Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
2) ΔΕΝ βαθμολογείται. Βαθμολογείσαι μόνο με το αν ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Χέστηκαν αν έχεις 10 ή 100 γραμμές κώδικα. Χέστηκαν αν θα διατρέχεις μία ή 42 φορές τον πίνακα. Να ΔΟΥΛΕΥΕΙ και να ανταποκρίνεται στην εκφώνηση κατά 100%. Αυτό μετράει.
Εμας ετσι μας ελεγαν στο φροντιστηριο.Και απο την αλλη ετσι δεν τον κουραζεις τον βαθμολογητη και δειχνεις οτι ξερεις καλα προγραμματισμο (αφου ειναι πιο συνθετος τροπος) με αποτελεσμα να ειναι ισως πιο ελαστικος σε αλλα σημεια της βαθμολογησης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Ναι κυρια προταιρεοτητα μας οταν θα γραφουμε πανελληνιες ειναι να μην κουρασουμε τους βαθμολογητες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Ναι κυρια προταιρεοτητα μας οταν θα γραφουμε πανελληνιες ειναι να μην κουρασουμε τους βαθμολογητες :P
Οσο μπορεις το κοιτας και αυτο και ειδικα σε μαθηματα που εχεις χρονο οπως το ΑΕΠΠ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Εμας ετσι μας ελεγαν στο φροντιστηριο.Και απο την αλλη ετσι δεν τον κουραζεις τον βαθμολογητη και δειχνεις οτι ξερεις καλα προγραμματισμο (αφου ειναι πιο συνθετος τροπος) με αποτελεσμα να ειναι ισως πιο ελαστικος σε αλλα σημεια της βαθμολογησης
Κοίτα, κάποιος τρίτος που διαβάζει το πρόγραμμά σου δεν κουράζεται εάν είναι ΚΑΘΑΡΟΓΡΑΜΜΕΝΟ. Δηλαδή είναι προφανές το τι κάνεις.
Μπορεί να έχεις καθαρό πρόγραμμα 10 γραμμών, μπορεί και 100. Μπορεί επίσης να έχεις άσχημο πρόγραμμα 10 γραμμών. Δεν υπάρχει "κανόνας".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Έχω μουτζουρώσει πολλές σελίδες μέχρι να μάθω να γράφω κώδικα. Και δωσ του μολύβι, και δωσ του γόμα. Τώρα γράφω με στυλό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Daskalenko7

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 655 μηνύματα.
ΘΕΜΑ 4ο
Σε μια διεθνή συνάντηση άρσης βαρών έλαβαν μέρος N αθλητές. Ο κάθε αγωνιζόμενος λαμβάνει μέρος σε δυο κινήσεις, αρασέ και ζετέ. Σε κάθε κίνηση έχει δικαίωμα να κάνει 3 προσπάθειες. Από αυτές λαμβάνεται υπόψη η καλύτερη. Το συνολικό βάρος που σήκωσε ο αθλητής, είναι το άθροισμα από τις καλύτερες προσπάθειες στις δύο κινήσεις και νικητής είναι αυτός που έχει το μεγαλύτερο άθροισμα. Να γίνει πρόγραμμα σε «ΓΛΩΣΣΑ» το οποίο:
Περιέχει τμήμα δηλώσεων των μεταβλητών και σταθερών του προγράμματος.
(Μονάδες 2)
Διαβάζει το πλήθος Ν των αθλητών που συμμετείχαν στον αγώνα, διασφαλίζοντας ότι η μεταβλητή Ν δέχεται μόνο θετικές τιμές.
(Μονάδες 2)
Για κάθε αθλητή που πήρε μέρος στον αγώνα:
Διαβάζει το όνομα του και τα αντίστοιχα βάρη (σε κιλά) που σήκωσε σε κάθε κίνηση. Υποθέτουμε, χωρίς να είναι ανάγκη να ελέγχεται αυτό, ότι αν μία προσπάθεια είναι άκυρη εισάγεται ως επίδοση το μηδέν.
(Μονάδες 2)
Υπολογίζει και εμφανίζει την καλύτερη επίδοση (βάρος) σε κάθε κίνηση, του αθλητή καθώς και σε ποια (αριθμός) προσπάθεια αυτή σημειώθηκε.
(Μονάδες 7)
Υπολογίζει και εμφανίζει το σύνολο των κιλών που σήκωσε κάθε αθλητής
(Μονάδες 2)
Εμφανίζει το όνομα του νικητή και το βάρος που σήκωσε.
(Μονάδες 5)



