Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
νομιζω για το σχολειο μπορει να το κανει και σε αλγοριθμο αυτο και αν θυμαμαι και καλα κ στο τετραδιο μαθητη ετσι πρεπει να το εχει σε μια λυμενη ασκ

Η Α_Μ(χ) αποτελεί Συνάρτηση που υπάρχει στις Βιβλιοθήκες της ΓΛΩΣΣΑΣ. Στο πλαίσιο ενός Αλγορίθμου, δεν υπάρχει η έννοια της Βιβλιοθήκης. Οπότε, γράφοντας την έκφραση Α_Μ(χ), ζητάς να εκτελεστεί μια ενέργεια που δεν έχει οριστεί. Σαν να ζητάς από μαθητή Γυμνασίου να υπολογίσει την παράγωγο: Από τη στιγμή που δεν του έχεις διδάξει τι εστί παράγωγος, δεν γίνεται να ξέρει πώς να την υπολογίσει.

Αν θες να παραμένεις πιστά μέσα στα πλαίσια του μαθήματος, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την Α_Μ(χ) σε Αλγόριθμο. Βέβαια, αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται και να σου ζητήσουν το σχετικό έλεγχο, παρά μόνο σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Κανονικά, αν ο καθηγητής θέλει να σε αναγκάσει να ελέγξεις αν ο αριθμός είναι ακέραιος, πρέπει να ζητήσει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ σε ΓΛΩΣΣΑ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Metal Hammer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Metal Hammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cody

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cody αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 958 μηνύματα.
1) Να αναπτυχθει αλγόριθμος που θα διαβάζει ζευγάρια αριθμών. Ο αλγόριθμος θα ρωτάει τον χρίστει αν επιθυμεί να συνεχίσει την καταχώρηση νέων στοιχείων ("Ναι"/"Όχι"). Στο τέλος της επαναλήπτικής διαδικασίας να εκτυπώνει το πλήθως των ζευγαριών που διαβάστηκαν

2) Να γραφεί αλγόριθμος που να υπολογίζει όλες τις ακέραιες λύσεις της εξίσωσης αχ3 + βχ2 + γχ + δ στο διάστημα [-10000, 10000]. Ο αλγόριθμος στην περίπτωση που βρει και τις τρεις λύσεις θα πρέπει να σταματάει την αναζήτηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leobakagian

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
1) Να αναπτυχθει αλγόριθμος που θα διαβάζει ζευγάρια αριθμών. Ο αλγόριθμος θα ρωτάει τον χρίστει αν επιθυμεί να συνεχίσει την καταχώρηση νέων στοιχείων ("Ναι"/"Όχι"). Στο τέλος της επαναλήπτικής διαδικασίας να εκτυπώνει το πλήθως των ζευγαριών που διαβάστηκαν

2) Να γραφεί αλγόριθμος που να υπολογίζει όλες τις ακέραιες λύσεις της εξίσωσης αχ3 + βχ2 + γχ + δ στο διάστημα [-10000, 10000]. Ο αλγόριθμος στην περίπτωση που βρει και τις τρεις λύσεις θα πρέπει να σταματάει την αναζήτηση.

1. χρειαζεσαι ενα μετρητη που να αυξανεται καθε φορα που διαβαζεις δυο αριθμους.Η γενικη δομη του αλγοριθμου(περιγραφικά) θα ειναι:οσο (δεν διαβαζεις οχι)
διαβασε(αριθμο1)
διαβασε(αριθμο2)
μετρητης=μετρητης+1
γραψε(θελετε να πληκτρολογησετε αλλους;)
διαβασε(απαντηση)
τελος_επαναληψης
γραψε(ο αριθμος των ζευγαριων που διαβασα ειναι)
γραψε(μετρητης)
2.Ριζα μιας εξισωσης είναι ο αριθμός εκεινος για τον οποιο μηδενιζεται η εξισωση...συνεπως με μια για απο -10000 εως 10000 θα πρεπει να ελεγχεις αν μηδενιζεται η εξισωση και αν ναι να εμφανιζεις τον αριθμο αυτο...περιγραφικα ο αλγοριθμος εχει ως εξης:
διαβασε α
διαβασε β
διαβασε γ
διαβασε δ
οσο(μετρητης!=3)
για ι απο -10000 μεχρι 10000
αν(α*ι^3+β*χ^2+γ*χ+δ=0)
μετρητης=μετρητης+1
εμφανισε ι
τελος_αν
τελος_επαναληψης
τελος_επαναληψης
Αν θες παραπανω βοηθεια ρωτα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikosfo

