greekgohan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μην τρελενεσαι,για να γινει κλιμακωτα θα πρεπει να το λεει η ασκηση,σε αυτη την περιπτωση που δεν το λεει θα γινει χωρις.Να ρωτήσω εγώ κάτι.. Γιατί είναι λάθος αν δεν το κάνει με κλιμακωτή;
Και να πω κι εγώ ότι με εκνευρίζει όταν μου λένε ότι "το ΑΕΠΠ είναι εύκολο και οφείλεις να γράψεις καλά".. Μακάρι να είναι όντως εύκολο αλλά οι ασκήσεις θέλουν λογική σε υπερβολικό βαθμό , κάτι που κάνει το μάθημα πιο δύσκολο(τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται εμένα)
Α και επίσης... Αν έχω μάθει Visual Basic, θα πρέπει να "ξεμάθω" τη λογική της για να ανταποκριθώ στο μάθημα;
ΥΓ:Το λογικο ειναι να ζητουσε να γινει κλιμακωτα αλλα ξαναλεω αμα δεν το λεει η ασκηση δεν θα κανουμε στην τυχη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Παραπονιόμαστε όταν τα θέματα είναι «παράλογα». Γκρινιάζουμε όταν τα θέματα είναι «λογικά»;αλλά οι ασκήσεις θέλουν λογική σε υπερβολικό βαθμό , κάτι που κάνει το μάθημα πιο δύσκολο(τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται εμένα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
Δε γκρίνιαξα Απλά λέω ότι ακριβώς επειδή το μάθημα είναι βασισμένο στη λογική, μπορεί ενδεχομένως να γίνει αρκετά δ'υσκολο αν δεν "πιάσεις" τον μηχανισμό του. Τι το κακό είπα;Παραπονιόμαστε όταν τα θέματα είναι «παράλογα». Γκρινιάζουμε όταν τα θέματα είναι «λογικά»;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pavlos13
Δραστήριο μέλος
Δε γκρίνιαξα Απλά λέω ότι ακριβώς επειδή το μάθημα είναι βασισμένο στη λογική, μπορεί ενδεχομένως να γίνει αρκετά δ'υσκολο αν δεν "πιάσεις" τον μηχανισμό του. Τι το κακό είπα;
And this is the good part of ΑΕΠΠ . Μακάρι και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα να απαιτούσαν λογική και "αποκρυπτογράφιση"
και όχι λύσεις με τρόπους απλά και μόνο μηχανισμού - παπαγαλίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eliminated
Εκκολαπτόμενο μέλος
And this is the good part of ΑΕΠΠ . Μακάρι και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα να απαιτούσαν λογική και "αποκρυπτογράφιση"
και όχι λύσεις με τρόπους απλά και μόνο μηχανισμού - παπαγαλίας.
Νομίζεις πως και το αεππ δεν έχει θεωρία να παπαγαλίσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pavlos13
Δραστήριο μέλος
Νομίζεις πως και το αεππ δεν έχει θεωρία να παπαγαλίσεις;
Μιλάω για το ασκησιακό κομμάτι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
And this is the good part of ΑΕΠΠ . Μακάρι και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα να απαιτούσαν λογική και "αποκρυπτογράφιση"
και όχι λύσεις με τρόπους απλά και μόνο μηχανισμού - παπαγαλίας.
Ισχύει αυτό, μα και μένα μου αρέσει Κουλάρετε ρε παιδιά, δεν είπα ότι δεν μου αρέσει το μάθημα.. Απλά είναι πιο απρόβλεπτο από τα άλλα...
Και πιστεύω ότι αυτά που έγραφε σε προηγούμενη σελίδα ένας φίλος για κλιμακωτή χρέωση, ακόμα και αν δεν τα ξέρεις, μπορείς μια χαρά να αναπτύξεις αλγόριθμο χωρίς καμία διαφορά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος
Σιγα τη θεωρια.... Ουτε καν συγκρινεται με τα αλλαΝομίζεις πως και το αεππ δεν έχει θεωρία να παπαγαλίσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
captain62792
Νεοφερμένος
μπερδευτικα στο κομματι να εμφανιζει πραγματικους θετικους..πρεπει να παρω κ περιπτωσει με αρνητικους?
κ μαλλον με μεχρις_οτυο χ>200 θα το κανω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
greekgohan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πρεπει να κανεις συνθηκη ετσι ωστε να προσθετεται στο αθροισμα μονο αν ειναι θετικος,αν ειναι αρνητικος να μην κανει τιποτα.Αλγοριθμος ο οποιος να δεχεται πραγματικους θετικους αριθμους μεχρι το αθροισμα τους να ξεπερασει το 200..ο αλγοριθμος να εμφανιζει το μεσο ορο των αριθωμν αυτων..
