Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
:lol:

'Ελα μωρέ, στον ξάροπ απάντησα για ένα θέμα από την Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα..Kαμιά σχέση όμως με το θέμα που έχεις ανοίξει (:oops:) :p

...που έμαθες εσύ για τα προοπτικά τρίγωνα? :P

Μιλάς για τα ABC, BΓC και ΑCΓ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joanna_leioy

Νεοφερμένος

Η Joanna A1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει από Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Τα μαθηματικά μου άρεσαν μέχρι πέρυσι από φέτος τα μισώ..........βασικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τα μαθηματικά αλλά μου τη δλινει ο καθηγητής μας!!! ειναι έλεος πιο στριμμένο άνθρωπο δν έχω γνωρίσει!!!!!!!!!!!:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

p@g

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
παιδια οντως και γω σαν το μητσο παραξενευτηκα!αληθεια κανετε διανυσματα στο γυμνασιο?οσον αφορα την αφαιρεση αρκει στο πρωτο διανυσμα να προσθεσεις το αντιθετο του δευτερου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chiki-chiki

Νεοφερμένος

Ο george αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει από Πρέβεζα (Πρέβεζα). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
παιδια στα μαθηματικά ειμαι σκράπας μπορεί καποιος να με βοηθίσει στις εξισόσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Ναι ναι, ασφαλώς. Τι συμβαίνει με τις εξισώσεις (-ανισώσεις)? Δεν τις καταλαβαίνεις, κολλάς στις πράξεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chiki-chiki

Νεοφερμένος

Ο george αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει από Πρέβεζα (Πρέβεζα). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
ναι δεν τις καταλαβένω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.RM

Νεοφερμένος

Ο Mr.RM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
η εξισώσει απο την ανισώσει δεν εχει πολυ μεγαλη διαφορα, μονο οταν διαιρούμεμε με αρνητικο η [FONT=&quot]φορά αλαζει.[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Τις εξισώσεις (ή εννοείς ανισώσεις)? Γιατί δεν είναι και καινούριο πράγμα η εξίσωση, από έκτη δημοτικού την κάνουμε.

Για την εξίσωση μπορώ να μιλήσω μόνο γενικά - απλώς ακολούθησε μια τακτική στην επίλυση:

1) Προτεραιότητα στις παρενθέσεις - αγκύλες κλπ, εφαρμόζοντας τις εκάστοτε ιδιότητες πράξεων: (αν δεν ξέρεις καλά τις ιδιότητες, πες να στις γράψω κι αυτές)κλπ.

πχ.

2) Επιμεριστική ιδιότητα - Παραγοντοποίηση - Ρητοποίηση κλασμάτων και απαλοιφή παρανομαστών:

(Στην περίπτωση της απαλοιφής παρανομαστών βρίσκεις το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο όλων των παρονομαστών και πολλαπλασιάζεις ΟΛΟΥΣ τους όρους (ανεξάρτητα κλάσματος, ακέραιου, ρίζας κλπ.) με το ΕΚΠ που θα βρεις.

3) Χωρισμός γνωστών - αγνώστων (όταν η εξίσωση έχει επιλυθεί σε βαθμό που όλοι οι αριθμοί είναι ακέραιοι και είναι έυκολος ο διαχωρισμός τους -απλά πράγματα)

Μπορείς να πεις κάτι πιο συγκεκριμένο που δεν καταλαβαίνεις, γιατί τώρα κάλυψα πολύ γενικά πράγματα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blue_butterfly

