drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Για i απο AT μεχρι ΤΤ με βημα β
ΑΤ<=ΤΤ για β>0
ΑΤ>=ΤΤ για β<0
Αρα αφου δεν ισχυει η συνθηκη δεν μπαινει στην επαναληψη... με τον τροπο που περιγραφεις ειναι σαν να λες οτι η Για εκτελειται παντα τουλαχιστον μια φορα ενω κανονικα γινεται να μην εκτελεστει κ καμια :/
Την μετετρεψα σε οσο ετσι :
i<--5
oσο i<=1 επαναλαβε
εμφανισε i
i<--i+1
τελος_επαναληψης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Για κ απο 10 μεχρι 1 με βημα 2
γραψε κ
τελος_επαναληψης
Στο φροντιστηριακο μου λεει οτι δεν θα εκτελεστει καμια φορα.. Εκτος αν εχει σχεση με το βημα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Στην ψευδογλωσσα ισως δεν ειναι τοσο φανερο για το πως "πραττει" ο υπολογιστης σε μια επεναληψη Για .(Στη C για παραδειγμα ειναι πιο ξεκαθαρο)
Ας πουμε οτι εχεις Για iαπο 5 μεχρι 1 με_βημα 1
....
τελος_επαναληψης
τοτε ο υπολογιστης θα φτασει στην επαναληψη, θα αρχικοποιησει τη μεταβλητη i με την τιμη 5 ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΗ ΣΥΚΡΙΣΗ i<= 1 , και θα μπει μεσα στο βροχο της επαναληψης.Θα εκτελεσει τις εντολες που εχει μεσα και φτανοντας στο Τελος επαναληψης γυρναει στην αρχη του βροχου και ελεγχει την ανισοτητα i<=1 ως προς την ορθοτητα της.Αν ειναι Αληθης ΞΑΝΑμπαινει στο βροχο,αν παλι ειναι Ψευδης τοτε ο αλγοριθμος συνεχιζει με τις εντολες που υπαρχουν μετα το Τελος_επαναληψης. Ελπιζω να βοηθησα !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
όντως σήμερα που το ρώτησα μου είπε η καθηγήτρια πως αν έχεις μια εντολή
πχ
Για ι από 10 μέχρι 5 με βήμα_1
δεν θα μπει καν στην επανάληψη γιατί το βήμα οδηγεί σε άπειρες επαναλήψεις.
όχι η συνθήκη το βήμα
Σωστή είσαι, αλλά με λάθος αιτιολόγηση.
Για i από 10 μέχρι 5 με_βήμα 1
Γίνονται τα εξής:
- i = 10, αρχική τιμή
- βήμα = 1 > 0, άρα κοιτάμε το i <= 5 για να εκτελείται ο βρόχος
- i = 10 > 5, οπότε δεν μπαίνει ΚΑΝ μέσα
Δες το σχολικό βιβλίο για το τι αλλάζει με θετικό / αρνητικό βήμα. Γενικά, μόνο το σχολικό βιβλίο να εμπιστεύεσαι στην ΑΕΠΠ και όχι το μακρύ και το κοντό του καθενός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημήτρης16
Νεοφερμένος
προσπάθησα πολύ και για τους 2 άλλα κάπου τα χάνω στη λογική(στον πρώτο δεν μπορώ να βρω αν και τι βήμα να δώσω και στο δεύτερο πως θα δηλώνω όρια
1)να γραφτεί αλγόριθμος που θα διαβάζει ένα αριθμό και θα υπολογίζει-εμφανίζει αν είναι πολλαπλάσιος του 5.Αν είναι θα δείχνει μήνυμα εγκυρότητας(μέχρι εδώ το έχω γράψει),αν όχι θα υπολογίζει το άθροισμα τωβ 10 πρώτων πολλαπλάσιων του 5.(εδώ μπερδεύτηκα)
2)Μία πιτσαρία κάνει τις εξής προσφορές: στις 3 πίτσες η 1 δώρο και στα 4 αναψυκτικά το 5ο δώρο.Η μία πίτσα έχει 8,80€ και ένα αναψυκτικό 1,20€.Να γραφτεί αλγόριθμος που θα διαβάζει ένα αριθμό΄από πίτσες και αναψυκτικά και θα υπολογίζει-εμφανίζει το σύνολο σε €.(δεν μπορώ να καταλάβω πως θα δηλώνω τα δώρα...)
Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη.
