Βοήθεια/Απορίες στην Ιστορία Προσανατολισμού

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Θέλεις να σου πω τον τρόπο που δουλεύεις τις πηγές;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η antara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
ναι αν θέλεις....:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Βασικά υπάρχουν δύο τρόποι να γράψεις μια πηγή..
1)Διαβάζω προσεχτικά την πηγή και υπογραμμίζω τα κύρια ονόματα και τις χρονολογίες(αν υπάρχουν)
2)Προσέχω από όλη την πηγή ποιο είναι το θέμα και ποια η θέση του κειμενογράφου
3)Προσέχω τα ερωτήματα της πηγής.Αν τυχόν είναι δύο ή περισσότερα τα ερωτήματα για την ίδια πηγή ποτέ δεν τα ενώνω στην ίδια απάντηση
4)Ξεκινώ την πηγή αναφέροντας α)το όνομα του κειμενογράφου και τα στοιχεία της πηγής β)αμέσως μετά δηλώνω το θέμα και τη θέση γ)δουλέυω την πηγή με δύο τρόπους:1)Αναλύω τα δοσμένα της πηγής και παράλληλα δίνω στοιχεία από τις ιστορικές μου γνώσεις ή του βιβλίου ή οτιδήποτε άλλο ιστορικό ξέρω. 2) Αναλύω περίπου σε δύο παραγράφους το δοσμένο μέρος της πηγής και μετά στην τρίτη παράγραφο αναφέρω τις ιστορικές γνώσεις από το βιβλίο ή ό,τι άλλο θέλω ξεχωριστά.
Στο τέλος, κλείνω με μια μικρή επιλογική παράγραφο των πέντε σειρών περίπου όπου αναφέρω τις προσωπικές μου απόψεις χωρίς να καταλήγω σε σχήμα κύκλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η antara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
...και γω που χάρηκα, γιατί λέω ωραία, όλο εικόνες και άχρηστα μπλε κειμενάκια είναι το βιβλίο...

Δηλαδή είναι μέσα στην ύλη κι αυτά? Και έχουν και έξτρα δουλειά?:sick:

Ευχαριστώ πολύ marakigreece..΄

Μάλλον πρέπει να πάρω βοήθημα.
Το βοήθημα μπορεί να με καλύψει πλήρως?
ή αυτό που λες παραπάνω αν το εφαρμόσω είναι αρκετό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Αυτά πιάνουν στις εξετάσεις το 50% του βαθμού!!! Βάζουν συνήθως δυο πηγές ή μπορεί και εικόνα να βάλουν να σχολιάσεις... Βασικά καλό να θα ήταν να πάρεις ένα βιβλίο που έχει τις απαντήσεις από τις πηγές του βιβλίου για να δεις πως τα αναλύει...Αυτά που σου λέω είναι 100% standart..κάνω μάθημα με μια φιλόλογο,κορυφή μιλάμε, 25 χρόνια διδάσκει...Αυτή μου τα είπε αυτά για την πηγή! Θα ξαναδώσεις πανελλήνιες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η antara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Θα σου στείλω πμ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
οκ, ό,τι θέλεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Andromeda

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Ως γνωστόν στις πήγες έχουμε συνήθως δυο ερωτήματα...Είναι λαθος να τα γραψουμε και τα δύο μαζι ακομα και αν σχετιζονται παρα πολυ μεταξυ τους;Να γίνει δηλαδη ενα σωστα δομημενο κειμενο με παραγραφους με διακριτα νοηματικά κεντρα?Αν ναι, γιατι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isaak

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ισαάκ Παπαδόπουλος - Isaak Papadopoulos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Φυσικά κ δεν πειράζει νοηματικά..! Ωστόσο, μην ξεχνάς οτι είμαστε σε Πανελλαδικές κ εκεί είναι ιδιοτροποι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Για ποιό λόγο οι Έλληνες πρόσφυγες της Μ.Ασίας ξαναπήγαν στη γενέθλια γη?? Ήταν σωστή ή λανθασμένη αυτή η κίνηση?Αιτιολογήστε την απάντησή σας....Βασικά λανθασμένη είναι γιατί μου το είπε η κυρία μου, απλά καμιά βοήθεια για τους λόγους???:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

virginia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η, αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 221 μηνύματα.
παιδιά,στο φροντιστήριο όταν γράφω πηγές,μου λένε να ξεκινάω πχ με ιστορική γνώση,να συνεχίζω με στοιχεία απο την πηγή,και να κλείνω με ιστορική γνώση (χονδρικά αυτό,με διάφορες εξαιρέσεις,που αλλάζει η δομη της πηγής κλπ κλπ)..στο σχολείο,λένε να ξεκινάω με γνώσεις απο τη πηγή,να συνεχίζω με ιστορικές και να κλείνω με γνώσεις απο την πηγή..

