Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

ntino13

Νεοφερμένος

Ο ntino13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Ευχαριστώ. Έχει αρκετή θεωρία ή είναι περισσότερο πρακτικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

locotrelos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Εχει και αυτο τη θεωρια του αλλα ειναι σχετικα μικρη(10 μερες θα σου παρει το πολυ για να τηνα μαθεις).Ειναι περισσοτερο πρακτικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pb13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο pb13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
καλησπερα παιδια μπορειται να με βοηθησεται σε ενα προβλημα

να γινει αλγοριθμος ο οποιοσς θα διαβαζει τν χρονο ομιλιας σε δευτερολεπτα 1500 πελατων κανοντας ελεγχο εγκυροτητηας ωστε να ειναι θετικος καθως και το πληθος των γραπτων μηνυματων που εστειλαν. Οι πελατες εχουν την δυνατοτητα να πληρωσουν με βαση δυο διαφορετικα προγραμματα. Το 1ο προγραμμα εχει παγιο 65 ευρω δινει δωρεαν απεριοριστο χρονο ομιλιας για καθε μηνυμα χρεωνονται με ο,20 ευρω το 2ο προγραμμα εχει παγιο 15 ευρω και δινει δωρεαν 120 λεπτα ομιλιας τα πρωτα 100 μηνυματα χρεωνονται με 0.4 ενω τα υπολοιπα με 0.30 η χρονονχρεωση ειναι κλιμακωτα

χρονοσ ομιλιασ κοστος ανα δευτερολεπτο
0-120 0 ευρω
121-180 0,2 ευρω
181- 0,1 ευρω

να εμφανιζει μηνυμα ποιο προγραμμα συμφερει τν καθε πεαλτη καθως και ποσοι πληρωνουν περισσοτερα απο 70 τελος να εμφανισεε ποσα χρηματα δαπανωνται απο τουσ πελατεσ που θα επιλεξουν το 1ο προγραμμα και ποσα το 2ο προγραμμα καθως και το ποσοστο πελατων που επιλιγουν το καθε προγραμμα

καλησπερα παιδια μπορειται να με βοηθησεται σε ενα προβλημα

να γινει αλγοριθμος ο οποιοσς θα διαβαζει τν χρονο ομιλιας σε δευτερολεπτα 1500 πελατων κανοντας ελεγχο εγκυροτητηας ωστε να ειναι θετικος καθως και το πληθος των γραπτων μηνυματων που εστειλαν. Οι πελατες εχουν την δυνατοτητα να πληρωσουν με βαση δυο διαφορετικα προγραμματα. Το 1ο προγραμμα εχει παγιο 65 ευρω δινει δωρεαν απεριοριστο χρονο ομιλιας για καθε μηνυμα χρεωνονται με ο,20 ευρω το 2ο προγραμμα εχει παγιο 15 ευρω και δινει δωρεαν 120 λεπτα ομιλιας τα πρωτα 100 μηνυματα χρεωνονται με 0.4 ενω τα υπολοιπα με 0.30 η χρονονχρεωση ειναι κλιμακωτα

χρονοσ ομιλιασ κοστος ανα δευτερολεπτο
0-120 0 ευρω
121-180 0,2 ευρω
181- 0,1 ευρω

να εμφανιζει μηνυμα ποιο προγραμμα συμφερει τν καθε πεαλτη καθως και ποσοι πληρωνουν περισσοτερα απο 70 τελος να εμφανισεε ποσα χρηματα δαπανωνται απο τουσ πελατεσ που θα επιλεξουν το 1ο προγραμμα και ποσα το 2ο προγραμμα καθως και το ποσοστο πελατων που επιλιγουν το καθε προγραμμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Το παλούκι στην ΑΕΠΠ είναι η θεωρία της, η οποία είναι χειρότερη από ολόκληρο το βιβλίο της ΑΟΔΕ. Άμα ενδιαφερθείς και την μάθεις κάποια στιγμή (πχ, μέσα στο Πάσχα), δεν θα έχεις πρόβλημα με το μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 14,800 μηνύματα.
Ότι έχω κάνει μέχρι στιγμής δεν με έχει δυσκολέψει ιδιαίτερα μπορώ να πω, και το βοήθημα που χρησιμοποιώ με βοηθά απίστευτα! Όσο για τη θεωρία, κατά κύριο λογο αυτοί που έδιναν το 2014(στατιστικά στοιχεία) έχασαν περισσότερο απο'κει παρά από 3ο,4ο Θέμα,φαντάσου. Μακάρι να συνεχίσει έτσι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Προσωπικά δεν βρίσκω κάποια δυσκολία σε αυτή την άσκηση, αν μας έλεγες που κολλάς θα μπορούσαμε να σε βοηθήσουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Ότι έχω κάνει μέχρι στιγμής δεν με έχει δυσκολέψει ιδιαίτερα μπορώ να πω, και το βοήθημα που χρησιμοποιώ με βοηθά απίστευτα! Όσο για τη θεωρία, κατά κύριο λογο αυτοί που έδιναν το 2014(στατιστικά στοιχεία) έχασαν περισσότερο απο'κει παρά από 3ο,4ο Θέμα,φαντάσου. Μακάρι να συνεχίσει έτσι!

