Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 372 μηνύματα.
Να ρωτήσω εγώ κάτι.. Γιατί είναι λάθος αν δεν το κάνει με κλιμακωτή; :hmm:
Και να πω κι εγώ ότι με εκνευρίζει όταν μου λένε ότι "το ΑΕΠΠ είναι εύκολο και οφείλεις να γράψεις καλά".. Μακάρι να είναι όντως εύκολο αλλά οι ασκήσεις θέλουν λογική σε υπερβολικό βαθμό , κάτι που κάνει το μάθημα πιο δύσκολο(τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται εμένα)

Α και επίσης... Αν έχω μάθει Visual Basic, θα πρέπει να "ξεμάθω" τη λογική της για να ανταποκριθώ στο μάθημα;
Μην τρελενεσαι,για να γινει κλιμακωτα θα πρεπει να το λεει η ασκηση,σε αυτη την περιπτωση που δεν το λεει θα γινει χωρις.

ΥΓ:Το λογικο ειναι να ζητουσε να γινει κλιμακωτα αλλα ξαναλεω αμα δεν το λεει η ασκηση δεν θα κανουμε στην τυχη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
αλλά οι ασκήσεις θέλουν λογική σε υπερβολικό βαθμό , κάτι που κάνει το μάθημα πιο δύσκολο(τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται εμένα)
Παραπονιόμαστε όταν τα θέματα είναι «παράλογα». Γκρινιάζουμε όταν τα θέματα είναι «λογικά»; :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Παραπονιόμαστε όταν τα θέματα είναι «παράλογα». Γκρινιάζουμε όταν τα θέματα είναι «λογικά»; :confused:
Δε γκρίνιαξα :hmm:Απλά λέω ότι ακριβώς επειδή το μάθημα είναι βασισμένο στη λογική, μπορεί ενδεχομένως να γίνει αρκετά δ'υσκολο αν δεν "πιάσεις" τον μηχανισμό του. Τι το κακό είπα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Δε γκρίνιαξα :hmm:Απλά λέω ότι ακριβώς επειδή το μάθημα είναι βασισμένο στη λογική, μπορεί ενδεχομένως να γίνει αρκετά δ'υσκολο αν δεν "πιάσεις" τον μηχανισμό του. Τι το κακό είπα;

And this is the good part of ΑΕΠΠ . Μακάρι και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα να απαιτούσαν λογική και "αποκρυπτογράφιση"
και όχι λύσεις με τρόπους απλά και μόνο μηχανισμού - παπαγαλίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eliminated

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Eliminated αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 391 μηνύματα.
And this is the good part of ΑΕΠΠ . Μακάρι και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα να απαιτούσαν λογική και "αποκρυπτογράφιση"
και όχι λύσεις με τρόπους απλά και μόνο μηχανισμού - παπαγαλίας.

Νομίζεις πως και το αεππ δεν έχει θεωρία να παπαγαλίσεις; ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Νομίζεις πως και το αεππ δεν έχει θεωρία να παπαγαλίσεις; ;)

Μιλάω για το ασκησιακό κομμάτι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
And this is the good part of ΑΕΠΠ . Μακάρι και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα να απαιτούσαν λογική και "αποκρυπτογράφιση"
και όχι λύσεις με τρόπους απλά και μόνο μηχανισμού - παπαγαλίας.

Ισχύει αυτό, μα και μένα μου αρέσει :P Κουλάρετε ρε παιδιά, δεν είπα ότι δεν μου αρέσει το μάθημα.. Απλά είναι πιο απρόβλεπτο από τα άλλα...
Και πιστεύω ότι αυτά που έγραφε σε προηγούμενη σελίδα ένας φίλος για κλιμακωτή χρέωση, ακόμα και αν δεν τα ξέρεις, μπορείς μια χαρά να αναπτύξεις αλγόριθμο χωρίς καμία διαφορά ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Νομίζεις πως και το αεππ δεν έχει θεωρία να παπαγαλίσεις; ;)
Σιγα τη θεωρια.... Ουτε καν συγκρινεται με τα αλλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

captain62792

Νεοφερμένος

Ο captain62792 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Αλγοριθμος ο οποιος να δεχεται πραγματικους θετικους αριθμους μεχρι το αθροισμα τους να ξεπερασει το 200..ο αλγοριθμος να εμφανιζει το μεσο ορο των αριθωμν αυτων..

