Obito
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ενταξει, τι να κανουμε υπομονη παιδες, μια χρονια ειναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
buffon85
Δραστήριο μέλος
Μολις ειδα πως στην Υπουργικη Αποφαση που καθοριζει την υλη λειπει το Πρωτο Κεφαλαιο ''Απο την αγροτικη οικονομια στην αστικοποιηση''. Εαν δεν ειναι εκ παραδρομης λαθος και το εβγαλαν οντως, τοτε οι φετινοι γλιτωνουν απο μεγαλο βραχνα! Ο μεγαλυτερος πονοκεφαλος ηταν να απομνημονευεις ολα εκεινα τα οικονομικα μεγεθη απο το κεφαλαιο.
Αντε ποιος στην τυχη σας
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/140722_exetastea_uli_gel_d.pdf
βασικα και εβγαλαν το πρωτο κεφαλαιο (που εμενα ηταν το αγαπημενο μου, οταν το ειχα δωσει πρωτη φορα ηταν ολο μεσα και το λατρευα ) αλλα δεν προσθεσαν κατι αλλο. και απο προσφυγικο εχουν αφαιρεσει,
και λογοτεχνια βλεπω εβγαλαν ελεγκτη και εναν ιωαννου χωρις να προστεθει κατι
λατινικα και αρχαια δεν θυμαμαι την υλη, δεν απεκτησα φετος τετοια εξοικειωση για να θυμαμαι νουμερα. (αν και νομιζω λατινικα ηταν 6 εκτος και οχι 8)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ilma
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος
παιδιά στην ιστορία πως απαντάτε στα παραθέματα ; πως είναι η δομή της απάντησης σας? ακούω από παντού διαφορετικές απόψεις και έχω μπερδευτεί....
Ό,τι βολεύει τον καθένα είναι.
1. Πρώτα ιστορικές γνώσεις και μετά σχολιασμό παραθέματος.
2. Απάντηση στα ερωτήματα συνδυαστικά. Εκεί που λες τις γνώσεις κολλάς και τις πληροφορίες της πηγής.
Οπωσδήποτε πάντως δεν πρέπει να γίνονται επαναλήψεις πληροφοριών και καλό θα ήταν όπου γίνεται να προσθέτουμε και τη δική μας κρίση. Α και το κείμενο να είναι οργανωμένο δομικά ώστε να μην μπερδευτεί ο εξεταστής και σου κόψει καταλάθος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος
Ό,τι βολεύει τον καθένα είναι.
1. Πρώτα ιστορικές γνώσεις και μετά σχολιασμό παραθέματος.
2. Απάντηση στα ερωτήματα συνδυαστικά. Εκεί που λες τις γνώσεις κολλάς και τις πληροφορίες της πηγής.
Οπωσδήποτε πάντως δεν πρέπει να γίνονται επαναλήψεις πληροφοριών και καλό θα ήταν όπου γίνεται να προσθέτουμε και τη δική μας κρίση. Α και το κείμενο να είναι οργανωμένο δομικά ώστε να μην μπερδευτεί ο εξεταστής και σου κόψει καταλάθος
εγω στις πανελληνιες εφαρμοσα τον 1ο τροπο και ο πρωτος εξεταστης μου εβαλε 81, ο δευτερος 97 και ο τριτος 93...
πως το εξηγειτε αυτο;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ilma
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος
εγώ κυρίως κάνω το δεύτερο. στον επίλογο κάνουμε απλώς μια ανακεφαλαίωση?
ναι,να βαζεις επιλογο,γιατι δινει μια ενοτητα στο κειμενο σου!!
προσεξτε τη την ιστορια!! ειναι υπουλο μαθημα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος
Ναι κι εμένα ο ένας 91 και ο άλλος 98. Δηλαδή ο ένας 18 και ο άλλος σχεδόν 20 Δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος για το ΤΙ στο καλό θέλουν να γράψεις... Απλώς προσπαθείς να είσαι κατανοητός και σαφής.εγω στις πανελληνιες εφαρμοσα τον 1ο τροπο και ο πρωτος εξεταστης μου εβαλε 81, ο δευτερος 97 και ο τριτος 93...
πως το εξηγειτε αυτο;;
Εγώ σπάνια έκανα επίλογο γιατί πάντα έκανα πρόλογο και θα μου έβγαινε μεγάλη η άσκηση. Θα μπορούσες να γράψεις κάτι δικό σου ή του βιβλίου σαν συμπέρασμα-αποτέλεσμα και καλό θα ήταν να μην επαναληφθείς σε όσα έχεις ήδη αναφέρει διεξοδικά κιόλας.εγώ κυρίως κάνω το δεύτερο. στον επίλογο κάνουμε απλώς μια ανακεφαλαίωση?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Laou_95
Εκκολαπτόμενο μέλος
παιδιά στην ιστορία πως απαντάτε στα παραθέματα ; πως είναι η δομή της απάντησης σας? ακούω από παντού διαφορετικές απόψεις και έχω μπερδευτεί....
https://stratilio.wikispaces.com/fil....pdf/409207652/Οδηγίες-επεξεργασίας-πηγών.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sipty
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moryachka
Νεοφερμένος
Όσο αφορά την Ιστορία,εμένα ο καθηγητής μου,μου έχει πει να γράφω τις πληροφορίες που ζητά η άσκηση σχεδόν αυτολεξεί από τα παραθέματα...Εσείς τι λέτε..?