Ευχαριστώ προκαταρκτικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gademis
Τιμώμενο Μέλος
2)Μία πιτσαρία κάνει τις εξής προσφορές: στις 3 πίτσες η 1 δώρο και στα 4 αναψυκτικά το 5ο δώρο.Η μία πίτσα έχει 8,80€ και ένα αναψυκτικό 1,20€.Να γραφτεί αλγόριθμος που θα διαβάζει ένα αριθμό΄από πίτσες και αναψυκτικά και θα υπολογίζει-εμφανίζει το σύνολο σε €.(δεν μπορώ να καταλάβω πως θα δηλώνω τα δώρα...)
Για κάποιο λόγο τα προβλήματα λύνονται πιο εύκολα όταν φαντάζεσαι ένα χαζό με αμνησία να κάνει τη δουλειά που θέλεις (γιατί αυτό προσεγγίζει τον υπολογιστή). Φαντάσου τον ντελιβερά με "κάμποσες" πίτσες μπροστά του να τις βάζει στο παπί:
"μια πίτσα, συν 8.80,
δύο πίτσες, σύν 8.80,
τρείς πίτσες, σύν 8.80,
τέσσ.. α αυτή είναι δώρο, αρχίζω απο την αρχή,
μία πίτσα.. " κ.ο.κ.
και κάνει αυτό μέχρι να του τελειώσει η στοίβα. Μπορείς να κρατάς μια μεταβλητή για να "θυμάσαι" αν είσαι στην 1η 2η 3η η 4η πίτσα, οπότε στην 4η να μη χρεώνεις.
(ναι λύνεται και μαθηματικά, αλλά μάλλον είσαστε στα Loops)
Τώρα το 1ο κολλάς μάλλον στην κατανόηση της εκφώνησης, όπως κι εγω. Εγώ καταλαβαίνω ότι θέλει το άθροισμα "5+10+15...+50" αν δεν είναι πολλαπλάσιο, που όμως μου κάνει εντύπωση ότι δεν είναι σχετικό με τον αριθμό εισόδου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωσ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ειναι λοιπον η εξησς
Το παιχνίδι «ΒΕΛΑΚΙΑ» (darts) παίζεται ως εξής:
Ο στόχος είναι χωρισμένος σε περιοχές. Σε κάθε περιοχή αντιστοιχούν κάποιοι βαθμοί. Οι βαθμοί που αντιστοιχούν στις περιοχές είναι όλοι οι ακέραιοι από το 1 ως το 20 και οι αριθμοί 30 και 50. Αν το βελάκι δε βρει καθόλου τον στόχο ο παίκτης δεν αφαιρεί κανένα βαθμό από το υπόλοιπό του.
Κάθε παίκτης ξεκινά με «υπόλοιπο» 368 βαθμούς και για κάθε βελάκι που πετάει αφαιρεί από το υπόλοιπο που του έχει απομείνει τους βαθμούς της περιοχής που πέτυχε.
Η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι ο παίκτης να μηδενίσει το υπόλοιπό του.
Η ιδιαιτερότητα όμως του παιχνιδιού είναι το ότι τερματίζει μόνο με βολή που είναι ίση με το υπόλοιπο δηλαδή πρέπει η τελευταία βολή του να μηδενίζει ακριβώς το υπόλοιπό του και να μην το κάνει αρνητικό, διαφορετικά το υπόλοιπο μένει ως έχει.
Για παράδειγμα αν έχει υπόλοιπο 17 και η βολή του είναι για 30 βαθμούς, τότε το υπόλοιπο μένει 17 και ο παίκτης συνεχίζει τις βολές του.
Αν βέβαια η βολή είναι για 5 βαθμούς το υπόλοιπο γίνεται 12 και ο παίκτης συνεχίζει τις βολές του.
Το σκορ του παίκτη τελικά είναι το πλήθος των βολών του. Φυσικά καλύτερος θεωρείται ανάμεσα σε δύο παίκτες αυτός που έχει το μικρότερο πλήθος βολών. Σε περίπτωση ισοβαθμίας καλύτερος θεωρείται όποιος είχε περισσότερες βολές με βαθμό 50. Σε περίπτωση που κάποιος έχει υπόλοιπο κάτω από 50 και φέρει βολή των 50 τότε η βολή ΔΕΝ μετράει στο υπόλοιπο αλλά ΟΥΤΕ μετράει στις 50ρες βολές. Προσμετράται όμως στις συνολικές βολές που έχει ρίξει. Δηλαδή αν κάποιος έχει υπόλοιπο 30 και φέρει 50άρα βολή το υπόλοιπο παραμένει 30.