μπερδευτικα στο κομματι να εμφανιζει πραγματικους θετικους..πρεπει να παρω κ περιπτωσει με αρνητικους?
κ μαλλον με μεχρις_οτυο χ>200 θα το κανω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 372 μηνύματα.
Αλγοριθμος ο οποιος να δεχεται πραγματικους θετικους αριθμους μεχρι το αθροισμα τους να ξεπερασει το 200..ο αλγοριθμος να εμφανιζει το μεσο ορο των αριθωμν αυτων..

μπερδευτικα στο κομματι να εμφανιζει πραγματικους θετικους..πρεπει να παρω κ περιπτωσει με αρνητικους?
κ μαλλον με μεχρις_οτυο χ>200 θα το κανω
Πρεπει να κανεις συνθηκη ετσι ωστε να προσθετεται στο αθροισμα μονο αν ειναι θετικος,αν ειναι αρνητικος να μην κανει τιποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Πρεπει να κανεις συνθηκη ετσι ωστε να προσθετεται στο αθροισμα μονο αν ειναι θετικος,αν ειναι αρνητικος να μην κανει τιποτα.
Όχι. Έλεγχο εγκυρότητας τιμών κάνεις όταν στο ζητάει ρητά. Στις Πανελλήνιες θα λέει ένα εκ των εξής:

  • Να γίνεται έλεγχος ορθότητας εισόδου, ή
  • Θεωρήστε πως όλοι οι αριθμοί που θα δίνονται θα είναι θετικοί
Γενικά, μην μπερδεύεστε με εγκυρότητα εισόδου. Γράφτε την μόνο όταν σας την ζητάνε ευθέως. Αλλιώς μπορείτε να βάλετε υποσημείωση «θεωρούμε πως...» και δεν θα σας το πιάσει κανείς λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 372 μηνύματα.
Όχι. Έλεγχο εγκυρότητας τιμών κάνεις όταν στο ζητάει ρητά. Στις Πανελλήνιες θα λέει ένα εκ των εξής:

  • Να γίνεται έλεγχος ορθότητας εισόδου, ή
  • Θεωρήστε πως όλοι οι αριθμοί που θα δίνονται θα είναι θετικοί
Γενικά, μην μπερδεύεστε με εγκυρότητα εισόδου. Γράφτε την μόνο όταν σας την ζητάνε ευθέως. Αλλιώς μπορείτε να βάλετε υποσημείωση «θεωρούμε πως...» και δεν θα σας το πιάσει κανείς λάθος.
Μισο λεπτο γιατι μπερδευτηκα,εσυ υποστηριζεις οτι χρειαζεται εγκυροτητα εισοδου ή οχι?Εγω εδωσα λυση χωρις εγκυροτητα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Μισο λεπτο γιατι μπερδευτηκα,εσυ υποστηριζεις οτι χρειαζεται εγκυροτητα εισοδου ή οχι?Εγω εδωσα λυση χωρις εγκυροτητα...
Εάν η άσκηση ζητάει εγκυρότητα, την δίνεις. Αν όχι, δεν την δίνεις. Απλό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

captain62792

Νεοφερμένος

Ο captain62792 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
με μπερδεψατε..μπορειτε να μου γραψετε αυτον το κομματι αλγοριθμου που λετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.Quantum

