Aradon
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris777
Νεοφερμένος
Το ξέρω ότι γενικά πολύ δύσκολα θέματα δεν πέφτουν στο ΑΕΠΠ αλλά επειδή γουστάρω τρελά το μάθημα και αν και στα φροντιστήριο μόλις μπήκαμε στους πίνακες, δεν μπορώ να βρω άσκηση που να με δυσκολεύει. Όποτε αν κάνεις ξέρει καμία τέτοια άσκηση η ξέρει που μπορώ να βρω τέτοιου είδους ασκήσεις παρακαλώ να μου πει. Ευχαριστώ
Εγω χρησιμοποιω ένα βοηθημα του Σαββαλα απο τους Τζιο και Κοψινη που ειναι τρομερο .Εχει πολλες και δυσκολες ασκησεις .Οι ασκήσεις που έχω δει από αλλα βοηθήματα είναι πραματικα απλές, ενω σε αυτό το βοήθημα υπάρχουν θέματα πιο πολυπλοκα που απαιτουν σκεψη .Για μένα τουλαχιστον είναι το κορυφαιο βοηθημα που υπαρχει στην αγορα αυτή τη στιγμη κυρίως το δεύτερο τεύχος για πινακες - υποπρογραμματα .Πιστεύω ότι θα σε βοηθήσει πολύ .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
KYRASTRA
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aradon
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orestis Dosti
Νεοφερμένος
Ειναι το πιο σπαστικο μου μαθημα...
Πες μου κανενα κολπακι μπας και καταλαβω και εγω τιποτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris777
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
James Fallen
Νεοφερμένος
Δεν ξέρω απο που ν' αρχίσω. Νομιζω ότι δεν γίνετε και μου 'χει σπάσει τα νεύρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
who
Πολύ δραστήριο μέλος
Σε βοήθησα καθόλου;
Ξέχασα να προσθέσω ότι, ο,τιδήποτε κάνεις, θα το κάνεις μέσα στην κεντρική δομή "Όσο".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
variax
Νεοφερμένος
Επίσης δεν είναι σίγουρα σύμφωνα με την εκφώνηση ότι οι πίνακες ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΜΗΧΑΝΕΣ είναι δεδομένοι.
Από που τη βρήκες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
who
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
James Fallen
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
who
Πολύ δραστήριο μέλος
[B]Αλγόριθμος[/B] ΠΑΡΚΙΝΓΚ
[B]Δεδομένα[/B] //ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΜΗΧΑΝΕΣ//
[B]Εμφάνισε[/B] "Δώσε έναν αριθμό κυκλοφορίας"
[COLOR=gray]! Διαβάζει έναν αριθμό κυκλοφορίας[/COLOR]
[COLOR=black][B]Διάβασε [/B]ΑΡ_ΚΥΚ[/COLOR]
[COLOR=gray]! O αλγόριθμος τερματίζεται όταν εισαχθεί η τιμή "ΤΕΛΟΣ"[/COLOR]
[COLOR=black][B]Όσο[/B] ΑΡ_ΚΥΚ <> "ΤΕΛΟΣ" [B]επανάλαβε[/B][/COLOR]
[COLOR=gray]! Σειριακή αναζήτηση στον πίνακα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ[/COLOR]
[COLOR=black] Done [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] ΨΕΥΔΗΣ[/COLOR]
POSITION [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] 0
i [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] 1
[B] Όσο [/B](DONE = ΨΕΥΔΗΣ) [B]και [/B](i <=300) [B]επανάλαβε[/B]
[B] Αν [/B]ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ[i] = ΑΡ_ΚΥΚ [B]τότε[/B]
DONE [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] ΑΛΗΘΗΣ
POSITION [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] i
[B] Αλλιώς[/B]
i [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] i + 1
[B] Τέλος_Αν[/B]
[B] Τέλος_επανάληψης[/B]
[COLOR=gray]! Αν βρεθεί, τότε εμφανίζει τα ζητούμενα[/COLOR]
[COLOR=black][B] Αν [/B]DONE = ΑΛΗΘΗΣ [B]τότε[/B][/COLOR]
[B] Εμφάνισε[/B] "ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: ΙΧ"
[B] Εμφάνισε[/B] "ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:", ΑΡ_ΚΥΚ
[B] Εμφάνισε[/B] "ΘΕΣΗ ΠΑΡΚΙΝΓΚ:", POSITION
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ[POSITION] [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] "#"
[B] Αλλιώς[/B]
[COLOR=gray]! Δεν βρέθηκε ο αριθμός κυκλοφορίας στον πίνακα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ[/COLOR]
[COLOR=#808080]! Σειριακή αναζήτηση στον πίνακα ΜΗΧΑΝΕΣ[/COLOR]
[B] Όσο[/B] (DONE = ΨΕΥΔΗΣ) [B]και[/B] (i <=50) [B]επανάλαβε[/B]
[B] Αν[/B] ΜΗΧΑΝΕΣ[i] = ΑΡ_ΚΥΚ [B]τότε[/B]
DONE [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] ΑΛΗΘΗΣ
POSITION [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] i
[B] Αλλιώς[/B]
i [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] i + 1
[B] Τέλος_Αν[/B]
