Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

variax

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Βέβαια ακόμη και στις πανελλαδικές μπορεί να δημιουργηθούν ενδοιασμοί στο μαθητή για το αν θα ελέγξει π.χ. αν ο χρήστης δώσει λάθος ζητούμενο. Καμιά φορά δεν το ζητάει και δεν ξέρεις τι να κάνεις. Και οι καθηγητές στο σχολείο έχουν διάφορες απόψεις για αυτά τα θέματα. Όπως είναι π.χ. η εντολή αντιμετάθεσε, Δεδομένα κ.λ.π. Κάποιοι λένε πως μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις και κάποιοι άλλοι όχι. Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια και τους δυο σας.
Φίλε Δημήτρη, θεωρώ απαράδεκτη και ανεύθυνη τη σύγχιση που επικρατεί ανάμεσα σε καθηγητές κυρίως, σχετικά με το τι πρέπει να χρησιμοποιείται και τι όχι (π.χ. πότε μπορώ να χρησιμοποιώ την αντιμετάθεσε, πότε πρέπει να κάνω τη δήλωση δεδομένα, πότε πρέπει να κάνω έλεγχω εισαγωγής δεδομένων κ.λ.π.) δεδομένου ότι το μάθημα πλέον, έπειτα από 9 χρόνια εξεταστικής πρακτικής, έχει ωριμάσει και μάλιστα αν δεις τα θέματα των εξετάσεων τα τελευταία 3 χρόνια κάθε τι που ζητείται είναι σαφώς διατυπωμένο (π.χ. ο έλεγχος ορθής καταχώρησης, πότε χρειάζεται να γράψω σε ΓΛΩΣΣΑ, αν πρέπει ή όχι να κάνω κλιμακωτό υπολογισμό κ.λ.π.). Απλά το πρόβλημα έχει δημιουργηθεί γιατί το Υπουργείο δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να κάνει επιμόρφωση σχετικά με αυτό το μάθημα στους καθηγητές των σχολείων, τη στιγμή μάλιστα που οι περισσότεροι απ' αυτούς είναι νέοι στο χώρο της εκπαίδευσης χωρίς προηγούμενη εκπαιδευτική εμπειρία,ούτε φρόντισε ποτέ να στείλει σχετικές διευκρινήσεις για ένα σωρό ασάφειες του διδακτικού πακέτου. Αν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το μάθημα της ΑΕΠΠ κάνε μια επίσκεψη στο παρακάτω forum: https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?board=9.0 το οποίο είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικό για το τι συμβαίνει. Καλή επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aradon

Νεοφερμένος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Πολύ ωραία άσκηση, μου πηρέ σχεδόν 2 ώρες να την λύσω. Αν και δεν έχουμε κάνει υποπρογράμματα στο φροντιστήριο και δεν το είχα σκεφτεί καθόλου στην αρχή όποτε πιθανόν γι αυτό να μου πήρε τόσο. Τεσπα thanks για την άσκηση και αν μπορείς να την τσεκάρεις κι ολας θα ήταν τέλεια, ευχαριστώ.

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΚΑΚΙ_ΤΗΣ_ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ν1,Ν2,Ν,Χ,Υ,Κ,Λ,Τ ,Π[100,2],Π2[100,2]
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΙΝ, Β[100,100],ΚΟ
ΑΡΧΗ
  ΜΙΝ <-- 0
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ'
    ΔΙΑΒΑΣΕ Ν

 ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ν>=2 ΚΑΙ Ν<=100
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
    ΓΙΑ Λ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν

      ΔΙΑΒΑΣΕ Β[Κ,Λ]

      ΜΙΝ <-- ΜΙΝ+Β[Κ,Λ]

    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


  ΓΙΑ Ν1 ΑΠΟ Ν  ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
    ΓΙΑ Ν2 ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
      Τ <-- 1
      Χ <-- 1
      Υ <-- Ν


