Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Marina-lalala

Νεοφερμένος

Ο Marina-lalala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Στης επιλογής έχεις δίκιο άλλα στο σωστό λάθος την έχει "λάθος" στης απαντήσεις. Γενικα εχει ακρετα λαθακια αυτο το βοήθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Steff

Νεοφερμένος

Ο Steff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
υπάρχει κανένα pdf με όλη την θεωρία που έχει το μαθημά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marina-lalala

Νεοφερμένος

Ο Marina-lalala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
καλημέρα!!!:)
Τα είδη των μεγεθών που χρησιμοποιούμε είναι ο ακέραιος, ο πραγματικός, η συμβολοσειρά, ο λογικός και άλλοι τύποι δεδομένων. είναι σωστή ή λάθος και γιατί???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Δηλαδή κάτι σε Java, C, Python, PHP δε παίζει ε; :P

Η λογική όλων ειναι παρόμοια .. η C μοιάζει πάρα πολύ με αυτή της ψευδογλώσσας , η κυρια διαφορά τους είναι στις εντολές (αγγλικά - ελληνικα) και οτι στο τέλος η C θέλει " ; " σε καθε πρόταση ... υπάρχουν και πολλές άλλες λεπτομέρεις αλλά δεν νομίζω να μπεις τόσο βαθιά σε ένα χρόνο .. Αν και εγώ νομίζω πως αν γουστάρεις μπορείς να ξεκινήσεις κι μονος σου ψευδογλώσσα ... Εγώ απο το καλοκαίρι έλυνα άνετα πολλά είδη ασκήσεων (κυρίως τις απλές ) , αλλά έχοντας το κλίμα του προγραμματισμού τον θεωρώ υπερβολικά ΟΜΟΡΦΟ και εύκολο ! Ώσπου τώρα στις ελεύθερες ώρες μου φτιάχνω παιχνιδάκια ! (ποδοσφαιράκια , τριλιζες κτλπ) :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
Να γράψετε υποπρόγραμμα που να ελέγχει αν ένας ακέραιος αριθμός είναι άρτιος???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

x4r7s

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Συνάρτηση ή διαδικασία? Φίλος το πρόβλημα είναι πολύ απλό, σε βαθμό που πιο εύκολο είναι νηπιαγωγείο!! Άμα δε μπορείς να το λύσεις μόνος σου τότε καλό είναι να ξεκινήσεις να διαβάζεις σοβαρά. Επίσης προσπάθησέ το μόνος σου και πόσταρε τη λύση σου να δούμε αν έχεις λάθη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Η μόνη πουστίτσα που μπορώ να δω είναι ο έλεγχος εγκυρότητας δεδομένων, κατά την είσοδο, για τον αν είναι ακέραιος ή όχι.
Ωστόσο, δεν ξέρω αν το απαιτεί η άσκηση...
Κατά τα άλλα, η κλήση Διαδικασίας/Συνάρτησης είναι τυπική διαδικασία και η έρευση αρτίου... παιχνιδάκι.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
πως τα πάτε με την αεππ????:):) εγώ βρίσκομαι στο στάδιο της επανάληψης!!!;);) και ομολογώ πως όχι μόνο δεν είναι δύσκολο το μάθημα αυτό αλλά αν το καταλάβεις γράφεις άνετα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
Συνάρτηση ή διαδικασία? Φίλος το πρόβλημα είναι πολύ απλό, σε βαθμό που πιο εύκολο είναι νηπιαγωγείο!! Άμα δε μπορείς να το λύσεις μόνος σου τότε καλό είναι να ξεκινήσεις να διαβάζεις σοβαρά. Επίσης προσπάθησέ το μόνος σου και πόσταρε τη λύση σου να δούμε αν έχεις λάθη!

