zip_unzip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mixalis91
Νεοφερμένος
α)(στον παρονομαστη του πρώτου)
2/χ-1 - χ-1/χ-1
β)2-x+1/x-1
γ)3-x/x-1 και το χ-1 ανεβαίνει στον αριθμητή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zip_unzip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mixalis91
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RAMONES
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος
Βγαίνει τριώνυμο ή 1ου Βαθμού?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mixalis91
Νεοφερμένος
δ)Αν ήμουν σωστός θα βγει 2x^3 - 2x^2 - 14x +14=0
Μμμμ ναι.Αλλά θα σου βγει εξίσωση 3ου βαθμού.Παρ'ολ'αυτά με τις γνώσεις Γ γυμνασίου μπορείς να την παραγοντοποιήσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος
νομίζω με κοινό παράγοντα μπορεί να παραγοντοποιηθεί...Μμμμ ναι.Αλλά θα σου βγει εξίσωση 3ου βαθμού.Παρ'ολ'αυτά με τις γνώσεις Γ γυμνασίου μπορείς να την παραγοντοποιήσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
α να βγαλουμε οτι ΜΕ=ΜΔ
β να αποδειξουμε οτι ειναι ισα τα τριγωνα ΑΜΔ ΚΑΙ ΑΜΕ
εγω για το πρωτο ειπα πως εφοσον το τριγωνο ειναι ισοσκελες και οι καθετες ξεκινανε απο το μεσο του τριγωνου τοτε οσο ειναι η μια καθετος τοσο θα ειναι και η αλλη...
β εγω χρησιμοποιησα το Π-Π-Π λεγοντας οτι εχουν τη μεσοκαθετο κοινη απο την εκφωνηση ΑΜ , επισης ανεφερα οτι εΙΝΑΙ ισες οι ΜΔ ΚΑΙ ΜΕ και τελος για να το τελειωσω εβγαλα το ΑΔ και το ΑΕ ισα... εσεις τι λετε ειναι σωστο;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
1) ( ως γωνίες ισοσκελούς παρά τη βάση προσκείμενες )
2) ( ως συμπληρωματικές ίσων γωνιών)
3) (είναι γνωστό ότι το ύψος που άγεται από την κορυφή προς τη βάση του ισοσκελούς διχοτομεί τη βάση )
Άρα για τα δύο τρίγωνα πληρείται το κριτήριο "Γ-Π-Γ", άρα είναι ίσα, και άρα .
Το άλλο βγαίνει επίσης εύκολα , αφού δείξεις αυτό που έδειξα πιο πάνω.
Στέλιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
ευχαριστω Στελιο... αρα ολη η ασκηση μηδενιζεται...
Όχι, δε μηδενίζεται. Το δεύτερο ερώτημα είναι σωστό, αν το δικαιολόγησες καλά.
Δηλαδή αν είπες ότι :
ΑΜ είναι κοινή και για τα δύο (προφανές)
ΜΔ = ΜΕ (το απεδείξαμε παραπάνω)
και ΑΔ = ΑΕ ως υπόλοιπο από αφαίρεση ίσων κομματιών. Δηλαδή για τη μεν
ΑΔ = ΑΒ - ΒΔ και για τη μεν ΑΕ = ΑΓ - ΓΕ (όμως ΑΒ = ΑΓ και ΒΔ = ΓΕ από την προηγούμενη σύγκριση ). Έτσι ΑΔ = ΑΕ.
Άρα πληρείται το κριτήριο Π-Π-Π και είσαι οκ.
Στέλιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
δυστυχως αυτο το τριτο δν το πολυπετυχα...
Μην αγχώνεσαι Ηλία! Δεν υπάρχει λόγος. Εγώ νομίζω πως τουλάχιστον θα πάρεις τα 3/4 της άσκησης ! Αυτό που πες στο 1ο ερώτημα , μπορεί να 'ναι μπακάλικο, αλλά σημαίνει σφαιρική αντίληψης της γεωμετρίας, "αίσθησης" του χώρου !
Εγώ αν το βαθμολογούσα, μόνο και μόνο για τη σκέψη που έκανες, θα σου το έδινα όλο σωστό ! Άσε που και για Γ' Γυμνασίου ήταν δύσκολο πρόβλημα!
Στέλιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
επισης ειχε ολη τη θεωρια τριγωνων 1οντα και αλλα στοιχεια καθως και μια θεωρια με ορισμο πολυωνυμου και αναπτυξη τετραγωνου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oxanian
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
ΜΑΡΑΚΙ
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
HappyHippo
Νεοφερμένος
Μπράβο πολλή καλή η ιδέα σου με τις ασκήσεις. :no1::no1::no1::no1::no1::no1:Σας αρέσουν /Ασχολείστε καθόλου εκτός σχολείου
αν θέλετε προσθέστε μαθηματικούς γρίφους ή προβλήματα που αγαπάτε ή ο,τιδηποτε άλλο σχετικό
κάνω την αρχή
...Για το αποτέλεσμα του γρίφου θα συμφωνήσω με τον panos1994
... ο γερμανός είναι...
Και επειδή μου άρεσε πραγματικά η ιδέα με τα προβλήματα, σας παρουσιάζω και εγώ ένα (αρκετά εύκολο )πρόβλημα που ίσως να το γνωρίζετε:
//Πρόκειται για ένα σκουλήκι από αυτά που ζουν στις βιβλιοθήκες και τρώνε βιβλία. Το σκουλήκι λοιπόν αρχίζει να τρώει τους 5 τόμους μιας εγκυκλοπαίδειας, -οι οποίοι είναι ταξινομημένοι με τη σωστή σειρά (δηλ. πρώτα ο τόμος 1,μετά ο 2 ..)- ξεκινώντας από το εξώφυλλο του 1ου τόμου και φθάνοντας στο οπισθόφυλλο του 5ου τόμου. Αν κάθε τόμος έχει πάχος 3 cm πόση απόσταση κάλυψε το σκουλήκι τρώγοντας τα βιβλία?(Το σκουλήκι κινείται ευθύγραμμα και παράλληλα προς το ράφι)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.