      ΟΣΟ Χ<>Ν1 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
        Π2[Τ,1] <-- Υ
        Π2[Τ,2] <-- Χ
        ΚΟ <-- ΚΟ+Β[Υ,Χ]
        Τ <-- Τ+1
        Χ <-- Χ+1

      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

      ΟΣΟ Υ<>Ν2 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
        Π2[Τ,1] <-- Υ
        Π2[Τ,2] <-- Χ
        ΚΟ <-- ΚΟ+Β[Υ,Χ]
        Τ <-- Τ+1
        Υ <-- Υ-1


      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β)
      ΑΝ ΚΟ<ΜΙΝ ΤΟΤΕ
        ΜΙΝ <-- ΚΟ
        ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
          Π[Κ,1] <-- Π2[Κ,1]
          Π[Κ,2] <-- Π2[Κ,2]
        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ 'ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ: '
  Π[2*Ν-1,1] <-- Ν
  Π[2*Ν-1,2] <-- Ν
  ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
    ΓΡΑΨΕ Κ,'ο Βημα: ', Π[Κ,1],',' ,Π[Κ,2]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[100,2], Ν, Τ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ
ΑΡΧΗ
  Ν1 <-- Ν-Χ
  Χ1 <-- Χ
  Ν2 <-- Ν-Υ
  Υ1 <-- Υ
  ΑΝ Χ>Ν1 ΤΟΤΕ
    ΓΙΑ Χ1 ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ Ν1
      Π2[Τ,1] <-- Υ1
      Π2[Τ,2] <-- Χ1
      ΚΟ <-- ΚΟ+Β[Υ1,Χ1]
      Τ <-- Τ+1
      ΑΝ Υ>Ν2 ΤΟΤΕ
        ΓΙΑ Υ1 ΑΠΟ Υ ΜΕΧΡΙ Ν2
          Π2[Τ,1] <-- Υ1
          Π2[Τ,2] <-- Χ1
          ΚΟ <-- ΚΟ+Β[Υ1,Χ1]
          Τ <-- Τ+1
          ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β)

        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris777

Νεοφερμένος

Ο dimitris777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Μια ασκηση που μου αρεσε πολυ εμενα είναι οταν παρεις το βιβλίο η ασκηση 14.63 στη σελιδα 346 .Αυτή αξιζει να την δεις να τρεχει live στη γλωσσομαθεια η σε άλλο compiler .:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

James Fallen

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Έχετε απόλυτο δίκιο. Φταίει όμως και το βιβλίο της ΑΕΠΠ(Μεγάλο μου παράπονο είναι γιατί ο σαββάλας και ο καθένας που βγάζει βοήθημα να είναι πάντα καλύτερο από το σχολικό). Έχει αρκετές ατέλειες και πολλά πράγματα που δίνονται μέσα μπορούν να παραρμηνευτούν. Σίγουρα στις εξετάσεις θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, αλλιώς στον προγραμματισμό κανείς μπορεί να χρησιμοποιήσει άπειρες μεθόδους για να λύσει ένα πρόβλημμα και ο καθένας μπορεί να θέσει διαφορετικές παραμέτρους κτλ. Ευχαριστώ και για το forum. Το βρήκα αρκετά αξιόλογο... :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marsenis

