Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Στην εντολή για όταν γράφουμε πρόγραμμα πρέπει να βάζω στο τέλος το i <- i + 1?

Παράδειγμα

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
εντολές...
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
εντολές...
i <- i + 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Ποιο από τα δύο είναι σωστό στο πρόγραμμα?
Οταν εχεις την για..απο...μεχρι δεν αλλαζεις ποτε το περιεχομενο των μετρητων. Αυτο μπορεις να το κανεις μονο στις αλλες δομες επαναληψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Παιδια θελω βοηθεια

Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα διαβάζει έναν πίνακα 7 στοιχείων από το πληκτρολόγιο και στη συνέχεια θα εξετάζει εάν τα στοιχεία του πίνακα σχηματίζουν αριθμητική πρόοδο.
Υπόδειξη. Υπάρχουν δύο τρόποι να διαπιστωθεί αυτό: Είτε εξετάζοντας εάν δύο διαδοχικά στοιχεία έχουν σταθερή διαφορά ( δηλαδή ισχύει Α[ j + 1 ] - A[ j ] = σταθερό για όλες τις έγκυρες τιμές του j ) είτε εξετάζοντας εάν ικανοποιείται η ιδιότητα του αριθμητικού μέσου (δηλαδή αν ισχύει A[ j ] = ( Α[ j - 1 ] + Α[ j + 1 ] ) / 2 ). Θυμίζουμε ότι η ιδιότητα του αριθμητικού μέσου αφορά τρεις διαδοχικούς αριθμούς αριθμητικής προόδου και ορίζει ότι κάθε όρος ισούται με τον μέσο όρο του προηγούμενου και του επόμενου: Αν α, β, γ διαδοχικοί όροι αριθμητικής προόδου τότε β = (α+γ)/2.

θελι χρηση σημαιας.... καμια ιδεα καποιος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ntina777

Νεοφερμένος

Η ntina777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γειά σας παιδιά βοήθεια!! Έχω την παρακάτω εκφώνηση και με δυσκολεύει το Ω δεν ξέρω πως να την λύσω... ευχαριστώ πολύ!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • 21729404_1777681725610263_551780790_n.jpg
    21729404_1777681725610263_551780790_n.jpg
    48.3 KB · Εμφανίσεις: 283
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ParisGr

Νεοφερμένος

Ο ParisGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Παιδιά, ξεκινάω φροντιστήριο (ομαδικό) ΑΕΠΠ για Γ Λυκείου.
Θεωρείτε ότι θα με καλύψει ή θα χρειαστώ καλού κακού βοήθημα για το μαθημα αυτό;
Και αν ναι, ποιο θα μου προτείνατε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Το φροντιστήριο είναι υπεραρκετό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggelosst9

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggelosst9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης Ο.Π.Α. (Αθήνα). Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Παιδιά μια χαζή απορία, αλλά λέει σε μια εκφώνηση 'Να δημιουργηθεί πρόγραμμα το οποίο θα δέχεται έναν τυχαίο αριθμό και θα εξετάζει αν είναι πολλαπλάσιος του 2'. Αφού βάλω τη συνθήκη μετά τι κάνω; Δε μου λέει να εμφανίζει κάποιο μήνυμα. Πως το κλείνω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,577 μηνύματα.
Αν δεν κάνω λάθος είναι κανόνας από τη θεωρία οι αλγόριθμοι να δίνουν μια τιμή τουλάχιστον ως έξοδο στο χρήστη ή προς κάποιον άλλο αλγόριθμο. Σου προτείνω συνεπώς να εμφανίσεις κατάλληλο μήνυμα :)

Επίσης ο καθηγητής μας στο φροντιστήριο μας έχει πει για παράδειγμα όταν ζητάει να υπολογίσουμε κάποιον μέσο όρο ή καποιο άθροισμα στο τέλος να το εμφανίζουμε. Ακόμα και αν δεν το λέει η άσκηση. Πρέπει να έχουνε νόημα όσα γίνονται σε μία άσκηση. Και προγράμματα υποτίθεται ότι γίνονται για να δίνουν αποτελέσματα στο χρήστη που τα χρησιμοποιεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 233831

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Απλα θα πρεπει να εμφανιζει οτι ''ο χ ειναι πολλαπλασιος του 2'' η ''ο χ δεν ειναι πολλαπλασιος του 2''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimospap

Νεοφερμένος

Ο dimospap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
να ρωτησω κατι ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 233831