Α. Να δοθεί αλγόριθμος ο οποίος να δέχεται για έναν παίκτη αρχικά το όνομά του και στην συνέχεια διαδοχικά τις βολές του μέχρι να τελειώσει για αυτόν το παιχνίδι και να εμφανίζει το πλήθος των βολών που χρειάστηκε και το πλήθος των βολών που είχε με βαθμό 50. Ο αλγόριθμος να τερματίζει όταν ο παίκτης μηδενίσει το υπόλοιπο. Να γίνεται έλεγχος εγκυρότητας των δεδομένων που εισάγονται.
Β. Να τροποποιήσετε τον παραπάνω αλγόριθμο ώστε αφού ολοκληρώσει τη διαδικασία για κάποιον παίκτη να ρωτάει αν θέλει ο χρήστης να επαναλάβει την διαδικασία και για άλλον παίκτη ( απαντώντας με ένα «ΝΑΙ» ή με ένα «ΟΧΙ») και αφού τελειώσει η διαδικασία για όλους τους παίκτες να εμφανίζει το όνομα του νικητή ανάμεσα στους παίκτες που διαγωνίστηκαν, το σκορ του, καθώς και το πλήθος των βολών 50 βαθμών που πέτυχε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
καλησπερα!! Γραφω και εγω το πρωτο μου μηνυμα για να ζητησω επειγον τη βοηθεια σας σε μια ασκηση !!!
Ειναι λοιπον η εξησς
Το παιχνίδι «ΒΕΛΑΚΙΑ» (darts) παίζεται ως εξής:
Ο στόχος είναι χωρισμένος σε περιοχές. Σε κάθε περιοχή αντιστοιχούν κάποιοι βαθμοί. Οι βαθμοί που αντιστοιχούν στις περιοχές είναι όλοι οι ακέραιοι από το 1 ως το 20 και οι αριθμοί 30 και 50. Αν το βελάκι δε βρει καθόλου τον στόχο ο παίκτης δεν αφαιρεί κανένα βαθμό από το υπόλοιπό του.
Κάθε παίκτης ξεκινά με «υπόλοιπο» 368 βαθμούς και για κάθε βελάκι που πετάει αφαιρεί από το υπόλοιπο που του έχει απομείνει τους βαθμούς της περιοχής που πέτυχε.
Η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι ο παίκτης να μηδενίσει το υπόλοιπό του.
Η ιδιαιτερότητα όμως του παιχνιδιού είναι το ότι τερματίζει μόνο με βολή που είναι ίση με το υπόλοιπο δηλαδή πρέπει η τελευταία βολή του να μηδενίζει ακριβώς το υπόλοιπό του και να μην το κάνει αρνητικό, διαφορετικά το υπόλοιπο μένει ως έχει.
Για παράδειγμα αν έχει υπόλοιπο 17 και η βολή του είναι για 30 βαθμούς, τότε το υπόλοιπο μένει 17 και ο παίκτης συνεχίζει τις βολές του.
Αν βέβαια η βολή είναι για 5 βαθμούς το υπόλοιπο γίνεται 12 και ο παίκτης συνεχίζει τις βολές του.
Το σκορ του παίκτη τελικά είναι το πλήθος των βολών του. Φυσικά καλύτερος θεωρείται ανάμεσα σε δύο παίκτες αυτός που έχει το μικρότερο πλήθος βολών. Σε περίπτωση ισοβαθμίας καλύτερος θεωρείται όποιος είχε περισσότερες βολές με βαθμό 50. Σε περίπτωση που κάποιος έχει υπόλοιπο κάτω από 50 και φέρει βολή των 50 τότε η βολή ΔΕΝ μετράει στο υπόλοιπο αλλά ΟΥΤΕ μετράει στις 50ρες βολές. Προσμετράται όμως στις συνολικές βολές που έχει ρίξει. Δηλαδή αν κάποιος έχει υπόλοιπο 30 και φέρει 50άρα βολή το υπόλοιπο παραμένει 30.
Α. Να δοθεί αλγόριθμος ο οποίος να δέχεται για έναν παίκτη αρχικά το όνομά του και στην συνέχεια διαδοχικά τις βολές του μέχρι να τελειώσει για αυτόν το παιχνίδι και να εμφανίζει το πλήθος των βολών που χρειάστηκε και το πλήθος των βολών που είχε με βαθμό 50. Ο αλγόριθμος να τερματίζει όταν ο παίκτης μηδενίσει το υπόλοιπο. Να γίνεται έλεγχος εγκυρότητας των δεδομένων που εισάγονται.
