Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

katergaris

Νεοφερμένος

Ο katergaris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Παιδια μπορει να καποιοσ να μου πει πως εξεταζουμε αν ενας αριθμος που διαβαζουμε ειναι διψηφιος??? ΚΟλλΗσΑ :(:(:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Για δεκαδικούς αριθμούς;
Κάποιος είχε αναφέρει έναν ωραίο τρόπο με λογάριθμο. Αν ο λογάριθμός του με βάση το 10 είναι μεγαλύτερος ή ίσος του 1 και αυστηρά μικρότερος του 2, τότε είναι διψήφιος.
Το ίδιο ισχύει λογικά και για άλλα συστήματα αρίθμησης, απλώς αλλάζεις τη βάση του λογαρίθμου ανάλογα :) .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vamou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Α>=10 ΚΑΙ Α<100

νομίζω αυτό πρέπει να είναι 'η τουλάχιστον διαβάζει μέχρι να δώσεις διψήφιο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vamou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Α ίσως...
ΑΝ Α>=10 ΚΑΙ Α <100 ΤΟΤΕ
....
Τ_Α

Ή ΑΝ Α DIV 10>0 TOTE
....
T_A ( σε αυτό πρέπει να είναι ακέραιοι)
Δεν μου έρχεται κάτι άλλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katergaris

Νεοφερμένος

Ο katergaris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
παιδια να σας πω λιγο την ασκηση γιατι μπερδευτικα....
Να χρησιμοποιηθει το καταλληλο προγραμμα (συναρτηση ή διαδικασια) το οποιο θα δεχεται εναν αριθμο και θα ελεγχει αν ο αριθμος αυτος ειναι θετικος διψηφιος. Το αποτελεσμα του ελεγχου θα ειναι μια λογικη τιμη.

Αυταααα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vamou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.
διψήφιος είναι ακέραιος σωστά..? δλδ πχ 21
όχι δεκαδικός δλδ 21.05 ή 1,5??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katergaris

Νεοφερμένος

Ο katergaris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
ναι νομιζω....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vamou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Πάντως θέλει συνάρτηση..
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ( α ) : ΛΟΓΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ Α
ΑΡΧΗ
ΕΙΣΟΔΟΣ<-- α>=10 ΚΑΙ α<100
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΚΑΙ στο πρόγραμμα το χρησιμοποιείς ως... ΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ( Χ ) ΤΟΤΕ
....
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katergaris

Νεοφερμένος

Ο katergaris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
ετσι παει? ευχαριστω πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Κάπως έτσι θα γίνει:


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ sumofdigits

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: a
ΛΟΓΙΚΕΣ: f

ΑΡΧΗ

ΓΡΑΨΕ 'Δώσε έναν αριθμό:'
ΔΙΑΒΑΣΕ a

f <-- CHECK(a)

ΑΝ f=αληθής ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Είναι διψήφιος'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Δεν είναι διψήφιος'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ CHECK(num): ΛΟΓΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: num, stack
ΛΟΓΙΚΕΣ: logic

ΑΡΧΗ

logic <-- αληθής

stack <-- 0

ΟΣΟ num <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

num <-- ( num DIV 10 )

stack <-- stack + 1

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


ΑΝ stack <> 2 ΤΟΤΕ

logic <-- ψευδής

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


CHECK <-- logic

ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katergaris

Νεοφερμένος

Ο katergaris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Πολυ καλο... Ευχαριστώ φιλε...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vamou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Έχεις δίκιο mostel σκοπός είναι να ελέγχει και να εμφανίζει αν όντως είναι διψήφιος....νόμιζα και καλά προχωράει το πρόγραμμα αν είναι διψήφιος.... αλλά δίνεις μια αρκετά πολύπλοκη λύση...ποιος ο λόγος να γίνει όλο αυτό??? απλά αφου είναι ακέραιος πρέπει να ανηκει στο διάστημα [10,99] στο Ζ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Ναι σωστό και αυτό, απλώς η λύση μου είναι γενικότερη.

Δηλαδή στην ουσία καταμετρά τα ψηφία κάθε αριθμού. Αυτή δεν είναι άλλωστε η λειτουργία της συνάρτησης; Να κάνουμε ένα υποπρογραμμάτακι που 'ναι φορητό και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σε περισσότερα από ένα προγράμματα. Αυτό που λες εσύ ναι μεν είναι σωστό, αλλά νομίζω είναι αρκετά ειδικό. Βέβαια, είναι πιο σύντομο.


Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vamou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Ναι κατάλαβα το η λειτουργία της συνάρτησης σου... είναι όπως της συνάρτησης πχ. ΗΜ( ) ή Α_Τ( ) τις οποίες τις παίρνουμε έτοιμες και τις χρησιμοποιούμε στα προγράμματα...γενικής χρήσης δλδ.. Ωραία η λύση σου... πάντως τόσο περίπλοκα είναι εκτός ύλης....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ο χαρακτηρισμός μονοψήφιος, διψήφιος και ως εκ τούτου νιψήφιος έχει νόημα για έναν αριθμό αν και μόνο αν ο εν λόγω αριθμός είναι ακέραιος. Η συνθήκη για να εξετάσεις αν ένας αριθμός είναι διψήφιος αναλύεται παρακάτω:

Έστω key ο δεδομένος αριθμός.

Θα πρέπει:

key >= 10 και key <= 99 Ή key <= -10 και key >= -99

Φυσιά A_M(key)=key
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Hello! Φανταστικοί προγραμματιστές του forum(:P), αν δεν βαριέστε, μπορείτε να βοηθήσετε λίγο στο 4ο Θέμα των Επαναληπτικών Πανελληνίων 2007; Συγκεκριμένα στο υποερώτημα Α2. Αν μπορείτε σε πρώτο επίπεδο να μου αποσαφηνίσετε τι ζητάει γιατί μπερδεύομαι από την εκφώνηση...:'(

Merci Beaucoup!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
θα φτιάξεις έναν πίνακα με μέγιστη χωρητικότητα 12*31 οπου θα περιέχει τα αβγά για κάθε μέρα του μήνα...αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να προσέξεις οτι επειδή κάθε μήνας έχει διαφορετικό αριθμό ημερών αυτό θα επηρεάσει με κάποιο τρόπο το διάβασμα του πίνακα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Ναι το κατάλαβα, απλά κόλλησα στο γεγονός, πως, κάθε μήνας έχει διαφορετικό αριθμό ημερών.. Μήπως αν με μία Αν μέσα στην επανάληψη εκχωρούσα στους περισσευούμενους κόμβους το 0? Αλλιώς δεν επιτρέπεται -αν δεν κάνω λάθος- να λέω π.χ.
Για i από 1 μέχρι 12
Για j από 1 μέχρι Π
....
Τ_Ε
Τ_Ε
όπου Π ο πίνακας με τον αριθμό ημερών κάθε μήνα.
Σωστά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
επιτρέπεται ...απλώς εγώ θεωρώ καλύτερο αυτό που σκέφτηκες περίπου αρχικά...εγώ θα εκχωρούσα σε όλο τον πίνακα αρχικα το 0..και μετα θα έβαζα την επανάληψη που έβαλες απο πάνω και θα γέμιζα τις μέρες που έχει ο καθένας,οποτε θα είναι οι κόμβοι που περισσεύουν με 0 αβγά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Ok! Σε ευχαριστώ πολύ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top