Κάντε μου τη χάρη ρε παίδες και λύστε το σήμερα



ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Μια ερωτηση. Αν μας ελεγες να το κανουμε σε αλγοριθμο(και οχι σε προγραμμα) τοτε θα μπορουσαμε να χρησιμοποιησουμε πινακες;;(Αφου το N θα διαβαστει)

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΡΣΗΒΑΡΩΝ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Π1,Π2,Π3,Π4,Π5,Π6,ΜΑΧ1,ΜΑΧ2,ΜΑΧ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,ΜΑΧΠ1,ΜΑΧΠ2,Ν
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΟΝ,ΜΑΧΟΝ
ΑΡΧΗ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ν>0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
 ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ
 ΔΙΑΒΑΣΕ Π1,Π2,Π3!ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΑΡΑΣΕ
 ΔΙΑΒΑΣΕ Π4,Π5,Π6 !ΣΤΟ ΖΕΤΕ
 ΜΑΧ1<-Π1
  ΜΑΧΠ1<-1
 ΑΝ ΜΑΧ1<Π2 ΤΟΤΕ
  ΜΑΧ1<-Π2
  ΜΑΧΠ1<-2
 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 ΑΝ ΜΑΧ1<Π3
  ΜΑΧ1<-Π3
  ΜΑΧΠ1<-3
 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΜΑΧ2<-Π4
  ΜΑΧΠ2<-1
 ΑΝ ΜΑΧ2<Π5 ΤΟΤΕ
  ΜΑΧ2<-Π5
  ΜΑΧΠ2<-2
 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 ΑΝ ΜΑΧ2<Π6
  ΜΑΧ2<-Π6
  ΜΑΧΠ2<-3
 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 ΣΚ<-ΜΑΧ1+ΜΑΧ2
ΑΝ Ι=1 ΤΟΤΕ
  ΜΑΧ<-ΣΚ
  ΜΑΧΟΝ<-ΟΝ
ΑΛΛΙΩΣ
 ΑΝ ΜΑΧ<ΣΚ ΤΟΤΕ
  ΜΑΧ<-ΣΚ
  ΜΑΧΟΝ<-ΟΝ
 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ "ΣΤΟ ΑΡΑΣΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η", ΜΑΧ1," ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ", ΜΑΧΠ1
ΓΡΑΨΕ "ΣΤΟ ΖΕΤΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η", ΜΑΧ2," ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ", ΜΑΧΠ2
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ "ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο",ΜΑΧΟΝ,"ΜΕ ΕΠΙΔΟΣΗ",ΜΑΧ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Daskalenko7

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 655 μηνύματα.
μπορείς να κάνεις πρόγραμμα με πίνακες να τους δηλώσεις ως χαρακτήρες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Πιο πολύ για 3ο θέμα μου κάνει αυτό. Αν και μπορεί να έχει κρυμμένες λεπτομέρειες που θα τις παρατηρούσα αν το έλυνα. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Ναι αλλα στο συγκεκριμενο δεν ξερω τον Ν οποτε πως θα δηλωσω τον πινακα :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ellhnaras

Νεοφερμένος

Ο Kωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Πρέπει να σπάσεις έναν αριθμό στα ψηφία του, όπως βλέπεις. Σκέψου λίγο πώς μπορείς να το κάνεις αυτό (hint: το πρώτο ψηφίο του αριθμού τι δείχνει; Πόσες εκατοντάδες έχεις ... )

Δεν κατάλαβα πως πρέπει να το κάνω...Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις λίγο παραπάνω;Kαι κάτι άλλο...γίνεται μέσα σε δομή επανάληψης Όσο να βάλουμε Μέχρις_ότου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Δηλώνεις τον πίνακα ως πίνακα(Ν) (σε αγκύλες)
και το Ν στις ακέραιες. Μάλλον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Daskalenko7

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 655 μηνύματα.
Ναι αλλα στο συγκεκριμενο δεν ξερω τον Ν οποτε πως θα δηλωσω τον πινακα :/