Κατά τα φαινόμενα, οι έννοιες των στοιχείων που συνθέτουν ένα προγραμματιστικό περιβάλλον (συντάκτης, διερμηνευτής/μεταφραστής κτλπ) ήταν anti-SOS, αλλά οι Σκοπιές που μελετάει η Πληροφορική τα Δεδομένα ήταν super-duper-SOS...:whistle:
Ό,τι να 'ναι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pb13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο pb13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Προσωπικά δεν βρίσκω κάποια δυσκολία σε αυτή την άσκηση, αν μας έλεγες που κολλάς θα μπορούσαμε να σε βοηθήσουμε

Την έχω λύσει θέλω να δω αν την έχω σωστή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panostosh

Νεοφερμένος

Ο panostosh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
[FONT=Verdana, serif]Να γραφεί αλγόριθμος που να υπολογίζει και εκτυπώνει πόσους κόκκους σίτου πρέπει να τοποθετηθούν σε μία σκακιέρα αν γνωρίζουμε ότι στο πρώτο τετράγωνο της σκακιέρας πρέπει να βάλουμε έναν κόκκο, στον δεύτερο δύο, στο τρίτο τέσσερα κ.λ.π. διπλασιάζοντας τον αριθμό των κόκκων σε κάθε επόμενο τετράγωνο. Ως γνωστόν η σκακιέρα έχει 64 τετράγωνα.[/FONT]
[FONT=Verdana, serif]
[/FONT]

[FONT=Verdana, serif]
[/FONT]

[FONT=Verdana, serif] μπορει καποιος παιδια να με βοηθησει με αυτην την ασκηση? [/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γκίνης

Νεοφερμένος

Ο Γκίνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
[FONT=Verdana, serif]Να γραφεί αλγόριθμος που να υπολογίζει και εκτυπώνει πόσους κόκκους σίτου πρέπει να τοποθετηθούν σε μία σκακιέρα αν γνωρίζουμε ότι στο πρώτο τετράγωνο της σκακιέρας πρέπει να βάλουμε έναν κόκκο, στον δεύτερο δύο, στο τρίτο τέσσερα κ.λ.π. διπλασιάζοντας τον αριθμό των κόκκων σε κάθε επόμενο τετράγωνο. Ως γνωστόν η σκακιέρα έχει 64 τετράγωνα.[/FONT]
[FONT=Verdana, serif]
[/FONT]

[FONT=Verdana, serif]
[/FONT]

[FONT=Verdana, serif] μπορει καποιος παιδια να με βοηθησει με αυτην την ασκηση? [/FONT]

μια παρομοια εχω να αντιμετωπισω και εγω εχω κανει καποιες σκεψεις αλλα ας πουνε αυτοι που ξερουν καλυτερα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Το πλήθος κόκκων στο n-οστό κουτάκι της σκακιέρας είναι:


Κάνε μια σούμα και βγήκε η άσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panostosh

Νεοφερμένος

Ο panostosh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
αν το εγραφες λιγο πιο αναλυτικα? :D σε ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

life12

Πολύ δραστήριο μέλος

Η life12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,588 μηνύματα.
Το πλήθος κόκκων στο n-οστό κουτάκι της σκακιέρας είναι:
μπορει να ειναι ακυρη η ερωτηση μου αλλα για ν=1 που 8α επρεπε να ειναι ενας κοκκος στο 1ο κουτακι 8α βγαινει 2 με αυτο το τυπο :worry::confused:

Κάνε μια σούμα και βγήκε η άσκηση.
:hehe::worship:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
μπορει να ειναι ακυρη η ερωτηση μου αλλα για ν=1 που 8α επρεπε να ειναι ενας κοκκος στο 1ο κουτακι 8α βγαινει 2 με αυτο το τυπο :worry::confused:

Σωστή η παρατήρηση σου. Κανονικά ο τύπος είναι




Θεωρώ ότι η έρευση αθροίσματος μέσα από επανάληψη είναι υπερβολικά απλή:
sum<-0
Για i από 1 μέχρι 64
an<-2^(i-1) !δεν είναι δυνατή η χρήση () σε όνομα μεταβλητής
sum<-sum+an
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε sum

Αν αφαιρέσεις την 3η σειρά κώδικα, το υπόλοιπο είναι κοινό σε κάθε άσκηση που ζητεί να βρεθεί άθροισμα, μέσα από επαναληπτική διαδικασία. Πιο μεθοδολογία πεθαίνεις....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panostosh

Νεοφερμένος

Ο panostosh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
οντως το υπολοιπο ηταν απλη μεθοδολογια το τριτο σημειο ηταν που δυσκολευομουν,σε ευχαριστω πολυ παντως,να σαι καλα :):D:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Metal Hammer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Metal Hammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Πως ελέγχουμε αν ενας αριθμος ειναι ακεραιος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

life12

Πολύ δραστήριο μέλος

Η life12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,588 μηνύματα.
Πως ελέγχουμε αν ενας αριθμος ειναι ακεραιος?

αν χ=Α_Μ(χ) τοτε
εμφανισε"ακεραιος"
τελος_αν

χωρις να ειμαι σιγουρη ομως :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gersi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 121 μηνύματα.
Αν Α_Μ(α)=α τότε
Εμφάνισε "Είναι ακέραιος."
αλλιώς
Εμφάνισε "Δεν είναι ακέραιος."
Τέλος_αν

Υ.Γ. οπου α ειναι ο αριθμος σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
αν χ=Α_Μ(χ) τοτε
εμφανισε"ακεραιος"
τελος_αν

χωρις να ειμαι σιγουρη ομως :P

Μόνο σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Σε αλγόριθμο δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

life12

Πολύ δραστήριο μέλος

Η life12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,588 μηνύματα.
Μόνο σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Σε αλγόριθμο δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

νομιζω για το σχολειο μπορει να το κανει και σε αλγοριθμο αυτο και αν θυμαμαι και καλα κ στο τετραδιο μαθητη ετσι πρεπει να το εχει σε μια λυμενη ασκ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top