giorgos_koz
Νεοφερμένος


από άσκ.2: το στ κ το ζ
από άσκ.3:το δ κ το ε
Ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgos_koz
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


2.στ)
ζ)
3. δ)
ε)
Α δεν είδα ότι τα ήθελες αναλυτικά...Τέλοσπάντων, πολλαπλασιάζεις γνωστούς ώρους με γνωστούς και τους άγνωστους όρους με τους ίδιους άγνωστους...πχ α με α, β με β κλπ και προσθέτεις τους εκθέτες :iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
andreas_g
Νεοφερμένος



Ξερει κανεις να μου πει πως να τις εξειγισω με απλο τροπο γιατι
-2 - 3 = - 5 και - 2 * (- 3) = + 6 και γενικα τα προσημα....
Τις εξειγισα καποια πραγματα και μου ειπε οτι το καταλαβε αλλα επειδη την
ειδα να ζορηζεται θελω εναν τροπο για να το καταλαβει στα σιγουρα!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
explorer
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nfk
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πλην * Πλην = Συν ( - * - = +)
Συν * Πλην = ( + * - = - )
Έτσι άμα της το χεις γραμμένο κάπου να το βλέπει θα τα μάθει ή πεστης τα ίδια πρόσημα(ομόσημα) γίνονται συν και τα διαφορετικά(ετερόσημα) πλην..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
andreas_g
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λουκρητία
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
andreas_g
Νεοφερμένος



Γι'αυτο θελω να της δειξω τα προσημα με τον ευκολοτερο δυνατο τροπο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λουκρητία
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Λένα~
Πολύ δραστήριο μέλος


και καπως ετσι τα εμαθα και δεν συναντω προβλημα στις πραξεις αρα αυτο προτεινωΣυν * Συν = Συν ( + * + = +)
Πλην * Πλην = Συν ( - * - = +)
Συν * Πλην = ( + * - = - )
Έτσι άμα της το χεις γραμμένο κάπου να το βλέπει θα τα μάθει ή πεστης τα ίδια πρόσημα(ομόσημα) γίνονται συν και τα διαφορετικά(ετερόσημα) πλην..

ωραιος γραφικος χαρακτηρας!δεν είμαι σίγουρη αν είναι σωστά...τσέκαρέ τα από το πίσω μέρος του βιβλίου
![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος


Κατά την γνώμη μου θα μπορούσες να της το δείξεις και κάπως αλλιώς
Μάθε της να μετράει τα -, μόνο αυτό μετράει στον πολλαπλασιασμό, αν τα - είναι 2, 4, 6, 8 (ζυγοί αριθμοί) γίνονται +
Πες την ότι βλέπει - να το υπογραμμίζει και να κάνει πρόσθεση και μετά να βάζει το - από μπροστά στη συνέχεια μπορεί να κάνει κανονικά αφαίρεση.
Εγώ αυτό θα έκανα πάντως

EDIT :
Βάλτης να κάνει τις παρακάτω ασκήσεις :
α + β =
[α = 2 + 10 Στο α πες της να κάνει κανονικά πρόσθεση
β = -10 - 1] Στο β πες της να κάνει πρόσθεση και μετά να βάλει το - από μπροστά
(-1) * (-1) * (-1) = ? Εδώ έχουμε 3 - άρα παραμένουν -
(-1) * (-1) * (-2) * (-1) = ? Πες της εδώ έχουμε 4 - άρα γίνονται +, πες της να βάλει αρχικά + μετά το = και στην συνέχεια να πολλαπλασιάσει τους αριθμούς. Κατ' εμέ πρέπει να της μάθεις πρώτα να πολλαπλασιάζει πρόσημα και μετά αριθμούς.
όσο πιο απλά τόσο πιο κατανοητά...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
μαρια..@..
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
neslisss
Νεοφερμένος


=2χ στη 3 -χ στη 2+χ-4+3χ στη 3 -5χ +2=
=2χ στη 3 +3χ στη 3 -χ στη 2 + χ - 5χ-4+2 =
= 5χ στη 3 - χ στη 2 -4χ - 2 ... μόνο αυτό μπόρεσα.. συμφωνα με αυτο πιστεύω πως μπορείς να κάνεις και τα άλλα μόνη σου!! ****
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris15
Νεοφερμένος


Μορειτε να μου πειτε αν ειναι σωστο η λαθος το παρακατω και γιατι...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Green 13
Δραστήριο μέλος



Υ.Γ - Εαν εχεις αναπτυξει καλα την ασκηση χωρις να εχεις βρει το αποτέλεσμα, παιρνεις κοντα στα 2/3 της...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.