φίλε χάρη την έλυσα!!!:clapup::clapup: πρόκειται για διαδικασία η οποία είναι λογική και μετά ελέγχω αν είναι αληθής η ψευδής!!!:D
Υ.Γ όντως είναι πανεύκολη που κάθισα και την έλυσα μου πήρε το μέγιστο 3 λεπτά. απλώς μου την είχε στείλει ένας φίλος και εκείνη την ώρα δεν μπορούσα να την κάνω γιατί είχα φροντιστήριο και για αυτό την έβαλα εδώ μήπως την έλυνε κανείς και του την έστελνα!!! αλλά εντάξει δεν πειράζει την έκανα μετά το φροντιστήριο και του την έστειλα:P:P
σε ευχαριστώ πάντως για τιςσυμβουλές ( με το αεππ αν δεν ασχολείσαι 6-7 ώρες τη εβδομάδα τόσες χρειάζομαι εγώ δεν γίνεται, τώρα είμαι σε στάδιο επαναλήψεων):clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marina-lalala

Νεοφερμένος

Ο Marina-lalala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Ξέρετε κανένα κάλο τρόπο για την εκτέλεση προγράμματος δηλαδή για να βρίσκω πόσες επανάληψης έγιναν τι τιμές τυπώθηκαν κτλ ;

Ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,099 μηνύματα.
για να βρισκεις πόσες επανάληψης έγιναν, βαλε μετρητες
Τι ακριβώς εννοείς με το ποιες τιμές τυπώθηκαν, σε μια επανάληψη δηλαδή; Εμφάνισέ τες σε κάθε επανάληψη ή μπορείς να τις αποθηκεύσεις σε νέο πίνακα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marina-lalala

Νεοφερμένος

Ο Marina-lalala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Όχι δεν αναφέρομε στην δημιουργία προγράμματος άλλα στο να το "εκτέλεσης" δηλαδή να σου δώσουν ένα πρόγραμμα και να πεις τι τιμές θα τύπωση για παράδειγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Capellini

Νεοφερμένος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Μόνο ένας τρόπος υπάρχει : μεγάλη προσοχή ,αυτοσυγκέντρωση.
Και φυσικά ένα χαρτί ένα μολύβι. Ένα πινακάκι με τι τιμές παίρνει κάθε μεταβλητή θα ήταν καλή ιδέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Γεια σας παιδια! Παρα την εμπειρια μου στο αεππ, θα χρειαστω τις γνωμες και τη βοηθεια οσων γνωριζουν καλα το μαθημα
(μιας και ειναι λεπτομερεια η απορια μου). :redface: Σε αυτο στο site https://www.arnos.gr/2011/dmdocument....kalaitzi.8ewr.pollaplasiasmos.ala.rwsika.pdf
βλεπετε τον αλγοριθμο πολ/μου αλα ρωσικα, με χρηση της δομης οσο.
Εκει που τον διαβαζα λοιπον, ηρεμη και χαλαρη... τι να δω?
β <--- β div 2 :ropalo:

1) Αν ο αριθμος β που δωσαμε για πολ/σμο ειναι πραγματικος, τοτε πως θα εκτελεστει αυτη η εντολη (κριτηριο καθοριστικοτητας)
2) Σε μια εκφραση της μορφης x div y , τα x,y πρεπει να ειναι αποκλειστικα και μονο ακεραιοι ή ζω σε άλλο πλανητη;
3Αν ο αριθμός α ειναι αρνητικος τοτε τι γινεται; δουλευει; αν ναι, για ποιες τιμες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Οι εντολές div και mod χρησιμοποιούνται μόνο με ακέραιους αριθμούς. Για το αν δύναται ή όχι να χρησιμοποιηθούν με αρνητικούς αριθμούς, έχει ανοίξει θέμα στο Στέκι των Πληροφορικών. Σε ερώτηση που τέθηκε στο υπουργείο, ουδείς απάντησε.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5209.msg54330#msg54330
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=914.0

