κείμενα, έρευνες, φωτογραφίες κλπ. Καλή επιτυχία. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evooni

Νεοφερμένος

Η evooni αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Είχα κάνει πέρυσι εργασία με τίτλο "Το Μυστήριο Του Τάφου Του Μεγάλου Αλεξάνδρου". Σου το προτείνω σαν ιδέα. (Δεν θεωρώ σωστό να σου στείλω έτοιμη εργασία και πιστεύω ότι ούτε εσύ θα το ήθελες). Αν βάλεις στο google "τάφος μεγάλου Αλεξάνδρου" θα βρεις άφθονο υλικό: κείμενα, έρευνες, φωτογραφίες κλπ. Καλή επιτυχία. :)
Ευχαριστώ πολύ,μάλλον αυτό θα κάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aamlet

Νεοφερμένος

Ο aamlet αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας,
Μήπως έχει κανείς βοηθητικό υλικό(σημεία κ.α.) για εξετάσεις Ιστορίας Α' Λυκείου(Ιστορία του Αρχαϊου Κόσμου και/ή Ιστορία της Κύπρου);
Ευχαριστώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

violence7

Νεοφερμένος

Ο violence7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Πείτε κανά sos κομμάτι από την ιστορία για τις εξετάσεις που πρέπει να διαβαστεί οπωσδήποτε.
Eυχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jianos

Νεοφερμένος

Ο Jianos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ιστορια πρωτο μαθημα... περιμενω και γω καποια SOS. Μας ειπε και η καθηγητρια μας αλλα αυτα που μας ειπε ειναι σχεδον η μιση υλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
Παιδια και γω χρειαζομαι οπωσδηποτε τα σος στην ιστορια αυτος δεν μας ειπε τιποτα και η υλη ειναι απειρη... γι'αυτο σας παρακαλωωωωωωω στειλτεεε σος :alljumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EsASt3p

Νεοφερμένος

Ο EsASt3p αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Ανεξάρτητα από την ύλη σας SOS θεωρούνται:
- Μυκηναϊκός πολιτισμός (κυρίως Γραμμική Β' και πολιτική οργάνωση),
- Α' Ελληνικός Αποικισμός
- Οικονομική, κοινωνική και πολιτική οργάνωση ομηρικών χρόνων
- Πόλη Κράτος (το πιο SOS)
- Β' Ελληνικός Αποικισμός ( ιδιαίτερα τα αίτια και οι εξελίξεις που έφερε)
- Πολιτεύματα
- Λειτουργίες
- Πώς ισχυροποιήσε ο Φίλιππος το μακεδονικό κράτος
- Οι συμπολιτείες (κυρίως Αχαϊκή)
- Πολιτική οργάνωση Ρώμης
Τα τελευταία 3 δεν είναι στην ύλη μας μιας και τα περισσότερα τμήματα της Α' από το σχολείο μας δεν προχώρησαν πιο πέρα από τα πνευματικά κέντρα των ελληνιστικών χρόνων. Ελπίζω να βοήθησα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
να σαι καλα !! παλι καλα αυτα τα χω διαβασει καλα... η ρωμη μου εμεινε μονο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EsASt3p

Νεοφερμένος

Ο EsASt3p αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Δεν κάνει τίποτα φίλε μου :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.
https://sites.google.com/site/arxaiaistoria/
Αυτός είναι ο ιστότοπος της καθηγήτριας που μας κάνει ιστορία.
Μπορείτε να μπείτε και να βρείτε χρήσιμο υλικό :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manos112

Νεοφερμένος

Ο Manos112 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Παιδια πως θα ειναι περιπου το διαγωνισμα ιστοριας στις εξετασεις α λυκειου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

momolis

Νεοφερμένος

Ο Μανώλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Παιδια πως θα ειναι περιπου το διαγωνισμα ιστοριας στις εξετασεις α λυκειου?
Παρόμοιο με αυτό του γυμνασίου, δηλαδή χωρισμένο σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα περιλαμβάνει ρωτήσεις είτε ανάπτυξης είτε να δώσεις έναν ορισμό για κάποιο ιστορικό όρο ακόμα και αντιστοιχήσεις(ο δικός μας τις προτιμά), οι οποίες θα αντλούνται ξεκάθαρα από την προκαθορισμένη ύλη. Όμως οι ασκήσεις της δεύτερης ομάδας εξετάζουν την κρίση σου και τις γενικότερες ιστορικές σου γνώσεις. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν μια ή δύο ερωτήσεις στις οποίες για να απαντήσεις καλείσαι να αντλήσεις στοιχεία από μια ιστορική πηγή(κείμενο, ποίημα, χάρτης, εικόνα κλπ.)Α, και να μην ξεχάσω τη βασική διαφορά με του γυμνασίου... Δεν επιτρέπεται επιλογή θεμάτων!
Ελπίζω να βοήθησα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manos112

Νεοφερμένος

Ο Manos112 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Παρόμοιο με αυτό του γυμνασίου, δηλαδή χωρισμένο σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα περιλαμβάνει ρωτήσεις είτε ανάπτυξης είτε να δώσεις έναν ορισμό για κάποιο ιστορικό όρο ακόμα και αντιστοιχήσεις(ο δικός μας τις προτιμά), οι οποίες θα αντλούνται ξεκάθαρα από την προκαθορισμένη ύλη. Όμως οι ασκήσεις της δεύτερης ομάδας εξετάζουν την κρίση σου και τις γενικότερες ιστορικές σου γνώσεις. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν μια ή δύο ερωτήσεις στις οποίες για να απαντήσεις καλείσαι να αντλήσεις στοιχεία από μια ιστορική πηγή(κείμενο, ποίημα, χάρτης, εικόνα κλπ.)Α, και να μην ξεχάσω τη βασική διαφορά με του γυμνασίου... Δεν επιτρέπεται επιλογή θεμάτων!
Ελπίζω να βοήθησα:)
Thanks!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top