το Ν ως ακέραιο αριθμός αθλητών είναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Εγραψα την λυση απο πανω χωρις πινακες και θα την κανω κ με πινακες σε λιγο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Δεν κατάλαβα πως πρέπει να το κάνω...Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις λίγο παραπάνω;Kαι κάτι άλλο...γίνεται μέσα σε δομή επανάληψης Όσο να βάλουμε Μέχρις_ότου;
Hinτ. Τον αριθμό 878 αν διαιρέσεις με το 100 έχεις πηλίκο 8 και υπόλοιπο 78. Μόλις βρήκαμε τις εκατοντάδες.
Αμέ. Λέγετε βρόχος εμφωλευμένος σε άλλον βρόχο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Daskalenko7

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 655 μηνύματα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΡΣΗΒΑΡΩΝ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Π1,Π2,Π3,Π4,Π5,Π6,ΜΑΧ1,ΜΑΧ2,ΜΑΧ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,ΜΑΧΠ1,ΜΑΧΠ2,Ν ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΟΝ,ΜΑΧΟΝ
ΑΡΧΗ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ν>=0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΕ Π1,Π2,Π3!ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΑΡΑΣΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ Π4,Π5,Π6 !ΣΤΟ ΖΕΤΕ
ΜΑΧ1<-Π1
ΜΑΧΠ1<-1
ΑΝ ΜΑΧ1<Π2 ΤΟΤΕ
ΜΑΧ1<-Π2
ΜΑΧΠ1<-2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΜΑΧ1<Π3
ΜΑΧ1<-Π3
ΜΑΧΠ1<-3
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΑΧ2<-Π4
ΜΑΧΠ2<-1
ΑΝ ΜΑΧ2<Π5 ΤΟΤΕ
ΜΑΧ2<-Π5
ΜΑΧΠ2<-2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΜΑΧ2<Π6
ΜΑΧ2<-Π6
ΜΑΧΠ2<-3
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΣΚ<-ΜΑΧ1+ΜΑΧ2
ΑΝ Ι=1 ΤΟΤΕ
ΜΑΧ<-ΣΚ
ΜΑΧΟΝ<-ΟΝ
ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ ΜΑΧ<ΣΚ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ<-ΣΚ
ΜΑΧΟΝ<-ΟΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ "ΣΤΟ ΑΡΑΣΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η", ΜΑΧ1," ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ", ΜΑΧΠ1
ΓΡΑΨΕ "ΣΤΟ ΖΕΤΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η", ΜΑΧ2," ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ", ΜΑΧΠ2
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ "ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο",ΜΑΧΟΝ,"ΜΕ ΕΠΙΔΟΣΗ",ΜΑΧ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΒΕΒΑΙΑ ΛΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OLSon-X

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο OLSon-X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριστομένης (Μεσσηνία). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
αν δεν εχεις το Ν δεν ακουμπας πινακα.. ακομη και να το διαβασεις δεν ειναι καλο να το πας με πινακα αν δεν εχεις το πληθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Αφού δεν είναι απαραίτητοι οι πίνακες καλύτερα να μη χρησιμοποιούνται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Τελικα ηταν σωστη η λυση μου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Daskalenko7

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 655 μηνύματα.
ΘΕΜΑ 3ο
Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει τις επωνυμίες, τα ετήσια έσοδα και τα ετήσια έξοδα 100 επιχειρήσεων και θα τα αποθηκεύει σε τρεις μονοδιάστατους πίνακες αντίστοιχα. (Μονάδες 3)
α) Θα υπολογίζει τα κέρδη ή τις ζημίες κάθε επιχείρησης και θα τα καταχωρεί σε νέο πίνακα. (Μονάδες 3)
β) Θα εμφανίζει την επωνυμία και τα έσοδα της επιχείρησης µε τα μεγαλύτερα κέρδη. (Μονάδες 4)
γ) Θα αναζητά και να εμφανίζει τα ονόματα και το πλήθος των επιχειρήσεων με ζημίες. (Μονάδες 3)
δ) Θα εμφανίζει τα ονόματα και το πλήθος των επιχειρήσεων με κέρδη άνω των 100.000 €. (Μονάδες 2)
ε) Θα εμφανίζει το όνομα της επιχείρησης με τα μικρότερα κέρδη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top