Β. Να τροποποιήσετε τον παραπάνω αλγόριθμο ώστε αφού ολοκληρώσει τη διαδικασία για κάποιον παίκτη να ρωτάει αν θέλει ο χρήστης να επαναλάβει την διαδικασία και για άλλον παίκτη ( απαντώντας με ένα «ΝΑΙ» ή με ένα «ΟΧΙ») και αφού τελειώσει η διαδικασία για όλους τους παίκτες να εμφανίζει το όνομα του νικητή ανάμεσα στους παίκτες που διαγωνίστηκαν, το σκορ του, καθώς και το πλήθος των βολών 50 βαθμών που πέτυχε.
Έκανα μια προσπάθεια για το α!! Δεν ξέρω αν είναι ολόσωστη η λύση αλλά ΟΚ!
Δεν είμαι σίγουρος για την εντολή ΟΣΟ ....
Αλγόριθμος Βελάκια
ΥΠ <-- 368
S_ΒΟΛ <-- 0
ΒΟΛ_50 <-- 0
Διάβασε ΟΝ,ΒΟΛ
Όσο ΥΠ>0 και ΒΟΛ=30 ή ΒΟΛ=50 ή (ΒΟΛ>=0 και ΒΟΛ<=20) τότε
Αν ΥΠ>50 τότε
S_ΒΟΛ <-- S_ΒΟΛ+1
Αν ΒΟΛ=50 τότε
ΒΟΛ_50 <-- ΒΟΛ_50+1
τέλος_αν
ΥΠ <-- ΥΠ-ΒΟΛ
αλλιώς
Αν ΒΟΛ=ΥΠ τότε
Αν ΒΟΛ=50 τότε
ΒΟΛ_50 <-- ΒΟΛ_50+1
τέλος_αν
ΥΠ <-- 0
αλλιώς_αν ΒΟΛ>ΥΠ τότε
ΥΠ <-- ΥΠ
αλλιώς
ΥΠ <-- ΥΠ-ΒΟΛ
τέλος_αν
S_ΒΟΛ <-- S_ΒΟΛ+1
τέλος_αν
Διάβασε ΒΟΛ
τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε S_ΒΟΛ,ΒΟΛ_50
Τέλος Βελάκια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος_Κιλκίς94
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toi_toi
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωσ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν ξερω αν βοηθαει αλλα την άσκηση την βρήκα εδω
https://6lyk-n-smyrn.att.sch.gr/aepp/AEPP_AlytesAskiseis_1_EpilogiEpanalipsi-Hard_.pdf
Ασκηση 19
Το λεω μηπως μπορει και κανενας αλλος να βοηθησει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
ευχαριστω που προσπαθησες.
Δεν ξερω αν βοηθαει αλλα την άσκηση την βρήκα εδω
https://6lyk-n-smyrn.att.sch.gr/aepp/AEPP_AlytesAskiseis_1_EpilogiEpanalipsi-Hard_.pdf
Ασκηση 19
Το λεω μηπως μπορει και κανενας αλλος να βοηθησει
Νομίζω ότι γενικά είναι σωστή η λύση μου.
Μπορεί και κάποιος άλλος να παραθέσει την λύση του η να διορθώσει αν κάπου έκανα λάθος!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πληροφορικάριος
Δραστήριο μέλος
Το παιχνίδι «ΒΕΛΑΚΙΑ» (darts) παίζεται ως εξής:
Ο στόχος είναι χωρισμένος σε περιοχές. Σε κάθε περιοχή αντιστοιχούν κάποιοι βαθμοί. Οι βαθμοί που αντιστοιχούν στις περιοχές είναι όλοι οι ακέραιοι από το 1 ως το 20 και οι αριθμοί 30 και 50. Αν το βελάκι δε βρει καθόλου τον στόχο ο παίκτης δεν αφαιρεί κανένα βαθμό από το υπόλοιπό του.
Κάθε παίκτης ξεκινά με «υπόλοιπο» 368 βαθμούς και για κάθε βελάκι που πετάει αφαιρεί από το υπόλοιπο που του έχει απομείνει τους βαθμούς της περιοχής που πέτυχε.
Η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι ο παίκτης να μηδενίσει το υπόλοιπό του.
Η ιδιαιτερότητα όμως του παιχνιδιού είναι το ότι τερματίζει μόνο με βολή που είναι ίση με το υπόλοιπο δηλαδή πρέπει η τελευταία βολή του να μηδενίζει ακριβώς το υπόλοιπό του και να μην το κάνει αρνητικό, διαφορετικά το υπόλοιπο μένει ως έχει.