Νεοφερμένος

Ο Nikosfo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Την πρώτη άσκηση καλύτερα να την κάνεις με Αρχή Επανάληψης.Για να μπεί σίγουρα την πρώτη φορά,και να αναζητήσει στο τέλος την απάντηση του χρήστη. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cody

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cody αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 958 μηνύματα.
Αλγοριθμος που να διαβαζει ενα ακειραιο και θα εμφανιζει τους διαιρετες του και το πληθος τους?!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Αλγοριθμος που να διαβαζει ενα ακειραιο και θα εμφανιζει τους διαιρετες του και το πληθος τους?!

Διάβασε x
πληθ<-0
Για i από 1 μέχρι x
Αν x mod i=0 τότε
Εμφάνισε i
πληθ<-πληθ+1
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε πληθ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.
Αλγοριθμος που να διαβαζει ενα ακειραιο και θα εμφανιζει τους διαιρετες του και το πληθος τους?!

Για να είναι ένας αριθμός διαιρέτης κάποιου άλλου θα πρέπει το υπόλοιπο της μεταξύ τους διαίρεσης να είναι μηδέν. Δηλαδή:
(αριθμός_που_διαβάστηκε) MOD (πιθανός_διαιρέτης) = 0 (1)
Ο "πιθανός_διαιρέτης" δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό που διαβάστηκε, μιας και ο μέγιστος διαιρέτης ενός αριθμού είναι ο εαυτός σου.
Οπότε χρειάζεσαι ένα "Για" για όλους τους αριθμούς από το 1 μέχρι τον αριθμό που διαβάστηκε. Εκεί θα ελέγχεις αν ισχύει η συνθήκη (1). Αν ισχύει θα εμφανίζεις τον αριθμό και θα αυξάνεις κατά έναν τον μετρητή πλήθους τον οποίο θα εμφανίζεις στο τέλος προφανώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blackorgrey

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο blackorgrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 263 μηνύματα.
Αλγοριθμος που να διαβαζει ενα ακειραιο και θα εμφανιζει τους διαιρετες του και το πληθος τους?!
Ακέραιος ή θετικός ακέραιος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Δίνεται τo παρακάτω τμήμα αλγορίθμου:
Διάβασε Χ
Αν Χ >=0 τότε
π  1
Για i από 1 μέχρι Χ
π  π *i
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε π
Αλλιώς
Εμφάνισε "Δεν υπάρχει παραγοντικό"
Τέλος_αν
Να κατασκευάσετε ισοδύναμο διάγραμμα ροής. (Μονάδες 10)
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Δ' ΤΑΞΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 23 ΜΑΪ 2011


Σε αυτήν την άσκηση, στο διάγραμμα ροής όταν είναι αληθής η συνθήκη i <= x, γιατί στην λύση γράφει μόνο π<-π*i; Δεν πρέπει να αλλάζει κάπως και η τιμή του i;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 6,645 μηνύματα.
Δίνεται τo παρακάτω τμήμα αλγορίθμου:
Διάβασε Χ
Αν Χ >=0 τότε
π  1
Για i από 1 μέχρι Χ
π  π *i
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε π
Αλλιώς
Εμφάνισε "Δεν υπάρχει παραγοντικό"
Τέλος_αν
Να κατασκευάσετε ισοδύναμο διάγραμμα ροής. (Μονάδες 10)
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Δ' ΤΑΞΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 23 ΜΑΪ 2011


Σε αυτήν την άσκηση, στο διάγραμμα ροής όταν είναι αληθής η συνθήκη i <= x, γιατί στην λύση γράφει μόνο π<-π*i; Δεν πρέπει να αλλάζει κάπως και η τιμή του i;
Το i αλλάζει μέσω της επανάληψης. Στη συνέχεια στο διάγραμμα κάπου πρέπει να έχει προς το τέλος της επανάληψης το i να αυξανει κατα 1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Το i αλλάζει μέσω της επανάληψης. Στη συνέχεια στο διάγραμμα κάπου πρέπει να έχει προς το τέλος της επανάληψης το i να αυξανει κατα 1.