μπερδευτικα στο κομματι να εμφανιζει πραγματικους θετικους..πρεπει να παρω κ περιπτωσει με αρνητικους?
κ μαλλον με μεχρις_οτυο χ>200 θα το κανω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Όχι. Έλεγχο εγκυρότητας τιμών κάνεις όταν στο ζητάει ρητά. Στις Πανελλήνιες θα λέει ένα εκ των εξής:Πρεπει να κανεις συνθηκη ετσι ωστε να προσθετεται στο αθροισμα μονο αν ειναι θετικος,αν ειναι αρνητικος να μην κανει τιποτα.
- Να γίνεται έλεγχος ορθότητας εισόδου, ή
- Θεωρήστε πως όλοι οι αριθμοί που θα δίνονται θα είναι θετικοί
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
greekgohan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μισο λεπτο γιατι μπερδευτηκα,εσυ υποστηριζεις οτι χρειαζεται εγκυροτητα εισοδου ή οχι?Εγω εδωσα λυση χωρις εγκυροτητα...Όχι. Έλεγχο εγκυρότητας τιμών κάνεις όταν στο ζητάει ρητά. Στις Πανελλήνιες θα λέει ένα εκ των εξής:
Γενικά, μην μπερδεύεστε με εγκυρότητα εισόδου. Γράφτε την μόνο όταν σας την ζητάνε ευθέως. Αλλιώς μπορείτε να βάλετε υποσημείωση «θεωρούμε πως...» και δεν θα σας το πιάσει κανείς λάθος.
- Να γίνεται έλεγχος ορθότητας εισόδου, ή
- Θεωρήστε πως όλοι οι αριθμοί που θα δίνονται θα είναι θετικοί
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Εάν η άσκηση ζητάει εγκυρότητα, την δίνεις. Αν όχι, δεν την δίνεις. Απλό.Μισο λεπτο γιατι μπερδευτηκα,εσυ υποστηριζεις οτι χρειαζεται εγκυροτητα εισοδου ή οχι?Εγω εδωσα λυση χωρις εγκυροτητα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
captain62792
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr.Quantum
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheEpicAvenger
Νεοφερμένος
Επιστρέφω δριμύτερος με την νέα και ανανεωμένη λύση μου! Πλέον την έχω ελέγξει αρκετές φορές και δεν πιστεύω να υπάρχει λάθος αν παρ όλα αυτά υπάρχει κάποιο λάθος αν μπορεί κάποιος να την ξανά-ελέγξει θα ήταν ωραία. Α και αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι εναλλακτικό θέλω πολύ να μάθω .
Code:ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΚΑΚΙ_ΤΗΣ_ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ν,Χ,Υ,Τ ,Π[199,2],Π2[199,2] ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΙΝ, Β[100,100],ΚΟ ΑΡΧΗ ΜΙΝ <-- 0 ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ' ΔΙΑΒΑΣΕ Ν ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ν>=2 ΚΑΙ Ν<=100 ΓΙΑ Υ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν ΓΙΑ Χ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗΜΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΛΙ: ', Υ , ' , ' , Χ ΔΙΑΒΑΣΕ Β[Υ,Χ] ΜΙΝ <-- ΜΙΝ+Β[Υ,Χ] ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ Χ <-- 1 Υ <-- Ν Τ <-- 2 Π[1,1] <-- Ν Π[1,2] <-- 1 ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΧ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π) ΓΙΑ Τ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1 ΓΡΑΨΕ Τ,'ο Βημα: ', Π[Τ,1],' , ' ,Π[Τ,2] ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠΧ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π) ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[199,2], Ν, Τ,Τ1,Χς,Π[199,2] ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ,ΜΙΝ,ΚΟ1 ΑΡΧΗ ΚΟ1 <-- ΚΟ Τ1 <-- Τ Υ1 <-- Υ Χ1 <-- Χ ΑΝ Χ<=Ν ΤΟΤΕ ΓΙΑ Χ1 ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ Ν ΜΕ ΒΗΜΑ 1 ΑΝ Χ<>Χ1 ΤΟΤΕ Π2[Τ1,1] <-- Υ1 Π2[Τ1,2] <-- Χ1 ΚΟ1 <-- ΚΟ1+Β[Υ1,Χ1] ΚΑΛΕΣΕ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2) Τ1 <-- Τ1+1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΥ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ1,ΚΟ1,Β,ΜΙΝ,Π) ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠΥ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π) ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[199,2], Ν, Τ,Τ1,Χς,Π[199,2] ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ,ΜΙΝ,ΚΟ1 ΑΡΧΗ ΚΟ1 <-- ΚΟ Τ1 <-- Τ Υ1 <-- Υ Χ1 <-- Χ ΑΝ Υ>=1 ΤΟΤΕ ΓΙΑ Υ1 ΑΠΟ Υ-1 ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ ΒΗΜΑ -1 Π2[Τ1,1] <-- Υ1 Π2[Τ1,2] <-- Χ1 ΚΟ1 <-- ΚΟ1+Β[Υ1,Χ1] ΚΑΛΕΣΕ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2) Τ1 <-- Τ1+1 ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΧ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ1,ΚΟ1,Β,ΜΙΝ,Π) ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2) ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Π2[199,2],Π[199,2],Τ1,Κ,Ν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:ΜΙΝ,ΚΟ1 ΑΡΧΗ ΑΝ Τ1=2*Ν-1 ΤΟΤΕ ΑΝ ΚΟ1<ΜΙΝ ΤΟΤΕ ΜΙΝ <-- ΚΟ1 ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1 Π[Κ,1] <-- Π2[Κ,1] Π[Κ,2] <-- Π2[Κ,2] ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Ρε φιλε πως φτιαχνεις προγραμμα και δηλωνεις τις θεσεις του πινακα απο τη στιγμη που σου ζηταει να τις διαβασεις μεσα στο προγραμμα!!??????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Βοηθηστε λιγο παιδια ειναι επειγον!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Να γραψετε αλγοριθμο που θα βρισκει το μεσο ορο του υψους των παικτων μιας ομαδας μπασκετ.Θεωρηστε οτι η ομαδα εχει 10 παιχτες.
Βοηθηστε λιγο παιδια ειναι επειγον!
Αλγόριθμος ΜΠΑΣΚΕΤ
S <- 0
Για i από 1 μέχρι 10
Διάβασε ΥΨΟΣ
S <- S + ΥΨΟΣ
τέλος_επανάληψης
ΜΟρος <- S/10
Εμφάνισε ΜΟρος
Τέλος ΜΠΑΣΚΕΤ
Ξέρεις ότι ο μέσος όρος των υψων των αθλητων είναι το άθροισμα των υψων των παιχτων δια τον αριθμο των παιχτών.
Οπότε εκχωρώ το μηδέν σε μια μεταβλητή S (αθροίσματος)
Δημιουργώ 10 επαναλήψεις με την εντολή ΓΙΑ και υπολογίζω έτσι το άθροισμα των υψων των παιχτών.
Αφού το βρώ και τελειώσουν οι επαναλήψεις. Δηλαδή έξω από την ΓΙΑ , υπολογίζω και εμφανίζω τον Μ.Ορο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefanos...
Πολύ δραστήριο μέλος
Να γραψετε αλγοριθμο που θα βρισκει το μεσο ορο του υψους των παικτων μιας ομαδας μπασκετ.Θεωρηστε οτι η ομαδα εχει 10 παιχτες.
Βοηθηστε λιγο παιδια ειναι επειγον!
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΟΜΑΔΑ_ΜΠΑΣΚΕΤ
ΣΥΝΟΛΙΚΟ_ΥΨΟΣ <-- 0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΔΙΑΒΑΣΕ ΥΨΟΣ
ΣΥΝΟΛΙΚΟ_ΥΨΟΣ <-- ΣΥΝΟΛΙΚΟ_ΥΨΟΣ+ΥΨΟΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΕΣΟΣ_ΟΡΟΣ <-- ΣΥΝΟΛΙΚΟ_ΥΨΟΣ/10
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΜΕΣΟΣ_ΟΡΟΣ
ΤΕΛΟΣ ΟΜΑΔΑ_ΜΠΑΣΚΕΤ
Καπως ετσι! Σορρυ για τα κεφαλαια στον αλγοριθμο, ειναι copy paste απο μια παρομοια ασκηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gareth
Δραστήριο μέλος
Να γραψετε αλγοριθμο που θα βρισκει το μεσο ορο του υψους των παικτων μιας ομαδας μπασκετ.Θεωρηστε οτι η ομαδα εχει 10 παιχτες.
Βοηθηστε λιγο παιδια ειναι επειγον!
Απ όσο θυμάμαι..
Λύση με χρήση της επαναληπτικής δομής ΓΙΑ..
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ υψος
sum<-0
M.O<-0
Για i από 1 μέχρι 10
ΔΙΑΒΑΣΕ ύψος
sum<-sum+ύψος
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Μ.Ο<-sum/10
EΜΦΑΝΙΣΕ Μ.Ο
ΤΕΛΟΣ υψος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.