Δαλιδά
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MpampisG
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Ρε παιδιά, πώς βάζουμε κλάσμα στο latex;
\frac{αριθμητής}{παρονομαστής} στο latex

Ορίστε και μια λύση βήμα - βήμα:
Τώρα έχεις ένα γινόμενο δύο όρων το οποίο ισούται με 0.
Άρα τουλάχιστον ένας από τους παράγοντες πρέπει να είναι 0.
Έτσι έχουμε
ή
-----------------------------------------
3x^3 -6x^2 -7x +14=0 Τα μεταφέρουμε όλα στα πρώτο μέλος
3x^2(x-2) -7(x-2)=0 Βγάζουμε κοινό παράγοντα το x-2
(x-2)(3x^2-7)=0 Παραγοντοποίηση
x-2=0 ή 3x^2-7=0
x=2
H μία λύση της εξίσωσης είναι το 2, για να βρούμε τις άλλες δύο λύνουμε την εξίσωση 3x^2-7=0 με διακρίνουσα.
Αφού λείπει ο πρωτοβάθμιος όρος , δηλαδή το βx, δεν έχει νόημα να κάνετε διακρίνουσα..Λύνετε τη διωνυμική εξίσωση (Δηλαδή πάτε το 7 από το άλλο μέρος και βγάζετε τη ρίζα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Μόλις τη βλέπω πάω να τη λύσω με Horner, δε μου βγαίνει και μετά αρχίζω να ψάχνω να πάω με ανάλυση, προφανή ρίζα, μονοτονία και κανα σύνολο τιμών. Μ'εχει καταστρέψει αυτή η Γ' Λυκείου.![]()
Καμιά μιγαδική ρίζα βρήκες τουλάχιστον;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zip_unzip
Εκκολαπτόμενο μέλος






@miv:





-----------------------------------------
Thanksfrac{αριθμητής}{παρονομαστής} στο latex![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgio-PD
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εκτός από
-Την μέθοδο αντικατάστασης
-Την μέθοδο αντίθετων συντελεστών
-Και την μέθοδο σύγκρισης
Επείγεται η ερώτηση σας παρακαλώ!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xenofon
Νεοφερμένος


(δεν ξέρω τι είναι η μέθοδος σύγκρισης οπότε μπορεί να λέμε και το ίδιο πράγμα).
Μόλις είδα ότι είσαι Γ γυμνασίου, οπότε μάλλον δεν θα καταλάβεις και πολλά από το παράδειγμα, εκτός και αν έχει αλλάξει τόσο πολύ η διδακτέα ύλη στο γυμνάσιο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgio-PD
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ένας τρόπος είναι με τα D, Dy, Dx (ορίζουσες). Ύστερα εξαρτάται και από το σύστημα που λύνεις. Μερικά λύνονται με πολλαπλασιασμούς, προσθέσεις, αφαιρέσεις ή διαιρέσεις σχέσεων, όπως π.χ. στην χημεία (συμπεραίνω ότι είσαι θετική) όταν στο διάλυμα υπάρχουν 2 ασθενείς βάσεις ή 2 ασθενή οξέα, έχεις 2 σχέσεις που είναι της μορφής x(x+y)=.... και y(x+y)=.... και λύνεις προσθέτοντας και κάνοντας παραγοντοποίηση (ο άγνωστος στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το x + y γιατί ψάχνεις το pH).
(δεν ξέρω τι είναι η μέθοδος σύγκρισης οπότε μπορεί να λέμε και το ίδιο πράγμα).
Μόλις είδα ότι είσαι Γ γυμνασίου, οπότε μάλλον δεν θα καταλάβεις και πολλά από το παράδειγμα, εκτός και αν έχει αλλάξει τόσο πολύ η διδακτέα ύλη στο γυμνάσιο.
:xixi:θενξ ρε Xenofon.....Αν και κατάλαβα μόνο το 1%.....χαχα....Ευχαριστώ πάντως
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος


Έχω φτάσει μέχρι εδώ:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Mετά τι γίνεται;
Προφανώς όπως είπε ο baki παρακάτω πρέπει n=1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος


Η άσκηση μας ζητάει να αποδείξουμε ότι η παράσταση ισούται με 100.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος



Για ν=1 προκύπτει όμως ότι η παράσταση έχει τιμή 100...
Hmm νομίζω ότι το λάθος έχει γίνει στην απαλοιφή στο κλάσμα..Κάνω τη διόρθωση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
who
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
baki
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


για να μας κανει αυτο 100 πρεπει ν=1
Ναι αλλά δε ζητάει να βρούμε για ποια τιμή του ν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος


Τζιμ, είναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
baki
Εκκολαπτόμενο μέλος


ναι σου λεω οτι για ν=1 ισχυει αρα πρεπει να εχει καποιο λαθος η ασκηση γιατι θα επρεπε να φευγει το ν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντώνης
Δραστήριο μέλος


2)Αυτή την ιδιότητα:
πότε τη μαθαίνουμε;
Εμείς έχουμε μάθει μέχρι τώρα το εξής: κλάσμα όπως x/a και όλο υψωμένο στη πλην νιοστή αναποδογυρίζει και η νιοστή γίνεται +.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.