Για παράδειγμα αν έχει υπόλοιπο 17 και η βολή του είναι για 30 βαθμούς, τότε το υπόλοιπο μένει 17 και ο παίκτης συνεχίζει τις βολές του.
Αν βέβαια η βολή είναι για 5 βαθμούς το υπόλοιπο γίνεται 12 και ο παίκτης συνεχίζει τις βολές του.
Το σκορ του παίκτη τελικά είναι το πλήθος των βολών του. Φυσικά καλύτερος θεωρείται ανάμεσα σε δύο παίκτες αυτός που έχει το μικρότερο πλήθος βολών. Σε περίπτωση ισοβαθμίας καλύτερος θεωρείται όποιος είχε περισσότερες βολές με βαθμό 50. Σε περίπτωση που κάποιος έχει υπόλοιπο κάτω από 50 και φέρει βολή των 50 τότε η βολή ΔΕΝ μετράει στο υπόλοιπο αλλά ΟΥΤΕ μετράει στις 50ρες βολές. Προσμετράται όμως στις συνολικές βολές που έχει ρίξει. Δηλαδή αν κάποιος έχει υπόλοιπο 30 και φέρει 50άρα βολή το υπόλοιπο παραμένει 30.
Α. Να δοθεί αλγόριθμος ο οποίος να δέχεται για έναν παίκτη αρχικά το όνομά του και στην συνέχεια διαδοχικά τις βολές του μέχρι να τελειώσει για αυτόν το παιχνίδι και να εμφανίζει το πλήθος των βολών που χρειάστηκε και το πλήθος των βολών που είχε με βαθμό 50. Ο αλγόριθμος να τερματίζει όταν ο παίκτης μηδενίσει το υπόλοιπο. Να γίνεται έλεγχος εγκυρότητας των δεδομένων που εισάγονται.
Β. Να τροποποιήσετε τον παραπάνω αλγόριθμο ώστε αφού ολοκληρώσει τη διαδικασία για κάποιον παίκτη να ρωτάει αν θέλει ο χρήστης να επαναλάβει την διαδικασία και για άλλον παίκτη ( απαντώντας με ένα «ΝΑΙ» ή με ένα «ΟΧΙ») και αφού τελειώσει η διαδικασία για όλους τους παίκτες να εμφανίζει το όνομα του νικητή ανάμεσα στους παίκτες που διαγωνίστηκαν, το σκορ του, καθώς και το πλήθος των βολών 50 βαθμών που πέτυχε.
Δες αυτό:
Αλγόριθμος ΒΕΛΑΚΙΑ
Επανάλαβε
Διάβασε onoma
ypo<--368
pli_v<--0
peni<--0
Όσο ypo<>0 Επανάλαβε
Επανάλαβε
Διάβασε voli
Μέχρις_ότου voli>0 και voli<=50
Αν voli<=ypo
ypo<--ypo-voli
Αν voli=50
peni<--peni+1
Τέλος_αν
pli_v<--pli_v+1
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε onoma,pli_v,peni
Αν win_v = 0 ή win_v > pli_v ή (win_v = v και peni > win_peni)
win_onoma<--onoma
win_v<--pli_v
win_peni<--peni
Τέλος_αν
Εμφάνισε "Νέος παίκτης;"
Διάβασε epilogi
Μέχρις_ότου epilogi=OXI
Εμφάνισε "Νικιτής:",win_onoma,win_v,win_peni
Τέλος_ΒΕΛΑΚΙΑ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωσ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δες αυτό:
Code:Αλγόριθμος ΒΕΛΑΚΙΑ Επανάλαβε Διάβασε onoma ypo<--368 pli_v<--0 peni<--0 Όσο ypo<>0 Επανάλαβε Επανάλαβε Διάβασε voli Μέχρις_ότου voli>0 και voli<=50 Αν voli<=ypo ypo<--ypo-voli Αν voli=50 peni<--peni+1 Τέλος_αν pli_v<--pli_v+1 Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε onoma,pli_v,peni Αν win_v = 0 ή win_v > pli_v ή (win_v = v και peni > win_peni) win_onoma<--onoma win_v<--pli_v win_peni<--peni Τέλος_αν Εμφάνισε "Νέος παίκτης;" Διάβασε epilogi Μέχρις_ότου epilogi=OXI Εμφάνισε "Νικιτής:",win_onoma,win_v,win_peni Τέλος_ΒΕΛΑΚΙΑ
Πως θα γινοταν χωρις εντολη επαναλααβε γιατι δεν την εχω κανει ;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Την λύση μου τηv είδε κανείς;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.