Τιμώμενο Μέλος

Η Ριρίκα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 25,456 μηνύματα.
επειδη δεν ξερω εαν δεν ξερεις πως λυνονται ή απλως καπου κολας θα σου λυσω μια απλη εξισωση:
4χ-10=2χ+4
πρωτα κανουμε τις πραξεις μεσα στις παρενθεσεις που στη συγκεκριμενη εξισωση δεν υπαρχουν στη συνεχεια παμε τους αγνωστους απο τη μια πλευρα(μερος) και τους γνωστους απο την αλλη.αυτοι που αλλαζουν πλευρα(μερος) αλλαζουν και το προσημο τους δηλαδη το + γινεται - και το αντιστροφο οσοι δεν εχουν μπροστα τους καποιο προσημο σημαινει οτι εχουν + δηλαδη στην πραξη γινεται:
4χ-2χ=4+10
στη συνεχεια κανουμε τις πραξεις.τα αποτελεσματα τους ειναι
2χ=14
μετα διαιρουμε και τις δυο πλευρες(μερη) με τον αριθμο που ειναι μαζι με το χ στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι το 2 δηλαδη
2χ/2=14/2
οπου / σημαινει διαιρεση το αποτελεσμα που βγαινει ειναι
χ=7
το χ μονο του χωρις καποιον αριθμο μπροστα σημαινει 1χ
Ελπιζω να βοηθησα και καλη επιτυχια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
και εγω σκραπας στα μαθηματικα αλλα λογο του καθηγητη.
Περυση ειμουν αριστος :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Όσο αναφορα τις εξισώσεις :

*Απλώς προσπαθείς να βρείς τον άγνωστο ( x,y.... )
π.χ : x-2=0 .. Ε αυτο μετραφράζεται ως εξής : Ποιός είναι ο αριθμός αυτος που αν του αφαιρέσουμε 2 θα κάνει 0 .... μονος σου μπορεις να καταλαβεις χωρις πραξεις οτι ειναι το 2 γιατι 2-2=0 ... αλλα εδω μπαινει η εξισωση και σου λεει οτι αν πας το -2 στο αλλο μελος ( δλδ χωριζεις γνωστους απο αγνωστους ) τοτε θα βρεις τον αγνωστο! Αυτο !
Μαθαίνεις καποιες ιδιότητες που σε βοηθούν για τις πράξεις ωστε να απλοποιησεις την εξισωση και να βρεις πιο ευκολα το αποτελεσμα !
Η μονη διαφορα των ανισωσεων ειναι οτι απλως μπαινει αντι για ισο , το μεγαλυτερο (>) και το μικροτερο (<) οπως επισης και το μικροτερο-ισο και μεγαλυτερο-ισο.
Και λειτουργεις με τον ιδιο ακριβως τροπο με μικρες αλλα πολυ σημαντικες διαφορες.

π.χ μια ανισωση ειναι x-2>0 , αυτο μεταφράζεται ως εξής ποιος αριθμος ειναι αυτος που αν του αφαιρεσουμε 2 θα ειναι μεγαλυτερος του μηδενος. Εδω επισης με το νου μπορει να το βρεις γιατι λες πχ βαζουμε το 2 , 2-2=0 το 0 δέν ειναι μεγαλυτερο του μηδενος οποτε οποτε απο κει καταλαβαινεις οτι οποιον αριθμο και να βαλεις μεγαλυτερο του 2 (στη θεση του x ) θα βγει μεγαλυτερο του 0 το οποιο ζηταμε !
Εδω μπαινουν τα μαθηματικα και σου λενε πως αν χωρισεις γνωστους απο αγνωστους οπως και στην εξισωση θα βρεις αυτο που ζητας. δλδ x-2>0 <=> x>2 κατι το οποιο βρηκαμε και με το μυαλό μας αλλα πολυ πιο δυσκολα και ειδικα οταν εχεις περιπλοκα πραγματα , εκει σε βοηθαει η ανισωση!

Διαφορα εξισωσεων - ανισωσεων :

Οταν διαιρούμε με αρνητικό αριθμο Η ΦΟΡΑ ΑΛΛΑΖΕΙ δλδ

Εχουμε Εδω δε μπορεις να λυσεις την ανισωση χωριζοντας γνωστους απο αγνωστους αφου εχουν χωριστει ηδη ... αλλα βλεπεις οτι μπροστα απο το x υπαρχει -2 το οποιο πρεπει να φυγει ωστε να βρεις τελικα το x γιαυτο πρεπει να διαιρεσεις και τα 2 μελη με το -2 αλλα πρεπει να αλλαξεις φορα δηλαδη το > να το κανεις < γιατι διαιρεις το -2x με το -2 (αρνητικος αριθμος) και ετσι θα παει :