Νεοφερμένος

Ο Μάκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Δοκίμασες να τρέξεις το πρόγραμμά σου χρησιμοποιώντας το διερμηνευτή της γλώσσας ή τη γλωσσομάθεια?? Εγώ δοκίμασα να τρέξω το πρόγραμμα σου αλλά μου βγάζει λάθος κινήσεις. Για παράδειγμα δοκίμασα μία σκακιέρα 3x3 με όλα τα κόστη να είναι 1 και το μονοπάτι είναι λάθος, δεν καταλήγει δηλαδή στο πάνω-δεξιά κουτάκι(εδώ μάλλον φταίει το ότι έχεις βάλει Π[2*Ν-1, 1] <-- Ν ενώ θέλει Π[2*Ν-1, 1] <-- 1 στη γραμμή 62). Δοκίμασα και με μία άλλη σκακιέρα αφού είχα διορθώσει το Π[2*Ν-1, 1] <-- Ν και μου βγάζει επιτρεπτές κινήσεις αυτή τη φορά αλλά όχι με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Επίσης παρατήρησα τα εξής:
α)Δεν αρχικοποιείς ποτέ την μεταβλητή ΚΟ.
β)Στη διαδικασία ΣΤΕΠ γράφεις:
Code:
ΑΝ Χ>Ν1 ΤΟΤΕ
    ΓΙΑ Χ1 ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ Ν1
    .....
ΑΝ X>N1 τότε ο κώδικας μέσα στο ΓΙΑ δεν εκτελείτε. Το ίδιο συμβαίνει και όταν Χ<=Ν1. Άρα ο περισσότερος κώδικας που έχεις στην διαδικασία ΣΤΕΠ δεν εκτελείτε ποτέ.

Επίσης θα μπορούσες να εξηγήσεις λίγο τον κώδικά σου γιατί αν κατάλαβα καλά τι κάνει το πρόγραμμά σου μάλλον υπάρχει και πιο γρήγορος τρόπος να το λύσεις αυτό το πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thewatcher

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thewatcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
αυτό το πρόβλημα, τι επιπέδου είναι; εννοώ, πανεπιστημιακό; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marsenis

Νεοφερμένος

Ο Μάκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
αυτό το πρόβλημα, τι επιπέδου είναι; εννοώ, πανεπιστημιακό; :P

Τέτοιου είδους προβλήματα δεν κάνουμε στο Λύκειο (στην Ελλάδα τουλάχιστον) άρα μπορεί να θεωρηθεί πανεπιστημιακού επιπέδου αν και παρόμοια (και πολύ πιο δύσκολα συνήθως) προβλήματα βάζουν σε Διεθνείς Διαγωνισμούς Πληροφορικής στους οποίους παίρνουν μέρος μόνο μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EFNY

Νεοφερμένος

Η EFNY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
εγω ειχα του Σαββαλα του Ντζιος-Κοψινης περυσι...οντως πολυ καλο...
αλλα εκανα πιο πολλες και καλες ασκησεις απο κατι φυλλαδια του Π.Τσιωτακη ο οπιος φετος εβγαλε σε βοηθημα ολο αυτο το υλικο και πολλα περισσοτερα...εκδοσεις Σαββαλα και αυτο...πραγματικα πολυ καλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aradon

Νεοφερμένος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Το θέμα δεν παίζετε. Τώρα που το ξαναβλέπω έχω κάνει άπειρα λάθη(πολλά από το όποια ούτε καν έχω εντοπίσει) Την ξαναβλέπω αλλά λογικά λόγο και των υπολοίπων μαθημάτων αν τελικά την λύσω θα πάρει κάποιες μέρες. Πάντως αν την λύσει κάποιος μην ποστάρετε την λύση απευθείας στο τοπικ αλλά είτε σε πμ είτε σε κάποιο αρχείο., για να μην την δω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aradon

Νεοφερμένος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Επιστρέφω δριμύτερος με την νέα και ανανεωμένη λύση μου! :P Πλέον την έχω ελέγξει αρκετές φορές και δεν πιστεύω να υπάρχει λάθος αν παρ όλα αυτά υπάρχει κάποιο λάθος αν μπορεί κάποιος να την ξανά-ελέγξει θα ήταν ωραία. Α και αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι εναλλακτικό θέλω πολύ να μάθω .
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΚΑΚΙ_ΤΗΣ_ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ν,Χ,Υ,Τ ,Π[199,2],Π2[199,2]
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΙΝ, Β[100,100],ΚΟ
ΑΡΧΗ
  ΜΙΝ <-- 0
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ'
    ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ν>=2 ΚΑΙ Ν<=100
  ΓΙΑ Υ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
    ΓΙΑ Χ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
      ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗΜΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΛΙ: ', Υ , ' , ' , Χ
      ΔΙΑΒΑΣΕ Β[Υ,Χ]