Δραστήριο μέλος

Ο Dr.Quantum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 512 μηνύματα.
Άλλαξα κατεύθυνση,και μπήκα για πρώτη φορά ΑΕΠΠ.Πήρα το κολάι για τις ασκήσεις αμέσως και έλυσα και μια που μερικοί που έκαναν από την αρχή μάθημα δε μπόρεσαν.Για να καλύψω την ύλη μου έβαλε να διαβάσω καμιά 20ρια σελίδες και να λύσω ότι ασκήσεις έχουν κάνει.Δε καταλαβαίνω θεωρία και ασκήσεις φυσικό επόμενο είναι να μην καταλαβαίνω όρους και ζητούμενα. -.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheEpicAvenger

Νεοφερμένος

Ο TheEpicAvenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Επιστρέφω δριμύτερος με την νέα και ανανεωμένη λύση μου! :P Πλέον την έχω ελέγξει αρκετές φορές και δεν πιστεύω να υπάρχει λάθος αν παρ όλα αυτά υπάρχει κάποιο λάθος αν μπορεί κάποιος να την ξανά-ελέγξει θα ήταν ωραία. Α και αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι εναλλακτικό θέλω πολύ να μάθω .
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΚΑΚΙ_ΤΗΣ_ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ν,Χ,Υ,Τ ,Π[199,2],Π2[199,2]
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΙΝ, Β[100,100],ΚΟ
ΑΡΧΗ
  ΜΙΝ <-- 0
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ'
    ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ν>=2 ΚΑΙ Ν<=100
  ΓΙΑ Υ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
    ΓΙΑ Χ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
      ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗΜΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΛΙ: ', Υ , ' , ' , Χ
      ΔΙΑΒΑΣΕ Β[Υ,Χ]
 
      ΜΙΝ <-- ΜΙΝ+Β[Υ,Χ]
 
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  Χ <-- 1
  Υ <-- Ν
  Τ <-- 2
  Π[1,1] <-- Ν
  Π[1,2] <-- 1
  ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΧ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π)
 
 
  ΓΙΑ Τ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
    ΓΡΑΨΕ Τ,'ο Βημα: ', Π[Τ,1],' , ' ,Π[Τ,2]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠΧ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[199,2], Ν, Τ,Τ1,Χς,Π[199,2]
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ,ΜΙΝ,ΚΟ1
ΑΡΧΗ
  ΚΟ1 <-- ΚΟ
  Τ1 <-- Τ
  Υ1 <-- Υ
  Χ1 <-- Χ
  ΑΝ Χ<=Ν ΤΟΤΕ
    ΓΙΑ Χ1 ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ Ν ΜΕ ΒΗΜΑ 1
 
      ΑΝ Χ<>Χ1 ΤΟΤΕ
        Π2[Τ1,1] <-- Υ1
        Π2[Τ1,2] <-- Χ1
        ΚΟ1 <-- ΚΟ1+Β[Υ1,Χ1]
        ΚΑΛΕΣΕ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2)
        Τ1 <-- Τ1+1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΥ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ1,ΚΟ1,Β,ΜΙΝ,Π)
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
 
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠΥ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[199,2], Ν, Τ,Τ1,Χς,Π[199,2]
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ,ΜΙΝ,ΚΟ1
ΑΡΧΗ
  ΚΟ1 <-- ΚΟ
  Τ1 <-- Τ
  Υ1 <-- Υ
  Χ1 <-- Χ
  ΑΝ Υ>=1 ΤΟΤΕ
    ΓΙΑ Υ1 ΑΠΟ Υ-1 ΜΕΧΡΙ 1  ΜΕ ΒΗΜΑ -1
 
      Π2[Τ1,1] <-- Υ1
      Π2[Τ1,2] <-- Χ1
      ΚΟ1 <-- ΚΟ1+Β[Υ1,Χ1]
      ΚΑΛΕΣΕ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2)
      Τ1 <-- Τ1+1
 
      ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΧ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ1,ΚΟ1,Β,ΜΙΝ,Π)
 