Αυτα απο μένα ! Ελπίζω να σε βοήθησα. Αυτα που σου έδωσα ειναι απλά και βασικα παραδείγματα .. με βάση αυτα μπορεις να λύνεις καθε επιπεδου εξισωσεις και ανισωσεις ! Βεβαια θα πρέπει να μάθεις ιδιοτητες , παραγοντοποιηση και γενικα τροπους που απλοποιείς! Μονο ετσι θα τα καταλάβεις και θα τα πηγαίνεις καλα!:):no1::bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Μια διευκρίνηση σε περίπτωση που δεν κατάλαβε ο chiki-chiki, η φορά της ανίσωσης αλλάζει μόνο όταν διαιρείς με τον τελικό συντελεστή του αγνώστου, όχι με όποιον αρνητικό τύχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Μια διευκρίνηση σε περίπτωση που δεν κατάλαβε ο chiki-chiki, η φορά της ανίσωσης αλλάζει μόνο όταν διαιρείς με τον τελικό συντελεστή του αγνώστου, όχι με όποιον αρνητικό τύχει.

E;

Δηλαδή αν έχεις την ανίσωση 2χ+5-4<98 και διαιρέσεις/πολλαπλασιάσεις και τα δύο μέλη με το -1, δε θα αλλάξει η φορά σύμφωνα με τα λεγόμενά σου.

Όταν πολλαπλασιάζεις μια ανίσωση με έναν αρνητικό αριθμό, αλλάζει ΠΑΝΤΑ η φορά της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
E;

Δηλαδή αν έχεις την ανίσωση 2χ+5-4<98 και διαιρέσεις/πολλαπλασιάσεις και τα δύο μέλη με το -1, δε θα αλλάξει η φορά σύμφωνα με τα λεγόμενά σου.

Όταν πολλαπλασιάζεις μια ανίσωση με έναν αρνητικό αριθμό, αλλάζει ΠΑΝΤΑ η φορά της.

Αυτό επειδή είναι παράγοντας και του χ. Εννοώ ότι αν διαιρέσεις έναν αριθμό που δεν είναι παράγοντας του χ, δεν θα αλλάξει η φορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.
Λοιπον οταν σε μια ανισωση πολλ/ζεισ ή διαιρεισ με αρνητικο αριθμο ανεξαρτητωσ αν ειναι συντελεστησ καποιου αγνωστου αλλαζει παντα η φορα τησ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Λοιπον οταν σε μια ανισωση πολλ/ζεισ ή διαιρεισ με αρνητικο αριθμο ανεξαρτητωσ αν ειναι συντελεστησ καποιου αγνωστου αλλαζει παντα η φορα τησ

Πώς είναι αυτό δυνατόν, αφού για να το κάνεις θα πρέπει οπωσδήποτε να πολλαπλασιάζει / διαιρεί και το x?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Η πρώτη ανίσωση είναι ό,τι είπα κι εγώ, δηλαδή διαιρούμε το συντελεστή του αγνώστου.

Το δεύτερο δεν είναι ανίσωση με αγνώστους, ενώ μιλάμε για ανισότητες με αγνώστους (πώς γίνεται α >= α?).

Έτσι κι αλλιώς, δεν μπορεί κάποιος να διαιρέσει ή πολλαπλασιάσει το άλλο μέλος με έναν αριθμό, αν αυτός δεν διαιρεί / πολλαπλασιάζει ταυτόχρονα και τον άγνωστο. Το ότι κάνεις τις ίδιες πράξεις αυτές και στα δυο μέλη σημαίνει πως και ο άγνωστος πολλαπλασιάζεται / διαιρείται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.
ναι δεν ειπα το αντιθετο αλλα ποια ειναι η αποροια σου ακριβωσ
Υ.Γ πριν μου εφυγε ο αγνωστοσ στη 2η ανισωση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μια διευκρίνηση σε περίπτωση που δεν κατάλαβε ο chiki-chiki, η φορά της ανίσωσης αλλάζει μόνο όταν διαιρείς με τον τελικό συντελεστή του αγνώστου, όχι με όποιον αρνητικό τύχει.

Πάντα αλλάζει η φορά όταν διαιρείς και πολλαπλασιάζεις με αρνητικό, ανεξάρτητα σε ποιο σημείο το κάνεις. Δεν έχει διαφορά η διαίρεση απ'τον πολλαπλασιασμό, το ίδιο πράγμα είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top