Πρέπει τουλάχιστον να αλλάζεις κάποιες λέξεις(όσες έχεις τη δυνατότητα),δεν πρέπει όλα αυτολεξεί από την πηγή.Εξάλλου,το τελικό κείμενο υποτίθεται ότι είναι ένα δικό σου δημιούργημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panos_SKG
Νεοφερμένος
Στην ιστορία καταλαβαίνω πως οι ορισμοί τύπου Βενιζελισμος, Αγροτικη Μεταρρύθμιση, Μεγαλη Ιδεα, Κληρινγκ, Ομαδα Ιαπωνων, Κινημα στο Γουδι κλπ είναι κατι που πρεπει να μαθει παπαγαλία.
Τι συμβαίνει όμως με τους ορισμους οπως ΟΥΛΕΝ, ΠΑΟΥΕΡ, και τετοιες ενδιαμεσες πληροφοριες, πρεπει κι αυτες παπαγαλία η απλα να τις ξερεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 824270
Επισκέπτης
Στην περιπτωση που ζητηθουν οι ορισμοι Ουλεν η Παουερ θα πρεπει να τους γραψεις παπαγαλια, οπως και καθε αλλον ορισμο. Γενικως, ολοκληρη την υλη της ιστοριας πρεπει να τη μαθεις παπαγαλια και να απαντησεις σε οποιδηποτε ερωτηση αναπτυξης οπως ακριβως αναγραφονται στο βιβλιο.Γεια σας παιδιά, μια ερώτηση..
Στην ιστορία καταλαβαίνω πως οι ορισμοί τύπου Βενιζελισμος, Αγροτικη Μεταρρύθμιση, Μεγαλη Ιδεα, Κληρινγκ, Ομαδα Ιαπωνων, Κινημα στο Γουδι κλπ είναι κατι που πρεπει να μαθει παπαγαλία.
Τι συμβαίνει όμως με τους ορισμους οπως ΟΥΛΕΝ, ΠΑΟΥΕΡ, και τετοιες ενδιαμεσες πληροφοριες, πρεπει κι αυτες παπαγαλία η απλα να τις ξερεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
art1
Εκκολαπτόμενο μέλος
κ τ δυο ισχυουν (αναλογα με τ ημερολογιο...εννοω αν ειναι τ γρηγοριανο κ τετοια)Γεια σας παιδια , στο κεφαλαιο με τα κομματα αναφερει πως η συνθηκη των Σεβρων υπεγραφει 10 Αυγουστου 1920 ομως στο κεφαλαιο με τη μικρασιατικη καταστροφη οτι υπεγραφει τονουλιο 1920 . Εψαξα στο διαδικτυο και μου εμφανιζει πως υπεγραφει 28 Ιουλιου / 10 Αυγουστου 1920 .... τι μαθαινουμε τελικα;; μπερδευτηκα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli Graf
Περιβόητο μέλος
Νομίζω, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρη, ότι είναι σωστό το τελευταίο που αναφέρεις. Δηλαδή, αν σου ζητηθεί είτε σε πηγή/παράθεμα είτε σε "ανάπτυξη" ενός ορισμού, θα πρέπει να γράψεις την (1η κυρίως) παράγραφο για την Συνθήκη των Σεβρών, που βρίσκεται στα κόμματα, οπότε και να απαντήσεις 28/07-10/08 1920. Η ίδια η καθηγήτρια, μας είπε συμπληρώσουμε στο βιβλίο ολόκληρο το "διάστημα" (28 Ιουλίου-10 Αυγούστου).Γεια σας παιδια , στο κεφαλαιο με τα κομματα αναφερει πως η συνθηκη των Σεβρων υπεγραφει 10 Αυγουστου 1920 ομως στο κεφαλαιο με τη μικρασιατικη καταστροφη οτι υπεγραφει τονουλιο 1920 . Εψαξα στο διαδικτυο και μου εμφανιζει πως υπεγραφει 28 Ιουλιου / 10 Αυγουστου 1920 .... τι μαθαινουμε τελικα;; μπερδευτηκα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος
Νομίζω, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρη, ότι είναι σωστό το τελευταίο που αναφέρεις. Δηλαδή, αν σου ζητηθεί είτε σε πηγή/παράθεμα είτε σε "ανάπτυξη" ενός ορισμού, θα πρέπει να γράψεις την (1η κυρίως) παράγραφο για την Συνθήκη των Σεβρών, που βρίσκεται στα κόμματα, οπότε και να απαντήσεις 28/07-10/08 1920. Η ίδια η καθηγήτρια, μας είπε συμπληρώσουμε στο βιβλίο ολόκληρο το "διάστημα" (28 Ιουλίου-10 Αυγούστου).
Τωρα ξεκαθαρισαν λιγο τα πραγματα ευχαριστω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Ουσιαστικά είναι η ίδια μέρα. Μην ξεχνάς ότι το Γρηγοριανό ημερολόγιο αντικατέστησε το Ιουλιανό στη χώρα μας το 1923. Η διαφορά των δύο ημερολογίων από το 1900 μέχρι το 2100 είναι 13 ημέρες.Γεια σας παιδια , στο κεφαλαιο με τα κομματα αναφερει πως η συνθηκη των Σεβρων υπεγραφει 10 Αυγουστου 1920 ομως στο κεφαλαιο με τη μικρασιατικη καταστροφη οτι υπεγραφει τονουλιο 1920 . Εψαξα στο διαδικτυο και μου εμφανιζει πως υπεγραφει 28 Ιουλιου / 10 Αυγουστου 1920 .... τι μαθαινουμε τελικα;; μπερδευτηκα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ουσιαστικά είναι η ίδια μέρα. Μην ξεχνάς ότι το Γρηγοριανό ημερολόγιο αντικατέστησε το Ιουλιανό στη χώρα μας το 1923. Η διαφορά των δύο ημερολογίων από το 1900 μέχρι το 2100 είναι 13 ημέρες.
Τωρα ξεκαθαρισαν ολα εμεις πρεπει ωστοσο να ανφερθουμε και στις 2 ημερομηνιες ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli Graf
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 39 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.