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2)
 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Π2[199,2],Π[199,2],Τ1,Κ,Ν
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:ΜΙΝ,ΚΟ1
ΑΡΧΗ
  ΑΝ Τ1=2*Ν-1 ΤΟΤΕ
    ΑΝ ΚΟ1<ΜΙΝ ΤΟΤΕ
      ΜΙΝ <-- ΚΟ1
      ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
        Π[Κ,1] <-- Π2[Κ,1]
        Π[Κ,2] <-- Π2[Κ,2]
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Ρε φιλε πως φτιαχνεις προγραμμα και δηλωνεις τις θεσεις του πινακα απο τη στιγμη που σου ζηταει να τις διαβασεις μεσα στο προγραμμα!!??????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Να γραψετε αλγοριθμο που θα βρισκει το μεσο ορο του υψους των παικτων μιας ομαδας μπασκετ.Θεωρηστε οτι η ομαδα εχει 10 παιχτες.
Βοηθηστε λιγο παιδια ειναι επειγον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Να γραψετε αλγοριθμο που θα βρισκει το μεσο ορο του υψους των παικτων μιας ομαδας μπασκετ.Θεωρηστε οτι η ομαδα εχει 10 παιχτες.
Βοηθηστε λιγο παιδια ειναι επειγον!

Αλγόριθμος ΜΠΑΣΚΕΤ
S <- 0
Για i από 1 μέχρι 10
Διάβασε ΥΨΟΣ
S <- S + ΥΨΟΣ
τέλος_επανάληψης

ΜΟρος <- S/10
Εμφάνισε ΜΟρος

Τέλος ΜΠΑΣΚΕΤ

Ξέρεις ότι ο μέσος όρος των υψων των αθλητων είναι το άθροισμα των υψων των παιχτων δια τον αριθμο των παιχτών.
Οπότε εκχωρώ το μηδέν σε μια μεταβλητή S (αθροίσματος)
Δημιουργώ 10 επαναλήψεις με την εντολή ΓΙΑ και υπολογίζω έτσι το άθροισμα των υψων των παιχτών.
Αφού το βρώ και τελειώσουν οι επαναλήψεις. Δηλαδή έξω από την ΓΙΑ , υπολογίζω και εμφανίζω τον Μ.Ορο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
Να γραψετε αλγοριθμο που θα βρισκει το μεσο ορο του υψους των παικτων μιας ομαδας μπασκετ.Θεωρηστε οτι η ομαδα εχει 10 παιχτες.
Βοηθηστε λιγο παιδια ειναι επειγον!

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΟΜΑΔΑ_ΜΠΑΣΚΕΤ
ΣΥΝΟΛΙΚΟ_ΥΨΟΣ <-- 0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΔΙΑΒΑΣΕ ΥΨΟΣ
ΣΥΝΟΛΙΚΟ_ΥΨΟΣ <-- ΣΥΝΟΛΙΚΟ_ΥΨΟΣ+ΥΨΟΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΕΣΟΣ_ΟΡΟΣ <-- ΣΥΝΟΛΙΚΟ_ΥΨΟΣ/10
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΜΕΣΟΣ_ΟΡΟΣ
ΤΕΛΟΣ ΟΜΑΔΑ_ΜΠΑΣΚΕΤ

Καπως ετσι! Σορρυ για τα κεφαλαια στον αλγοριθμο, ειναι copy paste απο μια παρομοια ασκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gareth

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Να γραψετε αλγοριθμο που θα βρισκει το μεσο ορο του υψους των παικτων μιας ομαδας μπασκετ.Θεωρηστε οτι η ομαδα εχει 10 παιχτες.
Βοηθηστε λιγο παιδια ειναι επειγον!

Απ όσο θυμάμαι..

Λύση με χρήση της επαναληπτικής δομής ΓΙΑ..

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ υψος
sum<-0
M.O<-0
Για i από 1 μέχρι 10
ΔΙΑΒΑΣΕ ύψος
sum<-sum+ύψος
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Μ.Ο<-sum/10
EΜΦΑΝΙΣΕ Μ.Ο
ΤΕΛΟΣ υψος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top