Επομένως, για το ερώτημα 3, δεν υπάρχει σαφής απάντηση.
Σχετικά με τα 1 και 2, ναι, θα πρέπει οι μεταβλητές α,β να είναι πραγματικοί αριθμοί. Το θέμα είναι ότι, μέχρι την εισαγωγή στα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ και τις έτοιμες ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, δεν υπάρχει τρόπος να διαπιστώσεις αν ένας αριθμός είναι ακέραιος ή όχι... Θα ελέγξεις το υπόλοιπο της (x mod 1)? Δεν έχει λογική υπόσταση...:/:
Στα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, μπορείς να ελέγξεις την διαφορά [χ - Α_Μ(χ)], για να διαπιστώσεις αν το χ είναι ακέραιο ή όχι. Αλλά στο πλάσιο του Αλγορίθμου δεν υπάρχει κάποια μέθοδος και απλά θεωρούμε, προς διευκόλυνση μας, ότι τα α και β είναι ακέραιοι θετικοί, κατά την είσοδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Γεια σας παιδια! Παρα την εμπειρια μου στο αεππ, θα χρειαστω τις γνωμες και τη βοηθεια οσων γνωριζουν καλα το μαθημα
(μιας και ειναι λεπτομερεια η απορια μου). :redface: Σε αυτο στο site https://www.arnos.gr/2011/dmdocument....kalaitzi.8ewr.pollaplasiasmos.ala.rwsika.pdf
βλεπετε τον αλγοριθμο πολ/μου αλα ρωσικα, με χρηση της δομης οσο.
Εκει που τον διαβαζα λοιπον, ηρεμη και χαλαρη... τι να δω?
β <--- β div 2 :ropalo:

1) Αν ο αριθμος β που δωσαμε για πολ/σμο ειναι πραγματικος, τοτε πως θα εκτελεστει αυτη η εντολη (κριτηριο καθοριστικοτητας)
2) Σε μια εκφραση της μορφης x div y , τα x,y πρεπει να ειναι αποκλειστικα και μονο ακεραιοι ή ζω σε άλλο πλανητη;
3Αν ο αριθμός α ειναι αρνητικος τοτε τι γινεται; δουλευει; αν ναι, για ποιες τιμες;

Ο Πολλαπλασιασμός αλά ρώσικα λειτουργεί μόνο για ακέραιους αριθμούς
Τα x,y στα div και mod πρέπει να είναι ακέραιοι αριθμοί.
Ναι, δουλεύει, για οποιαδήποτε αρνητική τιμή απλά χρειάζεται μια τροποποίηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Χμμμ, αφου οπως λες, δεχομαστε τα α,β ως θετικους ακεραιους,
τοτε αυτο σημαινει, πως αφου η εντολη β <--- β div 2 τρεχει μονο για θετικο ακεραιο β, ετσι και ο αλγοριθμος αλα ρωσικα, δουλευει μόνο για πολλαπλασιασμο θετικών αριθμών .

Ή μήπως όχι; :P

Εφτιαξα προχθες το βραδυ ενα βιντεο, οποιος θελει μπορει να το δει!
https://www.youtube.com/channel/UCVqsnveNC6GG26KJLnBkwkQ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Χμμμ, αφου οπως λες, δεχομαστε τα α,β ως θετικους ακεραιους,
τοτε αυτο σημαινει, πως αφου η εντολη β <--- β div 2 τρεχει μονο για θετικο ακεραιο β, ετσι και ο αλγοριθμος αλα ρωσικα, δουλευει μόνο για πολλαπλασιασμο θετικών αριθμών .

Ή μήπως όχι; :P

Εφτιαξα προχθες το βραδυ ενα βιντεο, οποιος θελει μπορει να το δει!
https://www.youtube.com/channel/UCVqsnveNC6GG26KJLnBkwkQ

Δουλεύει και με αρνητικούς αριθμούς απλά νομίζω τους μετασχηματίζεις σε θετικούς ακέραιους.
Ωραίο το videaki σου! Άκρως βοηθητικό για τα παιδιά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Δηλαδή αν ζητηθεί ο αλγόριθμος αυτος στις πανελληνιες, θα πρεπει να γραψουμε αυτον του site arnos ή να
τον τροποποιήσουμε για να τρέχει και για αρνητικους οπως λες οτι γινεται; (που σιγουρα γινεται :) )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top