      ΜΙΝ <-- ΜΙΝ+Β[Υ,Χ]

    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  Χ <-- 1
  Υ <-- Ν
  Τ <-- 2
  Π[1,1] <-- Ν
  Π[1,2] <-- 1
  ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΧ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π)


  ΓΙΑ Τ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
    ΓΡΑΨΕ Τ,'ο Βημα: ', Π[Τ,1],' , ' ,Π[Τ,2]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠΧ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[199,2], Ν, Τ,Τ1,Χς,Π[199,2]
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ,ΜΙΝ,ΚΟ1
ΑΡΧΗ
  ΚΟ1 <-- ΚΟ
  Τ1 <-- Τ
  Υ1 <-- Υ
  Χ1 <-- Χ
  ΑΝ Χ<=Ν ΤΟΤΕ
    ΓΙΑ Χ1 ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ Ν ΜΕ ΒΗΜΑ 1

      ΑΝ Χ<>Χ1 ΤΟΤΕ
        Π2[Τ1,1] <-- Υ1
        Π2[Τ1,2] <-- Χ1
        ΚΟ1 <-- ΚΟ1+Β[Υ1,Χ1]
        ΚΑΛΕΣΕ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2)
        Τ1 <-- Τ1+1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΥ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ1,ΚΟ1,Β,ΜΙΝ,Π)
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠΥ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[199,2], Ν, Τ,Τ1,Χς,Π[199,2]
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ,ΜΙΝ,ΚΟ1
ΑΡΧΗ
  ΚΟ1 <-- ΚΟ
  Τ1 <-- Τ
  Υ1 <-- Υ
  Χ1 <-- Χ
  ΑΝ Υ>=1 ΤΟΤΕ
    ΓΙΑ Υ1 ΑΠΟ Υ-1 ΜΕΧΡΙ 1  ΜΕ ΒΗΜΑ -1

      Π2[Τ1,1] <-- Υ1
      Π2[Τ1,2] <-- Χ1
      ΚΟ1 <-- ΚΟ1+Β[Υ1,Χ1]
      ΚΑΛΕΣΕ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2)
      Τ1 <-- Τ1+1

      ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΧ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ1,ΚΟ1,Β,ΜΙΝ,Π)

    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2)

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Π2[199,2],Π[199,2],Τ1,Κ,Ν
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:ΜΙΝ,ΚΟ1
ΑΡΧΗ
  ΑΝ Τ1=2*Ν-1 ΤΟΤΕ
    ΑΝ ΚΟ1<ΜΙΝ ΤΟΤΕ
      ΜΙΝ <-- ΚΟ1
      ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
        Π[Κ,1] <-- Π2[Κ,1]
        Π[Κ,2] <-- Π2[Κ,2]
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pilasboy

Νεοφερμένος

Ο Pilas Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Να γινει αλγοριθμος ο οποιος να διαβαζει απο το πληκτρολογιο εναν ακεραιο θετικο αριθμο Κ.
Να ελεγχει οτι αυτος ο αριθμος Κ ειναι ακεραιος και θετικος(όχι μηδέν)'
Να δημιουργεί και να εμφανίζει ενα μονοδιαστατο πινακα Π 150 ΘΕΣΕΩΝ σύμφωνα με τις σχέσεις
α)Εαν χ>500 τοτε Π = 3Κ^3 - 3
Β)διαφορετικα Π = 2Κ^2 +2



ΚΑμια βοηθεια....??
κολλάω στον έλεγχο τιμών....
θα γίνει με ΑΡΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ....?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

variax

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Για τον έλεγχο της τιμής του κ είναι:
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Διάβασε κ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (κ>0) ΚΑΙ (Α_Μ(κ)=κ)
(Θα μπορούσε και να γίνει χωριστά ο έλεγχος δηλαδή πρώτα αν είναι θετικός και μετά αν είναι ακέραιος)
Για τα υπόλοιπα το χ τι ρόλο παίζει? Κάτι δεν έχεις γράψει σωστά!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pilasboy