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
να ρωτησω κατι ; . σε μια ασκηση μου ζηταει να διαβαζει 50 αριθμους και να εμφανιζει τους 3 μεγαλυτερους . τι κανουμε;
Πρωτα τους εμφανιζεις με απλη εντολη επαναληψης
Για i από 1 μέχρι 50
Διάβασε table
Τέλος_επανάληψης

Μετα θα πρεπει να ταξινομισεις τον πινακα με αυξουσα η φθηνουσα σειρα και να εμφανιζεις τους πρωτους 3 η τελευταιους 3,αναλογα με το πως το ταξινομισες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,577 μηνύματα.
να ρωτησω κατι ; . σε μια ασκηση μου ζηταει να διαβαζει 50 αριθμους και να εμφανιζει τους 3 μεγαλυτερους . τι κανουμε;

Μήπως να τους βάλεις σε πίνακα, μετά να τον ταξινομήσεις σε φθίνουσα σειρά και μετά να κάνεις:

Code:
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3 
   ΓΡΑΨΕ ΑΡΙΘΜΟΙ[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimospap

Νεοφερμένος

Ο dimospap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
χωρις α
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Παιδιά παιδιά είναι overkill να κάνεις ταξινόμηση και να χρησιμοποιήσεις πίνακα όταν απλώς η άσκηση ζητά να εμφανίσεις τους πρώτους μεγαλύτερους αριθμούς. Οκ στο ΑΕΠ δεν μετράει η απόδοση του αλγορίθμου αλλά στη ζωή μετρά.

1) Ορίζουμε 3 μεταβλητές πρώτος, δεύτερος, τρίτος και τις μηδενίζουμε

2) Διαβάζουμε όλου τους αριθμούς σε μια λούπα

3) Μέσα στη λούπα βάζουμε τον έλεγχο
Code:
Αν αριθμός >= πρώτος τότε
τρίτος = δεύτερος
δεύτερος = πρώτος
πρώτος = αριθμός
Αλλιως Αν αριθμός >= δεύτερος) τότε
τρίτος = δεύτερος
δεύτερος = αριθμός
Αλλιως Αν αριθμός >= τρίτος) τότε
τρίτος = αριθμος

Μετά τυπώνουμε το πρώτο και δεύτερο και τρίτος

χωρις χρηση πινακα δεν μπορει να λυθει;
ναι μπορεί όπως περιγράφω πάνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Υπόψιν οτι αν οι αριθμοί μπορεί να είναι κι αρνητικοι, η αρχικοποίηση των 3ων μεταβλητών θα πρέπει να γίνει με τους 3 πρώτους αριθμούς εισόδου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,577 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ akikos, ωστόσο το ΑΕΠΠ διδάσκεται με συγκεκριμένη μεθοδολογία στην Γ' Λυκείου.
Όπως πχ και στο ΑΟΘ, υπάρχουνε οι standard ασκήσεις που διδάσκουν στα φροντιστήρια.

Δηλαδή μαθαίνουμε standard πραγματάκια (πλήθος, min, max, sum, ΜΟ, αναζήτηση, ταξινόμηση) και είναι πιο ασφαλές για τους μαθητές που πρώτη φορά έρχονται αντιμέτωποι με αλγοριθμική, να χρησιμοποιήσουν αυτούς τους standard αλγορίθμους.
Συνεπώς, είναι πιο αποδοτική η λύση σου (και σίγουρα είναι κριτήριο η απόδοση στην πράξη) αλλά πιο εύκολο, κατανοητό και κοντά στα διδακτέα, να επινοηθεί η λύση της ταξινόμησης και της εμφάνισης των τριών μεγαλύτερων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ akikos, ωστόσο το ΑΕΠΠ διδάσκεται με συγκεκριμένη μεθοδολογία στην Γ' Λυκείου.
Όπως πχ και στο ΑΟΘ, υπάρχουνε οι standard ασκήσεις που διδάσκουν στα φροντιστήρια.

Δηλαδή μαθαίνουμε standard πραγματάκια (πλήθος, min, max, sum, ΜΟ, αναζήτηση, ταξινόμηση) και είναι πιο ασφαλές για τους μαθητές που πρώτη φορά έρχονται αντιμέτωποι με αλγοριθμική, να χρησιμοποιήσουν αυτούς τους standard αλγορίθμους.
Συνεπώς, είναι πιο αποδοτική η λύση σου (και σίγουρα είναι κριτήριο η απόδοση στην πράξη) αλλά πιο εύκολο, κατανοητό και κοντά στα διδακτέα, να επινοηθεί η λύση της ταξινόμησης και της εμφάνισης των τριών μεγαλύτερων.
Εντάξει δεν είναι τίποτα δύσκολος ο αλγόριθμος που έγραψα. Τον αλγόριθμο του max χρησιμοποίησα πειραγμένο.