https://www.kelafas.gr/themata.html?filename=2011/esperina/anefkat_esp_2011_a.pdf
Ορίστε οι λύσεις των θεμάτων (είναι το Β2),δεν το γράφει πουθενά.
Επίσής, αφού δεν ξέρουμε την τιμή του Χ, πως είμαστε σίγουροι ότι θα αυξηθεί κατά 1 το i;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 6,645 μηνύματα.
https://www.kelafas.gr/themata.html?filename=2011/esperina/anefkat_esp_2011_a.pdf
Ορίστε οι λύσεις των θεμάτων (είναι το Β2),δεν το γράφει πουθενά.
Επίσής, αφού δεν ξέρουμε την τιμή του Χ, πως είμαστε σίγουροι ότι θα αυξηθεί κατά 1 το i;
Δε γίνεται, λάθος το χει...Η συνθήκη έτσι ισχύει πάντα κι εχεις ατέρμονη επαναληψη,το i πρεπει να αυξάνει.
Για το χ ξέρουμε ότι ειναι μη αρνητικό. Αν είναι 0 ή 1 τότε το παραγοντικό είναι 1 όπως και το χει. Αν είναι >1 τότε τι i λόγω επανάληψης θα αυξηθεί αναγκαστικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Κατάλαβα, ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Υπάρχει περίπτωση να πέσει άσκηση με πολλαπλασιασμό αλά Ρωσικά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Μην κοιτάται λύσεις από το φροντιστήριο κελαφας.
Έχει πολλά λάθη και θα είχε ακόμη περισσότερα αν δεν του έστελνα κάνα δυό μηνυματάκια( λάθη σε θέματα μαθηματικών, λάθος στο περσινό Γ ή Δ θέμα στο Α.Ε.Π.Π).
'Ηθελα να ελέγξω τις απαντήσεις μου πέρσι και φρίκαρα με αυτά που γράφαν.

Υπάρχει περίπτωση να πέσει άσκηση με πολλαπλασιασμό αλά Ρωσικά;

Από την στιγμή που είναι μέσα στην ύλη όλα πιθανά είναι.
Δεν είναι κάτι δύσκολο όμως.
Αν μάθεις την λογική του ο αλγόριθμος βγαίνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Μην κοιτάται λύσεις από το φροντιστήριο κελαφας.
Έχει πολλά λάθη και θα είχε ακόμη περισσότερα αν δεν του έστελνα κάνα δυό μηνυματάκια( λάθη σε θέματα μαθηματικών, λάθος στο περσινό Γ ή Δ θέμα στο Α.Ε.Π.Π).
'Ηθελα να ελέγξω τις απαντήσεις μου πέρσι και φρίκαρα με αυτά που γράφαν.



Από την στιγμή που είναι μέσα στην ύλη όλα πιθανά είναι.
Δεν είναι κάτι δύσκολο όμως.
Αν μάθεις την λογική του ο αλγόριθμος βγαίνει.

Τώρα που πήρα χαμπάρι ότι έχει λάθη, δεν πρόκειται να ξαναδιορθώσω θέμα από τις λύσεις του.


Ένας αλγόριθμος με απλή εφαρμογή του πολλαπλασιασμού αλα Ρωσικά είναι πραγματικά εύκολος αν ξέρεις τον τρόπο, αλλά υπάρχει πιθανότητα να πέσει δυσκολότερη άσκηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Metal Hammer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Metal Hammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Πως κάνουμε την γραφική απεικόνιση του τρόπου επίλυσης ενός προβλήματος?Δηλαδή τα στάδια της επιλυσης ενος προβληματος και τα υποστάδια τους σε ενα διαγραμμα σαν και αυτο της δομης ενος προβληματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jokerstyle4

Νεοφερμένος

Ο Jokerstyle4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Nα ρωτησω κατι? ποτε βαζουμε διαβασε χ εξω απο την επαναληψη ποτε μεσα ποτε μετα απο αυτην και ποτε και στα δυο? εχω μπερδευτει λιγο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Έξω απ την επανάληψη το βάζεις αν θες να σου δώσει ο χρήστης την τιμή του χ μόνο μία φορά και δεν θα σου ξαναχρειαστεί. Έξω και μέσα το βάζεις κυρίως όταν η τιμή του χ σου χριεάζεται στη συνθήκη της επανάληψης, επομένως πρέπει να τη ζητάς συνεχώς. Για να το χρησιμοποιήσεις μόνο μέσα στην επανάληψη, υπάρχουν συγκεκριμένες ασκήσεις αλλά δεν μου έρχονται τώρα :P Ελπίζω να βοήθησα έστω λίγο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top