[B] Τέλος_επανάληψης[/B]
[B] Αν [/B]DONE = ΑΛΗΘΗΣ [B]τότε[/B]
[B] Εμφάνισε[/B] "ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: ΜΟΤΟ"
[B] Εμφάνισε[/B] "ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:", ΑΡ_ΚΥΚ
[B] Εμφάνισε[/B] "ΘΕΣΗ ΠΑΡΚΙΝΓΚ:", POSITION
[COLOR=gray]! Στην περίπτωση που βρεθεί, τότε, αδειάζουμε την αντίστοιχη θέση[/COLOR]
[COLOR=#808080]! του πίνακα, εισάγωντας το αλφαριθμτικό (έστω) "#"[/COLOR]
ΜΗΧΑΝΕΣ[POSITION] [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] "#"
[B] Αλλιώς[/B]
[COLOR=gray]! Δεν βρέθηκε ούτε αυτοκίνητο, ούτε μηχανή με το συγκεκριμένο[/COLOR]
[COLOR=#808080]! αριθμό κυκλοφορίας[/COLOR]
[B] Εμφάνισε [/B]"Δώσε τύπο οχήματος: Α για αυτοκίνητο, Μ για μηχανή"
[B] Διάβασε[/B] ΤΥΠΟΣ_ΟΧ
[B] Αν[/B] ΤΥΠΟΣ_ΟΧ = "Α" [B]τότε[/B]
[B] Εμφάνισε [/B]"Δώσε αριθμό θέσης πάρκινγκ"
[B] Διάβασε[/B] ΘΕΣΗ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ[ΘΕΣΗ] [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] ΑΡ_ΚΥΚ
[B] Αλλιώς[/B]
[B] Εμφάνισε [/B]"Δώσε αριθμό θέσης πάρκινγκ"
[B] Διάβασε[/B] ΘΕΣΗ
ΜΗΧΑΝΕΣ[ΘΕΣΗ] [FONT=Symbol][FONT=Symbol][B]¬[/B][/FONT][/FONT] ΑΡ_ΚΥΚ
[B] Τέλος_Αν[/B]
[B] Τέλος_Αν[/B]
[B] Τέλος_Αν[/B]
[B] Εμφάνισε[/B] "Δώσε νέο αριθμό κυκλοφορίας"
[B] Διάβασε[/B] ΑΡ_ΚΥΚ
[B]Τέλος_επανάληψης[/B]
[B]Τέλος [/B]ΠΑΡΚΙΝΓΚ
ΥΓ1. Να με συγχωρέσετε αν έχω ξεχάσει κάτι, έχω και 5 χρόνια να ασχοληθώ. Να με συγχωρέσετε και για την χάλια παρουσίαση του αλγορίθμου
ΥΓ2. Βρήκα πολλές προσθήκες που μπορείς να κάνεις στον αλγόριθμο, όπως για παράδειγμα διάφορους ελέγχους εισαγωγής δεδομένων, αλλά δεν τους ζητούσε η άσκηση. Οπότε, δεν τους συμπεριέλαβα στη λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
James Fallen
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aradon
Νεοφερμένος
[FONT="]@ [/FONT][FONT="]dimitris[/FONT][FONT="]777: Ευχαριστώ πολύ. Μια από αυτές τις μέρες θα πάω να το ψάξω.
[/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος
Έστω σκακιέρα n x n όπου το n το ορίζει ο χρήστης.
Έστω οτι σε κάθε τετραγωνάκι i,j , δίνουμε ένα κόστος c[i,j] το οποίο το πληρώνουμε κάθε φορά που πατάμε σε αυτό.
Έστω οτι ο ξεκινάμε απο το τέρμα αριστερά τετραγωνάκι, και θέλουμε να φτάσουμε στο τέρμα δεξιά κάνοντας μια κίνηση μόνο τη φορά προς τα πάνω ή προς τα δεξιά.
Να γραφτεί αλγόριθμος που θα δέχεται σαν είσοδο τον αριθμό n (όπου nxn το μέγεθος της σκακιέρας) καθώς και τον πίνακα που θα ορίζει το κόστος c[i,j] για κάθε τετράγωνο i,j (γραμμή, στήλη) και θα επιστρέφει τις κινήσεις που πρέπει να κάνουμε ώστε να βρεθούμε απο την αρχή (τέρμα αριστερά-κάτω τετράγωνο) εώς το τέλος (τέρμα πάνω δεξιά τετράγωνο) με το μικρότερο κόστος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
variax
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
who
Πολύ δραστήριο μέλος
Καθώς έγραφα τον αλγόριθμο, σκέφτηκα για παράδειγμα, ότι δίνοντας εγώ μια θέση στο πάρκινγκ (σύμφωνα με την άσκηση), ποιός μου εξασφαλίζει ότι το πάρκινγκ δεν θα 'ναι γεμάτο; Σ' αυτή την περίπτωση, δεν θα 'πρεπε πρώτα να γίνει ένας σχετικός έλεγχος και, σε περίπτωση που έχει γεμίσει, να βγάζει αντίστοιχο μήνυμα ή να κάνει κάποια άλλη ενέργεια; Πολλά κανείς θα μπορούσε να κάνει, όπως ελέγχους για το αν εισάγονται σωστά τα δεδομένα και άλλα.
Το θέμα όμως, είναι το "δάσος" και όχι το "δέντρο". Οι ασκήσεις αυτές, είναι μόνο και μόνο για την εξοικείωση των μαθητών, με τις διάφορες μεθόδους, με τις τεχνικές-ακόμα και με την απόκτηση κάποιας σχετικής εμπειρίας, βραχυπρόθεσμα για τις πανελλήνιες, μακροπρόθεσμα για μια πιο "επαγγελματική" ενασχόληση με τον προγραμματισμό γενικότερα.
Δε νομίζω ότι και εσείς, σαν καθηγητής, δίνετε αυτή την περίοδο στους μαθητές σας ασκήσεις ρεαλιστικού χαρακτήρα και περιεχομένου.
Αν απλά το ζήτημα τίθεται για τις πανελλήνιες, τότε σαφώς, τα πράγματα εκεί θα 'ναι καλώς ορισμένα, τα δεδομένα και τα ζητούμενα θα 'ναι ακριβή και δεν θα 'χουν ασάφειες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
variax
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
who
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
James Fallen
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.