πιο σωστό,τι είναι; εσείς τι κάνετε συνήθως;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eliaki

Νεοφερμένος

Η Έλια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
σημερα το καναμε... λοιπον... στο βιβλιο ειναι σελ. 143

μπορεις να γραψεις σαν προλογο οτι η παλιννοστηση εγινε τμηματικα και οτι οι περισσοτεροι προσφυγες επεστρεψαν στις εστιες τους μετα την αποβαση του ελληνικου στρατου στη σμυρνη, τον μα'ι'ο του 1919, καθως και οτι μεχρι το τελος του 1920 η πλειονοτητα των προσφυγων ειχε επιστρεψει στη μικρα ασια.
κ μετα γραφεις ακεραια την τελευταια παραφραφο...

αυτα απο μενα... ελπιζω να βοηθησα...


*οι λογοι που ζητας βρισκονται σε αυτη την παραγραφο
(εκτος αν ειμαι σε αλλο μαθημα, που δεν το νομιζω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
100000000000 thanks!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η antara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Έχω κι άλλη ερώτηση:

Στις εξετάσεις μπορούν να βάλουν και μια πηγή ή εικόνα εκτός βιβλίου?
Ή ότι μπει είναι από το βιβλίο?


Επίσης βάζω μία διεύθυνση ενός φροντιστηρίου που έχει καταπληκτικές σημειώσεις στην ιστορία (και σε άλλα μαθήματα) και μπορείς να διαβάσεις πιό εύκολα:iagree:

Όποιος ενδιαφέρεται ας το δει
https://www.praxisgroup.gr/theory.asp?type_id=1&class_id=6&class_name_gr=Γ' Λυκείου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rock_Sugar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαριάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 176 μηνύματα.
Βάζουν πηγές/εικόνες και απο το σχολικό και εκτός βιβλίου :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annitachron

Νεοφερμένος

Η annitachron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Υπάρχει κανένα βοήθημα για τις πηγές που έχεις κάποιος και το προτείνει;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adiafthoros

Νεοφερμένος

Ο adiafthoros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Παιδιά φέτος προσέξτε πάρα πολύ το ποντιακό ζήτημα (μία πηγή θα είναι σίγουρα απο εκεί ).:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Γιατί οι ιδιοκτησίες που μοίρασε η ΕΑΠ στους πρόσφυγες έπρεπε να είναι μικρές και γιατί ο κλήρος δεν έπρεπε να είναι μονοκόματος;; Επιγραμματικά τους λόγους..Αν μπορεί κάποιος ας με βοηθήσει! :'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isaak

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ισαάκ Παπαδόπουλος - Isaak Papadopoulos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Είναι αυτονόητα αυτά που ρωτάς..!
Οι ιδιοκτησίες ήταν μικρές έτσι ώστε να φτάσουν για όλους τους πρόσφυγες. Επίσης ο κλήρος δεν αποτελούσε ενιαία έκταση αλλά ξεχωριστά μέρη με σκοπό την αποφυγή παραχώρησης μιας ολόκληρης ΕΥΦΟΡΗΣ γης σε έναν ιδιοκτήτη. Μπορεί π.χ κάποιος να τύχαινε μια χ ιδιοκτησία πολύ εύφορη και κάποιος άλλος μια ψ ιδιοκτησία άγονη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

the mage

Νεοφερμένος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέα Αλικαρνασσός (Ηράκλειο). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Εχει καποιο προβλημα το σαιτ ; Εγω μια ωρα ψαχνω αλλα το μονο που μπορεσα να κανω ειναι ενα τεστ στην ιστορια...Τα μαθηματα που ειναι ;
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top