Βέβαια έκανα λάθος όπως είπε @Vold γιατί θεώρησα ότι ο ελάχιστος αριθμός ειναι το 0. Συνεπώς καλά είπες στις εξετάσεις γράφουμε τα standard αλλά και αυτό έχει το ρίσκο του καθώς στις εξετάσεις δεν διορθώνουν υπολογιστές αλλά άνθρωποι και οι άνθρωποι εκτιμούν τις αποδοτικές λύσεις και θα χαριστούν σε μικρολαθάκια.

Στις εξετάσεις καλό ειναι να κοιτάμε πολλαπλές λύσεις. Μπορούσε κάλιστα να έπεφτε η παραπάνω άσκηση και να είχε και την υποσημείωση (χωρίς τη χρήση πίνακα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggelosst9

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggelosst9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης Ο.Π.Α. (Αθήνα). Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Παιδιά την θεωρία στο ΑΕΠΠ πως τη διαβάσατε όσοι δώσατε; Είμαι τώρα στο 2.5 (Δομή Επανάληψης) και έχει 6-7 παραδείγματα/εφαρμογές με μερικές να έχουν ένα κατεβατό εξήγηση για μια συγκεκριμένη (ΠΟΛΥ συγκεκριμένη) περίπτωση. Γενικά το βιβλίο μου φαίνεται χαοτικό, ένα ανακάτεμα από όλα. Καμιά συμβουλή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimitris_Gr

Νεοφερμένος

Ο Dimitris_Gr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Παιδιά την θεωρία στο ΑΕΠΠ πως τη διαβάσατε όσοι δώσατε; Είμαι τώρα στο 2.5 (Δομή Επανάληψης) και έχει 6-7 παραδείγματα/εφαρμογές με μερικές να έχουν ένα κατεβατό εξήγηση για μια συγκεκριμένη (ΠΟΛΥ συγκεκριμένη) περίπτωση. Γενικά το βιβλίο μου φαίνεται χαοτικό, ένα ανακάτεμα από όλα. Καμιά συμβουλή;

Εγώ είχα ειδικά φυλλάδια από το φροντιστήριο που την είχαν μαζεμένη, οπότε δεν ασχολήθηκα καν με το βιβλίο.

Πάντως μην αγχώνεσαι για αυτήν από τώρα.
Εγώ τον Απρίλιο άρχισα να την διαβάζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimitris2001

Νεοφερμένος

Ο Dimitris2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Εγώ είχα ειδικά φυλλάδια από το φροντιστήριο που την είχαν μαζεμένη, οπότε δεν ασχολήθηκα καν με το βιβλίο.

Πάντως μην αγχώνεσαι για αυτήν από τώρα.
Εγώ τον Απρίλιο άρχισα να την διαβάζω.

Παιδιά την θεωρία στο ΑΕΠΠ πως τη διαβάσατε όσοι δώσατε; Είμαι τώρα στο 2.5 (Δομή Επανάληψης) και έχει 6-7 παραδείγματα/εφαρμογές με μερικές να έχουν ένα κατεβατό εξήγηση για μια συγκεκριμένη (ΠΟΛΥ συγκεκριμένη) περίπτωση. Γενικά το βιβλίο μου φαίνεται χαοτικό, ένα ανακάτεμα από όλα. Καμιά συμβουλή;

Και εγώ είχα ειδικά φυλλαδια από το άλλο φροντιστήριο στο Μαρούσι που άρχισα 3 μήνες πριν πάω να δωσω- ουσιαστικά τα διαβασα από τότε.

Το βιβλίο είναι πολύ χαοτικό ακομα και αν στα έχουν υπογραμμίσει (όπως έκαναν στο πρωτο μου φροντιστήριο).

Γενικά θα σε συμβουλευα να μην κοιτάς τα παραδείγματα αλλά ό,τι έχει με μαύρο, σε πλαίσιο , με κουκκίδες ή αριθμους και ότι φαίνεται για πιθανό ορισμό ή Σ/Λ (το τελευταίο θα το καταλαβαίνεις όταν τα διαβάσεις αρκετα).

Από κεφάλαια όταν βγάλεις την ύλη κοίτα (με βάση την περσινή) τα 2,7,8,9 πιο χαλαρα και αποστήθιση τα 3,6.7 και 10!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top