Νεοφερμένος

Ο Pilas Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Αντί για Χ είναι Κ....!!! Sorry....:):):no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

variax

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Αλγόριθμος ΒΟΗΘΕΙΑ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Διάβασε κ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (κ>0) ΚΑΙ (Α_Μ(κ)=κ)
Για Ι από 1 μέχρι 150
Αν κ>500 τότε
Π[Ι] <-- 3Κ^3 - 3
Αλλιώς
Π[Ι] <-- 2Κ^2 +2
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Για Ι από 1 μέχρι 150
Εμφάνισε Π[Ι]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος ΒΟΗΘΕΙΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pilasboy

Νεοφερμένος

Ο Pilas Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ....:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

marsenis

Νεοφερμένος

Ο Μάκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Αυτή τη φορά η λύση σου φαίνεται ότι δουλεύει σωστά. Αν κατάλαβα καλά, το πρόγραμμά σου κατά κάποιο τρόπο ακολουθεί κάθε πιθανό μονοπάτι από τη θέση (n, 1) μέχρι τη θέση (1, n) και κρατάει εκείνο με το ελάχιστο κόστος. Όμως ο αριθμός των πιθανών μονοπατιών που υπάρχουν αυξάνετε πολύ γρήγορα σε σχέση με τις διαστάσεις της σκακιέρας οπότε το πρόγραμμά σου θα είναι πολύ αργό ακόμα και για σκακιέρες μικρών διαστάσεων. Για παράδειγμα δοκίμασα να τρέξω το πρόγραμμά σου από τον διερμηνευτή της γλώσσας με είσοδο μια σκακιέρα 7x7 και έκανε περίπου 2 λεπτά για να βρει το μονοπάτι με το ελάχιστο κόστος (δοκίμασα και από την γλωσσομάθεια αλλά βγάζει σφάλμα για σκακιέρες μεγαλύτερες από 7x7, μάλλον επειδή γίνονται πολλές αναδρομικές κλήσεις διαδικασιών).

Υπάρχει και πολύ πιο γρήγορη λύση αν παρατηρήσεις ότι μπορείς να βρεις το μονοπάτι με το ελάχιστο κόστος από την αρχή μέχρι τη θέση (x, y) πολύ γρήγορα αν ξέρεις το μονοπάτι με το ελάχιστο κόστος από την αρχή μέχρι τη θέση (x+1, y) και (x, y-1). Αυτή η μέθοδος ονομάζεται δυναμικός προγραμματισμός. Συγκριτικά η λύση αυτή ακόμα και για σκακιέρες με μέγεθος μεγαλύτερο από 100x100 βρίσκει λύση σε μερικά δευτερόλεπτα.

Θες να σου πω λεπτομέρειες για αυτή τη λύση ή θες να το προσπαθήσεις λίγο μόνος σου??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Αν κ>500 τότε
Π[Ι] <-- 3*Κ^3 - 3
Αλλιώς
Π[Ι] <-- 2*Κ^2 +2
Τέλος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Αν θες δες αυτό το φυλλάδιο που το έδωσα σαν εργασία. Περιέχει μόνο επαναλήψεις:
View attachment extraaskiseistex.pdf

Όταν τελειώσεις με τους πίνακες και τα υποπρογράμματα ρίξε μια ματιά και σε αυτό. Έχει λίγο πολύ τα ίδια αλλά με πίνακες και υποπρογράμματα.
View attachment diagonisma.pdf
View attachment diagonisma2.pdf

Αν σου αρέσουν πέσμου.

Καλή συνέχεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

variax

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Ο δαίμων του copy-paste έβαλε το χέρι του:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
:P, clopy - paste ---> με μια συμπλήρωση...η λύση όλη δική σου βέβαια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top